Ogólny: | 22 489 90 00 |
91%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
09:00 - 19:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 14:04
Salon - samochody nowe
To mój trzeci ...
... serwis ASO Skody i do tej pory jedyny o którym mogę wypowiedzieć się bardzo pozytywnie. Rzeczowo i bez naciągania na niepotrzebne koszty (w poprzednim ASO nowe wycieraczki na każdej wizycie mi oferowali pomimo, że jako użytkownik nie zauważałem żeby źle wycierały). Dziękuję Panu Michałowi Kamińskiemu za profesjonalną obsługę.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 10:10
Salon - samochody nowe
Very professional and ...
... friendly staff. Thank you very much!
Użytkownik sieci
16 stycznia 2025 12:28
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa Polecam
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 10:55
Salon - samochody nowe
Szybki i solidny ...
... serwis. Właśnie tak chciałbym być obsługiwany
Użytkownik sieci
6 stycznia 2025 22:41
Salon - samochody nowe
Super obsługa! Wszystko na najwyższym poziomie!
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2024 07:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 grudnia 2024 14:41
Salon - samochody nowe
Worst place on ...
... earth. Zero client service. Zero humanity.
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 15:32
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy obsługi ...
... serwisowej. Czas realizacji to jest kosmos. Zwykła wymiana oleju i filtrów trwa średnio 3 godziny. Nie ma w trakcie jej trwania żadnej konkretnej informacji. Na pytanie, ile się jeszcze zejdzie odpowiedź brzmi "już kończymy". Taka mała rada to jeżeli serwis działa w takim tempie to proszę nie podawać na wjeździe informacji o czasie trwania serwisu. Dla niektórych jest różnica między dwoma a czterema godzinami. Opinia nie dotyczy jednorazowej sytuacji. Serwisuję tam auto od 4 lat. Jest to najbliższy serwis, ale chyba muszę sprawdzić jakiś inny, ponieważ jakość obsługi jest coraz słabsza.
Użytkownik sieci
26 listopada 2024 17:22
Salon - samochody nowe
Serwis żyjący w ...
... innej czasoprzestrzeni. Nie liczą się z czasem klienta. Mam wrażenie, że pracownicy myślą, że jeśli ktoś bierze skode a nie Mercedesa to nie ma nic ważnego do roboty i może czekać 4 godziny zamiast wcześniej ustalonych 2 godz. Przy wydaniu auta mimo umówienia na 11 czekalem dwie godziny (mimo próśb sprawnego wydania). Myślałem, że każdemu się może zdarzyć. Dzisiaj natomiast przegląd po przejechaniu 30 tys km. Umówiony byłem na 11 o 10 dostaliśmy telefon, że dwie opony zostały zutylizowane i mamy tylko dwie na wymianę na zimowe- dlatego zapraszają na 14 bo nie zdążą dojść wcześniej i ok. Po przyjechaniu na miejsce okazało się, że nikt nie ustalił z Volkswagen Leasing czy te opony zostaną opłacone czy nie, poinformowano mnie że cała operacja potrwa dwie godziny (ale do końca nie wiadomo ile). Zapytałem o auto zastępcze, to Pan stwierdził, że nikt mi za to nie zaplaci. Właśnie jest godzina 17.30 dostałem informację, że jeszcze chwila. Czyli minęło 3,5 h (do tej chwili). Byłem zmuszony odwołać kolejne spotkania, przez niekompetentnych pracowników serwisu - którzy uważają, że umówione godziny nie grają roli, a zamiast 2 godzin klient może poczekać 4 godziny. A i jeszcze jedno, po 2 godzinach zadzwoniłem do serwisu czy już, mieli się dowiedzieć ale w ciągu kolejnej godziny nikt nie oddzwonił.
Użytkownik sieci
13 listopada 2024 11:37
Salon - samochody nowe
Niestety, potwierdzają się ...
... inne negatywne opinie o tym ASO. Serwis tak wymienił olej, że z auta ciekło. Wymiana listewki na tylnej klapie zaowocowała tym, że jest ona teraz krzywo wklejona, a spryskiwacz tylnej szyby po wymianie leje na sąsiedni pas ruchu. Po zgłoszeniu otrzymałem poradę, że mogę sobie przecież sam wyregulować xD. Przy wcześniejszej wizycie źle ustawiono geometrię zawieszenia, czym oczywiście nikt się nie przejął i auto w tym stanie zostało wydane. Słowo przepraszam oczywiście ani razu nie padło, bo po co. Człowiek z działu likwidacji szkód chyba w ogóle wstąpił tu tylko na chwilę, bo wręcza wizytówkę kolegi, na której dopisuje swoje dane, po czym po wymianie jednego maila nie raczy nawet dalej odpowiedzieć - teraz to już nie jestem pewien, czy ktoś się nie podszył xD. Te kilka przypadków pokazuje, jak przypadkowi i zdemotywowani ludzie tu pracują. Jedną gwiazdkę jestem skłonny dodać za to, że auto po serwisie nie było uszkodzone - tak tak, poziom serwisów Skody jest już tak dramatycznie niski, że takie coś zasługuje na pochwałę.
Użytkownik sieci
14 września 2024 14:59
Salon - samochody nowe
Kontakt telefoniczny bardzo ...
... słaby.Ja rozumiem,że pracownicy są zajęci,ale po próbie kontaktu z działem serwisu i zapewnieniu,że oddzwonią dnia 12 sierpień do dnia dzisiejszego tj. 14 wrzesień-zapanowała cisza.Nie polecam.Chodziło o wymianę oleju w skrzyni biegów.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2024 21:08
Salon - samochody nowe
NIE KUPUJ SKODY ...
... ! Drodzy jak cześć z Was wie niedawno kupiłam skodę. Tak w tym salonie. Od zakupu nie minęły 4 miesiące a auto jest NON STOP w serwisie, nie daje się do jazdy. Okazuje się, ze dealer Bohemia Motors (Falenty) najpierw oszukał mnie przy wydaniu auta i nie ma ono wszystkich funkcjonalności za jakie zapłaciłam. Kiedy się zorientowałam już po odbiorze auta z salonu - zapytałam czemu nie zostałam o tym poinformowana otrzymałam odpowiedź, ze ZAPOMNIELI. Szkoda ze ja nie zapomniałam zapłacić. Na moje pytanie kiedy auto pozyska te funkcjonalości, otrzymuję lakoniczne i wymijające odpowiedzi: na zasadzie jak będzie to będzie. Auto miało już awarie poduszek powietrznych i systemu bezpieczeństwa - usunieto ja TYMCZASOWO ! kiedys zrobi się. A jak się wyświetli to cytuje "se pani do serwisu podjedzie". W końcu kto by sie przejmował systemem bezpieczeństwa - SKODA na pewno nie. Kolejna awaria brak możliwości otwierania bagażnika. Po co komu bagażnik. Spadek ciśnienia w oponach - kolejna niespodzianka.....Na serwis czekasz 2 tygodnie, auta zastępczego brak. Tzn możesz sobie zapłacić każdy dzień 140 zł. Na moje pytanie co oznacza gwarancja mobilności - cisza. Uważajcie bo SKODA przez mobilność auta rozumie jego stanie tygodniami w garażu w oczekiwaniu na serwis. SKODA oszukuje swoich klientów bo jak sie okazuje w tym modelu problem z funkcjonalnościami jakie zamówiłam oraz z poduszkami bezpieczeństwa jest globalny (wiem z forum) dla Skody kamiq 2024 - SKODA udaje, że nie ma problemu. DRAMAT.... Ja oczywiście nie odpuszczę. Zgłoszę sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta, złoże pozew, może pomysłem jest pozew zbiorowy, media. Ale Was proszę o udostępnianie i like. Może dzięki temu ktoś zrezygnuje z zakupu u nich i nie będzie miał takich problemów.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2024 23:11
Salon - samochody nowe
Serwis to porażka. ...
