85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 lipca 2020 20:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2020 16:56
Salon - samochody nowe
Na początku byłem ...
... zadowolony z tego serwisu, ale to było na początku, kilka lat temu, kiedy pracowali tam (chyba) bardziej kompetentni pracownicy. W ostatnich miesiącach 2 usługi - naprawa blacharsko - lakiernicza po kolizji, i tutaj większych zastrzeżeń nie mam, natomiast dziwne rzeczy zaczęły się dziać przy okazji przeglądu okresowego, w ramach którego zapłaciłem m.in. za wymianę 4 świec zapłonowych. Otóż, tak się złożyło, że niecałe 2 tygodnie po tym przeglądzie zaczęły się problemy z silnikiem - nierówna praca, drgania, spadek mocy. Po kolejnej wizycie i zdiagnozowaniu auta zakomunikowano mi, że winne są... świece zapłonowe, które trzeba wymienić (sic!). W innym punkcie, mechanik zdiagnozował problem, przy mnie wyciągnął cewkę, a następnie... uszkodzoną świecę zapłonową bosch - oryginalną, na pewno nie wymienianą. Tak więc drodzy Państwo - na pytanie, czy przegląd był wykonany zgodnie z tym, co widniało na opłaconej przeze mnie fakturze i "liście przeglądu", odpowiedzcie sobie sami.
Użytkownik sieci
5 lutego 2020 11:53
Salon - samochody nowe
Chamstwo najwyzszych lotow, ...
... ale po kolei. kupilem SIII nową kilka miesiecy temu. To ze przy odbiorze auta na dzien dobry dostalem reprymende (nie zdazylem nawet zamienic slowa ze sprzedawca)w formie krzyku, ze co ja w ogole sobie wyobrazam, ze auto nirle jest gotowe i ze przyjechalem 20 minut za wczesnie (moglem przeciez poczekac) natomiast ton wypowiedzi Pana sprzedawcy sugerowal raczej, ze popelnilem niewybaczalny bład. Zamiast drzec sie na goscia ktory zostawil u Was prawie 200tys. ZAZWYCZAJ proponuje sie klientowi kawe i miejsce w poczekalni. To juz pominę, chociaz pierwsze wrazenie tez jest istotne. Gdy przyszedl czas na wymiane oleju, tym razem przez telefon jakas niemila kobieta nawrzeszczala na mnie, ze co ja sobie wyobrazam umawiajac sie na usunięcie usterki (!) w momencie w ktorym to nawet nie jest potwierdzone. Za kase ktora u Was zostawilem oczekiwalbym jednak troche wiecej kultury. Nastepne auto kupie gdzie indziej, bardziej przyjaznych serwisow we Wroclawiu jest duzo, takze tego nie polecam. Kontakt z Wami tez jest zerowy, prosilem wielokrotnie o informacje czy jestescie w stanie usunac dosyc prosta wade fabryczna, na takie proste pytanie powinna byc prosta odpowiedz. Mieliscie dzwonic do mnie z informacja juz kilka razy, oczywiscie nikt nie dzwonil. Znalazlem na skrzynce jednego maila w spamie z pytaniem czy prosiłem o kontakt. Tak glupie ze az sie rozesmialem. Nie pozdrawiam.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2020 18:12
Salon - samochody nowe
W dniu wczorajszym ...
... ( tj.28.01) rodzice chcieli kupić samochód używany (Skoda kodiaq). Pan, który miał obsługiwać rodziców nawet nie podszedł, ponieważ uznał, że komórka jest bardziej interesująca. Rodzice czekali 20 min aż, Pan raczy ją odłożyć niestety to nie nastąpiło. Dziękuję, samochód został kupiony w innym salonie.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2019 17:52
Salon - samochody nowe
Dwa razy korzystałem ...
... z ASO w TMT i dwa razy była to porażka. Przekładanie terminów naprawy auta, obiecywanie gruszek na wierzbie, fatalna komunikacja z klientem i między pracownikami serwisu. Nikt nic nie wie, nic nie jest zrobione na czas, co chwila pojawiają się tylko kolejne powody opóźnień.
Użytkownik sieci
29 listopada 2019 17:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 listopada 2019 10:04
Salon - samochody nowe
Kupiłam 3 samochody, ...
... jeden z nich okazał się z wadliwym wyświetlaczem (pęknięty), serwis nie ponosi za to odpowiedzialności. Dowody rejestracyjne nie odełane na czas (mialam wyjazd zagraniczny). Za koszt zwloki z wysylką rowniez firma nie poczuwa sie do winy. Pan dyrektor gołosłowny, informuje w mailach o kontakcie z osobą zajmującą się sprawą, później temat się kończył bez odpowiedzi.
Użytkownik sieci
24 października 2019 15:43
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klijentem
Użytkownik sieci
15 października 2019 19:50
Salon - samochody nowe
Przyszedłem kupić auto, ...
... niestety nie mieli dla mnie czasu. Nie zwrócili na mnie uwagi przez 20 minut. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
9 października 2019 16:43
Salon - samochody nowe
Dzisiaj moi rodzice ...
... byli w tym salonie. Obsługa zmęczona, znudzona, nie pomocna, „auta można sobie obejrzeć online”. W zasadzie nikt nie był zainteresowany pomocą w kupnie auta. No żałość i rozpacz. Nie polecam. Zakup sfinalizowany w innym salonie.
Użytkownik sieci
24 września 2019 13:00
Salon - samochody nowe
Serwis jest dramatycznie ...
... niekompetentny. Miałem tam robioną naprawę po stłuczce. Lakierowanie auta bardzo słabe. Dodatkowo ktoś "wyczyścił" schowek z drobnych. Nie polecam.
Użytkownik sieci
10 września 2019 00:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2019 19:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2019 19:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2019 22:49
Salon - samochody nowe
O ile sprzedaż ...
... auta poszła zgodnie z planem o tyle serwis jest tragiczny. Auto było dwa razy w serwisie i pierwsza wizyta skończyła się skarga do centrali a przy drugiej brakło sił i czasu, ale znalazł się czas na wystawienie komentarza. PS Najlepsze są osoby dzwoniące w celu oceny usługi w momencie, gdy auto nie zostało jeszcze zwrócone do klienta mimo wysyłanych próśb a następnie wezwań. Forma żartu ?
Użytkownik sieci
30 lipca 2019 07:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam. To ...
... był najgorszy wybór jakiego mogłem dokonać. Do momentu zakupu - wszystko idealnie. Chodzą jak w zegarku aby tylko opchnąć auto. Natomiast po sprzedaży... zaczynają się dziać już dantejskie sceny...: 1) Wizyta nr 1 w serwisie. Montaż blokady skrzyni biegów. Czas montażu znacznie przekroczony w stosunku do planowanego. Okazuje się, że serwisanci na moim aucie uczą się montować blokadę. Przyznali się na miejscu (tłumacząc dlaczego tak długo to trwało). Rewelacja - ASO uczy się na moim aucie montażu blokady. OK, w końcu im się udało. Za wydłużony czas ani pocałuj się w dupę ani przepraszam. Po całej operacji auto uwalone jakimś klejem, oring przy skrzyni obsiurbany, porysowany, obdrapany. Po montażu w środku masa śmieci oraz... pozostawione narzędzia serwisantów :) Auto doprowadzone do porządku po mocnej interwencji (na początku panowie zdziwieni...). 2) Wizyta nr 2 w serwisie. Po paru tygodniach (nowe auto) odkleja się od szyby lampa stop. Panowie parę tygodni borykają się z tym problemem. Pierwsza naprawa... bez skutku, kolejna.... chyba ok. Zobaczymy jak długo. 3) Wizyta nr 3 w serwisie. Wymiana oleju. Wydaję jasną dyspozycję jaki olej ma być wlany, panowie widocznie mają w poważaniu wytyczne Klienta i wlewają olej wg własnego widzimisie... Ponownie po interwencji i rozmowie już z kierownikiem - udaje się temat wyprostować. 4) Wizyta nr 4 w serwisie. Wytarta kierownica. Problem zgłaszany parę miesięcy przed wizytą (przegląd wynikający z przebiegu), natomiast obsługa namówiła mnie do zgłoszenia wszystkich usterek przy przeglądzie, który miał odbyć się w niedalekiej przyszłości. Tak też zrobiłem, z wytartą kierownicą da się jeździć... Podczas zgłoszenia usterki w czasie przeglądu - pan z obsługi wmówił mi, że zrobiłem sobie to wytarcie sam, ponieważ chcę wymusić nową kierownicę. Ponadto obsługa nie potrafiła przyjąć zgłoszenia reklamacyjnego. Do dzisiaj upierają się, że takiego nie przyjmą. Wymiana oleju w trakcie przeglądu - tym razem nie dostałem w ogóle informacji na jaki olej wymienili ;) EDIT (kolejna wizyta w serwisie): przekazano mi po mojej interwencji jaki olej wlano. I... oczywiście inny niż zalecany :) Zwątpiłem już we wszystko w TMT. Jako ciekawostkę podam, że przy PŁATNEJ wymianie oleju wlano mi droższy, przy darmowym przeglądzie TAŃSZY :) Oto TMT w całej okazałości. Naturalnie obsługa nie potrafiła mi wyjaśnić dlaczego teraz ten olej, a poprzednio inny. Zasłużona jedynka. Natomiast ostatni wątek wmawiający mi, że sam sobie wytarłem kierownice specjalnie - przelał czarę goryczy. Tym razem sprawa trafia do odpowiednich miejsc, które mam nadzieję zrobią porządek w tym miejscu. Przy okazji, co by nie być gołosłownym - warto posłuchać co mówią ich Klienci w "poczekalni". Ponadto często słyszy się przy stanowiskach obsługujących niezbyt miłe rozmowy Klientów z obsługą :) Włos staje na głowie. Najwyraźniej marka skoda godzi się na takie traktowanie Klienta. Z producentem także będę rozmawiał o tym co dzieje się w TMT na Horbaczewskiego we Wrocławiu.
Użytkownik sieci
20 lipca 2019 19:45
Salon - samochody nowe
Nie polecam, nie ...
... dość,że sprzedali mi trefne auto za które oddali pieniądze, dodam że używane. Okazało że było dużo usterek gdzie mam wszystko udokumentowane. Mają ewidentnie wywalone na klienta, najbardziej Pan Dawid sprzedawca aut używanych. Miał zadzwonić w sprawie auta innego, mija miesiąc i cisza.
Użytkownik sieci
17 lipca 2019 19:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 czerwca 2019 11:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
22 czerwca 2019 19:21
Salon - samochody nowe
Brak katalogów sprzedawanych aut