85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2018 15:26
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej!!!
Użytkownik sieci
22 listopada 2018 15:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 listopada 2018 14:57
Salon - samochody nowe
Całkowity brak zainteresowania ...
... potencjalnym klientem. Personel zapewne uznał, że nie warto ze mną porozmawiać. Kupię auto gdzie indziej.
Użytkownik sieci
28 października 2018 15:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 października 2018 14:33
Salon - samochody nowe
Nie polecam dealera. ...
... Przychodzę jako potencjalny klient i zostaje potraktowany jakbym przyszedł za karę. Nikt nie zainteresowany zero propozycji że strony konsultanta, słabo. Nie polecam.
Użytkownik sieci
19 października 2018 19:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 października 2018 09:22
Salon - samochody nowe
Klient w salonie ...
... jest zbędny, a nawet powiedziałabym, że przeszkadza. Doradcy pracują jak za karę. Jak na salon sprzedaży samochodów to jestem rozczarowana jakością obsługi klienta. 2 gwiazdki tylko za w miarę szybkie odbieranie telefonów. Jeśli można - omijać.
Użytkownik sieci
27 września 2018 21:57
Salon - samochody nowe
Klient jest zbędny ...
... w tym salonie. Mimo że byłam jedyna osoba, nikt nie odpowiedział na moje dzień dobry i nikt się mną nie zajął. Pooglądam i sobie poszłam.
Użytkownik sieci
24 września 2018 12:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 września 2018 11:46
Salon - samochody nowe
Jeszcze jedna wizyta ...
... a zabraknie gwiazdek... Niby wszystko ok. Samochód naprawiony, cena uległa zmianie i nikt nie zapytał czy akceptuje dodatkowe uzupełnianie płynów i dodatkowe koszta. Kompletnie na minus brak zainteresowania moją osobą. Jestem młodym czlowiekiem, czekałem w kolejce do serwisu (jedna osoba przede mną), głupie dzień dobry nie zostało skierowane w moją stronę. Dzień dobry usłyszałem dopiero gdy inny klient pojawiał sie obok mnie. Obsługa pomijała moją osobę mimo oczekiwania do serwisu. Rezultat? Bylem na miejscu o 18:00 przyjęto mnie o 18:40 kiedy każdy ważniejszy i starszy został już serdecznie powitany. Nikt nie powiadomił mnie o akcji serwisowej i pewnie nikt tego by nie zrobił gdybym sie nie pojawił z problemem. Chłopaki na myjni dają radę. Odejmuję dodatkowo jedną gwiazdkę. Próbuje sie dodzwonić do salonu, serwisu, części zamienne itd itp... Jednak takiego cudu techniki jak telefon chyba nikt nie zna w tmt. Wystarczy podnieść słuchawkę.. Przez 3 dni powinni juz dojść do tego jak to działa. Kolejna gwiazdka mniej... tym razem zgłosiłem na gwarancji parę rzeczy po czym dowiedziałem sie, że nie mam gwarancji na auto... cena napraw powyżej 2000pln. Szybki telefon do dyrektora innego salonu skody i.... gwarancja jest... totalna porażka.
Użytkownik sieci
14 września 2018 08:08
Salon - samochody nowe
Bardzo trudno się ...
... tam dodzwonic potem natomiast ceny serwisu z kosmosu
Użytkownik sieci
4 września 2018 14:09
Salon - samochody nowe
Dramatycznie kiepska obsługa! ...
... Unikał bym jak ognia. Sprzedawcy jeszcze tyle o ile ale Serwis i Ubezpieczenia oraz cała obsługa posprzedarzowa to jest jakieś tragiczne nieporozumienie!
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2018 13:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2018 10:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2018 11:33
Salon - samochody nowe
Omijajcie z daleka. ...
... Dwie naprawy, obie zakończone tym, że jedno naprawili, inne sp*li. W przypadku oczywistej usterki brak nawet sugestii ze strony serwisu , że mogą ją naprawić. Nigdy ich już nie odwiedzę.
Użytkownik sieci
19 lipca 2018 17:04
Salon - samochody nowe
1,5 h próbuję ...
... dodzwonić się do serwisu. Co ciekawe, dzwonię z dwóch numerów telefonów i na każdym z nich "jesteś pierwszy w kolejce"
Użytkownik sieci
17 lipca 2018 16:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 czerwca 2018 09:35
Salon - samochody nowe
Dwie naprawy i ...
... dwie porażki. 1. Wymiana zamków i kluczyków w półrocznym Rapidzie: po wymianie zamków i zakodowaniu kluczyków dwa tygodnie jeździłem z niesprawnym systemem start-stop, tempomatem i świecącą lampką sygnalizującą błąd silnika. Po tym czasie Panowie z TMT dowiedzieli się co zrobili nie tak i po kolejnej wizycie poprawili usterkę. Oczywiście wcześniej zapewnienia, że to prosta sprawa i nie zajmie więcej niż 3-4 godziny. 2. Rysa na błotniku, do lakierowania jeden element. - 6 tygodni czekania na swoją kolejkę. Przy pierwszej wizycie z dokumentami informacja, że naprawa potrwa 3-4 dni, przy oddaniu samochodu do serwisu powiedziano mi, że około tygodnia i tak też wpisano na dokumentach. A w rzeczywistości samochód trafił na lakiernię po 10 dniach (!!!) od chwili kiedy zostawiłem samochód w serwisie, a cała operacja trwała dwa tygodnie!! Dwa tygodnie w serwisie, żeby naprawić powłokę lakierniczą na błotniku!! Dodatkowo zakupiony z w tym salonie pakiet ubezpieczenia AC, OC, NW, Assistance w przypadku naprawy samochodu z polisy AC gwarantuje samochód zastępczy z Assistance na technologiczny okres naprawy". W moim przypadku to były dwa dni. Auto zastępcze na dwa dni, a Panowie lakierują ryskę na lakierze przez dwa tygodnie. W moim przypadku przygoda z tą firmą zakończyła się raz na zawsze.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2018 09:32
Salon - samochody nowe
Niestety mam niemiłe ...
... doświadczenia z wizyty w tym salonie. Chciałem dowiedzieć się o opcjach na kupno samochodu i krótko mówiąc zostałem odesłany z kwitkiem --- proszę znaleźć sobie konkretny samochód i wtedy porozmawiamy. Zero zachęty i chęci pomocy. Liczyłem na konkretne informacje a wyszedłem po 2 minutach... Szkoda, bo byłem naprawdę zainteresowany...
Użytkownik sieci
10 maja 2018 08:59
Salon - samochody nowe
Niesłowni... auto mimo ...
... obietnic zostało mi oddane w nie o umówionym czasie. Jeden pracownik zwala winę na drugiego który już poszedł do domu... najwygodniej. Dlatego absolutnie nie polecam. Wygodna poczekalnia z wifi, kawą i gazetami. Średnie zrozumienie BOK potrzeb klienta.