Zobacz na mapie
96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2025 23:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 stycznia 2025 18:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 16:49
Salon - samochody nowe
Bardzo miły pan Konrad mnie obsługiwał którego pozdrawiam
Użytkownik sieci
18 stycznia 2025 14:10
Salon - samochody nowe
Szybki i sprawny ...
... zakup auta używanego na odległość. Samochód zgodny z opisem a dobry kontakt z Panem Jakubem pozwolił na przeprowadzenie transakcji w przyjemny sposób. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
17 stycznia 2025 17:55
Salon - samochody nowe
Jeszcze nie byłem ...
... ale sama rozmowa przez telefon z panią Renatą Więckowską na najwyższym poziomie. Wytłumaczyła mi wszystko i nie próbowała naciągnąć jak w innym serwisie . Do zobaczenia na pierwszym przeglądzie pod koniec roku pozdrawiam i wszystkiego dobrego
Użytkownik sieci
13 stycznia 2025 18:39
Salon - samochody nowe
Profeska :)
Użytkownik sieci
13 stycznia 2025 12:31
Salon - samochody nowe
Miła obsługa. Serwis na najwyższym poziomie. Polecam!
Użytkownik sieci
10 stycznia 2025 13:18
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam doradcę ...
... klienta Pana Konrada Wosk ze Skody w Mińsku Mazowieckim za niezwykle profesjonalną obsługę podczas zakupu naszego wymarzonego samochodu. Już od pierwszego kontaktu było widać, że jest to osoba pełna pasji i zaangażowania. W bardzo krótkim czasie udało mu się znaleźć model, który idealnie odpowiadał naszym potrzebom i oczekiwaniom. Cały proces zakupu przebiegł sprawnie i bezproblemowo, a doradca zadbał o to, abyśmy mogli cieszyć się nowym samochodem już w ciągu tygodnia. Co szczególnie cenię, to dostępność Pana Konrada i chęć udzielania odpowiedzi na wszelkie pytania, nawet te, które mogłyby wydawać się podstawowe. Zdecydowanie polecam współpracę z Panem Konradem, każdemu kto szuka fachowej pomocy i wsparcia w zakupie samochodu. Jego zaangażowanie i umiejętność słuchania klientów to prawdziwy atut!
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 20:26
Salon - samochody nowe
Super serwis
Użytkownik sieci
4 stycznia 2025 18:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 stycznia 2025 08:13
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi na ...
... najwyższym poziomie. Pełne wsparcie i pomoc w załatwieniu formalności.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2025 14:45
Salon - samochody nowe
Dobry salon Skody. Miła zaangażowana obsługa.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2024 21:04
Salon - samochody nowe
Jestem zadowolony z ...
... usługi autoryzowanego serwisu VW w Stojadłach. Fachowa wymiana rozrządu w Passacie B8, profesjonalne doradztwo oraz przystępna cena. Polecam.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 21:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 15:13
Salon - samochody nowe
Pan Konrad to ...
... nie tylko sprzedawca, ale prawdziwy ekspert. Doskonała znajomość produktu, profesjonalizm oraz gotowość do odpowiedzi na każde pytanie sprawiły, że czułam się pewnie podczas podejmowania decyzji. Pan Konrad zainwestował czas w szczegółowe wyjaśnienie wszystkich funkcji i możliwości auta, co jest dla mnie niezwykle cenne. Zaangażowanie w satysfakcję klienta i troska o każdy detal sprawiły, że mogę bez wahania polecić Pana Konrada jako profesjonalnego i godnego zaufania partnera motoryzacyjnego. Polecam!
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 13:35
Salon - samochody nowe
No cóż. Miałem ...
... sobie darować, ale dołożę swoje uwagi... Kupiłem używany pojazd. Mila obsługa, naprawdę pomocni młodzi ludzie. Doradzili, podpowiedział... profeska! Oczywiście pojazd do wydania klientowi sprawny - przygotowany do jazdy. Było lato, a opony niestety zimowe. Kupiłem więc nowe letnie opony i udałem się na wymianę. Okazało się że 3 (trzy!) felgi są pogięte, z czego jedną ledwo udało się wyprostować. Klimatyzacja ledwo działała. Co prawda przegląd olejowy został wykonany przed wydaniem pojazdu, ale filtry kabinowy i powietrza - szkoda pisać. Ciężko określić ile czasu spędziły w samochodzie. Filtry wymieniłem sam, natomiast z klimatyzacją udałem się do serwisu - przecież dostałem rok gwarancji na pojazd... Młodzi Panowie z działu sprzedaży zareagowali bardzo szybko i naprawiono problem. Zrobili to pomimo że nie zajmują się serwisem gwarancyjnym... Dzięki! A teraz kilka słów o tak zwanym serwisie gwarancyjnym i tak zwanej gwarancji... Tak się złożyło, że trafiłem z pojazdem na profesjonalny przegląd diagnostyczny do znajomego z odpowiednim sprzętem i kompetencjami. Między innymi wystąpił błąd pompy płynu chłodzącego. Diagnoza - do wymiany. Jak wspomniałem wcześniej dostałem rok gwarancji na pojazd i zakaz jakiejkolwiek ingerencji, żeby gwarancji nie stracić. Udałem się więc do serwisu już niestety gwarancyjnego. I tutaj zaczyna się przygoda... Zgłosiłem problem miłej Pani i kazano mi czekać na doradcę serwisowego. Musiałem uzbroić się w cierpliwość i po jakimś czasie (wcale nie krótkim) pojawił się On - doradca serwisowy. Człowiek który swoim zachowaniem i podejściem do klienta skutecznie zniechęca do korzystania z jakichkolwiek usług serwisu. Nieprzyjemne i lekceważące zachowanie. I te maniery... Chodzenie w tą i z powrotem jakby coś go oblazło... Nawet nie usiadł i nie porozmawiał... I się zaczęło... Opisałem problem z nieszczęsną pompą... Pytanie doradcy czy świecą kontrolki. Odpowiadam że nie, ale diagnostyka... Kolejne pytanie czy świeci Check Engine. Znowu odpowiadam że nie, ale diagnostyka... Uzyskałem informację, że jeżeli nie ma Check Engine - nie ma podstawy do badań diagnostycznych! Brawo! Zapytałem czy to znaczy że pojazd jest sprawny technicznie i czy mam jeździć aż rozsypie się w najmniej odpowiednim miejscu i czasie... I co usłyszałem? Jeżeli nie ma Check Engine - nie ma podstawy do badań diagnostycznych! Brawo jeszcze raz! Tak wygląda poważne traktowanie klienta. Wystarczyło zaproponować badanie diagnostyczne. W przypadku braku usterki i tak płaci klient. Ale mogłoby się okazać że klient ma rację... Nieprofesjonalne podejście do klienta, zostałem totalnie "olany i przegoniony". Tak wygląda poważne traktowanie w serwisie dumnie zwanym gwarancyjnym! Zresztą wątpię już w jakąkolwiek gwarancję... Wszystko wygląda pięknie do czasu gdy wyjedziecie swoim wymarzonym autem. Powroty w jakimkolwiek celu nie są już mile widziane... Ja dostałem gwarancję na pojazd i chciałem skorzystać. Niestety wygląda na to że gwarancja to fikcja... Jeszcze słowo do doradcy. Jeżeli nie czuje się Pan na siłach rozmawiać z klientem, pomóc lub doradzić jak rozwiązać problem - może Pan zmienić pracę... Na pewno jest wiele miejsc i zawodów gdzie Pan się odnajdzie... Takim zachowaniem psuje Pan wizerunek firmy, w której Pan pracuje. Wydaje mi się że serwis gwarancyjny jest dla klienta, nie odwrotnie...
Użytkownik sieci
16 grudnia 2024 20:20
Salon - samochody nowe
Pod koniec października ...
... kupiłem 4 letnia skodę superb. Świetna obsługa na odleglosc, współpraca z Panem Konradem bardzo konkretna, dostałem na maila kilkadziesiąt dodatkowych zdjęć i szczegółowe informacje o samochodzie (Pan Konrad udokumentowal najmniejsze ryski, ktore pozniej na zywo ciezko bylo odnaleźć:) ). Do zakupu przekonał mnie niski przebieg auta i roczna, dodatkowa gwarancja salonu. Niestety po dwóch tygodniach przyszły mrozy i padł akumulator (niestety wymiany nie obejmowała wykupiona gwarancja a koszt prawie 1000zl, bo auto z system start-stop). Ale Pan Konrad załatwił dla mnie nowy akumulator bez dodatkowych kosztów. Także wiem, że CARSED nie zostawia klienta z problemami, za co jestem wdzięczny i wiem, że takie firmy warto polecać!
Użytkownik sieci
16 grudnia 2024 20:13
Salon - samochody nowe
Kupiłem w tym ...
... salonie tydzień temu auto. Polecam obsługę Pana Jakuba fachowa obsługa, Pan Jakub wysokiej klasy specjalista z super podejściem do klienta .Traktowanie klienta na najwyższym poziomie !!! serdecznie polecam całość transakcji bez najmniejszego problemu nawet tydzień po sprzedaży Pan Jakub służy pomocą i chętnie pomaga w przypadku pytań lub problemów.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2024 14:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 grudnia 2024 11:02
Salon - samochody nowe
Żenada radzę omijać ...
... z daleka używane auto kupione tam to jeżdżący gruz pomimo zapewnień sprzedawcy że auto ma wymieniany olej okzało się że 3 lata nie był wymieniany wyszło to przy okazji zepsucia się elementów silnika gwarancja nie uznana z powodu braku wymian oleju to czemu udzielają taką gwarancję to jest oszustwo na kliencie w dodadku nie prawidłowe ubezpieczenie oc przez co mam problem z ufg. Nie idzie się z nimi dogadać zlewają klienta nie polecam Ps na aucie straciłem około 60-70 tyś zł tak się psuło