85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2025 13:53
Salon - samochody nowe
Słaba wiedza na ...
... temat wyposażenia, silników sprzedawcy. Robię je łaski, że musi otworzyć auto stojące na zewnątrz do pokazu
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 12:42
Salon - samochody nowe
Katastrofa! Nie polecam ...
... ! Omijać szerokim łukiem. Tydzień po zakupie auta używanego stwierdzony problem z 1 biegiem ( zgrzytanie przy wbijaniu ) serwis nie widzi problemu ten typ tak ma najlepiej wbijać 1 i wsteczny przez 2kę. Złapałem ich na niewiedzy twierdzą że 1 i wsteczny jest niezsynchronizowany . Poprosiłem o specyfikacje skrzyni biegów, jak auto z 2019 roku może nie mieć synchronizacji 1 biegu. Czekałem na odpowiedź 2 miesiące, a w niej ( tak jak Panu mówiłem , a specyfikacji brak) ręce opadają !!! Po pół roku stwierdzają ze skrzypienie zawieszenia to gumy stabilizatora, gumy po 40 zł błacha sprawa . Nie gwarancja nie obejmuje tego koszt wymiany 450zł. Nie ważne czy duży czy mały problem zawsze się wyprą. Szkoda czasi i nerwów. Odradzam!!! Nie polecam!!!
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 09:50
Salon - samochody nowe
Umawiam się na ...
... wykonanie konkretnej usługi wymiana przycisków do opuszczania szyb bo podświetlenie nie działa plus wykonanie diagnostyki i naprawa przy czym sam podaje nawet kod błędu silnika na pierwszej wizycie… po czym oddaje auto na drugą wizytę (jak mi się wydaje w ustalonym celu) po czym zostaje skasowany jedynie za usługę diagnostyczną i oddalony z odpowiedzią( nie mamy przełącznika i świecy żarowej by Panu ją wymienić). W takim razie po co umawiacie klientów na konkretne rzeczy, konkretny termin a potem robicie ich w balona… stanowczo odradzam każdemu poważnemu człowiekowi ten serwis jak nie chce stracić czasu ani pieniędzy. Z pewnością te pieniądze wydane na podłączenie się komputerkiem mogłem wydać zdecydowanie lepiej. Jeszcze nigdy nie wyszedłem tak zażenowany z niekompetencji konkretnego usługodawcy.
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 20:40
Salon - samochody nowe
Zakupiona w tym ...
... salonie Skoda Octavia 4 RS od samego początku żyje swoim życiem. Święta w Skodzie trwają cały rok - choinka błędów pojawia się nawet latem! Przez 3,5 roku nie potrafią rozwiązać problemu z brakiem dźwięku (radia, nawigacji, czujników) po aktualizacjach. Czasami dźwięk wraca sam po 15 minutach, czasami po godzinie, czasami jak ostatnio w październiku po tygodniu (nie mam czasu jeździć co chwile na serwis, chociaż mam już tam "swoje drugie" biurko). Diagnostyka trwa po kilka godzin, a jedyne co potrafią zrobić to zaktualizować oprogramowanie i podładować akumulator! Tak jak wspomniała Pani Marta w komentarzu, tylko aktualizacja, aktualizacja i aktualizacja. Nie po to dopłacałem kilka tysi za nagłośnienie Cantona żeby mieć radio dla głuchoniemych! Dzisiaj auto nie odpaliło, wezwałem mobilny serwis. Podjechałem do nich żeby chociaż sprawdzili czy to akumulator czy alternator to nie byłem umówiony i nie mają czasu. Najbliższy termin na 9 grudnia. A nie wiem czy jutro samochód odpali. A gdzie żeby zaproponowali zastępczy. Na plus miłe osoby z obługi - jestem stałym bywalcem, bo Skoda jest jak Lidl, co tydzień coś nowego. Natomiast jeśli chodzi o kompetencje i zaangażowanie serwisu to ocena bardzo słabo. To moja pierwsza i prawdopodobnie ostatnia Skoda. PS Dyrektor serwisu Pan Andrzej nie musi się ze mną kontaktować, bo z nim rozmawiałem i wysłałem mu filmiki z błędami. Najlepsze, że kazał mi następnym razem przyjechać zaraz po tym jak problem znowu wystąpi (filmiki to za mało), a dzisiaj jak podjechałem to odprawił mnie z kwitkiem. Ciekawe jak w maju wyjdzie gwarancja i podjade z tym samym problemem. Nie dostaniecie ani złotówki za podłączenie do komputera i aktualizacje, która nie rozwiązuje w pełni problemu!
