94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2019 14:14
Salon - samochody nowe
Na umowione spotkanie ...
... czekalem godzine. W tym czasie pracownicy pili sobie kawke jedna za druga. Pan ktory mnie obslugiwal rzul gume. Nikt nie potrafil mi odpowiedziec ile potrwa usluga. Ekipa nie zgrana i olewajaca klienta
Użytkownik sieci
29 października 2019 10:18
Salon - samochody nowe
Masakra ponad godzinę ...
... czekasz żeby auto do serwisu oddać 🤬
Użytkownik sieci
28 października 2019 12:05
Salon - samochody nowe
Bardzo niemiła obsługa. ...
... Omijając fakt, że auto było dłużej w naprawie niż oszacowano - co mogłabym znieść gdyby nie chamstwo obsługi. Brak jakiejkolwiek kultury, naskakiwanie, pyskowanie na klienta kiedy spokojnie chce się coś załatwić. Lekceważące podejście, zrzucanie winy (za nic) na klienta - chyba panie nie wiedzą jak należy się zachowywać wobec klientów. Nie bardzo wiem czym kierowano się zatrudniając te osoby, które głównie powinny być pomocne i miłe. Oczywiście brak jakiegokolwiek kontaktu telefonicznego - aby cokolwiek załatwić trzeba przyjechać do salonu. A do tego przy miłym nastawieniu nie da się nic załatwić i jest się odsyłanym. Dopiero przy zniżeniu się do zachowania prezentowanego przez panie z obsługi można cokolwiek uzyskać a to i tak z przewrotami oczu. Serdecznie nie polecam. Zdecydowanie następnym razem udam się na Zielonogórską i będę wszystkim odradzać Państwa salon ze względu na tak niegrzeczne zachowanie obsługi. Jedyny plus nie mogę nic zarzucić panom z serwisu - bardzo mili i pomocni, niewiele to jednak zmienia kiedy większość spraw załatwia się z paniami z likwidacji szkód i naburmuszoną kasjerką.
Użytkownik sieci
16 października 2019 18:24
Salon - samochody nowe
Jestem przed wyborem ...
... samochodu. Poświęciłem cały dzień (ostatni piątek na salon Skody). Miła obsługa, dużo informacji, ale brak sprecyzowanych szczegółów leasingowych, obiecanych na maila, a tym samym brak decyzji. Czy ktoś może polecić innego sprzedawcę Skody. Z góry dziękuje.
Użytkownik sieci
13 września 2019 15:46
Salon - samochody nowe
P. Daniel super ...
... człowiek. Wszystko wyjaśnił i pomógł. Pani Justyna z lkwidacji szkód, cóż.... Gdy zbliżylam się do stolika o 14.45 piątek , głośno i ostentacyjnie oģłasza ze pracuje do 15tej, po czym punkt trzecia przekazuje mnie w trakcie zgłoszenia innej pierwszej z brzegu osobie, czy kompetentna czy nie, bo jej czas do domu. Przez to nie dopełniłam dokładnie wszystkich dokumentow bo już nie miał kto mnie poinstruować. Za to miałam telefon w tej sprawie poniedziałek. Odpowiedź do "Właściciela" - przyjechalam wówczas do Państwa na lawecie, można rzec to mi się paliło. Rozumiem piątek po południu, jednak nie w takim tonie. Te 2gwiazdki to tylko za empatię p. Daniela i p. Martyny, ktora za kolejnym moim razem u Państwa, okazała się byc ludzka. Jednak to juz ostatni raz... Dziękuję za współpracę
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2019 22:08
Salon - samochody nowe
UWAGA TEN SERWIS ...
... TO POMYŁKA! Przyjechałem na przegląd gwarancyjny samochodem bezwypadkowym zakupionym w tym salonie. Po serwisie wyjechałem BITYM - i stracił na wartości. Pracownik serwisu wyjeżdżając tyłem wjechał w bramę, uszkodził zderzak i błotnik. Samochód posiada czujniki cofania. Pani z serwisu nie poinformowała o zdarzeniu od razu tylko zadzwoniła, że samochód jest do odbioru. Dopiero jak podchodziliśmy do samochodu wspomniała o uszkodzeniu samochodu przez serwis i powiedziała, że samochodem można jeździć oraz spytała, czy odbieram samochód. Żenada. Samochód był umyty i uszkodzone miejsce spolerowane. Oczywiście nie odebrałem i później żałowałem, że nie wezwałem policji i nie naprawiłem w dobrym warsztacie. Po naprawie przy odbiorze stwierdziłem wgniecenie w zderzaku oczywiście polakierowane. Pracownik próbował mi wmówić, że normy przewidują patrzenie pod odpowiednim kątem. Przy drugim odbiorze wgniecenia nie było ale były farfocle z farby. Za trzecim razem wyglądało dobrze tyle, że odbiory były zawsze przy mokrej karoserii. Dostałem do podpisu pismo sformułowane przez ich prawnika, że otrzymam 2 bezpłatne przeglądy zgodnie z kalendarzem i że to załatwia ewentualne moje roszczenia. Dobrze, że tego nie podpisałem. Po przyjeździe do miejsca zamieszkania stwierdziłem, że widać krechę tak jak by lakiernik przykleił taśmę i pomalował bez cieniowania (zdjęcie w załączeniu). Czwarty raz naprawiali odebrałem ale i tak widać, że było grzebane. Nie doprowadzili do stanu sprzed uszkodzenia. ZANIM POJEDZIECIE DO TEGO "SERWISU" ZASTANÓWCIE SIĘ CZY WARTO.
Użytkownik sieci
30 lipca 2019 16:04
Salon - samochody nowe
Chłodno i przyjemnie ...
... bo klima dobrze działa, kawę można wypić, a tak poza tym to byłam z chłopakiem już z 5 razy i nigdy nie załatwił wszystkiego na co był umówiony. Takie never ending story
Użytkownik sieci
29 lipca 2019 10:16
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 lipca 2019 13:35
Salon - samochody nowe
Serwis jak zawsze ...
... BEZNADZIEJNY. Umawia się człowiek na dana godzinę, ustalono czas oczekiwania na godzinę, po czym czeka się prawie trzy godziny. Zwykła wymiana oleju, takie trudne? Może zmniejszcie częstotliwość z jaka przyjmujecie samochody żeby Wasi klienci nie musieli tyle czekać albo zatrudnijcie dodatkowych ludzi. Do porażek możemy zaliczyć rowniez Wasz dział likwidacji szkód i Panią Martyne, która może nie jest złym pracownikiem bo ma wiedzę i wie co robi ale totalnie nie ma podejścia do Klienta i z takowym nie powinna pracować. Gwiazdka dodana za Pana Tadeusza Makowskiego, najlepszy sprzedawca jakiego znam i gorąco polecam :)
Użytkownik sieci
31 maja 2019 16:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 maja 2019 10:40
Salon - samochody nowe
Termin przeglądu umówiony ...
... telefonicznie na 18 maja na 8:30, przyjeżdżam i słyszę, że samochód nie jest zapisany.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2019 18:27
Salon - samochody nowe
Z całą stanowczością ...
... nie polecam tego serwisu. Mam Skodę Citigo z instalacją gazową. Dzisiaj wykonywałem przegląd po 30 tys. km. Koszt przeglądu to ponad 1.700,00 zł. Czuję się oszukany. Nie wiem czy to zasługa nieuczciwego pracownika serwisu czy też taka polityka firmy. W grudniu 2018 roku był robiony przegląd po 15 tys. km. Okazało się, że te same czynności zajmują nagle serwisowi więcej czasu, koszt rb/g wzrósł o 20%. Koszt jak przy samochodach marki premium (tam jest co 30 a nie 15 tys.). Niestety muszę dać jedną gwiazdkę (0 się nie zapisuje).
Użytkownik sieci
14 marca 2019 14:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 marca 2019 23:38
Salon - samochody nowe
Beznadziejna brak kompetencji ...
... pracowników ignorowanie klienta naprawa zamiast trwać tydzień trwała 4 tygodnie. Nie polecam
Użytkownik sieci
18 lutego 2019 16:37
Salon - samochody nowe
Nie polecam nowego ...
... sprzedawcy części, w życiu nie spotkałem tak nie ogrnietej osoby.
Użytkownik sieci
18 lutego 2019 00:23
Salon - samochody nowe
Obsługa nie zainteresowana ...
... i naburmuszona,nie interesuje ich klient wolą postać i pogadać między sobą.Nie Polecam
Użytkownik sieci
15 lutego 2019 21:24
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa, brak ...
... samochodów zastępczych mimo wyraźnego zamówienia. Na miejscu czeka się 1,5 tylko na wypisanie zlecenia. Nie polecam.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2019 12:19
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... Auto przyjechało do nich na lawecie. Diagnozowali przez 3 tygodnie, skasowali prawie 1000 zł i stwierdzili, że rozrząd do wymiany. Kwota jaką zaśpiewali za wymianę zdecydowanie za wysoka (6 tysięcy). Zabrałem auto do niezależnego serwisu. Ich diagnoza zatarty silnik. Woda w tłokach, stopiona uszczelka pod głowicą, albo pęknięty blok. Silnika nie opłaca się naprawiać. ASO skasowało 1000 zł za błędnie zrobioną diagnostykę!
Użytkownik sieci
4 stycznia 2019 17:25
Salon - samochody nowe
Lipa zawsze byla ...
... i chyba zawsze bedzie dodzwonić sie nie mozna jakość uslugi marna zastanawiam sie za kazdym razem po co pytają co zrobic bo pozniej i tak tego nie robia muszę tam jezdzic bo auto flotowe inaczej w zyciu bym sie tam nie pojawil
Użytkownik sieci
17 grudnia 2018 13:55
Salon - samochody nowe
Ocean czasu mieć ...
... trzeba aby korzystać z usług serwisu, ale to odnosi się do większości szczecińskich serwisów autoryzowanych niestety...