85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 lutego 2019 19:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lutego 2019 12:46
Salon - samochody nowe
Do "królów" z ...
... salonu skoda trzeba się zarejestrować na jazdę próbną.W innych salonach odbywałem jazdy z marszu a było tych salonów 5 bez żadnego umawiania się.Na dodatek królowie ze skody nie robią tych jazd w soboty, więc w innym terminie nie mogę więc niech spier..z tymi złomami w których wszystko się psuje co tylko może.Los mnie chyba ustrzegł przed zakupem tego g....
Użytkownik sieci
24 lutego 2019 20:20
Salon - samochody nowe
Oceniam z perspektywy ...
... zakupu i obsługi. Na serwis jeszcze przyjdzie czas. Swoje auto zamówiłem w październiku u Pana Artura, który w trakcie mojego zlecenia zmienił pracodawcę. Z jego obsługi byłem bardzo zadowolony pomimo zakupu niedrogiego auta. Jestem również bardzo zadowolony z obsługi Pań w punkcie leasingowym/kredytowym. Szczególnie Pani Ewa - obsługa na bardzo wysokim poziomie i jest bardzo pomocna. Samochód dostałem przed terminem więc też duży plus. Rozczarowany jestem handlowcem, którego imienia nie będę zdradzał. Przejął on zlecenia od kolegi, w tym moje. Szczerze to strasznie męczyłem się z tym Panem. Samo zachowanie, to czułem się jakby ktoś mi robił łaskę, że mogę odebrać samochod czy podpisać dokumenty. Podejrzewam, że było to spowodowane tym, że to tanie auto i bez prowizji, skoro to temat przejęty po kimś. Ale nie mi to oceniać. Przyklad przy odbiorze: zapytałem czy można wgrać kolorowe logotypy do radia ? Na co handlowiec: że pierwsze słyszy i koniec tematu, byle szybciej Skoro ekspert w salonie skody pierwsze słyszy o czymś takim, to ja nie mam więcej pytań...może jakieś szkolenie by się przydało Szkoda tylko, że po przyjściu nowego klienta który był zainteresowany Superbem, przebierał nóżkami i był bardziej rozmowny. Mało tego ostatnio napisalem maila w sprawie wyceny drugiego auta, na co dostałem sam załącznik bez dzien dobry, witam czy cokolwiek innego. To tylko świadczy o poziomie kultury i zainteresowania wobec klienta który chce kupić auto za 52 tys a 150 tys. Czy kupię następne auto ? Możliwe, ale na pewno u kogoś, kto ma inne podejście.
Użytkownik sieci
20 lutego 2019 19:47
Salon - samochody nowe
Miła i kulturalna ...
... obsługa na wysokim poziomie , sprzedawca P. Maciej posiada odpowiednią wiedzę na temat produktów które sprzedaje jestem pewny ,że nie była to ostatnia wizyta w tym salonie !
Użytkownik sieci
20 lutego 2019 17:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 lutego 2019 17:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 lutego 2019 11:31
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 lutego 2019 19:18
Salon - samochody nowe
Właśnie stałem się ...
... szczęśliwym posiadaczem nowego Rapida, oczywiście nie obyłoby się to bez pomocy doradcy, mi się przyfarciło i moim był Pan Jarosław Małota. Człowiek konkretny, dla którego nie ma słowa nie, oczywiście w granicach rozsądku. Cenę zrobił kapitalną, nie obyło się bez gratisów. Z autka jestem bardzo zadowolony i jeżeli w przyszłości będę myślał o nowej Skodzie to tylko u Pana Jarosława. Wrocław, Horbaczewskiego
Użytkownik sieci
14 lutego 2019 12:03
Salon - samochody nowe
Nie wiem czy ...
... zostanę klientem tego dealera bo na dzień dobry zostaliśmy olani jako potencjalni klienci. Auto które wybraliśmy i było dla nas zarezerwowane sprzedali innemu klientowi za plecami nie informując nas o tym nie dając furtki na inne rozwiązanie, ponieważ ktoś inny wyłożył wcześniej kasę a my czekaliśmy n a decyzję kredytową ze skody. Na koniec okazało się że auta już nie ma. Porażka.
Użytkownik sieci
13 lutego 2019 11:22
Salon - samochody nowe
Fantastyczne
Użytkownik sieci
10 lutego 2019 14:04
Salon - samochody nowe
Kupiłem tu swój pierwszy samochód było ok.
Użytkownik sieci
9 lutego 2019 19:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 lutego 2019 10:12
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam Centrum ...
... TMT. Profesjonalne podejście do klienta i cierpliwość wobec niezdecydowanych. Wysoka jakość obsługi. Szczególnie dziękuję panu Jarosławowi, który wyczerpująco odpowiadał na moje pytania. Dziękuję i zapewne do zobaczenia :)
Użytkownik sieci
7 lutego 2019 12:16
Salon - samochody nowe
Witam, kilka dni ...
... temu odwiedziliśmy z mężem Państwa salon. Jesteśmy pod wrażeniem jakości obsługi. Pan Maciej odpowiedział na wszystkie nasze pytania i rozwiał wątpliwości. Myślę, że wkrótce znowu sie spotkamy☺
Użytkownik sieci
6 lutego 2019 23:21
Salon - samochody nowe
Super miła i usmiechnieta obsługa. Polecam.
Użytkownik sieci
6 lutego 2019 20:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 lutego 2019 18:53
Salon - samochody nowe
Obsługa zgodna z moimi oczekiwaniami. Dziękujemy panu Jarkowi
Użytkownik sieci
5 lutego 2019 11:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 lutego 2019 10:43
Salon - samochody nowe
Witam serdecznie, nie ...
... rozumiem określenia " pomówienie" użytego przez Państwa w mailu do mnie, w jaki sposób miałem określić ocenę Państwa salonu skoro sprzedawca kręcił i zostałem oszukany ? proszę wrócić do sprawy z sierpnia, gdzie zostało dla mnie zarezerwowane auto, jechałem 600 km po nie , podpisałem umowę i po dwóch godzinach jak już ruszyłem w drogę powrotną dostałem informację , że auto zostało sprzedane komuś innemu ? Pan Jarosław nawet nie odbierał ode mnie telefonów, nie usłyszałem żadnego przepraszam, o zwrocie poniesionych kosztów na dojazd do Was nie wspomnę, nie wspomnę również o tym, że sto razy dopytywałem Pana Jarosława czy na 100 % auto jest dostępne, żeby nie okazało się , że jadę po nic. Zostałem zapewniony, że auto na mnie czeka. Proszę wrócić do korespondencji na fb z moją żoną, Joanną urkowską, jak to serdecznie przepraszacie i wysyłacie upominki w przeprosiny, śmiechu warte... nigdy ich oczywiście nie otrzymałem. Wasze odpowiedzi na opisanie sprawy przez moją żonę wręcz były niesmaczne, że staraliście się znaleźć nowe auto, jak to Wam przykro ... żart, nie usłyszałem nawet przepraszam, ale pod publiczkę jacy Wy to w porządku jesteście, zapewnienia , że od 20 lat taki przypadek nie miał miejsca, poczytajcie na forach, nie ja pierwszy i pewnie nie ostatni zostałem tak potraktowany. Zapewne Pan Jarosław w momencie podpisywania przez nas umowy doskonale już wiedział,że auto jest sprzedane. Także z niecierpliwością czekam na kontakt od Państwa w celu np zwrotu kosztów poniesionych na dojazd do Waszego salonu i proszę mnie nie straszyć. Pozdrawiam Andrzej Kurkowski
Użytkownik sieci
5 lutego 2019 06:46
Salon - samochody nowe
Miła i pomocna obsluga