85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 listopada 2021 15:13
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
5 listopada 2021 09:33
Salon - samochody nowe
Dziwne. Nikt z personelu nie nosi maseczki.
Użytkownik sieci
8 września 2021 06:58
Salon - samochody nowe
Kupiłem auto używane, ...
... mam rok gwarancji. Na serwisie gwarancyjnym (mam czasami wibracje na wolnych obrotach, o czym się dowiedziałem na drugi dzień po zakupie) prosiłem nie kasować błędy w komputerze oraz sprawdzić poduszkę silnika. Po "szukaniu" usterki dostaje auto z informacją "wszystko w porzadku, silnik działa dobrze". Kolejnego dnia sprawdzam swoim komputerem, to się okazuje, że jakiś błąd czy błędy zostały skasowane podczas serwisu, gdzie prosiłem nie dotykać tego. Mimo to, przez cały czas od zakupu się pojawia błąd w skrzyni (mam dsg), ale nikt nigdy o tym nie wspomina po diagnostyce gwarancyjnej, bo "silnik pracuje dobrze". Wibracje w salonie tylko od działania silnika mogą się pojawiac? Żart. Wracając do poduszki, to sam znalazłem że ona jest zamontowana krzywo, a była montowana podczas wymiany rozrządu jeszcze przed moim zakupem własnie przez ten serwis, ale przez Państwo jest "wszystko dobrze".
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2021 22:00
Salon - samochody nowe
Serwis mało pomocny. ...
... Co roku robimy "przegląd wakacyjny" samochodu w ASO Skody jako dodatek do zwykłego przeglądu. Tak dla bezpieczeństwa. W tym roku trafiliśmy tu. Poprosiłem o skasowanie komunikatu z info o "konieczności zrobienia przeglądu". Pan z serwisu (z brodą i lekkim brzuszkiem) stwierdził że nie można tego zrobić jeżeli nie robię pełnego serwisu z wymianą olejów i filtrów. Nie rozumiem dlaczego to problem, skoro i tak robię u nich przegląd wakacyjny i sprawdzają wszystko. Mam jeździć z tym komunikatem dopóki nie zapłacę większej kasy? Gdy powiedzialem, że w innych ASO do których jeździliśmy kasowano nam ten komunikat, to Pan stwierdził, że to źle bo "strzelili sobie tym w kolano". Moim zdaniem to ten serwis takim podejściem strzela sobie w kolano. Dla jasności musiałem podjechać dodatkowo do innego serwisu gdzie skasowano ten komunikat z poziomu komputera pokladowego (tzn klikając coś manetką przy kierownicy) i nie musiałem się o to ani prosić, ani nic płacić.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2021 10:45
Salon - samochody nowe
Brak uczciwych mechaników. Sami wymieniacze
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2021 09:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2021 08:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Nieuprzejmy, ...
... nieżyczliwy doradca serwisowy. Opinia nie dotyczy procedury serwisowania tylko postawy Pracownika.
Użytkownik sieci
1 lipca 2021 17:23
Salon - samochody nowe
Jeżeli szukasz miłej ...
... obsługi, to tutaj niestety jej nie znajdziesz. Pani z obsługi serwisu pracuje tam chyba za karę. Obsługując mnie i rozmawiając ze mną zasugerowała, żebym się odsunął, bądź usiadł sobie na kanapie, gdyż za mną stoi inny klient. Dodatkowo ta sama Pani, miała zadzwonić po ukończeniu serwisowania mojego samochodu po 2 godzinach od rozpoczęcia usługi. Niestety nie doczekałem się telefonu i po godzinie od ustalonego terminu odbioru pojazdu po moim przyjściu z poczekalni dowiedziałem się, że auto czeka już na mnie jakiś czas, ale Pani nie miała czasu na wykonanie jednego 10 sekundowego połączenia. W dodatku używanie zwrotów typu "No spoko", nie jest zbyt profesjonalnym odnoszeniem się do klienta
Użytkownik sieci
24 czerwca 2021 20:28
Salon - samochody nowe
Naciągacze Byłem 3 ...