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 19:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 listopada 2024 11:11
Salon - samochody nowe
Wymiana opon na ...
... zimowe. Operacja miała potrwać 1h, a trwała ponad 3h. Nad ranem kolejnego dnia okazało się, że powoli, ale z jednego koła schodzi powietrze. Umówiłem się na poprawę. Przyjechałem do salonu, auto wprowadzono na halę warsztatową i przez ponad 1h nikt nawet do niego nie podszedł. W rezultacie pojechałem do domu, a problem pozostał. Dobra kawa.
Użytkownik sieci
3 listopada 2024 12:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 października 2024 23:38
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam ten ...
... serwis każdemu kto myśli o pozostawieniu tu swojego auta. Wizytowałem to miejsce dwukrotnie w ciągu jednego tygodnia i dwukrotnie serwis uszkodził moje auto! Podczas pierwszej wizyty przez niedbałość mechanika zostały uszkodzone obie tarcze hamulcowe tylne, felga koła (mechanik uznał, że felga to świetne miejsce żeby sobie położyć na niej klucz udarowy), zabrudzony smarem i olejem podłokietnik, oraz nieskasowana inspekcja przeglądu (doradca serwisowy stwierdził, że zleciłem tylko wymianę płynu hamulcowego co jest nieprawdą. Przyjechałem ponieważ w aucie pojawił się komunikat o konieczności wykonania PRZEGLĄDU, w ramach którego była wymiana płynu). Po zauważeniu uszkodzeń, rozmawiałem na ten temat z panem dyrektorem, który starał się mnie przekonać, że uszkodzenie tarcz to u nich normalna sprawa, że oni działają zgodnie z procedurami VW itd. Na moje pytanie czy te procedury zakładają uszkodzenie tarcz hamulcowych podczas standardowej czynności serwisowej, zgodził się na ich wymianę po kosztach (wymiana powinna być za darmo ale nie chciałem już wchodzić w dalsze bezsensowne dyskusje). Podczas drugiej wizyty, w ramach której wymieniono uszkodzone tarcze (tym razem widocznie nie zastosowano procedur VW, bo tarcze nie zostały uszkodzone), w trakcie odbioru auta zauważyłem zarysowania na tylnych drzwiach. Wiem, że powstały one w trakcie wizyty auta w serwisie ponieważ znam dobrze swój samochód a dodatkowo przed każdą wizytą dokładnie dokumentuje stan auta, robiąc zdjęcia i video na których tych uszkodzeń nie ma. Doradca serwisowy stwierdził, UWAGA, że ja te zarysowania zrobiłem sam i próbuję od nich wyłudzić pieniądze! (koszt naprawy polegający na spolerowaniu rys to około 250zł. Z całą pewnością tak zawrotna suma pieniędzy spowodowała u mnie chęć uszkodzenia własnego samochodu!). Po tych skandalicznych słowach czekałem prawie godzinę w poczekalni, ponieważ ten sam doradca wyprosił mnie od swojego biurka mówiąc, że on ma teraz innych klientów i nie będzie się mną zajmował (piękne standardy obsługi klienta). Po tym czasie podeszła do mnie Pani z salonu i powiedziała, że pan dyrektor jest teraz zajęty i ... żebym pojechał do domu i napisał maila. Oczywiście nie zgodziłem się na to i zażądałem spisania protokołu z odbioru auta. Ogólnie nikt tam nie miał pojęcia co zrobić w takiej sytuacji a doradca chodził sobie po salonie i miał wszystko w głębokim poważaniu. W końcu, po ponad 1,5h czekania zaproponowano mi naprawę zarysowań przez ich serwis. Nie zgodziłem się na to, argumentując to całkowitą utratą zaufania. Po kliku dniach i wymianie korespondencji, TMT zgodziło się łaskawie pokryć koszt naprawy zarysowań