85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 października 2019 19:50
Salon - samochody nowe
Przyszedłem kupić auto, ...
... niestety nie mieli dla mnie czasu. Nie zwrócili na mnie uwagi przez 20 minut. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
9 października 2019 16:43
Salon - samochody nowe
Dzisiaj moi rodzice ...
... byli w tym salonie. Obsługa zmęczona, znudzona, nie pomocna, „auta można sobie obejrzeć online”. W zasadzie nikt nie był zainteresowany pomocą w kupnie auta. No żałość i rozpacz. Nie polecam. Zakup sfinalizowany w innym salonie.
Użytkownik sieci
24 września 2019 13:00
Salon - samochody nowe
Serwis jest dramatycznie ...
... niekompetentny. Miałem tam robioną naprawę po stłuczce. Lakierowanie auta bardzo słabe. Dodatkowo ktoś "wyczyścił" schowek z drobnych. Nie polecam.
Użytkownik sieci
10 września 2019 00:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2019 19:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2019 19:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2019 22:49
Salon - samochody nowe
O ile sprzedaż ...
... auta poszła zgodnie z planem o tyle serwis jest tragiczny. Auto było dwa razy w serwisie i pierwsza wizyta skończyła się skarga do centrali a przy drugiej brakło sił i czasu, ale znalazł się czas na wystawienie komentarza. PS Najlepsze są osoby dzwoniące w celu oceny usługi w momencie, gdy auto nie zostało jeszcze zwrócone do klienta mimo wysyłanych próśb a następnie wezwań. Forma żartu ?
Użytkownik sieci
30 lipca 2019 07:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam. To ...
... był najgorszy wybór jakiego mogłem dokonać. Do momentu zakupu - wszystko idealnie. Chodzą jak w zegarku aby tylko opchnąć auto. Natomiast po sprzedaży... zaczynają się dziać już dantejskie sceny...: 1) Wizyta nr 1 w serwisie. Montaż blokady skrzyni biegów. Czas montażu znacznie przekroczony w stosunku do planowanego. Okazuje się, że serwisanci na moim aucie uczą się montować blokadę. Przyznali się na miejscu (tłumacząc dlaczego tak długo to trwało). Rewelacja - ASO uczy się na moim aucie montażu blokady. OK, w końcu im się udało. Za wydłużony czas ani pocałuj się w dupę ani przepraszam. Po całej operacji auto uwalone jakimś klejem, oring przy skrzyni obsiurbany, porysowany, obdrapany. Po montażu w środku masa śmieci oraz... pozostawione narzędzia serwisantów :) Auto doprowadzone do porządku po mocnej interwencji (na początku panowie zdziwieni...). 2) Wizyta nr 2 w serwisie. Po paru tygodniach (nowe auto) odkleja się od szyby lampa stop. Panowie parę tygodni borykają się z tym problemem. Pierwsza naprawa... bez skutku, kolejna.... chyba ok. Zobaczymy jak długo. 3) Wizyta nr 3 w serwisie. Wymiana oleju. Wydaję jasną dyspozycję jaki olej ma być wlany, panowie widocznie mają w poważaniu wytyczne Klienta i wlewają olej wg własnego widzimisie... Ponownie po interwencji i rozmowie już z kierownikiem - udaje się temat wyprostować. 4) Wizyta nr 4 w serwisie. Wytarta kierownica. Problem zgłaszany parę miesięcy przed wizytą (przegląd wynikający z przebiegu), natomiast obsługa namówiła mnie do zgłoszenia wszystkich usterek przy przeglądzie, który miał odbyć się w niedalekiej przyszłości. Tak też zrobiłem, z wytartą kierownicą da się jeździć... Podczas zgłoszenia usterki w czasie przeglądu - pan z obsługi wmówił mi, że zrobiłem sobie to wytarcie sam, ponieważ chcę wymusić nową kierownicę. Ponadto obsługa nie potrafiła przyjąć zgłoszenia reklamacyjnego. Do dzisiaj upierają się, że takiego nie przyjmą. Wymiana oleju w trakcie przeglądu - tym razem nie dostałem w ogóle informacji na jaki olej wymienili ;) EDIT (kolejna wizyta w serwisie): przekazano mi po mojej interwencji jaki olej wlano. I... oczywiście inny niż zalecany :) Zwątpiłem już we wszystko w TMT. Jako ciekawostkę podam, że przy PŁATNEJ wymianie oleju wlano mi droższy, przy darmowym przeglądzie TAŃSZY :) Oto TMT w całej okazałości. Naturalnie obsługa nie potrafiła mi wyjaśnić dlaczego teraz ten olej, a poprzednio inny. Zasłużona jedynka. Natomiast ostatni wątek wmawiający mi, że sam sobie wytarłem kierownice specjalnie - przelał czarę goryczy. Tym razem sprawa trafia do odpowiednich miejsc, które mam nadzieję zrobią porządek w tym miejscu. Przy okazji, co by nie być gołosłownym - warto posłuchać co mówią ich Klienci w "poczekalni". Ponadto często słyszy się przy stanowiskach obsługujących niezbyt miłe rozmowy Klientów z obsługą :) Włos staje na głowie. Najwyraźniej marka skoda godzi się na takie traktowanie Klienta. Z producentem także będę rozmawiał o tym co dzieje się w TMT na Horbaczewskiego we Wrocławiu.
Użytkownik sieci
20 lipca 2019 19:45
Salon - samochody nowe
Nie polecam, nie ...
... dość,że sprzedali mi trefne auto za które oddali pieniądze, dodam że używane. Okazało że było dużo usterek gdzie mam wszystko udokumentowane. Mają ewidentnie wywalone na klienta, najbardziej Pan Dawid sprzedawca aut używanych. Miał zadzwonić w sprawie auta innego, mija miesiąc i cisza.
Użytkownik sieci
17 lipca 2019 19:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 czerwca 2019 11:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
22 czerwca 2019 19:21
Salon - samochody nowe
Brak katalogów sprzedawanych aut
Użytkownik sieci
9 czerwca 2019 00:06
Salon - samochody nowe
Sprzedaż bardzo ok, ...
... ale czas oczekiwania nawet na prosty serwis to jest dramat.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2019 17:53
Salon - samochody nowe
Dobre zainteresowanie Pań ...
... z i formacji i miła obsługa na stanowisku odpowiedzialnym za przeglądy, chodz trzeba zwrocic uwage aby wyrazili zainteresownie. Niestety mimo ubiegu lat, sprzedawcy pomimo juz uwag innych klientow nie przejmuja sie młodymi osobami zainteresowanymi kupnem auta, a myslalem ze wlasnie w takich klientow Skoda celuje modelami Fabia, Scala czy Karoq
Użytkownik sieci
26 maja 2019 13:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 maja 2019 22:27
Salon - samochody nowe
Bardzo utrudniony kontakt z serwisem
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2019 11:05
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej moja ...
... noga nie przekroczy progu tego miejsca. Hamstwo i traktowania klienta na zasadzie nie zwracaj mi czasu nie jest dobrą metodą sprzedaży auta. A za tekst czy wiem jaki jest miesiąc bo przecież wszystkie wyprzedaże roczników już się dawno skończyły powinno się pana zwolnić! Skoro na oficjalnej stronie skody jest i informacja o wyprzedaży to klient ma prawo o nią pytać. Nie trzeba z niego robić idioty!
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2019 17:42
Salon - samochody nowe
Tragedia
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2019 21:28
Salon - samochody nowe
Byłem z usterka. ...
... Naprawa miała trwać 2 godz trwała ponad 3,5 godz i nikt mnie nie poinformował ze się przedłuży. Diagnoza tez średnio trafiona gdyż nie pokryła się z drugim państwa serwisem który naprawił i jest super.
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2019 16:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki