90%
użytkowników
rekomenduje
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2024 07:32
Salon - samochody nowe
08.04.2024 r. odebrałem ...
... auto Skodę Superb. Serdecznie polecam tego delera, w szczególności Pana Patryka oraz Pana Daniela, którzy oferują profesjonalną pomoc oraz wsparcie. Cały proces zakupu przeszedł bardzo szybko i bezproblemowo. Na pewno wrócę ponownie.
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2024 09:31
Salon - samochody nowe
Salon samochodowy.skody na ...
... Szczecińskiej Łódź bardzo przyjazny dla klientów
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 17:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 02:23
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękuję Panu ...
... Michałowi Augustyniakowi za sobotnią jazdę próbną, fachowy instruktaż i stworzenie pełnego empatii klimatu. Na podkreślenie zasługuje też pełen profesjonalizm Pana Michała, wiedza, cierpliwość i otwarcie na klienta. Pozdrawiam serdecznie.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2024 10:52
Salon - samochody nowe
Polecam Skoda Bednarek, ...
... kupiłem auto w marcu, trafiłem na dwóch full pro dobrych sprzedawców Pana Adama & Daniela, dzięki którym temat poszedł sprawnie i z profesjonalną obsługą.
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
22 maja 2021 13:42
Salon - samochody nowe
Totalny brak kompetencji
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2021 20:38
Salon - samochody nowe
Bardzo kiepski poziom ...
... obsługi. Dwa tygodnie temu umawiałem jazdę próbną VW T- cross na 12.30 i później na 13.15 skodą kamiq. Podczas rozmowy zaznaczałem że chce auto w manualu z silnikiem 1.0. To ma być auto dla Żony, a ona absolutnie nie chce automatu. Nawet byliśmy zainteresowani T - Roc, ale mieli tylko automat, dlatego zdecydowaliśmy się na jazdę T-crossem jako podobnym gabarytowo. Jak weszliśmy do VW, poczekaliśmy ok 10 minut i zostaliśmy poproszeni, żeby najpierw iść do skody, bo mają zamieszanie. Poszliśmy do skody, przyjęli nas od razu, ale okazało się, że już nie mają manuala, tylko od tygodnia automat. Brali ode mnie numer telefonu i nikt nie zadzwonił powiedzieć o zamieszaniu (w VW), ani o braku interesującego nas auta (że nie będzie manuala, tylko automat). To moja kolejna krótka przygoda ze skodą Bednarek po tym, jak poszedłem w 2018 roku na drzwi otwarte zaraz po basenie pytać o superba. Potraktowali mnie wtedy z buta (chyba byłem źle ubrany i nie rokowałem), bo mi nawet obiecanej oferty nie przysłali. Ostatecznie superba kupiłem u Zimnego i bardzo sobie chwalę poziom obsługi.
Użytkownik sieci
8 lutego 2021 17:32
Salon - samochody nowe
Kiepska obsługa dział blacharski
Użytkownik sieci
21 listopada 2020 22:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 września 2020 19:20
Salon - samochody nowe
No cóż... wszystko ...
... gra do momentu zakupienia pojazdu. Niestety później już ciężko czegoś się doprosić. Na "+" szybka realizacja, kiedy już auto znajdzie się na warsztacie. Na "-" astronomiczne ceny oryginalnych części (nie wiem ile w nich marży lokalnego serwisu).
Użytkownik sieci
2 września 2020 15:23
Salon - samochody nowe
Stanowczo nie polecam. ...
... Jakość obsługi poniżej krytyki. Od momentu podpisania umowy niekompetencja, nierzetelność i ignorowanie klienta. Zwłaszcza nie polecam działu ubezpieczeń - NACIĄGACZE!
Użytkownik sieci
2 września 2020 14:44
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Na ...
... początku wszyscy mili, wszystko można załatwić. Od momentu podpisania umowy brak chęci współpracy. Brak profesjonalizmu. Po roku przysyłają ofertę na ubezpieczenie. Po akceptacji zmieniają warunki podnosząc stawkę dwukrotnie. Przy chęci wybrania innej oferty robią problemy, nie odbierają telefonów. EDIT: Po rozmowie z pracownikami salonu jeszcze gorzej, z pełnym przekonaniem nie polecam. To nie ich wina, oni nic mogą zrobić. Mam zapłacić 2000 PLN więcej bo tak. Jak możesz wybierz inny salon.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2020 15:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 lipca 2020 17:39
Salon - samochody nowe
Serwis to totalna ...
