Zobacz na mapie
96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 13:35
Salon - samochody nowe
No cóż. Miałem ...
... sobie darować, ale dołożę swoje uwagi... Kupiłem używany pojazd. Mila obsługa, naprawdę pomocni młodzi ludzie. Doradzili, podpowiedział... profeska! Oczywiście pojazd do wydania klientowi sprawny - przygotowany do jazdy. Było lato, a opony niestety zimowe. Kupiłem więc nowe letnie opony i udałem się na wymianę. Okazało się że 3 (trzy!) felgi są pogięte, z czego jedną ledwo udało się wyprostować. Klimatyzacja ledwo działała. Co prawda przegląd olejowy został wykonany przed wydaniem pojazdu, ale filtry kabinowy i powietrza - szkoda pisać. Ciężko określić ile czasu spędziły w samochodzie. Filtry wymieniłem sam, natomiast z klimatyzacją udałem się do serwisu - przecież dostałem rok gwarancji na pojazd... Młodzi Panowie z działu sprzedaży zareagowali bardzo szybko i naprawiono problem. Zrobili to pomimo że nie zajmują się serwisem gwarancyjnym... Dzięki! A teraz kilka słów o tak zwanym serwisie gwarancyjnym i tak zwanej gwarancji... Tak się złożyło, że trafiłem z pojazdem na profesjonalny przegląd diagnostyczny do znajomego z odpowiednim sprzętem i kompetencjami. Między innymi wystąpił błąd pompy płynu chłodzącego. Diagnoza - do wymiany. Jak wspomniałem wcześniej dostałem rok gwarancji na pojazd i zakaz jakiejkolwiek ingerencji, żeby gwarancji nie stracić. Udałem się więc do serwisu już niestety gwarancyjnego. I tutaj zaczyna się przygoda... Zgłosiłem problem miłej Pani i kazano mi czekać na doradcę serwisowego. Musiałem uzbroić się w cierpliwość i po jakimś czasie (wcale nie krótkim) pojawił się On - doradca serwisowy. Człowiek który swoim zachowaniem i podejściem do klienta skutecznie zniechęca do korzystania z jakichkolwiek usług serwisu. Nieprzyjemne i lekceważące zachowanie. I te maniery... Chodzenie w tą i z powrotem jakby coś go oblazło... Nawet nie usiadł i nie porozmawiał... I się zaczęło... Opisałem problem z nieszczęsną pompą... Pytanie doradcy czy świecą kontrolki. Odpowiadam że nie, ale diagnostyka... Kolejne pytanie czy świeci Check Engine. Znowu odpowiadam że nie, ale diagnostyka... Uzyskałem informację, że jeżeli nie ma Check Engine - nie ma podstawy do badań diagnostycznych! Brawo! Zapytałem czy to znaczy że pojazd jest sprawny technicznie i czy mam jeździć aż rozsypie się w najmniej odpowiednim miejscu i czasie... I co usłyszałem? Jeżeli nie ma Check Engine - nie ma podstawy do badań diagnostycznych! Brawo jeszcze raz! Tak wygląda poważne traktowanie klienta. Wystarczyło zaproponować badanie diagnostyczne. W przypadku braku usterki i tak płaci klient. Ale mogłoby się okazać że klient ma rację... Nieprofesjonalne podejście do klienta, zostałem totalnie "olany i przegoniony". Tak wygląda poważne traktowanie w serwisie dumnie zwanym gwarancyjnym! Zresztą wątpię już w jakąkolwiek gwarancję... Wszystko wygląda pięknie do czasu gdy wyjedziecie swoim wymarzonym autem. Powroty w jakimkolwiek celu nie są już mile widziane... Ja dostałem gwarancję na pojazd i chciałem skorzystać. Niestety wygląda na to że gwarancja to fikcja... Jeszcze słowo do doradcy. Jeżeli nie czuje się Pan na siłach rozmawiać z klientem, pomóc lub doradzić jak rozwiązać problem - może Pan zmienić pracę... Na pewno jest wiele miejsc i zawodów gdzie Pan się odnajdzie... Takim zachowaniem psuje Pan wizerunek firmy, w której Pan pracuje. Wydaje mi się że serwis gwarancyjny jest dla klienta, nie odwrotnie...
Użytkownik sieci
12 grudnia 2024 11:02
Salon - samochody nowe
Żenada radzę omijać ...
... z daleka używane auto kupione tam to jeżdżący gruz pomimo zapewnień sprzedawcy że auto ma wymieniany olej okzało się że 3 lata nie był wymieniany wyszło to przy okazji zepsucia się elementów silnika gwarancja nie uznana z powodu braku wymian oleju to czemu udzielają taką gwarancję to jest oszustwo na kliencie w dodadku nie prawidłowe ubezpieczenie oc przez co mam problem z ufg. Nie idzie się z nimi dogadać zlewają klienta nie polecam Ps na aucie straciłem około 60-70 tyś zł tak się psuło
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 14:00
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 listopada 2024 11:03
Salon - samochody nowe
Carsed Stojadła to ...
... totalne dno jeśli nie ma reakcji z ich strony aby pomóc klientowi kiedy wcisnęli wadliwy samochód sprzedając jeszcze dodatkowo ubezpieczenie które nie działa. Takie praktyki trzeba zgłaszać do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA. Trzeba reagować nagłaśniać aby przestrzec innych kupujących przed takimi firmami. Przestrzegam jak najdalej od tego miejsca.
Użytkownik sieci
23 października 2024 08:54
Salon - samochody nowe
Serwis VW. Nie polecam. Niepoważne traktowanie klienta.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2024 14:42
Salon - samochody nowe
Dziwne miejsce... podobno ...
... sprzedaje się tam samochody. Spędziłem w salonie dobre 20 minut. Większość czasu przy modelu Superb, który chcę wziąć w leasing. NIKT, DOKŁADNIE NIKT nie zainteresował się mną jako klientem. W sali przy biurkach, w recepcji było kilka (minimum 5 osób). Mieli widocznie ważniejsze pilne sprawy. Kupię w innym salonie.
Użytkownik sieci
5 lipca 2024 10:26
Salon - samochody nowe
Tragiczne podejście do ...
... klienta. Mąż pojechał do serwisu żeby umówić się na naprawę auta i trafił na człowieka, który skutecznie zniechęcił go do skorzystania z usługi serwisu. Człowiek ten, narzekał na klientów, był roszczeniowy i miał pretnesje, że mój mąż jest zorientowany jaki jest problem z naszym autem. Wychodzi na to, że najlepiej jakby do serwisu zgłosił się klient kompletnie zielony i wtedy można go odpowiednio naciągnąć na koszty. Nie wspomnę o tym, że kilka dni temu dostaliśmy informację z tego serwisu jaki byłyby koszt naprawy a za kilka dni kwota była już wyższa o kilka set zł. Także nie polecam.
Użytkownik sieci
6 maja 2024 11:30
Salon - samochody nowe
Radzę unikać ich ...
... auto zakupione u nich to istna puszka pandory wszystko odrzucają i unikają odpowiedzialności sprawa będzie skierowana do sądu. Oszuści i tyle w temacie.Nikt nic nie wie każda osoba związana z tym samochodem nie pracuje a auto posiadało gwarancję która jest nie istotna ponieważ pomimo zapewnień sprzedawcy auto nie posiada śladów wymiany oleju przez 3 lata. Po rozebraniu auta i oględzin rzeczoznawcy powiedziano mi że te obiawy już się były przed moim zakupem jedynie teraz już się na tyle pogłębiły że auto totalnie się zepsuło i nie nadaje się do jazdy.
Użytkownik sieci
2 marca 2024 12:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam tej ...
... firmy nie profesjonalne podejście do klienta został przez nich totalnie olany jeszcze raz Nie Polecam i nie Pozdrawiam
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 23:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam skody ...
... w stojadłach po sześciu miesiącach oczekiwania na skodę Fabia style pan Wojciech odpisał nam że nie została wdrożona do produkcji I nie będzie więc zabraliśmy zaliczkę i szukamy auta od nowa porażka nie chcę pisać co naprawdę myślę .NIE POLECAM
Użytkownik sieci
28 września 2023 20:38
Salon - samochody nowe
Niestety prowincjonalnie, brak dbałości o klienta.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2023 10:39
Salon - samochody nowe
W grudniu 2022 ...
