88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 listopada 2016 04:43
Salon - samochody nowe
Ignorancja i brak ...
... kompetencji. Tak mogę podsumować kontakt z serwisem. Kontaktowałem się w dwóch różnych sprawach. Za każdym razem dostawałem informacje ze ktoś skontaktuje się ze mną w tej sprawie. Po dwóch tygodniach przestałem czekać.....
Użytkownik sieci
27 października 2016 18:42
Salon - samochody nowe
Obsługa tragiczna! Czekałam ...
... na doradcę klienta 30 min i sie nie doczekałam! Na pewno tam nie wrócę...wiele pracownikow przechodziło obok, nie dało sie uzyskać odpowiedzi... mimo iż o godz.17 byliśmy jedynymi klientami! Porażka!
Użytkownik sieci
26 października 2016 20:44
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM. Pierwszy ...
... raz spotkałem się z tak fatalnie działającym serwisem. Opis napraw, które wykonywałem w POL-MOT: wymiana rozrządu - zamontowano wadliwy napinacz. Po wymianie rozrządu pojawiły się spadki mocy, których serwis nie był w stanie zdiagnozować. "Diagnostyka" wykonana przez POL-MOT, prawdopodobnie była przeprowadzana bez otwierania pokrywy silnika, gdyż po kilku miesiącach okazało się(już u innego mechanika), że z turbiny leje się olej oraz układ chłodniczy jest uszkodzony; skutek: regeneracja turbiny. Dodatowo: samochód wrócił do mnie z popsutą wycieraczką tylną.
Użytkownik sieci
19 września 2016 14:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 lipca 2016 11:48
Salon - samochody nowe
Przy zakupie nikt ...
... się mną nie zainteresował. Dlatego auto kupiłem na Śląsku. A przy serwisie , dostałem SMS że auto gotowe , przyjeżdżam po 2 godzinach a auto jeszcze nie zrobione. Masakra
Użytkownik sieci
17 czerwca 2016 08:45
Salon - samochody nowe
Standardy obsługi klienta ...
... nie są najwyższe. 1. Serwis nie zaproponował preparatów BG do silnika TSI z LPG. Dzięki temu mam wożenie się po te preparaty gdzie indziej. Dodatkowy czas. Dodatkowo ustalenie jakie to preparaty mam dokupić z kierownikiem serwisu - bezcenne. 2. Obsługa nie udziela informacji, które mogłyby się przydać klientowi, np. Obsługa (O): "Tam na wizytówce jest telefon, może Pan zadzwonić i się umówić" Klient (K) dzwoni (wszyscy w serwisie słyszą telefon), nikt nie odbiera. Pyta: K: "A to w jakichś godzinach ten telefon?" O: "Tak, od 7.00 do (którejś tam)" K: "ale już po siódmej, a nikt nie odbiera" O: "No przecież widzi Pan, że obsługuję klienta, więc nie odbieram!"
Użytkownik sieci
23 marca 2016 21:42
Salon - samochody nowe
Nie istnieje coś takiego jak gwarancja
Użytkownik sieci
23 lutego 2016 17:44
Salon - samochody nowe
Kupowałem tam ostatnio ...
... części i nie dość, ze panowie pojęcia nie mają czym handlują to na dodatek traktują klienta jak zło konieczne. Czekałem kiedy pan zażąda abym padł na twarz za możliwość sprzedania części... Nigdy wiecej.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2015 11:14
Salon - samochody nowe
Serwis może i ...
... dobry, jeśli inni tak twierdza, ale obsługa nowego klienta fatalna, kiepsko z rabatami, ceny z kosmosu. Ja osobiście nigdy do nich nie wrócę, na Modlińskiej o wiele więcej można ugrać.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2015 20:53
Salon - samochody nowe
9 lat temu ...
... przyjechałem swoim rocznym samochodem, Fabią, w sprawie naprawy klimatyzacji, która kompletnie przestała chłodzić. Pierwsze zlecenie oczywiście technicy uznali za płatne, na niechłodzenie wymienili - uwaga - filtr kabinowy. Zatem przyjeżdżam kolejnego dnia z reklamacją naprawy. Kolejna naprawa - wymiana czynnika chłodzącego. Naprawa oczywiście płatna (uwaga - obecnie jeżdżę Hyundaiem i30, po 5 latach użytkowania klimatyzacja chłodzi jak należy, filtry kabinowe wymieniam samodzielnie). Okazuje się, że pomimo wymiany czynnika chłodzącego klimatyzacja nadal nie działa jak należy - przy temperaturze na zewnątrz rzędu 30 stopni, z nawiewu leciało stale ciepłe powietrze. Usterkę naprawił autoryzowany serwis AUTO WIMAR przy Al. Jerozolimskich. Nie powiedzieli dokładnie co było, ale też nie wzięli za naprawę pieniędzy. Zapłaconych przeze mnie prawie 400 złotych za nieskuteczną naprawę, która i tak powinna być zrealizowana w ramach grarancji, serwis POL-MOT Auto nigdy nie zwrócił. Dlatego z przykrością muszę odradzić realizowanie napraw w tym serwisie.