Ogólny: | 22 489 90 00 |
91%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
09:00 - 19:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Krzysztof Konopka UTH
17 kwietnia 2025 14:29
Salon - samochody nowe
Obsługa!
Profesjonalny salon i pomoc Bartosza Szuby przy zakupie nowego samochodu oraz przy serwisowaniu. Wyjątkowa otwartość i Życzliwość.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 14:04
Salon - samochody nowe
To mój trzeci ...
... serwis ASO Skody i do tej pory jedyny o którym mogę wypowiedzieć się bardzo pozytywnie. Rzeczowo i bez naciągania na niepotrzebne koszty (w poprzednim ASO nowe wycieraczki na każdej wizycie mi oferowali pomimo, że jako użytkownik nie zauważałem żeby źle wycierały). Dziękuję Panu Michałowi Kamińskiemu za profesjonalną obsługę.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 10:10
Salon - samochody nowe
Very professional and ...
... friendly staff. Thank you very much!
Użytkownik sieci
16 stycznia 2025 12:28
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa Polecam
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 10:55
Salon - samochody nowe
Szybki i solidny ...
... serwis. Właśnie tak chciałbym być obsługiwany
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
12 września 2020 15:40
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękujemy za ...
... miłą i profesjonalną obsługę p. Tomasza /sprzedaż / oraz p. Arkadiusza /serwis / polecamy.
Użytkownik sieci
12 września 2020 14:19
Salon - samochody nowe
Bardzo dobry serwis i obsługa.
Użytkownik sieci
8 września 2020 16:23
Salon - samochody nowe
Treść ogłoszeń niezgodna ze stanem faktycznym.
Użytkownik sieci
2 września 2020 18:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2020 15:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2020 21:43
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2020 13:47
Salon - samochody nowe
Szybka i sprawna obsługa w serwisie.
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2020 16:21
Salon - samochody nowe
Dlatego że oszukują ...
... odnośnie sprzedawanych samochodów. Samochód walony w tył. Wyklepana klapa i zderzak a oni mówią że to tylko było zdarzenie nie kolizja.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2020 13:34
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2020 23:14
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 20:58
Salon - samochody nowe
Słabo, bardzo słabo. ...
... Prosiłem o zmianę opon by na obecny sezon zamienić przód z tyłem, nie zrobione, musiałem się umawiać na poprawkę. Zapomniano założyć plastikowe koreczki na jedno koło, na szczęście się znalazły i zamontowali. Wymienili ramki tablicy (co się okazało po czasie) pomimo że ich nie prosiłem... starych oczywiście się już nie dało odzyskać... Robią to „by deafault” wiec jak chcecie mieć swoje a nie ich to trzeba zgłosić przed.
Użytkownik sieci
20 lipca 2020 22:03
Salon - samochody nowe
Wizyta umówiona na ...
... 11:30, samochód został zabrany na warsztat o godzinie 13... Po 5 minutach diagnoza... Roboczogodziny się zgadzają, a klient niech czeka... Kpina. EDIT; po wizycie w innym ASO okazało się że do wymiany jest pompa paliwa, Państwa lekceważące podejście do sytuacji mogło doprowadzić do poważnej awarii silnika. Będziemy się z Państwem kontaktować w celu wyjaśnienia tej sytuacji! Nie polecam!
Użytkownik sieci
15 lipca 2020 18:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 lipca 2020 20:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lipca 2020 13:55
Salon - samochody nowe
Konsultant powiedział że ...
... auto zastępcze będzie czekało. Przyjechałem i ... okazało się że nie ma żadnego auta zastępczego. Zepsutym autem byłem zmuszony szukać innego serwisu. Pogratulować
Użytkownik sieci
7 lipca 2020 08:48
Salon - samochody nowe
Sprawna, szybka, fachowa ...
... i bardzo miła obsługa serwisu.... a w salonie nowa Octavia 😍
Użytkownik sieci
4 lipca 2020 20:32
Salon - samochody nowe
Obsługa taka sobie
Użytkownik sieci
2 lipca 2020 11:42
Salon - samochody nowe
Bardzo zawiedliśmy się ...
... na poziomie obsługi klienta; przez niemal całą transakcję obsługiwał nas p. Bartosz: 1. Zostaliśmy wprowadzeni w błąd w temacie wysyłki dokumentów: po omówieniu szczegółów, 29.06. (poniedziałek) otrzymaliśmy informację, że dokumenty zostały wysłane i należy się ich spodziewać w dniu następnym. Dzień później 30.06. (wtorek) poprosiliśmy o nr listu przewozowego wysłanych dokumentów, wg którego paczka nie opuściła nadawcy. P. Bartosz poinformował nas, że błąd leży po stronie działu administracji. Dokumenty dotarły 1.07. - okazało się, że faktura również została wystawiona 30.06, a nie 29.06, jak nas poinformowano. 2. Po przejrzeniu dokumentów okazało się, że w karcie pojazdu widnieje skreślona rejestracja i pierwsi właściciele pojazdu. Kupując nowe auto, bez rejestracji, nie zostaliśmy poinformowani, że auto było już rejestrowane, a rejestracja została wycofana. Jest to wg nas fakt, o którym powinnismy zostać powiadomieni przed wystawieniem faktury. 3. 1.07. poinformowaliśmy p. Bartosza, że nie jesteśmy zainteresowani takim egzemplarzem, i że pojawimy się w salonie osobiście następnego dnia, aby oddać dokumenty i obejrzeć inne egzemplarze tego modelu (wg informacji od p. Bartosza, miało być ich takich samych 5 szt). 2.07. pojawiliśmy się w salonie, aby uzyskać informację, że tego modelu na stanie już nie posiadają - jest jeden, w takim samym wyposażeniu, ale droższy i w innym kolorze. Chyba nie ma potrzeby rozpisywać się, jak bardzo poczuliśmy się zignorowani, i ile straciliśmy czasu. Każdy niech sam oceni, czy chciałby zostać potraktowany w taki sposób.
Użytkownik sieci
1 lipca 2020 13:15
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa przy ...
... zakupie auta używanego dla mojej cioci. Gratulujemy Bohemii takiego doradcy jak Pan Paweł, który potrafi świetnie i konkretnie obsłużyć klienta z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Dobrze jest kupować auto od pasjonata marki, który potrafi dobrze rozpoznać potrzeby klienta i fachowo doradzić. Będziemy polecać!
Użytkownik sieci
1 lipca 2020 13:03
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa. ...
... Auto odebrane (wyprzedaż rocznika) było bardzo ubrudzone we wnękach... widać, że długo stało na zewnątrz. Po odebraniu auta zero informacji na piśmie o interwałach kiedy i co powinno być wymieniane (paski,filtry itp).Dla porównania Peugeot udostępnia takie informacje, który wg. mnie stoi niżej w stawce niż Skoda. Sprawa do poprawienia. Po za tym nie mam żadnych uwag co do personelu. P.s. Dobra kawa była:)