93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 lutego 2021 22:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 lutego 2021 14:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lutego 2021 01:24
Salon - samochody nowe
Niedawno odwiedziłem ów ...
... salon, ale sposób w jaki zostałrm potraktowany sprawił, że finalnie samochód zakupiłem w salonie w innym mieście. I bardzo się cieszę że tak zrobilem. Polecam poszukać na YouTube historie że Skoda Kamiq oraz poczytać opinie - serwisowi zdarzy się uderzyć samochodem klienta w mur i naprawiać go 4 razy... Omijać z bardzo daleka.
Użytkownik sieci
8 lutego 2021 00:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 lutego 2021 11:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 stycznia 2021 10:08
Salon - samochody nowe
Już dawno nie ...
... spotkałam się z tak nieprzyjemną i lekceważącą obsługą telefoniczną. Windykacja jest milsza! Jeszcze tylko brakowało, aby pani odbierająca telefon zapytała „czego??”. Skorzystam z usług innego serwisu i zdecydowanie NIE POLECAM.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2021 08:11
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 stycznia 2021 00:09
Salon - samochody nowe
Po ostatniej wizycie ...
... - z wcześniejszych 4 gwiazdek odejmuję dwie gwiazdki, choć tak naprawdę powinienem dać tylko jedną. Czekałem przeszło miesiąc na naprawę gwarancyjną auta. Pracownicy powinni być bardziej kompetentni. Dodatkowo auto otrzymałem nie umyte. Pewnie to przez Covid-19 ;) . Następna wizyta to zweryfikuje czy to jednorazowa wpadka czy jednak poziom obsługi się znacząco obniżył.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2020 18:11
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 grudnia 2020 22:25
Salon - samochody nowe
W ramach gwarancji ...
... zgłoszona problematyczna praca dsg, serwis niby znalazł przyczynę - zabrudzenie. Jednak pracownik ku mojemu zaskoczeniu oświadczył że nie usuną powodu usterki, bo tego nie obejmuje gwarancja. Zabrakło ewidentnie dobrej woli. Usunięcie okruszków nie wydaje się być wybitnie wymagająca czynnością, tym bardziej gdy je się udało zlokalizować. Nie zostałem poinformowany w którym dokładnie miejscu są te zabrudzenia, oraz jak je usunąć. Problemy ze skrzynią dalej występują. Sytuacja nie do pomyślenia w serwisie chociażby Toyoty.
Użytkownik sieci
27 listopada 2020 20:32
Salon - samochody nowe
Wizyta w salonie ...
... pozostawia niesmak. Co więcej szukając informacji których nie udało mi się uzyskać na miejscu, przeszukiwałem YT. I tam natrafiłem na film o was ! Skoda Kamiq - Kino a'la Tarantino. Po takim potraktowaniu klienta przez skodę.... Totalna Masakra
Użytkownik sieci
22 listopada 2020 11:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 października 2020 22:03
Salon - samochody nowe
Bardzo arogancko Nie ...
... szanują klijenta W Citroënie i Fordzie powinni się nauczyć obsługi klienta
Użytkownik sieci
7 października 2020 11:03
Salon - samochody nowe
Musielismy z mezem ...
... wygladac zbyt ubogo, skoro sprzedawca nigdy nie powrocil do nas z propozycja ceny i kosztu kredytowego samochodu, ktory nas interesowal. Ponadto mialam wrazenie, ze musimy sie pospieszyc z pytaniami i sobie pójść. I tak zrobilismy....udalismy sie do konkurencji. Pozdrawiamy z nowego samochodu.
Użytkownik sieci
4 października 2020 14:45
Salon - samochody nowe
Porażka. Bez zgody ...
... instalują drogie część, o których nie ma informacji w ofercie. Cena zamiast 950zł wyniosła 1300zł. Raz zadzwonił, nie zdążyłem odebrać i wydali sobie zgodę na zamontowanie filtra pyłkowego/kabinowego w cenie 350zł !! Oddzwaniałem 2min. Później aż 4 razy i mówili że zaraz oddzwonią, ale nic, echo i zamontowali sami.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 09:48
Salon - samochody nowe
Brak słów. Potwierdzam, ...
... że trzeba omijać ten serwis dalekim łukiem. Jako klient serwisu - jesteś nic nie wart. Umówiona godzina podstawienia auta do serwisu nie ma żadnego znaczenia. Doradca, który cię obsługuje ma cię w głębokim poważaniu - tragedia. Piszę po tygodniu od wizyty, bo musiałem ochłonąć. Oddając flotowe, służbowe auto na przegląd po 120 tys. odebrałem je po 24 godzinach. Po kolei: Auto podstawiłem na umówioną godzinę 11.30. Zlecenie z floty było już przesłane wcześniej. Przewidywany czas zakończeni przeglądu (wg zlecenia) określono na godzinę 16.00. Ponieważ dodatkowo zgłoszony był wyciek oleju, prosiłem o szybką informację, czy auto będzie wymagało dłuższego pobytu w serwisie. Jeżeli tak, to potrzebowałem przesłać tę informację do floty, aby móc wynająć samochód służbowy. Przewidując problemy z pojawieniem się potwierdzenia kosztorysu na platformie Skody Cichy, wydzwaniałem między flotą, która twierdziła, że już wysłała potwierdzenie, a doradcą, aby sprawdził na platformie serwisu. W efekcie potwierdzenie pojawiło się o 13.45. Czekałem więc cierpliwie na "werdyk". Na próżno. Auto wjechało na kanał dopiero ok. 16-tej. Błagałem wręcz doradcę Pana M.O, o szybką diagnozę i przesłanie jej do floty, bo muszę załatwić samochód służbowy. A na pytanie - "dlaczego zajęto się moim samochodem dopiero o 16-tej", odpowiedział, że nie może się tylko mną zajmować, bo ma innych klientów. Tragedia !!!! Ponieważ nie mogli dojść przyczyny wycieku oleju, o 17-tej wyjechałem, prosząc doradcę o telefoniczną informację, jak już znajdą przyczynę. Potwierdził, że oczywiście przekaże. Jak myślicie...., zadzwonił? Oczywiście nie zadzwonił. Od rana wydzwaniałem z pytaniem, co z samochodem (wciąż potrzebowałem informacji z serwisu, aby otrzymać samochód służbowy). Okazało się, że nic się nie dowiem, bo mistrz zmiany przychodzi o 9-tej. Po telefonach do zakładu pracy i floty, oddzwoniono do mnie z serwisu skody ok. 10 z minutami oznajmiając, że samochód jest gotowy do odbioru. Ponoć przegląd po 120 tys zajmuje minimum 3,5 h, a po godzinie już był do odbioru. Auto odebrałem. Najgorsze, że dałem się nabrać po raz kolejny, bo na poprzednim przeglądzie po 90 tys., auto również podstawiono po 4 godzinach od umówionego czasu. Obsługiwał mnie ten sam doradca, który - trzeba powiedzieć - ma bardzo sympatyczną powierzchowność. Natomiast, to na co możesz liczyć to jedynie na przyjęcie zlecenia i ewentualnie odbiór. Czas realizacji zlecenia są poza sferą jego zainteresowania. Piszę tę opinię z nieukrywanym zażenowaniem, bo serwis flotowy sam zlecałem do tego serwisu (bądź, co bądź autoryzowany serwis skody). Ponadto mam sentyment do tego miejsca, bo prywatnie kupiłem w tym salonie auto (wspominam bardzo dobrze Pana Aleksandra, który przekonał mnie do kupna Octavii), serwisowane tutaj w okresie gwarancyjnym itp.
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 09:41
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Próbowałem dzwonić do kilku w weekend. Zadzwoniono ponownie dzisiaj tylko po to, aby kilkakrotnie rozłączyć się przez osobę odbierającą telefon, a następnie natychmiast ponownie się rozłączyła. W weekend odpowiadała miła pani, która twierdziła, że nie mówi po angielsku, więc mówiąc bardzo dobrze po angielsku, powiedziała mi, żebym dzwonił w ciągu tygodnia. Myślę, że w tym momencie po prostu nie chcą klientów. (Wersja oryginalna) Tried calling several timed during the weekend. Called again today only to get disconnected several times by the person picking up the phone and then promptly hanging up again. During the weekend, there was a nice lady answering, but claiming not to speak English, so she, in very good English told me to call during the week instead. I guess they just don't want customers at this point.
Użytkownik sieci
8 lipca 2020 14:29
Salon - samochody nowe
Umówiony na oddanie ...
... auta na gwarancję GODZINE oczekiwania w poczekalni...na przyjęcie przez pracownika serwisu ... BEZ REZULTATU NIE DOCZEKALEM SIE ,przy wychodzeniu z salonu nikogo nie obsługiwał ... Bez komentarza
Użytkownik sieci
23 czerwca 2020 13:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 czerwca 2020 20:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka