90%
użytkowników
rekomenduje
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2024 07:32
Salon - samochody nowe
08.04.2024 r. odebrałem ...
... auto Skodę Superb. Serdecznie polecam tego delera, w szczególności Pana Patryka oraz Pana Daniela, którzy oferują profesjonalną pomoc oraz wsparcie. Cały proces zakupu przeszedł bardzo szybko i bezproblemowo. Na pewno wrócę ponownie.
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2024 09:31
Salon - samochody nowe
Salon samochodowy.skody na ...
... Szczecińskiej Łódź bardzo przyjazny dla klientów
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 17:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 02:23
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękuję Panu ...
... Michałowi Augustyniakowi za sobotnią jazdę próbną, fachowy instruktaż i stworzenie pełnego empatii klimatu. Na podkreślenie zasługuje też pełen profesjonalizm Pana Michała, wiedza, cierpliwość i otwarcie na klienta. Pozdrawiam serdecznie.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2024 10:52
Salon - samochody nowe
Polecam Skoda Bednarek, ...
... kupiłem auto w marcu, trafiłem na dwóch full pro dobrych sprzedawców Pana Adama & Daniela, dzięki którym temat poszedł sprawnie i z profesjonalną obsługą.
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
7 marca 2024 13:50
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Jeśli ...
... chodzi o działania gwarancyjne totalne dno, oddzwonimy, oddzwonimy - nie mamy nikogo dostępnego ect. Jeśli kupujesz u nich super ale później pozostawiony jesteś sam sobie. Co do serwisu cena kosmos ale to chyba już każdy wie.
Użytkownik sieci
1 marca 2024 08:20
Salon - samochody nowe
W moim przypadku ...
... zakup w tej firmie Bednarek Łódź nowego auta, kupując za gotówkę okazał się jakimś koszmarem. Prawdopodobnie z powodu maksymalizacji zysku, sprzedaż auta warunkują zawarciem umowy kredytu i ubezpieczenia. Chciałem auto kupić placowe, bez zamawiania i czekania. Deklarowałem zakup za pełną gotówkę. Niestety nie było to możliwe. Zatem wpłaciłem połowę środków, resztę zostałem zmuszony do zaciągnięcia zobowiązania, od którego odstąpiłem zgodnie z przysługującym mi prawem. Wtedy nagle zrobiło się niemiło, pomimo wpłaty drugiej części na konto dealera, zagrożono mi niewydaniem auta - bo przecież jestem złodziejem który chce wyłudzić auto. W błahą sprawę zakupu włączył się prawnik Bednarek Łódź, proponował podpisanie jakiś oderwanych od prawa i rozsądku porozumień i zrzeczeniu się moich roszczeń (mam całą korespondencję zarchiwizowaną). Oczywiście niczego nie podpisałem. Ostatecznie, po wielu telefonach, mailach i przepychankach, odebrałem auto, za które finalnie zapłaciłem gotówką tak jak chciałem od samego początku. Najlepszy z tej całej sytuacji był prawnik, który uważa że świetnie załatwiliśmy interes - tak wynikało z ostatniej rozmowy telefonicznej - aż zaniemówiłem z wrażenia. Proponuję zejść na ziemię i szanować klienta, który chce u Państwa kupić samochód na konkretnych warunkach i ma prawo wyrazić swoje niezadowolenie z jakości obsługi Bednarek Łódź.
Użytkownik sieci
3 lutego 2024 14:56
Salon - samochody nowe
Totalna cisza w ...
... sobotę szkoda czasu na odwiedzenie salonu obsługi jak na lekarstwo, samochodów w salonie też duże braki wygląda to słabo. W, salonie Arteon zastępuje inne modele wypełnia braki, wypełnia przestrzeń😂😂
Użytkownik sieci
30 stycznia 2024 18:13
Salon - samochody nowe
Naprawa auta w ...
... tym serwisie to koszmar, auto miało być naprawione z auto casco, lecz przez dwa tygodnie trwała przepychanka z ubezpieczycielem, który nie godził się na kolosalny koszt naprawy ,a uszkodzeniu uległa główna wiązka elektryczna, i kilka innych przewodów - pradwopodobnie przez jakieś gryzonie - co zostało zdiagnozowane w serwisie. Po dwóch tygodniach bezczynności , podczas próby odebrania auta i przewiezienia go do innego warsztatu okazało się , że koszt diagnozy i rzekomego demontażu i ponownego montażu nie wiadomo jakich elementów auta to 2000 zł, i auto nie może odjechać na własnych kołach - chociaż tak przyjechało- tylko na lawecie. Gdyby nie notoryczne telefony do serwisu i odbiór go z tamtąd, auto pewnie jeszcze długo by tam stało i nic by się z nim nie działo. Nadmienię tylko , że ASO wyceniło szkodę na 15000zł a naprawa w profesjonalnym warsztacie elektrycznym wyniosła 1600zł i trwała kilka godzin . Myślę , że kierownictwo serwisu powinno przemyśleć sposób działania pracowników, i wyciągnąć jakieś sensowne wnioski na przyszłość. P.S. Proszę mi w takim razie wyjaśnić skąd tak wysokie koszty diagnozy?
Użytkownik sieci
30 stycznia 2024 12:01
Salon - samochody nowe
Dramat! Po serwisie ...
... i umyuciu samochodu, myjkowy ściąga folię z kierownicy i fotela, po czym wsiada jak do swojego w roboczych ciuchach. Na zgłoszona uwagę człowiek określany przez pracowników jako dyrektor stwierdza że wszystko jest w porządku, bo on ma ciuchy czyściutkie. Zakładam że zaprosił by go w tym ubraniu do siebie na sofę w salonie. W podsumowaniu firma dno.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2023 15:34
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Obsługa ...
