Ogólny: | 22 489 90 00 |
91%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
09:00 - 19:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 14:04
Salon - samochody nowe
To mój trzeci ...
... serwis ASO Skody i do tej pory jedyny o którym mogę wypowiedzieć się bardzo pozytywnie. Rzeczowo i bez naciągania na niepotrzebne koszty (w poprzednim ASO nowe wycieraczki na każdej wizycie mi oferowali pomimo, że jako użytkownik nie zauważałem żeby źle wycierały). Dziękuję Panu Michałowi Kamińskiemu za profesjonalną obsługę.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 10:10
Salon - samochody nowe
Very professional and ...
... friendly staff. Thank you very much!
Użytkownik sieci
16 stycznia 2025 12:28
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa Polecam
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 10:55
Salon - samochody nowe
Szybki i solidny ...
... serwis. Właśnie tak chciałbym być obsługiwany
Użytkownik sieci
6 stycznia 2025 22:41
Salon - samochody nowe
Super obsługa! Wszystko na najwyższym poziomie!
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
10 października 2023 19:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 lipca 2023 07:46
Salon - samochody nowe
Serwis klienta na ...
... niskim poziomie, pomijam oczekiwanie na auto bo to brałem pod uwagę, ale fakt że sam ciągle musiałem się dopytywać kiedy samochód przyjdzie i zamiast otrzymać prostego maila "Dziękujemy że jesteś z nami i nadal czekasz..." dostawałem "Wciąż czekamy." zapaliło pierwszą lampkę w głowie. Ja wiem, to detal, ale po 10 miesiącach czekania robiący różnicę. Przy rezygnacji z zakupu otrzymałem tylko wzruszenie ramion i pytanie czy zwrot gotówka czy przelewem. Zero dziękujemy/przepraszamy, nic. Z warsztatem bywa różnie (mamy druga Skodę, trzeciej na bank nie będzie), zależy na kogo się trafi, stąd 2 gwiazdki a nie 1. Skąd ta recenzja? Pojechałem do konkurencji i zostałem tak obsłużony że kupiłem auto z placu po 2 wizytach, co też trochę otworzyło mi oczy - jak komuś zależy to się stara, a jak ktoś ma klientów na pęczki to ich olewa. Mam nadzieję że zechcą Państwo wziąć tę opinię pod uwagę, pozdrawiam.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2023 13:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 grudnia 2022 17:42
Salon - samochody nowe
Jako wieloletni klient ...
... grupy VW muszę się wypowiedzieć krytycznie o obsłudze salonu, a właściwie jej braku. Byliśmy dziś z żoną obejrzeć auto przed zakupem. Zakup właściwie uzależnialismy od dostępności. Po ponad 20 minutach oglądania samochodu na salonie nikt do nas nie podszedł. Pani na recepcji zajęta była zabawą telefonem, natomiast stanowiska sprzedawców były zajęte wspólnymi romowami pomiędzy nimi. Pierwszy raz spotkałem się z sytuacją że nikt nie był zainteresowany obsługą mimo tego że salon świecił pustkami. Wkoło się mówi o kryzysie w branży moto o problemach że sprzedażą aut - jak widać po moich doświadczeniach pracownicy tego salonu nie są zainteresowani klientem a tymsamym sprzedażą.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2022 15:46
Salon - samochody nowe
Przegląd w tym ...
... miejscu to tragedia ! Dziś byłem tu po raz piąty, o ile dwa pierwsze oceniam na +, tak za każdym następnym razem to sinusoida w dół, a dziś przeszli samych siebie. Otóż wymiana oleju i filtrów trwała 4 h !!! Nikt przez cztery godziny nie zaproponował kawy bądź herbaty, klienta mają gdzieś. NIE POLECAM!!!
Użytkownik sieci
21 grudnia 2022 21:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 listopada 2022 19:57
Salon - samochody nowe
Szczerze odradzam serwis ...
... blacharski. Po naprawie dokonanej w Jankach zorientowałem się, że przebieg samochodu wzrósł o ponad 20km. Rozumiem, że samochód może być przestawiany na placu, ale takie coś jest dla mnie niewybaczalne. Po sprawdzeniu lokalizacji auta okazało się, że panowie przejechali się MOJĄ skodą na Służewiec i z powrotem (na kołach nie na lawecie). Celem podróży był "serwis blacharski" mieszczący się na ulicy Narocz w Warszawie, gdzie najprawdopodobniej została wykonana naprawa. Ze zdjęć Google widać, że nie jest to autoryzowana stacja Skoda a zwykła dziupla, jakich wiele w poprzemysłowych dzielnicach Warszawy. O całym zajściu zorientowałem się po odebraniu auta z serwisu i na pewno już tam nie wrócę. Nie zależy mi na kontakcie z Państwa strony bo czuję się oszukany, a kto raz oszukał jest zdolny do ponownego oszustwa. NIE POLECAM
Użytkownik sieci
8 listopada 2022 16:44
Salon - samochody nowe
Brak obsługi posprzedażowej. ...
... Zerowy kontakt z klientem. Po zakupie pakietu przeglądów pojawiły się problemy z finansowaniem przez co byłem tydzień bez samochodu. Najważniejsze ze sprzedane. Gratuluje podejścia :)
Użytkownik sieci
7 września 2022 17:15
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2022 23:20
Salon - samochody nowe
Kilka razy próbowałem ...
... umówić się na wizytę w serwisie. Miła Pani obiecuje, że doradca oddzwoni. Jednak moje oczekiwanie na telefon było tak długie, że w końcu musiałem pojechać do serwisu, który ma więcej czasu dla klientów. Gdybym spokojnie czekał na kontakt to bym nie jeździł samochodem a autobusem. Ja jednak wolę nie tylko samochód, ale także poważne podejście do klienta.
Użytkownik sieci
6 lipca 2022 09:31
Salon - samochody nowe
Niewspółmierny stosunek cen ...
... części wzgledem innych ASO (pomimo, że wszyscy nabywają je w jednym punkcie). Jednym slowem jest drogo. Cena oleju z beczki 100zl /L, o krotkiej stronie 80zl/L ,- bańke dobrego (markowego) oleju 5L mozna kupic na rynku ponizej 200zl (a wiadomo, ze olej w beczcce za litr jest tanszy niz w bañce). Przy usludze serwisowej jest mozliwosc skorzystania z darmowego mycia, niestety będąc kilka razy za zadnym nie zostalo zrobione dobrze (zacieki na szybach, niedomyte felgi - brud mozna usunąć palcem). Niby jest prowadzony program w celu poprawy jakości uslug, jak dla mnie nie przynosi on zalozonych efektów.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2022 12:27
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa serwisantów
Użytkownik sieci
9 czerwca 2022 15:23
Salon - samochody nowe
Próbowałem przez dwa ...
... dni skontaktować się z działem sprzedaży samochodów używanych. Pomimo moich czterokrotnych połączeń telefonicznych (2 dziennie) , nie udało mi się bezpośrednio porozmawiać z handlowcem. Za każdym razem proszono mnie o pozostawienie numeru telefonu w celu kontaktu , który nigdy nie nastąpił . Bardzo NIE PROFESJONALNE !!!!! Na szczęście są inne salony.
Użytkownik sieci
28 maja 2022 13:33
Salon - samochody nowe
Nieuprzejma obsługa. Zostałem ...
... zignorowany jako Klient przez sprzedawcę. Na szczęście w innych salonach traktowano mnie inaczej. Raczej nie wrócę do tego salonu.
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2021 14:02
Salon - samochody nowe
No cóż z ...
... biegiem czasu moja opinia o tym serwisie niestety uległa pogorszeniu. Koszt diagnostyki czyli podłączenie pod komputer to 300-400 zł to duża przesada do tego przy rozmowie z przedstawicielem serwisu odniosłem wrażenie że pracownik wcale nie mam ochoty pomóc w rozwiązaniu problemu. przyjedź zapłać a może coś zrobimy. Kiedyś klient nie był odsyłany z kwitkiem ba sam serwis kontaktował się ponownie by rozwiązać problem. Ale to za czasów pracy Pan Arkadiusz ..
Użytkownik sieci
7 lipca 2021 06:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu. Wszystkie samochody zdezynfekowane zaglądałam przez szyby. Byłam poganiana.
Użytkownik sieci
23 maja 2021 12:33
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu, ...
... ostatnio wykonują doraźne naprawy cokolwiek to oznacza, brak informacji o kosztach naprawy przed jej wykonaniem. Nie przyjmują reklamaji. W ten sposób skutecznie psują wizerunek marki.
Użytkownik sieci
6 maja 2021 20:25
Salon - samochody nowe
Po wymianie rozrządu ...
... wszytko pod maską i o dziwo na zewnątrz zachlapane olejem. Nie dostałem informacji o kondycji wymienionych podzespołów ani o przebiegu naprawy. Serwis zwrócił uwagę że warto wymienić także pompę (za co plus) ale nie powiedzial że jesli jej się nie wymieni to w przyszłości praktycznie trzeba będzie rozebrac wszystko od nowa i koszt będzie taki sam jak za wymianę rozrządu (za co duży minus). Nie rozumiem calej koncepcji obsługi klienta w serwisie - dzwonisz na serwis odbiera czlowiek, ktory nic nie wie i przełącza do tzw. doradcy serwisowego, ktory też za dużo nie pomoże bo musi zapytać mechanika. Radzę korzystać ze sprawdzonego mechanika z którym jest bezpośredni kontakt. Wymiany samego rozrządu nie oceniam bo to czas oceni.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2021 06:38
Salon - samochody nowe
Słabo jeśli chodzi o relacje z klientem.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2021 13:56
Salon - samochody nowe
Opinia tyczy się ...
... Pana P.O. z działu samochodów używanych. Obsługa klienta na żenująco niskim poziomie. Pan P. powiadomił nas, że jazda próbna maksymalnie 15 minut więc się spieszyliśmy, wracamy a Pana P. nie ma. Kiedy zadzwoniłem powiedział, że jego nie ma ale zaraz ktoś do nas podejdzie. Nikt nie podszedł przez 45 minut po czym pojawił się jak gdyby nigdy nic jaśnie Pan P. Sposób jego wypowiadania się do nas świadczył o tym, że ma nas w głębokim poważaniu i nie zależało mu w ogóle na sprzedaży auta. Wyszliśmy i więcej nie wrócimy. Kupimy samochód w innym miejscu. Nie polecam!