... porażka, podczas przeglądu podstawowego nie sprawdzono albo wątpliwie sprawdzono pasek wielorowkowy (bądź też to naciągnięto jeśli miał luz). Pasek po niespełna 2000 pękł. Serwis nie przyznaje się do błędu, za to kierownik twierdzi że pojawił się też luz na napinaczu, teraz jest A na przeglądzie chwilę wcześniej nie było. Wszystko to traktowanie klienta jak głupka. Pytam kierownika serwisu w rozmowie telefonicznej czy wymienić napinacz, on że nie trzeba, a na fakturze jak wół zalecenie wymiany z uwagi na zużycie. Dzwonię do kierownika serwisu i pytam o co chodzi, że mówi co innego piszą co innego, on że słowo zalecane nie znaczy że trzeba, pytam co będzie jak się popsuje, kto ma to kontrolować stan tego napinacza, jeśli serwis tak pisze, czy mam jeździć co chwilę o to sprawdzać czy wytrzyma do kolejnego przeglądu u nich ( robię je regularnie od 8 lat). Kierownik mówi że wytrzyma, pytam co będzie jak się popsuje, czyją to będzie winą, czy ich, mówi że tak - żenada bo wiem, że znów się wyprze. Trzy lata temu niedokręcili mi maglownicy, mało już brakowało oj mało i byłaby tragedia. Jeszcze kilka przykładów by było ale to napiszę już, do dyrektora, bo taki kierownik serwisu to najgorsza reklama dla salonu. Mamy w bliskiej rodzinie 4 auta zakupione właśnie tam i już wiemy że nigdy więcej Bednarka w Łodzi.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2020 16:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 czerwca 2020 18:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 czerwca 2020 09:58
Salon - samochody nowe
Fatalne doświadczenie z ...
... salonem Bednarek. Niekompetentna i zupełnie nieprofesjonalna obsługa. Pracownicy bardziej zainteresowani rozmowami między sobą niż klientem. Nawet podczas rozmowy telefonicznej zamiast konsultanta słyszałam tylko śmiechy i rozmowy w tle. Odnośnie prowadzenia mojego zakupu i zamówienia same pomyłki, niedoinformowania. Umowa leasingowa która otrzymałam od przedstawiciela nie dopuszczała wykorzystania auta w celu w jakim zostało ono zakupione. W związku z czym musiałam wnioskować o zmiany co wiązało się z dodatkowymi kosztami. Pomimo że wiele razy powtarzałam jaki jest cel zakupu samochodu. Wlew gazu zamontowany w innym miejscu niż zamówione, (w zamian otrzymałam opony do auta, natomiast podejście sprzedawcy do sprawy było zupełnie lekkceważące) brak informacji o dodatkowych kosztach za obsługa leasingu. Brak odpowiedzi na wiadomości mailowe. Na każdym kroku coś. Z tak słabą i nieprofesjonalną obsługą nigdy jeszcze się nie spotkałam. Absolutnie nie polecam korzystania z usług Salonu Bednarek w Łodzi.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2020 14:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 lutego 2020 18:48
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 lutego 2020 11:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 lutego 2020 09:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 lutego 2020 00:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 stycznia 2020 08:47
Salon - samochody nowe
Baaardzo slaba obsluga. ...
... Panowie wymuskani, wyglada na konkurencje wewnetrzna na to, ktory ma ciekawsza fryzure i bardziej kwiecista koszule. Niestety jakosc obslugi, wiedza produktowa i podejscie do klienta ( a raczej jego brak) stoi na tak niskim poziomie, ze odechciewa sie robic tam zakupy.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2020 11:14
Salon - samochody nowe
przyszedłem kupić w ...
... salonie skody używany samochód a Pani przy biurku powiedziała żebym poszedł do seata poszukać sobie doradcę .żenada
Użytkownik sieci
7 grudnia 2019 13:17
Salon - samochody nowe
Gazu mi nie dokręcili amatorka