... serwisowa dramatyczna. Na szczęście są inne salony Skody wykazujące się większym zaangażowaniem.
Użytkownik sieci
28 listopada 2023 12:20
Salon - samochody nowe
Jestem oburzona i ...
... rozczarowana nie tylko serwisem, ale w szczególności obsługą klienta. Nie dość, że nieprawidłowo wykonano usługę wymiany wycieraczek, które stukają, obcierają się o przednią szybę, a przede wszystkim spowodowały zarysowania na szybie , to odmówiono jakiegokolwiek wzięcia odpowiedzialności za ten błąd i naprawy. Po dwóch długich wizytach w salonie, na które musiałam brać urlop w pracy, Panowie w obsłudze najpierw stwierdzili, że "w nowych samochodach też tak jest, że wycieraczki stukają"- uprzejmy Pan nawet podjął się zadania odpalenia samochodu stojącego na parkingu, żeby to udowodnić, i proszę zgadnąć jaki był rezultat tego eksperymentu- otóż nie, w nowych samochodach, wycieraczki nie wyjadają takiego dźwięku. Przekierował mnie zatem na kolejny dzień do innego specjalisty, który po 3 godz. oczekiwania, poinformował mnie, że nie poczyniono żadnej naprawy, o wymianie zarysowanej przedniej szyby nie wspominając. Oczywiście wszystko może zostać naprawione, jeśli w całości pokryję koszty. Niezmiernie żałuję, że wybrałam te salon i serwis. Nie polecam.
Użytkownik sieci
5 maja 2023 17:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2023 10:52
Salon - samochody nowe
No niestety, niby ...
... dobre doświadczenie, ale jednak nie polecam, nie ma nawigacji w pakiecie, nikt nie wspomniał ze, skoda już nie dodaje nawigacji do Octavii, i że trzeba dobrać ją w pakiecie, taki mały szczegół... Wyjechałem z salonu nawigacja była, a po miesiącu niespodzianka, nawigacji nie ma. Jak brałem auto i potwierdzałem konfiguracje to sprzedawca powinien zwrócić na ten fakt uwagę.
Użytkownik sieci
14 lutego 2023 08:56
Salon - samochody nowe
Beznadziejny serwis. Zero ...
... kompetencji, wyciąganie pieniędzy. Samochód stał dwie godziny w serwisie, nie został naprawiony i zapłaciłem ponad 200 zł. W innym serwisie trwało to 15 minut i koszt 90 zł. Żenada.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2022 11:27
Salon - samochody nowe
No cóż auto ...
... miało być po 3 miesiącach a mija już 7 i nawet nie raczą zadzwonic cie poinformować jak nie zadzwonisz sama słabo
Użytkownik sieci
8 listopada 2022 12:11
Salon - samochody nowe
Po kontakcie z ...
... salonem i prośba o przełączenie na serwis pan odpowiedział ze nie ma czasu i się rozłączył :) brak kultury i profesjonalizmu, dla takiego „renomowanego” salonu po prostu żałosne
Użytkownik sieci
21 czerwca 2022 12:30
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi bliski ...
... zeru. Nikt niczego nie wyjaśnia, nie informuje. Wyjaśnienie; "Trzeba samemu doczytać..." - dno. Z każdą drobnostką trzeba jeździć po 5 razy. Nawet nie chcę myśleć, że będę musiała odwiedzać ten "salon" przy okazji serwisów...
Użytkownik sieci
23 maja 2022 11:51
Salon - samochody nowe
Zgodziłem się na ...
... umycie mojego auta po przeglądzie. Żałuję. Oto pozostawiona pamiątka (30 cm rysa, która ciągnie się jeszcze przez zderzak). PS: Mój błąd, bo nie obejrzałem bardzo dokładnie auta po wyjeździe z przeglądu, więc firma Bednarek umyła ręce. PS: Skoro moje zgłoszenie zostało dogłębnie zbadane to może dowiem się w jaki sposób. Poprosiłem o wgląd w monitoring podczas mycia i cisza z Państwa strony. Poza tym nie zgłosiłem sprawy 5 dni po wizycie, tylko 3 dni. Jak wspomniałem - mój błąd i następnym razem obejrzę auto bardzo dokładnie.
Użytkownik sieci
30 marca 2022 21:15
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... Seata. Pojechałem z błachostką czyli luzem na tylnej kanapie, który jest denerwujacy podczas jazdy. Nie zrobili nic oprocz przesmarowania zatrzasku co pomoglo jedynie na chwile, choć sugerowalem że należałoby zrobić coś wiecej. Niestety sugestie klienta nic nie znaczą. Poświęciłem dzień urlopu, bo serwis pracuje w takich godzinach że nie sposób się dostosować, jeśli ktoś pracuje od rana. Nie polecam.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2021 18:12
Salon - samochody nowe
Mam z nimi ...
... ciągle pod górkę.... kolejne pojazdy zakupione u innego dilera. Raczej nie polecam
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2021 18:12
Salon - samochody nowe
Mam z nimi ...
... ciągle pod górkę.... kolejne pojazdy zakupione u innego dilera. Raczej nie polecam
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2021 08:20
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2021 06:00
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 czerwca 2021 18:12
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Mile widziana byłaby większa elastyczność. (Wersja oryginalna) Vetsi flexibilita by byla vitana.