85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2019 08:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2019 12:52
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2019 09:39
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2019 00:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2019 20:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2019 20:17
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2019 23:20
Salon - samochody nowe
Byłem obsługiwany przez ...
... Pana Jarosława. Świetnie zorientowany, potrafi wyjaśnić szczerze wszystkie wątpliwości, opowiedzieć o wyposażeniu auta, zaprezentować na innym egzemplarzu, zaproponować jazdę próbną. Jeśli czegoś nie wie, nie ukrywa tego i proponuje zgłębienie tematu (choć takich sytuacji było naprawdę mało i dotyczyły szczegółów). Pomógł również w procesie zakupu auta: wyjaśnił, zaproponował jak zwalczyć problemy. Dziękuję! Podziękowania również dla Pana Dawida, który służył pomocą przy zapoznaniu się z ofertą samochodów używanych oraz dla Pani Ewy za propozycje ubezpieczenia i pomoc w wyborze najlepszego wariantu. Brawa dla wszystkich za cierpliwość i spokój przy podejściu do klienta, który pojawiał się tam co kilka dni.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2019 14:24
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra opieka serwisowa Skody :)
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2019 17:38
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2019 12:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2019 12:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 lipca 2019 20:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 lipca 2019 10:13
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 lipca 2019 07:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam. To ...
... był najgorszy wybór jakiego mogłem dokonać. Do momentu zakupu - wszystko idealnie. Chodzą jak w zegarku aby tylko opchnąć auto. Natomiast po sprzedaży... zaczynają się dziać już dantejskie sceny...: 1) Wizyta nr 1 w serwisie. Montaż blokady skrzyni biegów. Czas montażu znacznie przekroczony w stosunku do planowanego. Okazuje się, że serwisanci na moim aucie uczą się montować blokadę. Przyznali się na miejscu (tłumacząc dlaczego tak długo to trwało). Rewelacja - ASO uczy się na moim aucie montażu blokady. OK, w końcu im się udało. Za wydłużony czas ani pocałuj się w dupę ani przepraszam. Po całej operacji auto uwalone jakimś klejem, oring przy skrzyni obsiurbany, porysowany, obdrapany. Po montażu w środku masa śmieci oraz... pozostawione narzędzia serwisantów :) Auto doprowadzone do porządku po mocnej interwencji (na początku panowie zdziwieni...). 2) Wizyta nr 2 w serwisie. Po paru tygodniach (nowe auto) odkleja się od szyby lampa stop. Panowie parę tygodni borykają się z tym problemem. Pierwsza naprawa... bez skutku, kolejna.... chyba ok. Zobaczymy jak długo. 3) Wizyta nr 3 w serwisie. Wymiana oleju. Wydaję jasną dyspozycję jaki olej ma być wlany, panowie widocznie mają w poważaniu wytyczne Klienta i wlewają olej wg własnego widzimisie... Ponownie po interwencji i rozmowie już z kierownikiem - udaje się temat wyprostować. 4) Wizyta nr 4 w serwisie. Wytarta kierownica. Problem zgłaszany parę miesięcy przed wizytą (przegląd wynikający z przebiegu), natomiast obsługa namówiła mnie do zgłoszenia wszystkich usterek przy przeglądzie, który miał odbyć się w niedalekiej przyszłości. Tak też zrobiłem, z wytartą kierownicą da się jeździć... Podczas zgłoszenia usterki w czasie przeglądu - pan z obsługi wmówił mi, że zrobiłem sobie to wytarcie sam, ponieważ chcę wymusić nową kierownicę. Ponadto obsługa nie potrafiła przyjąć zgłoszenia reklamacyjnego. Do dzisiaj upierają się, że takiego nie przyjmą. Wymiana oleju w trakcie przeglądu - tym razem nie dostałem w ogóle informacji na jaki olej wymienili ;) EDIT (kolejna wizyta w serwisie): przekazano mi po mojej interwencji jaki olej wlano. I... oczywiście inny niż zalecany :) Zwątpiłem już we wszystko w TMT. Jako ciekawostkę podam, że przy PŁATNEJ wymianie oleju wlano mi droższy, przy darmowym przeglądzie TAŃSZY :) Oto TMT w całej okazałości. Naturalnie obsługa nie potrafiła mi wyjaśnić dlaczego teraz ten olej, a poprzednio inny. Zasłużona jedynka. Natomiast ostatni wątek wmawiający mi, że sam sobie wytarłem kierownice specjalnie - przelał czarę goryczy. Tym razem sprawa trafia do odpowiednich miejsc, które mam nadzieję zrobią porządek w tym miejscu. Przy okazji, co by nie być gołosłownym - warto posłuchać co mówią ich Klienci w "poczekalni". Ponadto często słyszy się przy stanowiskach obsługujących niezbyt miłe rozmowy Klientów z obsługą :) Włos staje na głowie. Najwyraźniej marka skoda godzi się na takie traktowanie Klienta. Z producentem także będę rozmawiał o tym co dzieje się w TMT na Horbaczewskiego we Wrocławiu.
Użytkownik sieci
29 lipca 2019 23:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 lipca 2019 09:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 lipca 2019 13:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 lipca 2019 21:27
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 lipca 2019 12:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 lipca 2019 09:13
Salon - samochody nowe
Profesjonaliści, miła obsługa.