... Przypadkowi ludzie. Kierownicy serwisu zmieniają się co chwilę. Rok temu wymieniłem u nich opony na nowe marki premium. Przy tej okazji zleciłem też kontrolę i regulację geometrii zawieszenia. Od tego momentu zaczęły się kłopoty. Samochód źle się prowadzi a z przedniego zawieszenia dobiegał niemiarowy szum w czasie jazdy. Zmieniający się kierownicy serwisu twierdzili, że po kilku poprawach geometrii zawieszenia i wyważenia kół powinno być dobrze ale nie jest do tej pory. W końcu pojechałem do niezależnego serwisu na kontrolę co się dzieje. Okazało się, że wewnętrzne krawędzie wszystkich czterech opon są nadmiernie zużyte. Co świadczy o złym ustawieniu geometrii. Była ustawiana tylko w Bohemia Motors. Dodatkowo okazało się, że wyważenie w ogóle nie było robione bo tuż przed ostatnią wizytą w Bohemia Motors jedna z tylnych opon była naprawiana w innym serwisie wulkanizacyjnym. Na tym kole były nadal odważniki z tej naprawy. Nie przełożono też kół, jak mnie zapewniano, do przodu i odwrotnie bo naprawiana opona była nadal na tylnej osi a powinna być po tej usłudze na przedniej. Czyli samochód zabiera się na halę serwisową gdzie odstoi bez żadnych czynności kilka godzin a klientowi opowiada się kłamstwa. Efekt taki, że po roku użytkowania i niecałych 13 tys. przebiegu komplet nowych opon nadaje się do wyrzucenia w wyniku błędnego ustawienia geometrii zawieszenia w Bohemia Motors. Zwracałem uwagę, że albo pracownicy wykonują źle czynności albo urządzenie jest źle skalibrowane. Bez rezultatu.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2024 18:14
Salon - samochody nowe
Chciałem obejrzeć auta ...
... używane co było niemożliwe bo mimo informacji że stanowisko czynne jest do 19 nie ma nikogo. Ale pracownicy wola palić sobie papieroski z boku salonu. Polska mentalność. Na szczęście sa inne salony. Omijać z daleka
Użytkownik sieci
21 lipca 2024 20:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 lipca 2024 21:28
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam korzystanie ...
... z tego serwisu jeżeli chcecie się cieszyć swoim samochodem!! Obsługa tutaj to istna kpina! W przeciągu pół roku auto uszkodzone dwukrotnie!! Korzystałam z tego serwisu ponieważ kupiłam tam Skodę i jest najbliżej domu. Pierwsza sytuacja miała miejsce w grudniu - oddałam Skodę na wymianę opon, odebrałam uszkodzoną, ponieważ spadła z jakiegoś podnośnika. Pan kierownik salonu przepraszał i zarzekał się że się odezwą w celu naprawy. Przez trzy tygodnie była cisza, odezwali się dopiero po interwencji u handlowca. Samochód naprawili. Pomyślałam, że trudno takie rzeczy się zdarzają i to był błąd. W zeszłym tygodniu oddałam auto na przegląd, samochód po przeglądzie został umyty. Odebrałam auto w czwartek wieczorem, nie przyszło mi do głowy, że auto trzeba obejrzeć kawałek po kawałeczku. A szkoda, bo następnego dnia zobaczyłam że auto jest całe porysowane. Praktycznie wszystkie szyby są podrapane. Wróciłam do salonu żeby to zgłosić, nie było na miejscu nikogo z serwisu kto mógłby ze mną porozmawiać. Dziś dostałam telefon z informacją, że nie poczuwają się do tego, bo rzekomo nie dotykali się szyb. Po przekazaniu informacji, że pracownik z którym rozmawiałam w sobotę powiedział mi, że auto jest wycierane po myciu i prawdopodobnie w trakcie wycierania coś się wydarzyło, Kierownik serwisu stwierdził, że jednak dotykają szyb i je wycierają, ale taką technologią, która na pewno tego nie zrobiła. Czyli nie dość że się wyparli, to jeszcze kłamią! Zaznaczę, że auto po odbiorze do czasu zgłoszenia szkody stało na kamerach i nie ma mowy żeby zostało uszkodzone w późniejszym czasie. Sprawa będzie miała swój dalszy bieg, bo tak tego nie zostawię! Porażka !
Użytkownik sieci
28 czerwca 2024 12:33
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... obsługę sprzedaży samochodów używanych to jest na poziomie 0. Piszę tu o człowieku który pracuje w niebieskiej marynarce i ciemnych włosach 27.06.2024. Kompletny brak zainteresowania klientem na pytanie czy auto posiada climatronic chciał odemnie definicji co to jest. Do mojej żony zadawał pytania czego chce w samochodzie a to chyba jego rola żeby przedstawić wyposażenie. Wszystko robił aby zbyć. Kompletnie nie polecam. Ten człowiek powinien sprzedawać ziemniaki na targu. Dla odmiany w salonie BMW i Mercedesa obsługa 100% taka jak powinna być albo jeszcze lepsza. Pomimo zakładanego budżetu na zakup auta w granicach 120000PLN udało nam się opuścić jeden z tych salonów z autem za 150000PLN.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2024 13:17
Salon - samochody nowe
WRÓCIŁEM DO TEGO ...
... SERWISU PO KILKU LATACH... I TRAGEDIA Z PODEJŚCIEM DO KLIENTA W SERWISIE I RECEPCJI... PONAD GODZINĘ OCZEKIWANIA NA TELEFON ZWROTNY I SAM ZADZWONIŁEM... DŁUGIE TERMINY OCZEKIWANIA NA... SZYBKĄ WYMIANĘ OLEJU!!!!!!!! PRAWIE TRZY TYGODNIOWE TERMINY NA SZYBKĄ, PROMOCYJNĄ WYMIANĘ OLEJU!!!!???? CHYBA ŻART..... I KTOŚ MI POWIE SERWISUJ W ASO???? TAK JAK SŁYSZŁEM, ALE NIE CHCIAŁEM WIERZYĆ... " SERWIS W BOHEMIA MOTORS" TO PORAŻKA!!!
Użytkownik sieci
21 maja 2024 17:10
Salon - samochody nowe
Odradzam dawanie zgody ...
... marketingowej…. Jak oferty na wymianę oleju czy inne odgrzybianie to dzwonią i dzwonią. Ale jak uszkodzili mi osłonę błotnika przy wymianie lampy i powiedzieli że wymienia na swój koszt przy kolejnej wizycie to zapomnieli i po kilku wizytach nadal nie mogą sobie przypomnieć, że tak ustalili. O wiecznym czekaniu na myjnię nie wspomnę. „Chce pan umyć autko, bo trzeba będzie poczekać.” Nie wiem co mnie podkusiło, żeby kupić pakiet serwisowy…
Użytkownik sieci
1 maja 2024 16:59
Salon - samochody nowe
Słabo. W dniu ...
... wczorajszym byliśmy w salonie celem zakupu samochodu Skoda Karoq.Pan J.F, który nas obsługiwał, przygotował nam wycenę auta a następnie nam ją przekazał i oświadczył, że udzieli nam rabatu w wys 7tys. Rabat?, powiem tak-słaby. Ponadto dopiero w trakcie czytania oferty zauważyłem, iż samochód jest z roku 2023. Pan nawet przez chwilę nic o tym fakcie nie wapomniał i dopiero po moim zapytaniu potwierdził, że faktycznie pojazd jestt z roku 2023. Delikatnie mówiąc poczułem się nieswojo, że sprzedawca nie przekazał nam rzetelnej informacji o tym, że pojazd jest z roku ubiegłego. Nasuwa się pytanie czy ja przyszedłem do komisu, czy do autoryzowanego salonu???. To nie jest profesjonalna obsługa, a raczej lekceważenie klienta. Zrezygnowałem z zakupu i pewnie już tam nie wrócę. Nie wspomnę o tzw rabacie, który był śmieszny w porównaniu z innymi salonami, mając na uwadze fakt, że to był pojazd z roku ubiegłego. Reasumując powyższe powiem tak, zastanówcie się dwa razy nim udacie się do tego salonu, bo tam poważnie potencjalnych klientów się nie szanuje. Stracony czas i potraktowanie nas jak niepoważnych ludzi. Uczcie się od innych, czasami warto, wiem co mówię.
Użytkownik sieci
1 lutego 2024 10:44
Salon - samochody nowe
Byłem umówiony na ...
... jazdę próbną. Miało czekać na mnie auto. Niestety handlowiec zapomniał całkiem przekazać informacji że auto ma być dostępne na konkretny dzień. Ba zapomniał nawet przekazać informacji że będę tego dnia w salonie innemu handlowcowi. Na miejscu wyszła nieciekawa sytuacja . Przejął mnie kolejny handlowiec ale nic nie mógł przedstawić. Ani nic konkretnego zaproponować. Dlatego złapałem kontakt do 3 handlowca który miał się do mnie odezwać jak tylko się pojawi cennik. Do tej pory zero kontaktu. Państwo chyba nie chcecie sprzedawać aut!!!! Dodam tylko że zmieniłem salon w którym potraktowano mnie poważnie za pierwszym razem. Auto jest już zamówione, bo byłem zdecydowany na konkretny model.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2023 16:52
Salon - samochody nowe
Obsługa nie słucha ...
... klienta i umawia na inny termin niż ten który był zgłaszany, naprawa ciągnie się miesiącami
Użytkownik sieci
7 listopada 2023 11:32
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie miła ...
... obsługa dyrektor nie zezwolił na naładowanie samochodu przy 0%. Porażka zalecam wybór innego dilera bo tutaj raczej uprzejmości nie ma. A nigdy nie wiadomo czy bym nie był przyszłym klientem tego salonu. Trochę otwartości zwłaszcza w tych czasach
Użytkownik sieci
14 października 2023 10:50
Salon - samochody nowe
Dwukrotnie zostałem olany ...
... przez serwis mechaniczny zgłaszając usterkę,która w dodatku zdjagnozowalem sam I pokazałem palcem gdzie jest problem. Niestety Pan który określą się jako "mistrz" ,nie pochylił się nawet,aby tam zajrzeć i zobaczy,tylko rycytowal jakieś wyuczone wierszyki serwisowe. Po dwóch godzinach diagnostyki doradca serwisowy przyszedł uśmiechnięty,oddał mi klucze I stwierdził,że nic nie znaleziono I wszystko jest ok🤔. Pojechałem więc do innego aso I po godzinnej djagnozie przyszedł Pan mechanik i stwierdził,że auto trzeba naprawić,poniewaz dalsza jazda może doprowadzić do poważnej awarii😱.Auto zostało w serwisie i czeka na naprawę.Slabe,bardzo slabe Panowie jest Wasze podejście do klienta I zaangazowanie na czele z Panem "mistrzem".
Użytkownik sieci
11 października 2023 11:43
Salon - samochody nowe
Korzystalem z uslugi ...
... naprawy blacharskiej z ubezpieczenia, kiepsko kontakt z przedstawicielem serwisu - samemu trzeba dzwonic dopytywac. Serwis blacharski na podwykonastwie, po odbiorze samochodu zauwazylem ze zrobione zostalo ok 250km, a paliwa nikt nie uzupelnil - niestety zdjecia przy odbiorze nie zrobilem a klucze zostawilem na recepcji. Ogolnie srednie wrazenie i raczej nie wroce.