w wybranym przez mnie serwisie w kwocie 250 zł/netto. Przysłali porozumienie którego treść skonsultowałem z prawnikiem. W piśmie znajdował się zapis, że zrzekam się WSZELKICH dalszych roszczeń w związku z obiema wizytami co by oznaczało, że w przypadku gdyby w przyszłości ujawniły się jakieś wady związane np. z niewłaściwym wykonaniem usługi nie mógłbym ich już więcej dochodzić. Wysłałem maila z uwagami co do treści porozumienia, na co TMT do dnia dzisiejszego nie uznało za stosowne odpowiedzieć... Cała ta sytuacja kompletnie nie przystaje do jakichkolwiek standardów obsługi jakie powinien prezentować autoryzowany dealer. Sprawa znajdzie zapewne swój finał w sądzie co może skłoni TMT do jakiejś refleksji. Poszanowanie cudzej własności jest waszym obowiązkiem o czym wasi pracownicy albo nie wiedzą lub co bardziej prawdopodobne, mają to po prostu gdzieś. P.S. Przed pierwszą wizytą, w ramach przeglądu chciałem dodatkowo wymienić olej w silniku. Moją uwagę zwróciła bardzo wysoka cena samego oleju (390zł za 4.3l!). Zastanawiając się, skąd tak astronomiczna kwota, poprosiłem o wydruk z cenami części. Okazało się, że olej który TMT stosuje w swoim serwisie to nie żaden Motul, Liqui Moly czy inny Millers na co mogła by wskazywać cena a ... olej z Orlenu, który można kupić w cenie 150zł za 5l! Wnioski z tego niech każdy wyciągnie sam.
Użytkownik sieci
16 lipca 2024 21:58
Salon - samochody nowe
Uczucia mocno mieszane. ...
... Obsluga na najwyższym poziomie, Pani Natalia wytłumaczyła wszystko i poprowadziła cały serwis perfekcyjnie! Tu 5 gwiazdek to za mało! Salon i poczekalnia na -5 gwiazdek! Temperatura w środku przekraczała 30 stopni, wszędzie rozstawione różnej maści wentylatory, przeciągi i pootwierane drzwi. Kurde, zwykły warzywniak ma dzisiaj klimatyzację, a salon ASO nie? Jak tak można? Ja siedziałem tam ledwo 2 godziny, a pracownicy spędzają tam o wiele więcej. Można by pomyśleć o dostosowaniu salonu do 21 wieku, bo w tym salonie bardzo dobrze rosłyby pomidory ale obsługa klienta który płaci niemało za serwis wygląda baaaaardzo kiepsko. Reasumując: obsługa 5 Gwiazdek, salon i poczekalni -5 gwiazdek.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2024 15:00
Salon - samochody nowe
Od dwóch lat ...
... naprawiamy tam usterkę w NOWYM aucie. Jedyne co potrafią to aktualizacja, aktualizacja, aktualizacja a auto dalej nie działa. Kontaktowałam się już w tej sprawie ze "wszystkimi świętymi" a dalej jedyne co mogą zrobić to aktualizacja - mimo że auto samo się uruchamia, gdy jest wyłączone radio gra całą noc, w czasie drogi nie działa panel dotykowy. Nie po to mam auto, za które płacę tysiące żeby używać google maps na telefonie oraz - tak wiem, rarytas - móc włączyć sobie radio czy spotify na panelu sterowania. A tak nie mam nic. Jedyne co mi pozostaje to robienie aktualizacji. Aż w końcu auto nie odpaliło i przed wyjazdem zostałam całkowicie na lodzie. Przypomne, auto ma trzy lata. Trzy lata, a dwa lata jeżdżę z naprawą jednej usterki. Nigdy więcej skody.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2024 16:19
Salon - samochody nowe
Brak dostępnych od ...
... ręki podstawowych towarów np. dywaniki na zamówienie.
Użytkownik sieci
27 maja 2024 12:25
Salon - samochody nowe
nie miła obsługa
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 21:46
Salon - samochody nowe
Skoda wzięta w ...
