90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 06:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 stycznia 2025 11:32
Salon - samochody nowe
Zostałem skierowany do ...
... ASO przez skoda polska na serwis. Pan Jacek Palko bardzo arogancki i opryskliwy, zwracający się per "ty". Na pytanie jaki olej został zalany odpowiedział że 5w30, to mówię że niezgodny ze specyfikacją, że powinien być 0w20, to powiedział to taki jest. Przy przyjęciu auta opisując sytuację, kto mnie skierował to odpowiedział że go nie interesuje żaden Paweł czy Gaweł i on tu jest kierownikiem i nic nie wie na ten temat. Także w sumie nie wiem co tam zostało wykonane i na ile zgodnie z tym co na fakturze ,bo płatnikiem była skoda polska. Nie podoba mi się takie lekceważące podejście do klienta, jak u wieska w garażu.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2024 18:39
Salon - samochody nowe
Witam. W połowie ...
... 2022 roku chcieliśmy zamówić Kodiaqa L&K. Mój mail z prośbą o pomoc w konfiguracji został zignorowany. Po dwóch tygodniach zadzwoniłem do salonu i usłyszałem, że mój mail gdzieś się zapodział. Cierpliwie powiedziałem czego potrzebuje i oczekuje. W odpowiedzi usłyszałem że nie ma osoby, która może mi pomóc i żebym przypomniał się za dwa tygodnie po urlopie pracownika. Tak też zrobiłem, wysłałem ponownie maila, a odpowiedź brzmiała tak - konfigurację proszę zrobić sobie na stronie Skoda. Zrobiłem konfigurację i wysłałem maila z pytaniem czy zrobiłem ją dobrze? Do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi. Nie wymyśliłem sobie tej historii i mogę udostępnić maile. W tamtym czasie plac był pusty, a Panowie w salonie bardzo znudzeni i kompletnie niezainteresowani potencjalnym klientem. Zamówienie auta w Wałbrzychu zajęło nieco ponad godzinę. W piątek 24 marca odebraliśmy naszego wymarzonego Kodiaqa. Dzisiaj również wystawiłem ocenę i napisałem opinię dla salonu Skoda W-ch. Proszę ją przeczytać i może uświadomić obsłudze, że ich wypłaty nie są z bankomatu tylko od zadowolonych klientów. Nie pozdrawiam GP
Użytkownik sieci
24 czerwca 2024 12:21
Salon - samochody nowe
Niestety 1 gwiazda. ...
... :( Pojechałem w celu weryfikacji "co skrzypi w zawieszeniu" na nierównościach i późniejszej tego naprawy. Wystawiona FV za diagnozę ok 220 zł, która brzmiała " amortyzatory przy sprawności ok 52% i 58% (koszt zamienników ok 2600zł, fabryczne ok 3500zł). Zapytałem, co jeśli okaże się po wymianie na nowe, że nadal skrzypi i diagnoza jest nie trafiona? Kto płaci za błąd? Odpowiedz brzmiała - finalnie Pan podejmuje decyzję o wymianie, co za tym idzie zapłaci. TMT zawsze dzwoni po wykonanej usłudze i badają zadowolenie klienta, wspominałem o moim niezadowoleniu i obawach dot. diagnozy. Mieli ponownie oddzwonić lecz mija 2 tygodnie i nikt nie zadzwonił dlatego komentarz. Z problemem zmierzyłem się sam przy pomocy www - w efekcie wymieniłem tuleje wahaczy przednich ( cena tulei za 2 komplety z wysokiej półki 120 brutto) i już nie skrzypi. PS. Obsługa bardzo miła.
Użytkownik sieci
6 stycznia 2024 22:40
Salon - samochody nowe
Robi wrażenie że ...
... pracujący tam ludzie są kompetentni. Jednak w mojej prostej sprawie ;chciałem wydruk wyposażenia fabrycznego mojego auta które nabyłem. Otrzymałem tylko odpowiedź że mogę sobie poczytać na monitorze i to w języku angielskim. Hallo jesteśmy w Polsce i w dodatku autoryzowany diler powinien się wywiązać lepiej w tak błachej sprawie.
Użytkownik sieci
16 lipca 2023 21:34
Salon - samochody nowe
Zmieniam ocenę na ...
... maksymalnie 1 gwiazdkę. Oddałam auto 1 czerwca do serwisu prosząc o dokładny przegląd. Po miesiącu auto wyglądało w innym serwisie z naprawą uszczelniaczy na półosi. W Dzierżoniowie zapewniono mnie ,że wszystko jest ok. Wyciek był tak duży,że na 99% byłby zauważony wcześniej, pod warunkiem,że komukolwiek chciałoby się ściągnąć osobę silnika, ale nawet tego nie zrobili, mimo kilkukrotnych próśb o dokładne sprawdzenie stanu pojazdu. Nie polecam.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2023 14:15
Salon - samochody nowe
Obsługa dramat, omijać szerokim łukiem!
Użytkownik sieci
3 grudnia 2022 15:50
Salon - samochody nowe
Do serwisu nic ...
... nie mam, ale Pan Tadek pracujący w tej firmie móglby się nauczyć kultury
Użytkownik sieci
26 listopada 2022 18:03
Salon - samochody nowe
Likwidacja szkód powypadkowych ...
... - nie polecam, a wręcz odradzam. Doświadczenie obsługujących w pierwotnej wycenie szkód, nie ma się nijak do ostatecznej wyceny po dostarczeniu pojazdu.
Użytkownik sieci
19 lipca 2022 08:13
Salon - samochody nowe
Ciekawe podejście do ...
... klienta. Wchodzę, mówię "dzień dobry" i nic 3 sprzedawców zajętych... sobą. Oglądam auta ... i wychodzę, bez słowa. Cóż idę do konkurencji. Tak to wczoraj wyglądało.
Użytkownik sieci
17 lipca 2022 19:07
Salon - samochody nowe
Ogolnie podejściem do ...
... obsługi klienta takie że ... w sklepie osiedlowym jest lepsze. Olewactwo i niekompetencja, wciskanie tak kiepskiego kitu, że 14 by się nie dał wkręcić. Po dwóch kontaktach na etapie wyboru auta, jest mała szansa, że przekonam się jak działa pozostała część tego salonu. Nawet jeśli kupię skodę, to nie tu.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2022 12:32
Salon - samochody nowe
Brak możliwości wyboru ...
... dowolnego leasingodawcy (tylko VW Bank) oraz brak możliwości wyboru formy leasingowania ze stałym oprocentowaniem w VW Bank Polska .
Użytkownik sieci
24 listopada 2021 08:59
Salon - samochody nowe
Dzień dobry Po ...
... dzisiejszej rozmowie z Doradcą Serwisowym muszę wystawić złą opinię . Proszę odsłuchać nagranie i wyciągnąć wnioski. W innym serwisie przekazano mi taką samą informację, jednak sposób przekazania tej informacji był na dużo lepszym poziomie. Dodam ze rozmowa dotyczyła usterki AdBlue.(DEF) Uruchomienie silnika niemożliwe za 1000 Km.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2021 14:59
Salon - samochody nowe
Straciłem pieniadze i ...
... czs więcej do takiego serwisu nie pojadę,obiecali że znajdą przyczynę a dostałem tylko odpowiedź że zalecają sprawdzić ciśnienie na cylindrach masakra 5 gwiazdek za miłą obsługę .nie polecam
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2021 23:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 lipca 2020 18:25
Salon - samochody nowe
Serwisowałem samochód w ...
... tym serwisie kilka lat temu. Gdy ponownie rozpocząłem użytkowanie samochodu marki Skoda bez zastanowienia wybrałem ten serwis. Niestety czas wpłynął bardzo niekorzystnie na jakość obsługi i usług w tym serwisie. Po pierwsze - serwis informując o wizycie prosi aby ze względu na pandemię COVID-19 założyć maseczkę. A gdy przychodzi się do salonu / serwisu żaden z pracujących tam osób nie posiada maseczki. Jak widać ten standard dotyczy tylko Klientów a nie pracowników. Po drugie - w momencie przyjazdu do serwisu, Serwisant już na starcie informuje, że dzisiaj wykonają tylko weryfikację i będzie trzeba przyjechać jeszcze raz. Pomimo, że określiłem dokładnie usterkę, a podczas odbioru samochodu Serwisant twierdził, że takich sytuacji mają bardzo dużo (niby przegryziony przewód chłodniczy przez kunę). Po trzecie - podczas przekazywania samochodu, jedynie zabezpieczenie folią kierownicy, gałki zmiany biegów i fotela i spisany stan licznika kilometrów. Brak jakichkolwiek oględzin samochodu z zewnątrz. Po czwarte - usunięcie usterki, która została zdiagnozowana po 35 minutach zajęła serwisowi 4 robocze dni. Po piątek - kłopot w ustaleniu terminu odbioru samochodu, jak twierdzi recepcja, ze tłumy w serwisie i robią inwentaryzację….chyba Klient jest wtedy na drugim miejscu w tym serwisie. Po szóste - Serwisant podczas odbioru samochodu przedstawia druk in blanco przekazania samochodu do serwisu. To był bardzo dobry serwis....obecnie sugeruję omijać szerokim łukiem. P.S. Jedna gwiazdka tylko dlatego, że 0 nie da się wpisać. W odniesieniu do Państwa informacji. Jeśli inwektywą jest to że poziom obsługi jest żenujący...to fakt. Część przyszła w poniedziałek, a Państwo potrzebują 2 dni na naprawę, naprawdę ekspresowe tempo. Noszenie maseczek....hmmm więc Klient przede mną przy biurku i następnie ja nie byliśmy uważani za osoby trzecie. Serwisant nie miał maseczki. Proszę dopytać serwisanta, kiedy przedstawił mi do podpisu dokumenty przyjęcia samochodu do serwisu.....na pewno nie w piątek, a w środę podczas odbioru samochodu. Przykro to stwierdzić, ale kiedyś byliście serwisem na medal....obecnie to żenada
Użytkownik sieci
9 czerwca 2020 13:35
Salon - samochody nowe
Wymiana szyby i ...
... malowanie dachu trwało 8 dni ( z AC) , aż jedna gwiazdka za dobry kontakt i auto zastępcze. Jednak koszty raczej wysokie ( szyba to 1137zł plus kleje itd 1500zł coś koło tego a niestety jakość tej szyby jest tragiczna - przy 80km/h trafiłem lecącego bażanta i nic nie zostalo z szyby do tego pełno odprysków wpado do środka troche raniąc twarz ale bez tragedii) z malowaniem dachu 4700, więc widac że sporo , do tego szyba jest źle przyklejona ( było miejsce bez kleju i powyżej 110km/h było słychac szumy przy prawym słupku), troche plastiki koło prawych drzwi były ubrudzone białym klejem czy czymś takim. Po dachu niestety widać że był malowany - zacieki podsumowując nie polecam
Użytkownik sieci
17 marca 2020 10:57
Salon - samochody nowe
Naprawiałem u Państwa ...
... tylni zderzak, Miał być wymieniony na nowy, natomiast okazało się, że został naprawiony a na fakturze uwzględniono zakup nowego... Pan, który likwidował szkodę zapewniał, że wszystko nowe i dla potwierdzenia dał fakturę.... Gdyby jeszcze zrobili tak by nie było widać naprawianego zderzaka wszystko było by dobrze, (to pokazuje małą klasę napraw blacharsko-lakierniczych...) Nie polecam nikomu naprawiać tam auta... A Pan, który likwidował szkodę jest nierzetelny i to co mówi mija się z prawdą... Gdyby zderzak był nowy to by nie było ubytków, które zostały zamalowane... Mój błąd, że przy odbiorze w deszczowy dzień dokładnie nie sprawdziłem... A zakup i faktura nie świadczą o tym, że został założony nowy...
Użytkownik sieci
17 marca 2020 08:15
Salon - samochody nowe
Szybka weryfikacja i ...
... naprawa detalu który trochę denerwował w aucie. Kolejne wizyty już nie tak skuteczne i spory niesmak i kłopoty wynikłe z niedopilnowania obowiązków przez pracownika.
Użytkownik sieci
13 lutego 2020 12:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki