88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 marca 2023 14:51
Salon - samochody nowe
Realizacja zamówienia wzorowa. ...
... Nawet w trudnym czasie na rynku półprzewodników. Byliśmy na bieżąco informowani na każdym etapie oczekiwania na samochód. Od dnia produkcji do czasu wydania pojazdu minęło raptem kilka dni, co jest zasługą Pana Łukasza. Tak szybkie realizacje nie są praktycznie możliwe. Już na etapie zamawiania pojazdu fachowo udzielił informacji na temat oferowanych pojazdów.
Użytkownik sieci
15 marca 2023 10:39
Salon - samochody nowe
yesterday I took ...
... the car from the Skoda service on Ursunov, the windshield wipers worked by themselves and did not turn off. very nice staff did a perfect job. before that I was in several car services, they could not find any problems, but in the Skoda service they found a problem and fixed it. Thank you very much guys!!! Highly recommend!
Użytkownik sieci
14 marca 2023 16:27
Salon - samochody nowe
Profesjonalne podejście do ...
... klienta. Bardzo miła obsluga. Oddałam auto po wypadku do naprawy. Dostałam auto zastępcze, wszystko załatwione bez mojego udziału. W niespełna dwa tygodnie auto miałam z powrotem. Polecam Magda
Użytkownik sieci
8 marca 2023 17:48
Salon - samochody nowe
Najlepszy autoryzowany serwis marki Skoda na Ursynowie.
Użytkownik sieci
8 marca 2023 17:47
Salon - samochody nowe
Świetny serwis
Użytkownik sieci
7 marca 2023 11:13
Salon - samochody nowe
Chciałbym bardzo podziękować ...
... p. Urszuli Szreder za bardzo sprawną i zdalną pomoc przy wyrobieniu nowych dokumentów do auta pozsotającego w leasingu. p. Urszula wszystko rzeczowo wyjaśniła, a obsługa dokumentów była ekspresowa dzięki czemu auto było bardzo krótko unieruchomione.
Użytkownik sieci
4 marca 2023 15:37
Salon - samochody nowe
Dobra, profesjonalna i ...
... kulturalna kadra. Wycena przeglądu i uzgodniona wymiana w porządku. Wystąpiło opóźnienie czasu trwania przeglądu, zrekompensowane jazdą testową samochodem elektrycznym.🤗
Użytkownik sieci
4 marca 2023 14:26
Salon - samochody nowe
Profesjonalne doradztwo, świetny salon i dobry serwis.
Użytkownik sieci
27 lutego 2023 21:10
Salon - samochody nowe
Dzisiaj nagła wizyta ...
... z zapaloną kontrolką silnika serwisanci zdiagnozowali uszkodzoną świecę. Świecę wymieniono bardzo sympatyczni mechanicy Pan Janusz i Pan Czarek auto po 30 paru minutach było gotowe do jazdy. Bardzo dziękuję ! Natalia.
Użytkownik sieci
27 lutego 2023 20:56
Salon - samochody nowe
Ogromne podziękowania dla ...
... serwisu na ul. Gruchacza 39 Auto Wimar, szczególnie dla Pana Macieja Lisik oraz elektryka, który bardzo szybko zdiagnozował problem. Serwis godny polecenia ! Beata
Użytkownik sieci
27 lutego 2023 02:56
Salon - samochody nowe
Od kierownika salonu ...
... usłyszałem, że ta praca to jego pasja - i to widać! Dobry poziom wiedzy o sprzedawanych samochodach, życzliwość i kompetencje w obsłudze procesu sprzedaży na wielki plus. Sam odbiór samochodu w salonie zasługuje na najwyższą ocenę - porównując z wcześniejszymi doświadczeniami, tutaj bardzo wysoko oceniam uwagę, jaką zespół salonu poświęca klientowi. Odbiór auta nie jest robiony "byle szybko" - specjalista produktu rzeczywiście poświęca sporo czasu na kompleksowe przedstawienie wyposażenia samochodu, konfigurację ustawień i odpowiedzi na pytania. A przy tym - widać, że się na tym po prostu zna i robi to bardzo entuzjastycznie. Pozdrowienia i podziękowania dla p. Łukasza i p. Oskara!
Użytkownik sieci
24 lutego 2023 08:59
Salon - samochody nowe
Odradzam każdemu ten ...
... serwis Skody . Pod koniec roku wstawiłem auto do serwisu po stłuczce na mieście … do dnia dzisiejszego nie mogę się doprosić klapki do tylnego zderzaka , kpina ten serwis i Ludzie tam pracujący . Jednym słowem DZIADOSTWO . Od miesiąca dzwonię po swoją część , jestem zbywany , Ludzie Mnie unikają , choć jest twierdzone , że na pewno Ktoś oddzwoni . ŚMIECHU WARTE . Omijać ten serwis szeroki łukiem i tych ludzi .
Użytkownik sieci
21 lutego 2023 11:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 lutego 2023 08:34
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalny serwis ...
... Skody. Przegląd umówiony na określoną godzinę, jasno sprecyzowane ile wszystko zajmie. Całość prac wykonana bezbłędnie, autko wymyte, wyczyszczone. Ludzie w serwisie pomocni, uśmiechnięci. Bardzo POLECAM.
Użytkownik sieci
16 lutego 2023 09:43
Salon - samochody nowe
Panowie w serwisie ...
... są bardzo pomocni. Działają szybko i sprawnie. Sprawa moja została rozwiązana w 10 min poza kolejką. Poczekalnia też robi robotę - dobra kawa, WiFi i wygodne fotele zastąpią każde biuro.
Użytkownik sieci
15 lutego 2023 19:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 lutego 2023 17:44
Salon - samochody nowe
Wyjątkowo dobre podejście ...
... do klienta na serwisie. Miła obsługa, auto perfekcyjnie umyte po przeglądzie. Zdecydowanie polecam!
Użytkownik sieci
15 lutego 2023 10:22
Salon - samochody nowe
Komu nie polecam ...
... tego serwisu: - ludziom szanującym siebie i swój czas Komu polecam: - ludziom mającym za dużo czasu (może go tutaj sobie trochę zmarnować) - ludziom cierpiącym na zbyt niskie ciśnienie (możecie sobie je tutaj łatwo podnieść - socjologom i ekonomistom Można tutaj badać kapitalizm polski XXI wieku, może ktoś szuka pomysłów na doktorat to wtedy gorąco polecam się tutaj wybrać. Na temat pracy proponuję analizę "czy można prowadzić biznes nie szanując swoich klientów?". Intuicja podpowiada, że raczej nie powinno być to możliwe, otóż nic bardziej mylnego. Pozwólcie, że opowiem wam swoją historię. Chciałem się umówić na wizytę do tego serwisu. Miał do zrobienia dość szybką, acz nietypową robotę, więc wolałem, żeby to było ASO. Samo umówienie już jest sztuką. Zajęło mi to dwa tygodnie dzwonienia codziennie lub co parę dni. Codziennie przełączali mnie na serwis, gdzie nikt nie odbierał, codziennie słyszałem "proszę zostawić numer, oddzwonimy do Pana". Jak się pewnie domyślacie nie oddzwaniali. Zapytacie "dlaczego w takim razie chciałeś się tam umówić?". Nie wiem. Nie znajduję dla siebie usprawiedliwienia. Wszystkie znaki mówiły mi, żebym tego nie robił, no ale cóż, dałem uwikłać się w tę grę, myśląc, że wyjdę z niej zwycięsko. Zawiodłem jako czynnik regulujący rynek i zamiast pojechać do konkurencji postanowiłem kontynuować moje próby aż do skutku. Robiłem to już trochę w celach edukacyjnych, traktowałem to jako formę eksperymentu społecznego, bo taka sytuacja spotkała mnie po raz pierwszy. Po dwóch tygodniach prób udało mi się w końcu umówić. Myślicie, pewnie że to koniec tej historii? Też tak myślałem. O jak bardzo nie doceniłem przeciwnika. Pycha kroczy przed upadkiem, jak mówi powiedzenie. Myślałem, że skoro umówiłem się na 8, a robota jest na 5 minut (dosłownie, bo już kiedyś to robiłem) to spokojnie sobie zdążę wrócić do pracy. Brzmi logicznie? No właśnie... Zaczęło się z pozoru normalnie, zostałem przyjęty, kazali zaczekać, obok mnie drugi klient też na 8 w takiej samej sytuacji (a nawet gorszej, bo on chciał tylko kluczyki zostawić i iść). Czekamy 10 min. Nic. Czekamy pół godziny nic. Poszedłem dopytać o co chodzi, kazali dalej czekać. Po 45 minutach drugi klient poszedł się awanturować i go przyjęli, czekał 45 minut, na samo zostawienie kluczyków. Ja dalej czekam, ale już wiecie zniecierpliwienie rośnie, ciśnienie rośnie, mówię też idę zrobić awanturę, a tu zonk. Nie ma nawet komu, wszyscy się rozmyli. Niczym przy wyprawie na Mount Everest ustawiłem sobie sztywną godzinę odwrotu w celu ratowania swojego zdrowia psychicznego. Mówię jeśli do 9 nikt się nie pojawi, wracam do domu. Nie jestem w końcu w NFZecie. Nie będzie pewnie dla nikogo zaskoczeniem, że do 9 nie wydarzyło się absolutnie nic. Zero zainteresowania, a warsztat przecież dopiero co otwarty. Pojechałem więc do domu. Pokonany. Ale wyciągam z tej przygody naukę. Straciłem czas, ale zyskałem doświadczenie. Spokorniałem i na przyszłość będę lepiej wyciągał wnioski z sygnałów płynących z otoczenia. Jest taka sentencja łacińska z Horacego "Nil admirari" czyli "nie należy się dziwić niczemu". Wbrew pozorom ma ona głęboki sens. Niemniej ja dzisiaj ze wstydem przyznaję, że zostałem zadziwiony. Posłowie Pomyślicie pewnie, że miałem pecha. Może, ale zacząłem czytać opinie (niestety po fakcie) i taka sytuacja jak moja przewija się w opiniach, więc to raczej ta słynna "kultura organizacji" niż jakiś wypadek przy pracy. No ale widocznie jakoś się ten biznes spina. Też nie przesadzajmy, że firmy bankrutują od jednego niezadowolonego klienta. Life goes on. Będą kolejni, a w tej branży to w sumie pokażcie mi serwis z dobrymi opiniami. Raczej takich nie ma.
Użytkownik sieci
14 lutego 2023 14:08
Salon - samochody nowe
Moj ulubiony salon ...
... sprzedaży, u Pana Łukasza kupiłem już kilka o ile nie kilkanaście samochodów,obsługa posprzedażna również wzorową, polisy tylko u Pani Ani, a zakup części u Pana Rafala.
Użytkownik sieci
13 lutego 2023 23:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek