Ogólny: | 22 489 90 00 |
92%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
09:00 - 19:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Paweł Orliński
7 października 2024 15:54
Serwis
Usunięcie szkód - gradobicie
Serdecznie polecam Skoda - Bohemia Motors. Zakupione auto 2 lata temu w tym salonie zostało uszkodzone - gradobicie.
Pracownicy serwisu, a w szczególności Pan Łukasz Szpinalski, bardzo mi zaimponował swoim podejściem do tematu i profesjonalizmem.
Będąc cały czas z nim w kontakcie, mogłem liczyć na pełną informację, co się dzieje z moim autem - likwidacją szkody.
Auto wygląda jak nowe.
Cały proces przebiegł bardzo sprawnie za co serdecznie dziękuję Panu Łukaszowi.
Pragnę też podziękować Pani Martynie Pielak, która przeprowadziła Mnie przez temat organizacji auta zastępczego, co było bardzo istotne ponieważ nie mieszkam w Warszawie.
Jeszcze raz dziękuję wszystkim pracownikom Skoda - Bohemia Motors - serdecznie polecam ten salon.
Paweł O. - Kielce
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 11:56
Salon - samochody nowe
Miła i kompetentna ...
... obsługa. Samochód wydany w ekspresowym tempie. Polecam serdecznie!
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 09:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2024 20:34
Salon - samochody nowe
Polecam pana Radka ...
... ( nowe auta) . Prawdziwy fachowiec z wiedzą i zrozumieniem potrzeb klienta .
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2024 13:15
Salon - samochody nowe
Obsługa miła szeroki ...
... wybór aut. Duży wybór modeli aut. Polecam.
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
7 lipca 2021 06:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu. Wszystkie samochody zdezynfekowane zaglądałam przez szyby. Byłam poganiana.
Użytkownik sieci
23 maja 2021 12:33
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu, ...
... ostatnio wykonują doraźne naprawy cokolwiek to oznacza, brak informacji o kosztach naprawy przed jej wykonaniem. Nie przyjmują reklamaji. W ten sposób skutecznie psują wizerunek marki.
Użytkownik sieci
6 maja 2021 20:25
Salon - samochody nowe
Po wymianie rozrządu ...
... wszytko pod maską i o dziwo na zewnątrz zachlapane olejem. Nie dostałem informacji o kondycji wymienionych podzespołów ani o przebiegu naprawy. Serwis zwrócił uwagę że warto wymienić także pompę (za co plus) ale nie powiedzial że jesli jej się nie wymieni to w przyszłości praktycznie trzeba będzie rozebrac wszystko od nowa i koszt będzie taki sam jak za wymianę rozrządu (za co duży minus). Nie rozumiem calej koncepcji obsługi klienta w serwisie - dzwonisz na serwis odbiera czlowiek, ktory nic nie wie i przełącza do tzw. doradcy serwisowego, ktory też za dużo nie pomoże bo musi zapytać mechanika. Radzę korzystać ze sprawdzonego mechanika z którym jest bezpośredni kontakt. Wymiany samego rozrządu nie oceniam bo to czas oceni.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2021 06:38
Salon - samochody nowe
Słabo jeśli chodzi o relacje z klientem.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2021 13:56
Salon - samochody nowe
Opinia tyczy się ...
... Pana P.O. z działu samochodów używanych. Obsługa klienta na żenująco niskim poziomie. Pan P. powiadomił nas, że jazda próbna maksymalnie 15 minut więc się spieszyliśmy, wracamy a Pana P. nie ma. Kiedy zadzwoniłem powiedział, że jego nie ma ale zaraz ktoś do nas podejdzie. Nikt nie podszedł przez 45 minut po czym pojawił się jak gdyby nigdy nic jaśnie Pan P. Sposób jego wypowiadania się do nas świadczył o tym, że ma nas w głębokim poważaniu i nie zależało mu w ogóle na sprzedaży auta. Wyszliśmy i więcej nie wrócimy. Kupimy samochód w innym miejscu. Nie polecam!
Użytkownik sieci
14 grudnia 2020 16:28
Salon - samochody nowe
Nie polecam napraw ...
... blacharsko lakierniczych w bohemia motors.. Po kilku miesiącach od naprawy usiadł cały lakier zrobił się bez połysku a przy klamce zaczął odchodzić... Mimo winy skody nie dostałem auta zastępczego Po reklamacji usterka była niewidoczna przez 4 miesiące. Teraz lakier odchodzi na dole drzwi ... Na tyle już nie ufam tej firmie że auto wstawiłem do innego serwisu...
Użytkownik sieci
26 listopada 2020 13:44
Salon - samochody nowe
Mechanicy niedosłyszący, pracownicy ...
... myjni niedowidzący, doradcy nieznający technicznych aspektów przyjmowanych aut. Samochód po tygodniu postoju w serwisie nienaprawiony. Dodatkowo po przejechanych 100 km od serwisu zapaliła się kontrolka o niskim stanie oleju. Jednym słowem amatorzy. Omijać z daleka!!! Nie mam pojęcia jak serwis z takimi miernymi usługami jeszcze funkcjonuje.
Użytkownik sieci
14 listopada 2020 17:54
Salon - samochody nowe
Tak siebie obsługa, ...
... nie wiem jak oni coś sprzedają No trochę kiepsko z obsługę ze cały czas ze nie maja ze nie mogą i fak dalej...proszę was zrobicie doradców szkolenie, napewno im jest potrzebna ☺️☺️
Użytkownik sieci
12 listopada 2020 12:18
Salon - samochody nowe
Słabe zainteresowanie potencjalnym klientem
Użytkownik sieci
10 października 2020 14:54
Salon - samochody nowe
Bardzo się zawiodłam ...
... na salonie sprzedaży aut używanych. 1. Panowie sprzedawcy nie odbierają telefonów komórkowych (podanych na stronie). Udało się dodzwonić pod ogólny numer telefonu do salonu. Na prośbę Pani z recepcji jeden z panów sprzedawców oddzwonił. 2. Byłam zainteresowana kupnem konkretnego samochodu. Chciałam się umówić na jazdę próbną. Pan sprzedawca potwierdził, że samochód jest dostępny i w dowolnym momencie można przyjechać. 3. Przyjechałam po konkretny samochód. Na miejscu okazało się, że jest na nim tabliczka "sprzedany"... szkoda tylko, że nikt z salonu nie zadzwonił, żeby mnie uprzedzić, że nie mam po co przyjeżdżać... 4. Być może są na placu inne auta, którymi mogłabym się zainteresować. Pan sprzedawca siedzi, nie ma żadnego klienta. Chciałam się zapytać o dostępne samochody, ale nawet nie zdążyłam zadać pytania, bo od razu otrzymałam informację, że Pan sprzedawca czeka na klientów, którzy są na jeździe próbnej i nie ma w tej chwili dla mnie czasu. Reasumując - przejechałam dosyć sporo kilometrów kupić samochód, który pomimo wcześniejszej informacji, że jest dostępny, został sprzedany. Nie mogłam nawet uzyskać szybkiej informacji o dostępności podobnych egzemplarzy, bo najwyraźniej sprzedawca czekając na klientów z jazdy próbnej, nie może już nic innego zrobić... Z punktu widzenia klienta - bardzo słaba obsługa!
Użytkownik sieci
22 września 2020 12:23
Salon - samochody nowe
Zawiodłem się tym ...
... serwisem już kilka razy, pierwszym razem, zarysowali mi samochód przy naprawie ,nie widzieli w tym problemu, zaproponowali mi zestaw do zaprawek😀 Ostatnio umówiłem się z gwarantem na spotkanie, po przybyciu na miejsce(45 KM W JEDNĄ STRONĘ)okazało się, że jest na spotkaniu u Prezesa przez jeszcze dwie godziny . Mają wszystkich w głębokim poważaniu. NIESTETY NIE POLECAM!!!!!!!
Użytkownik sieci
8 września 2020 16:23
Salon - samochody nowe
Treść ogłoszeń niezgodna ze stanem faktycznym.
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2020 15:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2020 16:21
Salon - samochody nowe
Dlatego że oszukują ...
... odnośnie sprzedawanych samochodów. Samochód walony w tył. Wyklepana klapa i zderzak a oni mówią że to tylko było zdarzenie nie kolizja.
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 20:58
Salon - samochody nowe
Słabo, bardzo słabo. ...
... Prosiłem o zmianę opon by na obecny sezon zamienić przód z tyłem, nie zrobione, musiałem się umawiać na poprawkę. Zapomniano założyć plastikowe koreczki na jedno koło, na szczęście się znalazły i zamontowali. Wymienili ramki tablicy (co się okazało po czasie) pomimo że ich nie prosiłem... starych oczywiście się już nie dało odzyskać... Robią to „by deafault” wiec jak chcecie mieć swoje a nie ich to trzeba zgłosić przed.
Użytkownik sieci
20 lipca 2020 22:03
Salon - samochody nowe
Wizyta umówiona na ...
... 11:30, samochód został zabrany na warsztat o godzinie 13... Po 5 minutach diagnoza... Roboczogodziny się zgadzają, a klient niech czeka... Kpina. EDIT; po wizycie w innym ASO okazało się że do wymiany jest pompa paliwa, Państwa lekceważące podejście do sytuacji mogło doprowadzić do poważnej awarii silnika. Będziemy się z Państwem kontaktować w celu wyjaśnienia tej sytuacji! Nie polecam!
Użytkownik sieci
10 lipca 2020 20:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lipca 2020 13:55
Salon - samochody nowe
Konsultant powiedział że ...
... auto zastępcze będzie czekało. Przyjechałem i ... okazało się że nie ma żadnego auta zastępczego. Zepsutym autem byłem zmuszony szukać innego serwisu. Pogratulować
Użytkownik sieci
2 lipca 2020 11:42
Salon - samochody nowe
Bardzo zawiedliśmy się ...
... na poziomie obsługi klienta; przez niemal całą transakcję obsługiwał nas p. Bartosz: 1. Zostaliśmy wprowadzeni w błąd w temacie wysyłki dokumentów: po omówieniu szczegółów, 29.06. (poniedziałek) otrzymaliśmy informację, że dokumenty zostały wysłane i należy się ich spodziewać w dniu następnym. Dzień później 30.06. (wtorek) poprosiliśmy o nr listu przewozowego wysłanych dokumentów, wg którego paczka nie opuściła nadawcy. P. Bartosz poinformował nas, że błąd leży po stronie działu administracji. Dokumenty dotarły 1.07. - okazało się, że faktura również została wystawiona 30.06, a nie 29.06, jak nas poinformowano. 2. Po przejrzeniu dokumentów okazało się, że w karcie pojazdu widnieje skreślona rejestracja i pierwsi właściciele pojazdu. Kupując nowe auto, bez rejestracji, nie zostaliśmy poinformowani, że auto było już rejestrowane, a rejestracja została wycofana. Jest to wg nas fakt, o którym powinnismy zostać powiadomieni przed wystawieniem faktury. 3. 1.07. poinformowaliśmy p. Bartosza, że nie jesteśmy zainteresowani takim egzemplarzem, i że pojawimy się w salonie osobiście następnego dnia, aby oddać dokumenty i obejrzeć inne egzemplarze tego modelu (wg informacji od p. Bartosza, miało być ich takich samych 5 szt). 2.07. pojawiliśmy się w salonie, aby uzyskać informację, że tego modelu na stanie już nie posiadają - jest jeden, w takim samym wyposażeniu, ale droższy i w innym kolorze. Chyba nie ma potrzeby rozpisywać się, jak bardzo poczuliśmy się zignorowani, i ile straciliśmy czasu. Każdy niech sam oceni, czy chciałby zostać potraktowany w taki sposób.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2020 11:25
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa w ...
... ogóle nie liczą się z klientem !