93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 maja 2020 21:13
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2020 09:38
Salon - samochody nowe
Auto w serwisie. ...
... Pan zaprasza na kawę. Super miło się robi jak zawsze. W poczekalni brak wolnych krzeseł - wszystkie 3 zajęte (słownie: trzy). Podszedłem do recepcji poprosić o możliwość dostawienia krzesła - pełno stoi przy pustych biurkach i co? Nie mogę ich przestawić! Mam stać z kawą w ręku?? Podejście super. Może należy przyjmować tylko 3 klientów ile jest krzeseł? Usiadłem przy pustym biurku. Może mnie Pani z recepcji nie wygoni xD
Użytkownik sieci
28 lutego 2020 11:32
Salon - samochody nowe
Chciałbym móc napisać ...
... coś pozytywnego o jakości usług blacharsko-lakierniczych oraz o serwisie, ale niestety nie da się. Jakość usług jakimi mnie w ostatnim czasie uraczono jest mówiąc delikatnie PORAŻAJĄCA w skrajnie negatywnym znaczeniu. Nie będę wdawał się tu w szczegóły bo była by to najdłuższa negatywna opinia w historii, w kilku słowach jakość wykonanych usług tragiczna, poprawki lakiernicze po naprawach lakierniczych. Auto dwa razy na blacharni, trzy tygodnie bez samochodu a i tak nie wszystko zrobione jak należy. Nie będę się rozpisywał o tym w jakim stanie przekazano mi samochód po pierwszej wizycie ( brudna poklejona maska i totalny bałagan w bagażniku) i co myślę o obsłudze klienta przez serwis. Jak dla mnie totalna amatorszczyzna, brak dbałości o należyte wykonanie napraw w wytyczonym zakresie, niestety jak dla mnie jakość oferowanych usług przez ich mierne wykonanie dodatkowo obniża wartość pojazdu. To jest po prostu tragedia. Na koniec, pozdrawiam gorąco Pana Tadeusza będzie wiedział dlaczego. Człowiek po raz kolejny pokazał klasę, wielkie serducho, chęć pomocy, że czuje tą pracę i że zależy mu na tym aby kontakty z klientem były jak najbardziej pozytywne. Dziękuję i pozdrawiam Panie Tadeuszu.
Użytkownik sieci
23 lutego 2020 18:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 lutego 2020 15:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 stycznia 2020 11:47
Salon - samochody nowe
Drogo. Niektórzy pracownicy ...
... są bard, o mili, a niektórzy nie
Użytkownik sieci
29 stycznia 2020 09:37
Salon - samochody nowe
Serwis tragiczny. Niekompetentni ...
... pracownicy zarówno na recepcji jak i na samym serwisie. Wciskają bzdury właścicielom aut na gwarancji. Nie chcą uznawać usterek. Czekałem pół godziny na przyjęcie bo pracownikowi na recepcji padła drukarka. W dodatku powiedział to tak, jakbym to ja mu ją zespół i w ogóle był winny za wszystkie jego niepowodzenia. Po odpowietrzeniu sprzęgła oddali mi auto ze skrzynią biegów zasyfioną płynem hamulcowym. Mistrz serwisu jest osobą niekompetentną. Ogólnie nie polecam zarówno dealera jak i samego serwisu.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2020 11:21
Salon - samochody nowe
Złe podejście do klienta. Oraz oszukują klienta
Użytkownik sieci
24 stycznia 2020 21:39
Salon - samochody nowe
NIe polecam serwisu ...
... w tym ASO. Pojechałem z listą stwierdzonych usterek w aucie. Panowie podłączyli tylko kompa, błędow nie znalezli, i wg nich jest OK. Przed oddaniem auta dokladnie wytlumaczylem mistrzowi co mnie niepokoi - przede wszytskim wysokie spalanie i nieprzewidywalna praca skrzyni DSG. Oczywiscie panowie maja na wszystko gotowe odpowiedzi, przekonujac klienta ze wszystko jest w normie. To ze przednie opony po zewnetrznych stronach sa sciete, to musze sprawdzic geometrie na wlasny koszt (auto na gwarancji). Spalaniem moglbym sie dopiero martwic, gdyby moje auto palilo jakies 20l/100 a pali tylko 6. W 2.0TDI faktycznie bym sie nie przejmowal, ale ja jezdze gwonianym 1.4TDI CUSB 90PS w lekkim aucie, ktory powinien palic srednio 4-4.5l w trasie, a nie tyle co 2 litrowy diesel. Calosc sprawdzenia miala potrwac 1,5h, a trwala jedyne prawie 3h bo sie przypomnialem co z moim autem. Po chwili dostalem kluczyki do auta i okazalo sie ze chyba stalo tam juz od dobrych dwoch godzin bo silnik byl totalnie zimny. Reasumujac, jak w aucie nie ma bledow, to dla serwisu jest OK i nie ma co zaglebiac sie dalej.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2019 03:18
Salon - samochody nowe
Z tak skandalicznie ...
... niekompetentą obsługą nie spotkałem się nigdzie. Od mistrza serwisu mechanicznego który na zgłaszane zgrzyty w skrzyni biegów twierdzi że to zużyte klocki hamulcowe, przez pracownika serwisu którego wypowiedzi nie mają kompletnie żadnego znaczenia , ten sam twierdzi że AHC nie jest sprzedawcą mojego samochodu (!) i nie przyjmie ode mnie reklamacji,po kierownika działu. Samochód to totalna porażka a każda wizyta w związku z tym to męczarnia . Serwis nie potrafiący sprawnie zdiagnozować usterki, naprawy pojedynczych elementów trwające za długo. Auto zabrane lawetą, w miedzyczasie telefon z zaproszeniem na dni otwarte, a chwilę później kolejny że nie macie dostępu do bazy i nie macie jak przyjąć auta na serwis, a więc mój numer telefonu poprzednia osoba wzięła nie wiadomo skąd. Nikt nie chce wziąć odpowiedzialności za to co sprzedał. W ciągu zaledwie 1,5 roku 3 razy rozleciała się skrzynia biegów, układ paliwowy, , pompa wody i akumulator .Nawet trójkąt odmawia współpracy. Jestem odsyłany miedzy innym aso a producentem a z miejscowymi laweciarzami widuję się tak często że mówimy sobie po imieniu. Nie ośmieszajcie się prosząc o kontakt na jakiś tam mail, czekam na odpowiedz juz ponad 5 miesięcy. Tak samo jak od lipca czekam na odpowiedź co się działo z moim autem przed 20 dni gdzie niby zostałem powiadomiony o tym że jest gotowe do odbioru. Totalna żenada. Odradzam wszystkim zakup i serwis w Grupie Cichy
Użytkownik sieci
12 grudnia 2019 12:14
Salon - samochody nowe
Mimo umowionej godziny ...
... spotkania po raz kolejny czekam godzine, az ktos laskawie podejdzie i mnie obsluzy. Nie wiem czy pracownicy robia to celowo ale spotyka mnie to za kazdym razem. Jesli szanujecie swoj czas radze omijac ten salon
Użytkownik sieci
7 grudnia 2019 20:32
Salon - samochody nowe
Byłam. Dzisiaj w ...
... salonie, chciałam zobaczyć konkretny samochód, który jest w ofercie tego salonu, byłam gotowa go kupić, niestety Pan potraktował nas bardzo olewajaco, ofertę przedstawił. Z wielkim fochem, jakbym. Miała już wszystko wiedzieć, jestem zawiedziona, jechałam na miejsce 100km
Użytkownik sieci
6 grudnia 2019 14:14
Salon - samochody nowe
Na umowione spotkanie ...
... czekalem godzine. W tym czasie pracownicy pili sobie kawke jedna za druga. Pan ktory mnie obslugiwal rzul gume. Nikt nie potrafil mi odpowiedziec ile potrwa usluga. Ekipa nie zgrana i olewajaca klienta
Użytkownik sieci
29 października 2019 10:18
Salon - samochody nowe
Masakra ponad godzinę ...
... czekasz żeby auto do serwisu oddać 🤬
Użytkownik sieci
28 października 2019 12:05
Salon - samochody nowe
Bardzo niemiła obsługa. ...
... Omijając fakt, że auto było dłużej w naprawie niż oszacowano - co mogłabym znieść gdyby nie chamstwo obsługi. Brak jakiejkolwiek kultury, naskakiwanie, pyskowanie na klienta kiedy spokojnie chce się coś załatwić. Lekceważące podejście, zrzucanie winy (za nic) na klienta - chyba panie nie wiedzą jak należy się zachowywać wobec klientów. Nie bardzo wiem czym kierowano się zatrudniając te osoby, które głównie powinny być pomocne i miłe. Oczywiście brak jakiegokolwiek kontaktu telefonicznego - aby cokolwiek załatwić trzeba przyjechać do salonu. A do tego przy miłym nastawieniu nie da się nic załatwić i jest się odsyłanym. Dopiero przy zniżeniu się do zachowania prezentowanego przez panie z obsługi można cokolwiek uzyskać a to i tak z przewrotami oczu. Serdecznie nie polecam. Zdecydowanie następnym razem udam się na Zielonogórską i będę wszystkim odradzać Państwa salon ze względu na tak niegrzeczne zachowanie obsługi. Jedyny plus nie mogę nic zarzucić panom z serwisu - bardzo mili i pomocni, niewiele to jednak zmienia kiedy większość spraw załatwia się z paniami z likwidacji szkód i naburmuszoną kasjerką.
Użytkownik sieci
16 października 2019 18:24
Salon - samochody nowe
Jestem przed wyborem ...
... samochodu. Poświęciłem cały dzień (ostatni piątek na salon Skody). Miła obsługa, dużo informacji, ale brak sprecyzowanych szczegółów leasingowych, obiecanych na maila, a tym samym brak decyzji. Czy ktoś może polecić innego sprzedawcę Skody. Z góry dziękuje.
Użytkownik sieci
13 września 2019 15:46
Salon - samochody nowe
P. Daniel super ...
... człowiek. Wszystko wyjaśnił i pomógł. Pani Justyna z lkwidacji szkód, cóż.... Gdy zbliżylam się do stolika o 14.45 piątek , głośno i ostentacyjnie oģłasza ze pracuje do 15tej, po czym punkt trzecia przekazuje mnie w trakcie zgłoszenia innej pierwszej z brzegu osobie, czy kompetentna czy nie, bo jej czas do domu. Przez to nie dopełniłam dokładnie wszystkich dokumentow bo już nie miał kto mnie poinstruować. Za to miałam telefon w tej sprawie poniedziałek. Odpowiedź do "Właściciela" - przyjechalam wówczas do Państwa na lawecie, można rzec to mi się paliło. Rozumiem piątek po południu, jednak nie w takim tonie. Te 2gwiazdki to tylko za empatię p. Daniela i p. Martyny, ktora za kolejnym moim razem u Państwa, okazała się byc ludzka. Jednak to juz ostatni raz... Dziękuję za współpracę
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2019 22:08
Salon - samochody nowe
UWAGA TEN SERWIS ...
... TO POMYŁKA! Przyjechałem na przegląd gwarancyjny samochodem bezwypadkowym zakupionym w tym salonie. Po serwisie wyjechałem BITYM - i stracił na wartości. Pracownik serwisu wyjeżdżając tyłem wjechał w bramę, uszkodził zderzak i błotnik. Samochód posiada czujniki cofania. Pani z serwisu nie poinformowała o zdarzeniu od razu tylko zadzwoniła, że samochód jest do odbioru. Dopiero jak podchodziliśmy do samochodu wspomniała o uszkodzeniu samochodu przez serwis i powiedziała, że samochodem można jeździć oraz spytała, czy odbieram samochód. Żenada. Samochód był umyty i uszkodzone miejsce spolerowane. Oczywiście nie odebrałem i później żałowałem, że nie wezwałem policji i nie naprawiłem w dobrym warsztacie. Po naprawie przy odbiorze stwierdziłem wgniecenie w zderzaku oczywiście polakierowane. Pracownik próbował mi wmówić, że normy przewidują patrzenie pod odpowiednim kątem. Przy drugim odbiorze wgniecenia nie było ale były farfocle z farby. Za trzecim razem wyglądało dobrze tyle, że odbiory były zawsze przy mokrej karoserii. Dostałem do podpisu pismo sformułowane przez ich prawnika, że otrzymam 2 bezpłatne przeglądy zgodnie z kalendarzem i że to załatwia ewentualne moje roszczenia. Dobrze, że tego nie podpisałem. Po przyjeździe do miejsca zamieszkania stwierdziłem, że widać krechę tak jak by lakiernik przykleił taśmę i pomalował bez cieniowania (zdjęcie w załączeniu). Czwarty raz naprawiali odebrałem ale i tak widać, że było grzebane. Nie doprowadzili do stanu sprzed uszkodzenia. ZANIM POJEDZIECIE DO TEGO "SERWISU" ZASTANÓWCIE SIĘ CZY WARTO.
Użytkownik sieci
30 lipca 2019 16:04
Salon - samochody nowe
Chłodno i przyjemnie ...
... bo klima dobrze działa, kawę można wypić, a tak poza tym to byłam z chłopakiem już z 5 razy i nigdy nie załatwił wszystkiego na co był umówiony. Takie never ending story
Użytkownik sieci
29 lipca 2019 10:16
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki