93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2021 09:33
Salon - samochody nowe
Chcialem zakupic nowy ...
... samochod chodzilem po salonie przez okolo 10 min , jeden sprzedawaca obslugowal Klienta, drugi siedzial przy komputerze , trzeci wrocil w trakcie mojego pobytu, NIKT DO MNIE NIE PODSZEDL , WYSZEDLEM I NASTEPNEGO DNIA POJECHALEM DO WATARSKI WLOCLAWEK ,gdzie zostalem obsluzony na najwyzszym poziomie i zakupilem auto.
Użytkownik sieci
28 grudnia 2020 19:46
Salon - samochody nowe
Bardzo miły personel.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2020 10:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 grudnia 2020 19:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 grudnia 2020 16:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 listopada 2020 12:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 listopada 2020 00:12
Salon - samochody nowe
Zawsze jestem zadowolony ...
... z usługi serwisowej. Panowie przyjmujący auto, mają pozytywną energię, a sama przegląd-naprawa odbywa się sprawnie.
Użytkownik sieci
20 listopada 2020 17:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 listopada 2020 17:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 listopada 2020 20:09
Salon - samochody nowe
Miła i pomocna ...
... obsługa serwisowa. Usterka w trasie. Fachowa pomoc. Skoda superb L&K 4x4 272km.
Użytkownik sieci
9 listopada 2020 00:20
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 listopada 2020 12:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 października 2020 13:58
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 października 2020 23:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 października 2020 10:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 października 2020 20:42
Salon - samochody nowe
Sprawnie i rzeczowo, polecam!
Użytkownik sieci
10 października 2020 11:44
Salon - samochody nowe
Byłem z małżonką ...
... i dzieckiem, miły sprzedawca podszedł wyjaśnił nam wszystkie nasze pytania, zaprosił na jazdę testowa octavia która trwała godzinę i jeździliśmy gdzie chcieliśmy , po czym przy komputerze w salonie konfiguracja pojazdu to istna bajka, dostaliśmy najlepsza ofertę w mieście, a byliśmy w każdym salonie, jestem od wielu wielu lat "alfaholikiem" niestety tam obsługa była średnia, pan sam skonfigurował auto i w sumie olał temat że leasing miał być do 1200 netto, tylko zrobił konfigurację na 300+ tys PLN, w skodzie pan nam wszystko jasno i klarownie wyjaśnił, wyliczył nam ratę 3 krotnie mniejsza niż nasz budżet no i na pewno dopniemy resztę formalności w tym salonie! Dzięki takiej obsłudze człowiek zmienia swoje zamiłowania do marki i idzie do konkurencji ! Podziwiam i polecam z całego serca .
Użytkownik sieci
10 października 2020 01:16
Salon - samochody nowe
Moje doświadczenia z ...
... ASO Skoda Bieranowski są bardzo złe. We wrześniu 2019 zakupiłem tam Skodę Superb '17 TDI 190 L&K. Sam zakup u p.Sławomira odbył się wzorcowo. Od początku jednak niepokoiły mnie metaliczne stuki przy przyspieszaniu. Zgłaszałem to dwukrotnie. Zaraz w październiku i ponownie w lutym na przeglądach. W ocenie serwisu wszystko w porządku. W końcu ASO w Toruniu stwierdza, że to stukające wtryskiwacze. Wracam więc do Skoda Bieranowski z tym problemem i mechanik podczas jazdy próbnej ze mną potwierdza, iż słyszy stukanie wtryskiwaczy. Serwisant przyjmuje do wiadomości opinię mechanika, ale z uwagi na wysoki koszt naprawy prosi o kolejny termin, na którym kierownik serwisu ma się w tej kwestii wypowiedzieć. Przyjeżdżam na umówiony termin, mechanik przy kierowniku serwisu (i przy świadkach) potwierdza to, co stwierdził podczas wcześniejszej wizyty (stukanie wtryskiwaczy). Po chwili udajemy się na jazdę próbną i tu nagle mechanik staje się niemy i głuchy, a pracownik biurowy, najprawdopodobniej kierownik serwisu (nie przedstawił się) nachalnie wywiera presję, jakoby problemu nie było. Mechnanik jest między młotem a kowadłem, nerwowo uśmiecha się i próbuje jeszcze zachować twarz. Wracamy do serwisu i tu już bezczelnie wypiera się, że kiedykolwiek stwierdził stukanie wtryskiwaczy. (mam na to świadka, że tak było). Kierownik również idzie w zaparte, jakoby nie słyszał, że mechanik przyznał mu, co słyszał podczas pierwszej jazdy próbnej. Obaj zmieniają wersję. Na nasze słowa, że w obliczu ich postawy skierujemy sprawę do sądu, kierownik uśmiecha się i mówi, że "teraz przez Covid sprawy trwają 2-3 lata". Poza tym próbuje podważać kompetencje toruńskiego ASO twierdząc, że "zmieniła się tam ekipa i wie Pan...". Z klientem serwisu rozmawia w taki sposób, że serwisanci przysłuchujący się rozmowie zwieszają głowy ze wstydu. Oboje z żoną pracujemy z klientami i niewyobrażalny jest dla nas taki ton i sposób rozmowy. Jak możecie Państwo narażać klientów na kontakt z pracownikiem o tak niskiej kulturze osobistej? Nie mam żalu do seriwsantów, zawsze podczas przeglądów okresowych byłem traktowany z uprzejmością i kulturą. Jednak w momencie problemu z autem wystawiacie Państwo klientów na kontakt z "kierownikiem", co sprawia, że człowiek doznaje szoku i zaczyna wątpić, że jest w autoryzowanym serwisie. Dodam, że mój przypadek nie jest odosobniony i znajomi, którzy kupili w Skoda Bieranowski Skodę Superb w 2017 r. również zostali potraktowani w podobny sposób. Najpierw diagnoza usterki, a potem wypieranie się i bagatelizowanie problemu. Będę dochodzić swoich praw, tym bardziej po tym jak zostaliśmy potraktowani. Tak się właśnie traci klientów. Przyszłym klientom radzę zatem przemyśleć zakup, bo to, że problemy z autem wystąpią jest niemal pewne, a wtedy będziecie Państwo narażeni na monolog "kierownika", który rozwieje wątpliwości co do tego, że jesteście Państwo mile widziani w tym ASO.
Użytkownik sieci
9 października 2020 14:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 października 2020 19:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek