Ogólny: | 22 489 90 00 |
92%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
09:00 - 19:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Paweł Orliński
7 października 2024 15:54
Serwis
Usunięcie szkód - gradobicie
Serdecznie polecam Skoda - Bohemia Motors. Zakupione auto 2 lata temu w tym salonie zostało uszkodzone - gradobicie.
Pracownicy serwisu, a w szczególności Pan Łukasz Szpinalski, bardzo mi zaimponował swoim podejściem do tematu i profesjonalizmem.
Będąc cały czas z nim w kontakcie, mogłem liczyć na pełną informację, co się dzieje z moim autem - likwidacją szkody.
Auto wygląda jak nowe.
Cały proces przebiegł bardzo sprawnie za co serdecznie dziękuję Panu Łukaszowi.
Pragnę też podziękować Pani Martynie Pielak, która przeprowadziła Mnie przez temat organizacji auta zastępczego, co było bardzo istotne ponieważ nie mieszkam w Warszawie.
Jeszcze raz dziękuję wszystkim pracownikom Skoda - Bohemia Motors - serdecznie polecam ten salon.
Paweł O. - Kielce
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 11:56
Salon - samochody nowe
Miła i kompetentna ...
... obsługa. Samochód wydany w ekspresowym tempie. Polecam serdecznie!
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 09:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2024 20:34
Salon - samochody nowe
Polecam pana Radka ...
... ( nowe auta) . Prawdziwy fachowiec z wiedzą i zrozumieniem potrzeb klienta .
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2024 13:15
Salon - samochody nowe
Obsługa miła szeroki ...
... wybór aut. Duży wybór modeli aut. Polecam.
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
7 lipca 2020 08:48
Salon - samochody nowe
Sprawna, szybka, fachowa ...
... i bardzo miła obsługa serwisu.... a w salonie nowa Octavia 😍
Użytkownik sieci
4 lipca 2020 20:32
Salon - samochody nowe
Obsługa taka sobie
Użytkownik sieci
2 lipca 2020 11:42
Salon - samochody nowe
Bardzo zawiedliśmy się ...
... na poziomie obsługi klienta; przez niemal całą transakcję obsługiwał nas p. Bartosz: 1. Zostaliśmy wprowadzeni w błąd w temacie wysyłki dokumentów: po omówieniu szczegółów, 29.06. (poniedziałek) otrzymaliśmy informację, że dokumenty zostały wysłane i należy się ich spodziewać w dniu następnym. Dzień później 30.06. (wtorek) poprosiliśmy o nr listu przewozowego wysłanych dokumentów, wg którego paczka nie opuściła nadawcy. P. Bartosz poinformował nas, że błąd leży po stronie działu administracji. Dokumenty dotarły 1.07. - okazało się, że faktura również została wystawiona 30.06, a nie 29.06, jak nas poinformowano. 2. Po przejrzeniu dokumentów okazało się, że w karcie pojazdu widnieje skreślona rejestracja i pierwsi właściciele pojazdu. Kupując nowe auto, bez rejestracji, nie zostaliśmy poinformowani, że auto było już rejestrowane, a rejestracja została wycofana. Jest to wg nas fakt, o którym powinnismy zostać powiadomieni przed wystawieniem faktury. 3. 1.07. poinformowaliśmy p. Bartosza, że nie jesteśmy zainteresowani takim egzemplarzem, i że pojawimy się w salonie osobiście następnego dnia, aby oddać dokumenty i obejrzeć inne egzemplarze tego modelu (wg informacji od p. Bartosza, miało być ich takich samych 5 szt). 2.07. pojawiliśmy się w salonie, aby uzyskać informację, że tego modelu na stanie już nie posiadają - jest jeden, w takim samym wyposażeniu, ale droższy i w innym kolorze. Chyba nie ma potrzeby rozpisywać się, jak bardzo poczuliśmy się zignorowani, i ile straciliśmy czasu. Każdy niech sam oceni, czy chciałby zostać potraktowany w taki sposób.
Użytkownik sieci
1 lipca 2020 13:15
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa przy ...
... zakupie auta używanego dla mojej cioci. Gratulujemy Bohemii takiego doradcy jak Pan Paweł, który potrafi świetnie i konkretnie obsłużyć klienta z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Dobrze jest kupować auto od pasjonata marki, który potrafi dobrze rozpoznać potrzeby klienta i fachowo doradzić. Będziemy polecać!
Użytkownik sieci
1 lipca 2020 13:03
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa. ...
... Auto odebrane (wyprzedaż rocznika) było bardzo ubrudzone we wnękach... widać, że długo stało na zewnątrz. Po odebraniu auta zero informacji na piśmie o interwałach kiedy i co powinno być wymieniane (paski,filtry itp).Dla porównania Peugeot udostępnia takie informacje, który wg. mnie stoi niżej w stawce niż Skoda. Sprawa do poprawienia. Po za tym nie mam żadnych uwag co do personelu. P.s. Dobra kawa była:)
Użytkownik sieci
30 czerwca 2020 11:25
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa w ...
... ogóle nie liczą się z klientem !
Użytkownik sieci
26 czerwca 2020 00:38
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Profesjonalny serwis. Personel może być nieco bardziej przyjazny dla klientów. (Wersja oryginalna) Professional service. The staffs could be a little more friendly to customers.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2020 15:12
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 czerwca 2020 21:11
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa
Użytkownik sieci
17 czerwca 2020 19:24
Salon - samochody nowe
słabe zaangażowanie w ew. sprzedaż samochodu.....
Użytkownik sieci
4 czerwca 2020 20:15
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 czerwca 2020 14:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 czerwca 2020 19:49
Salon - samochody nowe
Dwie godziny wymiana ...
... oleju i filtra. Skoda Octavia 1,6 Tdi. Porażka.
Użytkownik sieci
29 maja 2020 20:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 maja 2020 15:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 maja 2020 19:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2020 01:09
Salon - samochody nowe
Raz odebrałem tam ...
... nowe auto z porysowaną kierownicą, były problemy z uznaniem winy salonu ale finalnie wszystko dobrze się skończyło
Użytkownik sieci
19 marca 2020 13:31
Salon - samochody nowe
Po zakupieniu Skody ...
... Octavii odkryłem kilka problemów, które były spowodowane błędnym przygotowaniem oferty samochodu. Salon wziął odpowiedzialność i skontaktował się ze mną w celu załatwienia sprawy. Nowe osoby odpowiadające za sprzedaż wykazały się profesjonalizmem, dlatego mimo pomniejszych kłopotów polecam ten salon. Mam nadzieję, że z zainstniałej sytuacji zostały wyciągnięte wnioski i nowi klienci będą otrzymywać zweryfikowane dokumenty ofertowe. Patrząc na podejście osób, które obecnie się tym zajmują - nie mam wątpliwości, że wszystko będzie tak jak powinno. Szczególne podziękowania dla Pana Piotra, który zajął się moją reklamacją, rekompensując problemy. Pozdrawiam!
Użytkownik sieci
18 marca 2020 12:58
Salon - samochody nowe
Wsparcie przedsprzedażowe bardzo ...
... dobre, przeprowadzenie przez procedury zakupowe i termin odbioru samochodu również ok. Wymiana opon w serwisie ok, zakupy w sklepie bez zastrzeżeń. ALE Po miesiącu zaliczyłem drobną obcierkę. Na stronie informacje o certyfikowanych, najwyższej jakości blacharniach/lakierniach. W praktyce mój miesięczny Superb L&K wylądował kilometr dalej w zakładzie u p. Krzyśka. Certyfikatów może i nie ma, ale został autoryzowany przez salon więc wszystko jest ok, odpowiedzialność biorą na siebie. Naprawa jak naprawa - miała być wymiana, skończyło się na lakierowaniu. Jakieś drobne rysy przy miejscu naprawy ("to już było wcześniej") wpisane przy odbiorze do protokołu. To jest do przebolenia. Staram się być wyrozumiały i nie lubię wystawiać negatywnych opinii. Niestety nie mogę się dowiedzieć od p. Piotra kiedy zostanie naprawiona drobna usterka, która powstała wg mnie podczas owej naprawy. Najpierw cisza (szkolenie, brak autoodpowiedzi czy przekierowania), po tygodniu mail z zapewnieniem o jak najszybszym zorganizowaniu terminu, potem znowu cisza. Żadnej odpowiedzi na moje prośby o informacje. Wcześniej telefon z działu badania zadowolenia klienta - jak wyjaśniłem że czekam na kontakt, dostałem zapewnienie że już przekazują i zaraz ktoś się skontaktuje. No i nadal nic. I tak już 1,5 miesiąca. Szkoda.
Użytkownik sieci
10 marca 2020 19:01
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Dobra obsługa trochę dłużej niż została poinformowana na początku. (Wersja oryginalna) Good service little longer than was informed about in start.