Ogólny: | 22 489 90 00 |
92%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
09:00 - 19:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Paweł Orliński
7 października 2024 15:54
Serwis
Usunięcie szkód - gradobicie
Serdecznie polecam Skoda - Bohemia Motors. Zakupione auto 2 lata temu w tym salonie zostało uszkodzone - gradobicie.
Pracownicy serwisu, a w szczególności Pan Łukasz Szpinalski, bardzo mi zaimponował swoim podejściem do tematu i profesjonalizmem.
Będąc cały czas z nim w kontakcie, mogłem liczyć na pełną informację, co się dzieje z moim autem - likwidacją szkody.
Auto wygląda jak nowe.
Cały proces przebiegł bardzo sprawnie za co serdecznie dziękuję Panu Łukaszowi.
Pragnę też podziękować Pani Martynie Pielak, która przeprowadziła Mnie przez temat organizacji auta zastępczego, co było bardzo istotne ponieważ nie mieszkam w Warszawie.
Jeszcze raz dziękuję wszystkim pracownikom Skoda - Bohemia Motors - serdecznie polecam ten salon.
Paweł O. - Kielce
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 11:56
Salon - samochody nowe
Miła i kompetentna ...
... obsługa. Samochód wydany w ekspresowym tempie. Polecam serdecznie!
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 09:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2024 20:34
Salon - samochody nowe
Polecam pana Radka ...
... ( nowe auta) . Prawdziwy fachowiec z wiedzą i zrozumieniem potrzeb klienta .
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2024 13:15
Salon - samochody nowe
Obsługa miła szeroki ...
... wybór aut. Duży wybór modeli aut. Polecam.
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2020 19:24
Salon - samochody nowe
słabe zaangażowanie w ew. sprzedaż samochodu.....
Użytkownik sieci
3 czerwca 2020 14:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 czerwca 2020 19:49
Salon - samochody nowe
Dwie godziny wymiana ...
... oleju i filtra. Skoda Octavia 1,6 Tdi. Porażka.
Użytkownik sieci
18 marca 2020 12:58
Salon - samochody nowe
Wsparcie przedsprzedażowe bardzo ...
... dobre, przeprowadzenie przez procedury zakupowe i termin odbioru samochodu również ok. Wymiana opon w serwisie ok, zakupy w sklepie bez zastrzeżeń. ALE Po miesiącu zaliczyłem drobną obcierkę. Na stronie informacje o certyfikowanych, najwyższej jakości blacharniach/lakierniach. W praktyce mój miesięczny Superb L&K wylądował kilometr dalej w zakładzie u p. Krzyśka. Certyfikatów może i nie ma, ale został autoryzowany przez salon więc wszystko jest ok, odpowiedzialność biorą na siebie. Naprawa jak naprawa - miała być wymiana, skończyło się na lakierowaniu. Jakieś drobne rysy przy miejscu naprawy ("to już było wcześniej") wpisane przy odbiorze do protokołu. To jest do przebolenia. Staram się być wyrozumiały i nie lubię wystawiać negatywnych opinii. Niestety nie mogę się dowiedzieć od p. Piotra kiedy zostanie naprawiona drobna usterka, która powstała wg mnie podczas owej naprawy. Najpierw cisza (szkolenie, brak autoodpowiedzi czy przekierowania), po tygodniu mail z zapewnieniem o jak najszybszym zorganizowaniu terminu, potem znowu cisza. Żadnej odpowiedzi na moje prośby o informacje. Wcześniej telefon z działu badania zadowolenia klienta - jak wyjaśniłem że czekam na kontakt, dostałem zapewnienie że już przekazują i zaraz ktoś się skontaktuje. No i nadal nic. I tak już 1,5 miesiąca. Szkoda.
Użytkownik sieci
9 marca 2020 23:29
Salon - samochody nowe
Bylo tak beznadziejnie ...
... ze nawet nie mam zamiaru sie roztaczać nad tym. Usterka nie zostala prawidlowo zdiagnozowana. Odradzam, sa inne serwisy skody, lepszs.
Użytkownik sieci
1 marca 2020 16:24
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Auto ...
... na gwarancji pod aż jazdy autostrada, zapala się kontr check z informacje usterka start-stop. Wizyta w serwisie, brak diagnozy przez prawie dwa dni. Później okazuje się że filtr jest zapchany i trzeba wypalic, ale na mój koszt gdyż dojechałem autem na własnych kołach a powinien wezwać lawetę. Samochód ma 55 tys przebiegu, uYtkowany głównie w trasie przed usterka przejechane zostało ok 5500 w 3 tyg. Dwa tygodnie po odebraniu z serwisu znów zapala się kontrolka tym razem filtr dpf zapchany trzeba wypalić. Czy to normalne iż po przejechaniu 3 tys w trasie znów się zapchał? Za co zapłaciłem? Uważam iż zostałem naciągnięty na niepotrzebne koszty, a problem tkwi gdzie indziej. A żadna strona ani serwis, ani skoda polls nie che wziąć za to odpowiedzialności.
Użytkownik sieci
21 lutego 2020 16:41
Salon - samochody nowe
Diagnoza uszkodzonego BCM ...
... w OII FL COMBI kosztowała mnie 400 zł a elektryk samochodowy w markach naprawił za 100 zł wtyk do bezpiecznika. Niegdy więcej ASO przynajmniej w tym miejscu
Użytkownik sieci
11 lutego 2020 11:12
Salon - samochody nowe
Byłem wybrać Skodę ...
... Superb. Sprzedawczyni nie zorientowana, wprowadza w błąd i nieuprzejma. I jak zamawiasz poniżej wersji L&K to jesteś śmieszny. Aż strach pomyśleć jak traktowani są klienci chcący kupić Octavię albo coś poniżej. Nie polecam.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2020 09:03
Salon - samochody nowe
Podczas naprawy jeden ...
... z pracowników wykorzystał brak wiedzy motoryzacyjnej klienta i zafakturował elementy, które powinny być naprawione bezkosztowo. Po wielu telefonach, przekazaniu pisma reklamacyjnego osobiście i wysłaniu go pocztą pracownicy nie raczyli udzielić odpowiedzi. A fakt, że przy kilkukrotnym odwiedzeniu salonu na jakiekolwiek pytania w tej jest w sprawie może odpowiedzieć tylko i wyłącznie osoba, która wystawiała fakturę jest godny pożałowania.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2020 12:16
Salon - samochody nowe
Zero profesjonalizmu, pracownicy ...
... nie potrafią uporać się z najprostsza usterka związana z przekazywaniem polaczenia, przez co ja osoba prywatna nie mająca nic wspólnego z firmą jestem non stop nękany przez ich klientów. Mimo wielu prób interwencji i próśb o wyeliminowanie tego uporczywego bledu. Firma nie podjęła konkretnych dzialan. Nie polecam.
Użytkownik sieci
25 grudnia 2019 08:38
Salon - samochody nowe
Daty podawane przez ...
... salon należy brać z dużym przymróżeniem oka. Zdarzają im się też różnice między zamówioną a dostarczoną konfiguracją. Krótka wersja mojej historii: Zamówiłem samochód. Po planowanym terminie produkcji (4 miesiące od zamówienia) dowiadując się jaki jest status słyszałem argumenty za tym, że jeszcze nie ma, ale będzie za dwa tygodnie, później że za tydzień. Po trzech kolejnych miesiącach (7 miesięcy od zamówienia) dostałem telefon, że jest. Przyjeżdżam podpisać umowę leasingową i dowiaduję się od dealera: "Samochód faktycznie jest, ale w innym kolorze i innej konfiguracji (kilka dodatkowych opcji). Jeżeli to Panu nie pasuje to może Pan odstąpić od umowy". Dłuższa wersja: Zamówiłem w tym salonie samochód w połowie kwietnia 2019. Dowiedziałem się wtedy o planowanym terminie produkcji: koniec sierpnia 2019. W sierpniu zacząłem się regularnie (raz na 2-3 tygodnie) dopytywać kiedy będzie do odbioru. Za każdym razem dowiadywałem się "jeszcze nie ma my daty produkcji, ale już niedługo powinna być" poparte jakimś argumentem o homologacji, czy opóźnieniach w całej skodzie. Tak sytuacja trwała do października, kiedy pojawiła się data produkcji: 1szy listopada. W listopadzie przekaz Państwa zmienił się "już jest wyprodukowany, ale jeszcze nie przyjechał z Poznania, zaraz upewnię się jaki jest status... w poniedziałek powinien u nas być". I tak przez trzy kolejne tygodnie. Pod koniec listopada (dokładnie 28go). Telefon: "Już jest, można przyjechać podpisywać umowę leasingową". Następnego dnia już jadąc do salonu dzwoni dealer: "Pan jeszcze wstąpi do mnie na moment zanim Pan podejdzie do działu finansowego". Wstępuję, żeby usłyszeć następujący tekst "Samochód faktycznie jest, ale w innym kolorze i innej konfiguracji (kilka dodatkowych opcji). Jeżeli to Panu nie pasuje to może Pan odstąpić od umowy." Ocena dotyczy salonu, a nie samochodu który ostatecznie odebrałem. Jeździ się nim świetnie polecam skody wszystkim, tylko nie koniecznie z tego salonu.
Użytkownik sieci
15 października 2019 23:54
Salon - samochody nowe
Masakra. Ale to efekt kupowania VW z biedronki
Użytkownik sieci
2 października 2019 08:51
Salon - samochody nowe
Człowiek przychodzi wydać ...
... 150 tyś na auto a człowieka mają w nosie. Takiej zlewki to jeszcze klienta jeszcze nie widziałem w żadnym salonie.
Użytkownik sieci
1 września 2019 17:23
Salon - samochody nowe
Reklama nowej skody ...
... już jest tylko w salonie nic o niej nie wiedzą bo na szkolenie jadą w październiku rzenada
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2019 13:55
Salon - samochody nowe
Obsługa na najwyższym ...
... poziomie - mimo zainteresowania autem za bagatela 140 000zł "sprzedawca" nie był zainteresowany sprzedażą auta - pomimo jego zapewnień iż auto jest wyposażone na max - po 2 min oględzin na moje pytanie czemu brakuje przednich czujników parkowania - te auto tak ma - żałosne. Gumofilce sprzedawać a nie ludziom kit.
Użytkownik sieci
3 lipca 2019 12:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2019 12:32
Salon - samochody nowe
Właśnie jestem w ...
... Bohemia Motors... Tragedia przegląd miał trwać 1.5 h. Po 5 godzinach odbieram auto wsiadam a tu niespodzianka awaria auta i siedzę kolejne godziny w recepcji... Czas zmienić servis... Auto 30 tys przebiegu na gwarancji
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2019 11:51
Salon - samochody nowe
Niestety, serwis się ...
... tam totalnie posypał.. A szkoda, ale warto kupić tam samochód.
Użytkownik sieci
10 marca 2019 15:45
Salon - samochody nowe
Niestety sprzedawca nie ...
... do końca zorientowany co się dzieje. Zostaliśmy wprowadzeni w błąd. Przykre.
Użytkownik sieci
21 lutego 2019 10:47
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem.