93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2025 23:26
Salon - samochody nowe
Dałem pięć gwiazdek ...
... ,ale po ostatnim serwisie to tak maksymalnie dwie.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2025 16:22
Salon - samochody nowe
Pojawiłem się na ...
... umówioną wizytę 2 stycznia z problemem włączających się samoczynnie wycieraczek. Miałem zamówiony samochód zastępczy. Na start dowiedziałem się, że oni o niczym takim nie wiedzą. Więc pokazałem aplikację, na której było już wyraźnie napisane, że zamawiam samochód zastępczy. Stwierdzili, że nie mają i pewnie nie zostało im to przekazane. Co do włączających się samoczynnie wycieraczek zostałem poinformowany, że to pewnie jakiś robaczek się przykleił do szyby lub promienie słoneczne są tego powodem. Jeżeli nie potrafią nawet przekazać sobie informacji na temat zamawianego samochodu dla klienta to wcale nie dziwi mnie stwierdzenie przez pracowników co do włączania się wycieraczek samych. NIGDY więcej już tam nie pojadę i innym też odradzam.30 października byłem w salonie na rutynowym przeglądzie samochodu. Dodatkowo zgłosiłem, że podczas jazdy włączają mi się samoczynnie wycieraczki pomimo iż są ustawione w pozycji "0" i nie ma żadnych opadów. Przegląd z wymianą filtrów i oleju zajął 3,5h, co wydaje mi się bardzo długim czasem. Co do wycieraczek zostałem poinformowany, że tak czasami bywa :(. Niedługo pojawię się kolejny raz w/w serwisie ze swoim samochodem z problemem wycieraczek, bo (czasami tak bywa) zaczęło się nasilać i potrafią wycieraczki włączać się jak podczas ulewnego deszczu. Panów serwisantów zapraszam do poczytania w internecie co może być przyczyną takiej usterki i się doszkolenie, a nie odpowiadać tak bywa, bo to świadczy o ich wiedzy i fachowości.
Użytkownik sieci
8 września 2024 09:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 lipca 2024 07:16
Salon - samochody nowe
Fatalna wycena auta,chcialem ...
... kupic nowa octavie oddajac w rozliczeniu kamiqa,salon wycenil na 52 tys zl kamiqa style,z dwoma bogatymi pakietami z 2019r przy przebiegu 29.600 km!!!.3 miesiace temu vw torun dawal 70 tys,nie zdazylem bo ktos mnie wyprzedzil z kupnem cupry.Fakt ze uprzedzilem,auto mialo dwa zdarzenia drogowe,gdzie szkody zostaly naprawione z ac w aso Vw,na ul. wschodniej w Toruniu,na co posiadam pelna dokumentacje,te usterki w zaden sposób nie ingerowaly w konstrukcje auta ani bezpieczenstwo,zwykle zadrapanie i pogniecione blachy.Ja rozumiem ze kazdy chce zarobic,ale bez JAJ😂🤣😅.Przejrzalem kamiqi z salonów autoryzowanych i przy tym przebiegu wiekszosc,oferuje auta w okolicach do 80 tys nawet i wiecej😂🤣😅.Wiec to tak nie ladnie wyglada,jakby salon trafil na laika,i chce go orżnąć na ladna sumke,ale jak to sie mówi ,,nie ze mną te numery Bruner" ODPOWIEM NA ODPOWIEDŹ SALONU,PO TO ZADZOWINILEM ZEBY NIE JECHAĆ 50km,I USLYSZEC TAKIEJ WYCENY,BO TO ZMARNOWANY CZAS I PIENIADZE.ROZUMIEM ZE JAKBYM SIE POJAWIL NA WIZJI LOKALNEJ,TO CENA AUTA SKOCZYLABY CO NAJMNIEJ O 10TYS DO GÓRY🤣🤣🤣🤣 Z DOSWIADCZENIA WIEM ZE PO TAKIEJ WIZJI JESZCZE POSZLA BY W DÓL,BO ZAWSZE PO ,,KANALE"COS SIE ZNAJDZIE ,WIADOMO ZE AUTO NIE JEST NOWE. 2.07.24 AUTO SPRZEDANE ZA 75TYS POZDRAWIAM PRACOWNIKOW DZIALU SPRZEDAZY AUT UZYWANYCH BIERANOWSKI😂🤣😅
Użytkownik sieci
4 czerwca 2024 14:04
Salon - samochody nowe
Ponieważ pomimo ponagleń ...
... nikt, zwłaszcza pan Waldemar B. z części nie kwapi się do wzięcia za swoją pracę, koryguję pięciogwiazdkową i perfekcyjną opinię dla tego salonu, gdyż się zawiodłem. Ponad 5 dni temu złożyłem mailowo, do swojego ulubionego salonu i serwisu czyli dokładnie tego, zapytanie o wycenę tapicerki kierowcy, gdyż osoba trzecia mi to uszkodziła i potrzebowałem wycenę aby ściągnąć z niej odszkodowanie i następnie zakupić w tym salonie nową. Niestety jednak salon nie lubi dodatkowego przychodu ani podtrzymania zadowolenia u stałego klienta, więc postanowiono mnie zwyczajnie zlać. Podobnie maila ponaglającego, też zlano. Dlatego bardzo dziękuję za współpracę, auto ma za 14 dni przegląd, tym razem już poza ASO, za niedługo przyjdzie do wymiany jednego z aut flotowych na nowe, i na bank nie będzie to Skoda, a oba oddziały Bieranowskiego omijam szerokim łukiem. Zwyczajna kpina z klientów co jest kuriozum mając tak potężną konkurencję pod nosem jak Plichta. EDIT: dziwne że odpowiedź brzmi “nie możemy się skontaktować bo nie mamy zgody a dostałem takie wiadomości, załączam do zdjęć.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2024 15:25
Salon - samochody nowe
Niestety od lat ...
... bez zmian. Spychologia i rozkładanie rąk, że nic więcej nie mogą zrobić... Nie polecam.
Użytkownik sieci
9 maja 2024 21:58
Salon - samochody nowe
Pracownik działu przyjęcia ...
... do serwisu wtrącał się do diagnozy mechanika, integrując tym samym w diagnozę, która wpłynęła na opinię o samochodzie. Zachowanie nieprofesjonalne, ponadto mechanik stwierdził wymianę części, które nigdy nie były wymieniane- były oryginalne. Obsługa pomimo, że była miła niestety nie ma nic wspólnego z prawdziwą oceną stanu technicznego samochodu. Polecam udać się do jakiejkolwiek stacji diagnostycznej, zaoszczędzi się w ten sposób czas oraz pieniądze, a diagnoza będzie bardziej trafna niżeli w moim przypadku.
Użytkownik sieci
8 maja 2024 15:43
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 13:38
Salon - samochody nowe
Ponieważ pomimo ponagleń ...
... nikt, zwłaszcza pan Waldemar B. z części nie kwapi się do wzięcia za swoją pracę, koryguję pięciogwiazdkową i perfekcyjną opinię dla tego salonu, gdyż się zawiodłem. Ponad 5 dni temu złożyłem mailowo, do swojego ulubionego salonu i serwisu czyli dokładnie tego, zapytanie o wycenę tapicerki kierowcy, gdyż osoba trzecia mi to uszkodziła i potrzebowałem wycenę aby ściągnąć z niej odszkodowanie i następnie zakupić w tym salonie nową. Niestety jednak salon nie lubi dodatkowego przychodu ani podtrzymania zadowolenia u stałego klienta, więc postanowiono mnie zwyczajnie zlać. Podobnie maila ponaglającego, też zlano. Dlatego bardzo dziękuję za współpracę, auto ma za 14 dni przegląd, tym razem już poza ASO, za niedługo przyjdzie do wymiany jednego z aut flotowych na nowe, i na bank nie będzie to Skoda, a oba oddziały Bieranowskiego omijam szerokim łukiem. Zwyczajna kpina z klientów co jest kuriozum mając tak potężną konkurencję pod nosem jak Plichta.
Użytkownik sieci
8 marca 2024 16:36
Salon - samochody nowe
Tak jak kontakt ...
... z klientem, kwestie formalne oraz umawianie wizyt oceniam pozytywnie, tak niestety przez nieuczciwe, w mojej ocenie, podejście serwisu do przeglądów serwisowych jestem zmuszony zmienić ocenę z pięciu na jedną gwiazdkę. Dodatkowo PRAGNĘ PRZESTRZEC KLIENTÓW lub też uczulić na nieuczciwe praktyki warsztatu. Fabrycznie nowa skoda, wzięta w czteroletnim kredycie z gwarantowaną ceną wykupu. W cenie auta, zawarty pakiet przeglądów serwisowych (filtry i płyny eksploatacyjne po stronie serwisu), na cztery lata. W związku z niskim przebiegiem auta i jak się zdawało, rzetelnym serwisem w autoryzowanym warsztacie, postanowiłem wykupić Skodę po upływie okresu umowy. Pierwszą czynnością przy już prywatnym aucie było skrócenie interWAŁU olejowego. Mimo zastosowania płukanki, zlany olej był czarny i gesty jak smoła ale zdawałem sobię sprawę że, oleje "Long Life" to zło a okres między wymianami, podany przez producenta, jest dość absurdalny. (Edit: płukanka TEC2000 plus wymiana na rekomendowany przez producenta olej po 7k-7k-10k km, dopiero teraz zlewany olej ma jaśniejszą barwę i zdaje się mieć, prawidłową konsystencję) Jednak nie o to się rozchodzi. Na jednym z przeglądów, rzekomo, wymieniono filtr powietrza. Według daty na filtrze który wyjąłem był on zamontowany fabrycznie (miesiąc i rok, identyczny na wszystkich częściach i wyposażeniu samochodu więc nie ma tu mowy o zbiegu okoliczności). Filtr przeciwpyłkowy, jego stan oraz fakt że, każdej zimy wszystkie szyby w aucie były zaparowane również nie wskazuje na jego wymianę (według numerów - pierwszy montaż, jednak nie posiada on daty produkcji więc tutaj nie mogę potwierdzić czy jest on fabryczny) Na ostatnim przeglądzie, przed czterema tygodniami, w teorii wymieniono świece zapłonowe. (Na kilka dni przed wizytą, została umyta komora silnika a powodem było uszkodzenie dolnej osłony silnika i poruszanie się bez niej przez miesiąc, skutkujące zabrudzeniem silnika i osprzętu.) W dniu wczorajszym, przy wymiane filtrów i oleju, po zdemontowaniu obudowy filtra powietrza, zauważyłem że, cewki zapłonowe pokryte są kurzem a w miejscach osadzenia świec, nagromadzony jest piasek i pył. Od "wymiany" świec przejechałem 300km więc nie sądzę że, w tak krótkim czasie nagromadziłoby się tam tyle brudu. Ewidentnie wskazuje to na brak jakichkolwiek działań, podjętych przez pracownika warsztatu! (Edit: Nie mając pewności co do wymiany świec, udałem się do innego ASO grupy VAG. Wyjaśniłem doradcy, co wzbudziło moje wątpliwości i zleciłem ponowną wymianę. Nie jestem ekspertem, nie próbowałem oceniać "przebiegu" świec po stanie elektrod, jednak część porcelanowa była żółto-brązowa, przegrzana. Od rzekomej wymiany, zwyczajna jazda - kilkaset kilometrów. Czy po tak krótkim czasie świece nosiłyby aż tak wyraźne ślady używania/zużycia? Nie mogę tego udowodnić, choć dodam że, niezależny mechanik uznał iż, świece wyglądają na mocno wyeksploatowane) Po utracie zaufania do warsztatu, mogę tylko domniemać iż, taka pozycja jak "wymiana płynu hamulcowego" również nie miała miejsca. Czy nie podejmowanie czynności serwisowych podyktowane było tym że, pakiet przeglądów był w cenie (nie rozchodzi mi się o te parę złotych, części mógłbym sam dostarczać) czy jednak miał z tym związek, niski przebieg w pojeździe? Nie potrafię znaleźć na to odpowiedzi, niemniej jednak pracę "mechaników" oceniam nagannie. Co mi po niskim przebiegu w aucie, z wiedzą że, serwis odbywał się tylko na papierze? Jestem rozczarowany brakiem profesjonalizmu wśród pracowników warsztatu oraz najprawdopodobniej, brakiem nadzoru nad nimi. Klientom serwisu pragnę tylko zwrócić uwagę że, w okresie gwarancyjnym mogą korzystać również z innych, autoryzowanych serwisów a dodatkowo, powinni kierować się metodą ograniczonego zaufania; prosić o okazanie wymienionych części, ewentualnie oznaczyć część która ma zostać wymieniona i to zweryfikować lub bezpośrednio po wykonanych czynnościach, skontrolować czy prace faktycznie zostały wykonane.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2024 17:34
Salon - samochody nowe
Ef
Użytkownik sieci
3 października 2023 08:20
Salon - samochody nowe
Tak wzdętego typa ...
... z serwisu to dawno nie napotkałem
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2023 18:31
Salon - samochody nowe
Wysłana wiadomość kilka ...
... dni temu, do dzisiaj nie mogę się doczekać odpowiedzi, szkoda że tak traktuje się potencjalnego klienta.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2023 18:23
Salon - samochody nowe
Proszę o wyjaśnienie sytuacji ze swoim pracownikiem
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2023 08:50
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... polecić tego salonu, a w szczególności Pana Marcina P. od samochodów używanych. Umówiłem się na oglądanie oferowanej Skody Superb, na którą wziąłem znajomego mechanika. Po oględzinach wykryty został wyciek oleju na zaworach oraz nierówna praca silnika. Pan Marcin miał odezwać się z ofertą po naprawie wycieku. Nie zrobił tego pomimo telefonu z mojej strony i dlatego uważam to za brak szacunku do potencjalnego klienta. Niesłowność w tej branży w mojej ocenie jest dyskwalifikująca
Użytkownik sieci
29 listopada 2022 04:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 czerwca 2022 12:27
Salon - samochody nowe
W czwartek serwisowaliśmy ...
... auto 2 godziny. W tym czasie miał zostać dolany czynnik chłodzący do klimatyzacji, która była sprawna. W piatek po południu klimatyzacja przestała działać. Zatelefonowaliśmy z reklamacją i otrzymaliśmy odpowiedź, że cokolwiek może zostać zrobione w przyszłym tygodniu. Za auto płacimy spora ratę, za serwis także zapłaciliśmy, a w zamian za to otrzymaliśmy bylejakość i lekceważące podejście do klienta. Wstyd.
Użytkownik sieci
18 maja 2022 20:46
Salon - samochody nowe
Porażka to mało. ...
... Czas Oczekiwani na naprawę 14 dni od zgłoś, enia. Naprawa miała trwać około 0.5 godziny trwała 3 godziny. Osoba obsługująca wyjechała z salonu więc nie można było odebrać auta. Jeżeli tak rozpieszczacie klientów to gratulacje.
Użytkownik sieci
19 lutego 2022 18:31
Salon - samochody nowe
Kupiłem tam Skodę ...
... premium. Sprzedawca wprowadził błąd co do spalania oraz szumów, inaczej niż auto testowe. Serwis następnie upierał się że wszystko w porządku, niemiły kierownik. Nie kupię na pewno tam już auta. Nie polecam
Użytkownik sieci
3 lipca 2021 04:31
Salon - samochody nowe
Taki zdekompletowany, prawdopodobnie ...
... demonstracyjny bagażnik rowerowy sprzedano mi jako nowy 1 lipca. Tego dnia zostawiłem samochód w Państwa blacharni na wymianę szyby czołowej. Nie dopuszczam myśli,że to tam mogło dojść do zdekompletowana zakupionego zestawu,który pozostawiłem na czas naprawy wewnątrz pojazdu. Nie tego oczekiwałem.