... kupiłam używany samochód, który miał być przygotowany do jazdy, po przeglądzie olejowo-filtrowym. Okazało się, że w samochodzie jest filtr kabinowy z 2020 roku, a filtr powietrza z 2018 roku (od nowości), więc nie został wymieniony. Dodatkowo brudny i zapchany suchymi liśćmi - samochód praktycznie stoi, cały czas w garażu, więc nie mógł się teraz tak zasyfić, tym bardziej, że jesień jeszcze przed nami i suche liście nie latają w powietrzu. Ciekawe czy olej chociaż wymienili, czy też jeżdżę nieświadomie na jakimś starociu. Sprzedawca nie poinformował nas także o pęknięciu grilla, które było sprytnie ukryte pod tablicami rejestracyjnymi. Nie polecam, a jeśli już, to trzeba wszystko dokładnie sprawdzić samemu i nikomu nie ufać.
Użytkownik sieci
5 maja 2023 11:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 czerwca 2022 12:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 czerwca 2022 06:04
Salon - samochody nowe
Po rozmowie czar ...
... prysl jak bańka mydlana i został tylko nie smak ,Ale przejdźmy do rzeczy salon ten i serwis polecił mi kolega z pracy chociaż jest to ode mnie 50 km pomyślałem że jeśli kolega tak poleca może warto , może faktycznie profesjonalny serwis uczciwy bez naciagania klienta .Zadzwoniłem do serwisu pod nr 694 417 ... Pan odebrał przedstawił się A jakże przedstawiłem swój problem Pan poprosił o vin mojego samochodu podałem , po czym Pan powiedział że musi sprawdzić i oddzwoni w przeciągu godz .Ja rozumiem że musi sprawdzić itd , ale właśnie minęła godz 15 A ja z panem rozmawiałem o godz 10 tak więc już minęło 5 godz A Pan dalej chyba sprawdza , szuka albo testuje moja cierpliwość .Chciałbym się dowiedzieć jak do takiego podejścia do klienta podchodzi kierownik warsztatu i właściciel .CZar prysl i chęć naprawy w tym serwisie chyba też z takim podejściem że zdzwonimy zdzwonimy jak w kabarecie to jak wyglądają naprawy ????? Minęły 3 lata od mojej opinie i sytuacja się powtórzyła dzwonie w sobotę Pan serwisant zajęty nie odbiera potem oddzwania to fakt ale jest 14 :45 więc już kończy pracę Ok rozumie proszę o telefon w poniedziałek jest środa i cisza czyli standardy są utrzymane mamy Cie w D
Użytkownik sieci
15 grudnia 2020 16:26
Salon - samochody nowe
11.12 miałem umówioną ...
... wizytę w serwisie w celu usunięcia awarii w mojej Skodzie. Niestety do wizyty nie doszło. Pan przyjmujący moje zgłoszenie odmówił mi możliwości wejścia na halę warsztatową podczas naprawy samochodu. Tłumaczył to "wewnętrznym zarządzeniem", nie zważając na to, że Ustawa "Prawa konsumenta" zezwala mi na to. Oczywiście jakie to "wewnętrzne zarządzenie " nie dowiedziałem się. Pan przyjmujący zgłoszenie bardzo dużo mówił o wzajemnym zaufaniu, jednak chyba nie w stosunku do mojej osoby. Uczciwe placówki, nie mające nic do ukrycia takich praktyk nie stosują. Ciekawym faktem jest to, że dwa miesiące temu dokonywałem , w omawianym serwisie, przeglądu tzw. olejowego podczas którego byłem obecny cały czas przy samochodzie. Zaznaczam, że przegląd ten odbywał się przy panującej pandemii i pełnym obłożeniu stanowisk roboczych. Wówczas było można. Zaistniała sytuacja bardzo zmieniła moje zdanie, negatywnie, o autoryzowanym serwisie, chwalącym się certyfikatem na temat jakości wykonywanych usług. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2020 14:36
Salon - samochody nowe
Nie chcą nowych ...
... klientów nikt nie podejdzie nie zapyta.
Użytkownik sieci
7 marca 2020 14:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 lutego 2020 14:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 stycznia 2020 16:18
Salon - samochody nowe
Całkowity brak profesjonalizmu ...
... w temacie sprzedaży pojazdów używanych. Dzwonimy w temacie czy sprzedaż auta jest aktualna... przyjeżdzamy z gotówką i okazuje się, że auto od 3 dni jest zarezerwowane dla innego klienta. Sprzedawca oferuje pojazd z przebiegiem dużo większym za podobną cenę. Unikać... zdecydowanie unikać!