... razy i nie byli wstanie zdiagnozować usterki klimatyzacji Każda wizyta to strata czasu i pieniędzy Zero gwiazdek
Użytkownik sieci
23 czerwca 2021 08:01
Salon - samochody nowe
Nie polecam, miałem ...
... tam wymianę piasty. Po wymianie nie wiedziałem czemu mam dragnia na kierownicy przy przyspieszaniu i przy hamowaniu. Obsługa przez pewną Panią w tym serwisie to jeden wielki dramat, dlatego zmieniłem serwis. No i tam zaczeli mi wymieniać opony, felgi, wyważać na Hunterze i nic nie dawało poprawy. Sam więc, przeczytałem w internecie, że to może być wina złego zamocowania piasty do tarcz hamulacowych i po mojej sugesti w tą stronę poszli w serwisie. Okazuje się, że przyczyną drgań było złe mocowanie piasty do tarcz koła przez serwis TMT i po 25000 tys km walki w serwisach i zmiany tarcz, drgania ustały. Nigdy nie dam auta do tego serwisu, fachowość zerowa.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2021 08:01
Salon - samochody nowe
Nie polecam, miałem ...
... tam wymianę piasty. Po wymianie nie wiedziałem czemu mam dragnia na kierownicy przy przyspieszaniu i przy hamowaniu. Obsługa przez pewną Panią w tym serwisie to jeden wielki dramat, dlatego zmieniłem serwis. No i tam zaczeli mi wymieniać opony, felgi, wyważać na Hunterze i nic nie dawało poprawy. Sam więc, przeczytałem w internecie, że to może być wina złego zamocowania piasty do tarcz hamulacowych i po mojej sugesti w tą stronę poszli w serwisie. Okazuje się, że przyczyną drgań było złe mocowanie piasty do tarcz koła przez serwis TMT i po 25000 tys km walki w serwisach i zmiany tarcz, drgania ustały. Nigdy nie dam auta do tego serwisu, fachowość zerowa.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2021 14:53
Salon - samochody nowe
Swojego czasu miałem ...
... do serwisu wiele zastrzeżeń, ale zmieniają się na lepsze - widać starania w celu poprawy obsługi klienta. EDIT (14.06.2021) Niestety po ostatnich wydarzeniach muszę zweryfikować swoją opinię. Po chwilowej poprawie znów nastąpił spadek jakości obsługi. Zacznę od dwóch większych spraw: 1. Naprawa blacharska (jednego elementu): Termin odbioru kilkakrotnie przesuwany - brak powiadomienia, za każdym razem ja dzwoniłem. Po dwóch tygodniach, gdy kończył się okres wynajmu auta zastępczego, kolejny telefon i informacja o opóźnieniu naprawy o kolejny tydzień. Zażądałem auta zastępczego na koszt serwisu i zostałem zbyty. Samochód znalazł się dopiero po interwencji w centrali Centrum TMT w Dzierżoniowie. 2a. Po diagnostyce zacinającej się stacyjki auto nie ruszyło już z parkingu przed TMT (stacyjka uszkodzona podczas diagnozy). Nie zaoferowano mi auta zastępczego. Czas oczekiwania na nową stacyjkę 14 dni. Znów brak kontaktu ze strony serwisu podczas tego okresu. W międzyczasie termin wydłużył się do 3 tygodni. Wciąż brak telefonu. Przy kolejnym kontakcie (po upływie kolejnego terminu naprawy) - oczywiście z mojej strony - dowiedziałem się, że stacyjka od dwóch dni jest w serwisie, ale "zapomniano o niej". Póżniej okazało się też, że zapomniano o wymianie osłony przegubu (było też na zleceniu). Kosztowało mnie to cztery dodatkowe dni oczekiwania. Coprawda dostałem od serwisu rabat na auto zastępcze, ale i tak kosztowało mnie ono kilkaset złotych ekstra. 