93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 lutego 2021 20:16
Salon - samochody nowe
Obsługa miła do ...
... czasu jak nie widzą zarobku na kliencie to już o wszystko się trzeba prosić. Bardzo słabe utrzymanie bezpieczeństwa w zimie śniegu po 30cm na terenie firmy.
Użytkownik sieci
11 lutego 2021 14:13
Salon - samochody nowe
Byłem w salonie ...
... po raz drugi - ostatnio dzis. chciałem kupić nowy samochód superb. wraz z żoną 15 min oglądaliśmy dwa wystawione pojazdy. przez ten czas nikt nie podszedł nawet zapytać czy w czymś pomóc. miesiąc temu było to samo. przykro mi. Proszę podjechać do salonu volvo - wzór obsługa. trzeciego podejścia do Bydgoszczy chyba nie dam rady.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2021 11:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 stycznia 2021 09:33
Salon - samochody nowe
Chcialem zakupic nowy ...
... samochod chodzilem po salonie przez okolo 10 min , jeden sprzedawaca obslugowal Klienta, drugi siedzial przy komputerze , trzeci wrocil w trakcie mojego pobytu, NIKT DO MNIE NIE PODSZEDL , WYSZEDLEM I NASTEPNEGO DNIA POJECHALEM DO WATARSKI WLOCLAWEK ,gdzie zostalem obsluzony na najwyzszym poziomie i zakupilem auto.
Użytkownik sieci
10 października 2020 01:16
Salon - samochody nowe
Moje doświadczenia z ...
... ASO Skoda Bieranowski są bardzo złe. We wrześniu 2019 zakupiłem tam Skodę Superb '17 TDI 190 L&K. Sam zakup u p.Sławomira odbył się wzorcowo. Od początku jednak niepokoiły mnie metaliczne stuki przy przyspieszaniu. Zgłaszałem to dwukrotnie. Zaraz w październiku i ponownie w lutym na przeglądach. W ocenie serwisu wszystko w porządku. W końcu ASO w Toruniu stwierdza, że to stukające wtryskiwacze. Wracam więc do Skoda Bieranowski z tym problemem i mechanik podczas jazdy próbnej ze mną potwierdza, iż słyszy stukanie wtryskiwaczy. Serwisant przyjmuje do wiadomości opinię mechanika, ale z uwagi na wysoki koszt naprawy prosi o kolejny termin, na którym kierownik serwisu ma się w tej kwestii wypowiedzieć. Przyjeżdżam na umówiony termin, mechanik przy kierowniku serwisu (i przy świadkach) potwierdza to, co stwierdził podczas wcześniejszej wizyty (stukanie wtryskiwaczy). Po chwili udajemy się na jazdę próbną i tu nagle mechanik staje się niemy i głuchy, a pracownik biurowy, najprawdopodobniej kierownik serwisu (nie przedstawił się) nachalnie wywiera presję, jakoby problemu nie było. Mechnanik jest między młotem a kowadłem, nerwowo uśmiecha się i próbuje jeszcze zachować twarz. Wracamy do serwisu i tu już bezczelnie wypiera się, że kiedykolwiek stwierdził stukanie wtryskiwaczy. (mam na to świadka, że tak było). Kierownik również idzie w zaparte, jakoby nie słyszał, że mechanik przyznał mu, co słyszał podczas pierwszej jazdy próbnej. Obaj zmieniają wersję. Na nasze słowa, że w obliczu ich postawy skierujemy sprawę do sądu, kierownik uśmiecha się i mówi, że "teraz przez Covid sprawy trwają 2-3 lata". Poza tym próbuje podważać kompetencje toruńskiego ASO twierdząc, że "zmieniła się tam ekipa i wie Pan...". Z klientem serwisu rozmawia w taki sposób, że serwisanci przysłuchujący się rozmowie zwieszają głowy ze wstydu. Oboje z żoną pracujemy z klientami i niewyobrażalny jest dla nas taki ton i sposób rozmowy. Jak możecie Państwo narażać klientów na kontakt z pracownikiem o tak niskiej kulturze osobistej? Nie mam żalu do seriwsantów, zawsze podczas przeglądów okresowych byłem traktowany z uprzejmością i kulturą. Jednak w momencie problemu z autem wystawiacie Państwo klientów na kontakt z "kierownikiem", co sprawia, że człowiek doznaje szoku i zaczyna wątpić, że jest w autoryzowanym serwisie. Dodam, że mój przypadek nie jest odosobniony i znajomi, którzy kupili w Skoda Bieranowski Skodę Superb w 2017 r. również zostali potraktowani w podobny sposób. Najpierw diagnoza usterki, a potem wypieranie się i bagatelizowanie problemu. Będę dochodzić swoich praw, tym bardziej po tym jak zostaliśmy potraktowani. Tak się właśnie traci klientów. Przyszłym klientom radzę zatem przemyśleć zakup, bo to, że problemy z autem wystąpią jest niemal pewne, a wtedy będziecie Państwo narażeni na monolog "kierownika", który rozwieje wątpliwości co do tego, że jesteście Państwo mile widziani w tym ASO.
Użytkownik sieci
23 września 2020 10:04
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 września 2020 09:59
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
10 lipca 2020 15:59
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 marca 2020 16:33
Salon - samochody nowe
Odradzam,ASO autoryzowany dealer,czlowiek ...
... ma zauanie , a tu okazuje sie,ze handlowcy klamia i samochod byl lakierowany,program aut uzywanych Das welt auto, i handlowcy nic o tym nie wiedzieli, caly lakierowany w ale wystawiony ,ze bezwypadkowy:( kupilbym po przygodach ale gdyby uczciwie podejsc do sprawy pokazać zdjęcia z stluczki/wypaku i nie klamac!
Użytkownik sieci
29 lutego 2020 17:28
Salon - samochody nowe
Witam, jestem nie ...
... zadowolony z weryfikacji usterki .Zdiagnozowano uszkodzona pompe paliwa, czekałem 5 tygodni na cześć - masakra. Po wymianie już na drugi dzień wystąpiła awaria auta jak przed wymianą oczywiście znowu wizyta w ramach gwarancji. Auto oddane jeździło 2 tygodnie i znowu to samo i auto uziemione na kilka dni. Jeszcze minus za brak dostępności auta zastępczego przy tak długim czasie gdy auto jest na serwisie.Krotko mowiac nie wiedzą co jest przyczyną awarii ich auta. To jak tu wierzyć autoryzowanym serwisom?
Użytkownik sieci
25 lutego 2020 17:04
Salon - samochody nowe
Mały wybór aut używanych.
Użytkownik sieci
8 lutego 2020 13:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 stycznia 2020 12:35
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Standard (Wersja oryginalna) Standard
Użytkownik sieci
23 września 2019 23:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2019 13:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2019 22:06
Salon - samochody nowe
Byłem na wymianie ...
... rozrządu silnik 1.4 TSI CAXA wszystko super mijają 4 miesiące jadę na stacje kontroli pojazdów na przegląd techniczny diagnosta stwierdza wyciek z okolic rozrządu Pan mówi ze pod pokrywa rozrzadu wydobywa się olej wracam do Serwisu pan otwiera zlecenie po godzinie dostaje informacje ze to nie podlega gwarancji bo uszaczelka mogła się uszkodzić i mam zapłacić Na pocieszenie umyto mi mój czysty samochodód wystawiono na słońce i potem był cały biały w kropki
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2019 17:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2019 22:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 lipca 2019 17:43
Salon - samochody nowe
Potwierdzenie roku produkcji ...
... samochodu po nr VIN stwierdzono że nie ma takiej możliwości kazano kontakt z infolinia Skoda Polska gdzie otrzymałem odp że może to zrobić tylko Autoryzowany serwis po poproszeniu po raz drugi odmówiono po telefonie do konkurencji sprawa załatwiona od ręki. Pozdrawiam Dział Serwisu oraz Dział Sprzedaży Samochodów pragnę zaznaczyć że nie kontaktowałem się telefonicznie lecz byłem osobiście tak że od właściciela mnie nie satysfakcjonuje pomimo iż prawie doszło do sprzeczki między panami z działów obsługi jeszcze raz pozdrawiam
Użytkownik sieci
14 czerwca 2019 19:56
Salon - samochody nowe
Proponuję dokladnie WSZYSTKO ...
... sprawdzić w aucie przy odbiorze z serwisu i oczywiście trzeba się samemu upominać o protokół. Po czasie firma się wszystkiego wypiera. Dwa auta w naprawie z ubezpieczenia, niedokręcone elementy, uszkodzone elementy, ale przecież klient specjalnie sam zepsuł... 14.06.2019 W odpowiedzi na Państwa odpowiedź... Korespondencja email jest, pozostała bez odpowiedzi, a wpisywanie wszystkim niezadowolonym, że jesteście zaniepokojeni? Może lepiej popracować nad jakością usług serwisu.