... leasing u konkurencji i tam dotychczasowo serwisowana ale ze względu na bliższe położenie zdecydowałem się na serwis tutaj. Flota uzgodniła godzinę serwisu na 12:45 ale chwilę po tym otrzymałem telefon z TMT z prośbą o zmianę na 12:30 i "przybycie jeszcze 15 min wcześniej". Pojawiłem się w serwisie o 12:10 i w obsłudze serwisu dostałem informację "proszę czekać, ktoś do Pana podejdzie". Na swoje nieszczęście nie zrozumiałem że miałem stać koło tego biurka i usiadłem parę metrów obok na fotelach dla klientów. Nikt się mną nie zainteresował aż do godziny 13tej kiedy to sam zadzwoniłem na numer z którego do mnie dzwoniono i dowiedziałem się że "ktoś do Pana podejdzie" oznacza "trzeba było tutaj się zgłosić do asystenta". Słabo że w salonie który aż tak potężny nie jest nikt się nie interesuje klientami. Nie polecam. Edit: duży plus za reakcję, nie tylko tu w komentarzu, ale też dostałem telefon z serwisu z pytaniem o zadośćuczynienie. Brawo za to!
Użytkownik sieci
1 lutego 2024 15:26
Salon - samochody nowe
Serwis oszukal mnie ...
... dzis na wymianie oleju. Do silnika 1.5 ACT wlali olej 5w30 niezgodny ze specyfikacja producenta. Dopiero po awanturze zgodzili sie na wymianę na olej 0w20 taki jak powinien byc. Z daleka od nich! Update do odpowiedzi, prosze nawet takich rzeczy nie pisac. Ksiazka serwisowa mojego samochodu podaje parametry oleju jaki ma byc uzyty i tam jest 0w20 lub 0w30, poza tym jesli samochod jest na gwaracji to powinniscie uzyc oleju VW/SKODA a nie Orlen!!!! I wy sie nazywacie ASO!!??? Olej wlaliscie ( mam nadzieje ) wlasciwy dopiero po klotni a nie na zyczenie. Rece opadaja ale to nie wszystko powiedzieliscie ze sa do wymiany klocki hamulcowe i sprawdzilem tam zluzycie jest moze 20-30% . Naciagacie, klamiecie ze brak slow ale to jeszcze nie wszystko, 3 lata temu przjechalem do waszego salonu ( maj 2020) zeby kupic samochod maja przy sobie 100k i nawet nikt nie podszedl, ludzie z retailu krecili sie ale oprocz krotkiej rozmowy przy wejciu pozniej nik nie podszedl! Wyglada na to ze nie tylko serwis jest ponizej krytyki ale i retail! i jak widac po latach wciaz jest to samo. Zastanawiam sie jak to jest ze wy jeszcze istniejecie
Użytkownik sieci
28 grudnia 2023 16:45
Salon - samochody nowe
Beznadziejne podejście salonu ...
... do klienta. Odmawiają sprzedaży samochodu za gotówkę w zamian proponując finansowanie kredytowe.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2023 23:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 grudnia 2023 12:51
Salon - samochody nowe
In Notfall nicht geholfen!!!!!!
Użytkownik sieci
19 listopada 2023 16:39
Salon - samochody nowe
nie polecam idą ...
... po najmniejszej lini oporu, a jak się coś zapytasz to słyszysz odpowiedź one tak mają, w odpowiedzi na pytanie serwisu co zrobiliśmy... bierzecie pieniądze a nie robicie nic, to jest swieca która miała być rzekomo wymieniona
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2023 13:50
Salon - samochody nowe
Zostaliśmy oszukani na ...
... samochodzie używanym, w którym były wady ukryte ,nikt nie chciał z nami rozmawiać, dopiero adwokat,i droga sadowa . Omijajcie z daleka takich dilerow
Użytkownik sieci
22 czerwca 2023 11:50
Salon - samochody nowe
Nie dała bym ...
... żadnej gwiazdki ale niestety muszę bo inaczej opinia by się nie pojawiła. brak kontaktu tel. Dodzwonienie się graniczy z cudem. Serwis pozostawia dużo do życzenia. Brak kontaktu z doradcą. Wymyślone koszty pt. " poszukiwanie usterki" liczone za roboczogodzinę. Myślałam że od tego jest serwis i mechanik aby to ustalić ale okazuje się że to ja muszę podać co jest zepsute bo inaczej zostaną naliczone powyższe koszty. Jeździłam do tego serwisu od kilku lat. Bardzo się zawidłam. Owszem koszty naprawy zostały mi podane gdy auto stało tydzień w serwisie i był już rozebrany silnik. Przykro mi to mówić ale nadal nie ma kontaktu tel z serwisem. Oczywiście kontakt jest ale tylko z mojej strony.🤔