2b. Przy odbieraniu auta po ww. naprawie zauważyłem, że zamek centralny przy otwieraniu drzwi przeskakuje dwa razy. Po kilku dniach zorientowałem się też, że przednie drzwi nie zamykają się z kluczyka. Ponowna wizyta w serwisie i diagnoza - uszkodzona wiązka drzwi kierowcy - koszt ponad 350 zł. Kierownik nie widzi powodu do rekompensaty za całą sytuację. Nie takiego traktowania oczekuję jako wieloletni klient. Kilka innych, pomniejszych przygód z ASO: * Kilkakrotnie zgłaszałem problem zapachu paliwa w środku auta (sytuacja trwała ~dwa lata). TMT nie znalazło usterki - inny serwis w 15 minut zdiagnozował uszkodzony przewód i zawór paliwowy. * Wielokrotnie zdarzały się pomyłki kasowe - np. nieprawidłowo naliczona kwota, nie naliczone należne rabaty. * Niedokładne diagnozy (za niemałą cenę) , np. drgania auta przy jeździe. TMT - wszystko OK, inny serwis - uszkodzony tylny wahacz, brak zbieżności i związane z tym uszkodzenie nowej opony. * Mimo, że serwis oferuje damowe mycie auta po serwisie to zdarzało się, że auto było nieumyte lub umyte bardzo niedokładnie. * Niedokręcona śruba po wymianie opon. * Zdarzało się, że serwis dokonywał nieuzgodnione naprawy - np. wymiana uszkodzonej żarówki przy przeglądzie okresowym (sama wymiana - 16zł). * Zdarzało się kilkakrotnie, że po serwisie okresowym przelane były płyny eksploatacyjne - za dużo oleju lub płynu chłodniczego. * Zapominanie o zgłoszonych usterkach - poza wspomnianym wyżej przypadkiem osłony przegubu zdarzyło się też pominięcie osłony filtra oleju przy naprawie wycieków, mimo że wcześniej diagnoza wykazała jego uszkodzenie (zarówno diagnoza jak i naprawa w Centrum TMT). * Wieczny brak części przekładający się zarówno na wydłużony czas naprawy jak i jej koszt. Np. diagnoza niedziałającej wycieraczki wymagała jej zdemontowania. Okazało się, że uszkodzony jest popychacz i trzeba go zamówić. Potem kolejna wizyta i ponownie konieczność zapłaty za wymontowanie i zamontowanie podszybia i wycieraczki. * Często zdarza się, że klienci kręcą się po salonie niezauważeni przez obsługę - tutaj jest poprawa, ale wciąż jestem tego świadkiem. Podsumowując: na dzień dzisiejszy NIE POLECAM serwisu/salonu Centrum TMT przy ulicy Horbaczewskiego we Wrocławiu.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2021 10:29
Salon - samochody nowe
Nie polecam .Wydawać ...
... by się mogło że prosta wymiany typu żarówki w tylnej lampie to pestka, ale nie tam. Nawet podczas tak prozaicznej czynności lakier uszkodzony lampa krzywo zamontowana.:( Zamówienie części takiej jak uchwyt przesuwania fotela to też problem. Dwa razy zgłaszane przy przeglądzie i co nadal nie ma ..... Kolejny przypadek zgłaszane "bicia" kół, wymiana jednej felgi nic nie pomogło. Więc dzwonie po odebraniu auta że nadal jest tak samo słysze: proszę przyjechać. Jedziemy na jazdę próbną z mistrzem i mechanikiem ,pokazuje w czym rzecz Panowie twierdzą że wszystko w porządku , jak pytam czy koła były wyważane to odpowiedź że jedno😱 ręce opadają. Więc co dojeżdżam z nierozwiazanym problemem. Wizyta w innym warsztacie=wyważanie plus poprawa montażu wymienianych niedawno szczęk w tylnych hamulcach(robota TMT) i problem rozwiązany....
Użytkownik sieci
14 maja 2021 01:57
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... dobry personel pochodzę z Czechosłowacji ale u nas samochody są zawsze na zewnątrz, w nocy chcieliśmy przykręcić wydech i sprawdzić, niestety włączył się alarm i auto robi pip ..... (Wersja oryginalna) gute personal ich komme aus die Tschechoslowakei aber bei uns autos stehen immer draußen, nachts wir wollten an auspuff schrauben und kontrolle machen, leider ging alarm an und auto macht pip.....
Użytkownik sieci
22 marca 2021 11:18
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam! ...
... Przeglądy robią tylko dla odhaczenia w papierach. Serwisowałem u nich samochód regularnie od nowego, a przy ostatnim przeglądzie zgłosiłem, aby dodatkowo przyjrzeli się klockom, tarczom i generalnie przednim kołom (zaznaczone na zleceniu), bo niepokoiły mnie dochodzące dźwięki podczas jazdy i przy hamowaniu i rzekomo nic nie znaleźli, a zaraz po przeglądzie podjechałem na inną stację i okazało się, że do wymiany wszystkie klocki (zjechane do końca), tarcze (starte i skorodowane), tuleje (wybite) i amortyzatory (rozlane) - pokazano mi, jak to wygląda przed wymianą. Dalsza jazda była ryzykowna.
Użytkownik sieci
16 marca 2021 18:32
Salon - samochody nowe
EDIT: Samochód po ...
... przejechaniu 580 km miał awarię pompy paliwa. Po ściągnięciu lawetą do serwisu brak zainteresowania. Kierownik serwisu dziwił się mojemu zdenerwowaniu. Porównał auto za blisko 200 tys. zł do pralki i stwierdził, że to normalne, że sprzęty się psują. Takie same podejście miał kierownik salonu i dyrektor TMT. Auto w serwisie stało 10 dni w oczekiwaniu na części i musiałem walczyć o auto zastępcze. Obsługa posprzedażowa fatalna, zero empatii, ignorancja i olewanie klienta. Nigdy więcej tam nie wrócę. ODRADZAM!!! Polecam Pana Macieja, który przeprowadził procedurę zakupu nowego auta bardzo sprawnie i skutecznie, dzięki czemu niczym nie musiałem się przejmować. Od pomocy przy konfiguracji auta, po dobór odpowiedniego finansowania i wypożyczenie auta zastępczego gdy tego potrzebowałem. Pan Maciej jest prawdziwym pasjonatem, a przy okazji bardzo kompetentnym i uprzejmym doradcą.
Użytkownik sieci
6 marca 2021 17:23
Salon - samochody nowe
Nie polecam, fatalny ...
... serwis, który nie potrafi usunąć usterki i wymienia części na chybił trafił.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2020 09:22
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka zarówno ...
... dla salonu sprzedaży jak i serwisu
Użytkownik sieci
30 września 2020 14:08
Salon - samochody nowe
PLANOWALIŚMY zakup auta ...
... w salonie skoda Wrocław. Poziom obsługi klienta minus 10/10 możliwych: - (BRAK) komunikatywności ... na 20 połączeń 1 odebrana. Na 19 połączeń brak telefonu zwrotnego. - (BRAK) cierpliwości - brak wybadania potrzeb klienta, ZBYWANIE KLIENTA, "nie jesteśmy najważniejsi" :) - PROAKTYWNA ... brak chęci do podjęcia działania w swoim obszarze. - (BRAK) ZAANGAŻOWANIA...liczy się marża ze sprzedaży auta, brak osoby która podpisze z klientem umowę leasingową = rezygnacja z Tego klienta. Brak cech, które powinien mieć sprzedawca ds. obsługi klientów. Życzymy więcej udanych transakcji, które przełożą się również na zadowolenie klienta. Szkoda, że tym razem Tego zabrakło.
Użytkownik sieci
12 września 2020 16:46
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem. ...
... Musiałem doprosić się i odczekać aby poświęcono mi 3min. Przyjechałem z gotową konfiguracją auta i zależało mi na przygotowaniu oferty. Dziwne takie podejście bo we Wrocławiu mamy 4 salony Skody. Po wybraniu się do kolejnego salonu, sprawna, miła obsługa i teraz czekam już na nowe auto.