93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 lipca 2019 13:35
Salon - samochody nowe
Serwis jak zawsze ...
... BEZNADZIEJNY. Umawia się człowiek na dana godzinę, ustalono czas oczekiwania na godzinę, po czym czeka się prawie trzy godziny. Zwykła wymiana oleju, takie trudne? Może zmniejszcie częstotliwość z jaka przyjmujecie samochody żeby Wasi klienci nie musieli tyle czekać albo zatrudnijcie dodatkowych ludzi. Do porażek możemy zaliczyć rowniez Wasz dział likwidacji szkód i Panią Martyne, która może nie jest złym pracownikiem bo ma wiedzę i wie co robi ale totalnie nie ma podejścia do Klienta i z takowym nie powinna pracować. Gwiazdka dodana za Pana Tadeusza Makowskiego, najlepszy sprzedawca jakiego znam i gorąco polecam :)
Użytkownik sieci
31 maja 2019 16:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 maja 2019 10:40
Salon - samochody nowe
Termin przeglądu umówiony ...
... telefonicznie na 18 maja na 8:30, przyjeżdżam i słyszę, że samochód nie jest zapisany.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2019 18:27
Salon - samochody nowe
Z całą stanowczością ...
... nie polecam tego serwisu. Mam Skodę Citigo z instalacją gazową. Dzisiaj wykonywałem przegląd po 30 tys. km. Koszt przeglądu to ponad 1.700,00 zł. Czuję się oszukany. Nie wiem czy to zasługa nieuczciwego pracownika serwisu czy też taka polityka firmy. W grudniu 2018 roku był robiony przegląd po 15 tys. km. Okazało się, że te same czynności zajmują nagle serwisowi więcej czasu, koszt rb/g wzrósł o 20%. Koszt jak przy samochodach marki premium (tam jest co 30 a nie 15 tys.). Niestety muszę dać jedną gwiazdkę (0 się nie zapisuje).
Użytkownik sieci
14 marca 2019 14:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 marca 2019 23:38
Salon - samochody nowe
Beznadziejna brak kompetencji ...
... pracowników ignorowanie klienta naprawa zamiast trwać tydzień trwała 4 tygodnie. Nie polecam
Użytkownik sieci
18 lutego 2019 16:37
Salon - samochody nowe
Nie polecam nowego ...
... sprzedawcy części, w życiu nie spotkałem tak nie ogrnietej osoby.
Użytkownik sieci
18 lutego 2019 00:23
Salon - samochody nowe
Obsługa nie zainteresowana ...
... i naburmuszona,nie interesuje ich klient wolą postać i pogadać między sobą.Nie Polecam
Użytkownik sieci
15 lutego 2019 21:24
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa, brak ...
... samochodów zastępczych mimo wyraźnego zamówienia. Na miejscu czeka się 1,5 tylko na wypisanie zlecenia. Nie polecam.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2019 12:19
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... Auto przyjechało do nich na lawecie. Diagnozowali przez 3 tygodnie, skasowali prawie 1000 zł i stwierdzili, że rozrząd do wymiany. Kwota jaką zaśpiewali za wymianę zdecydowanie za wysoka (6 tysięcy). Zabrałem auto do niezależnego serwisu. Ich diagnoza zatarty silnik. Woda w tłokach, stopiona uszczelka pod głowicą, albo pęknięty blok. Silnika nie opłaca się naprawiać. ASO skasowało 1000 zł za błędnie zrobioną diagnostykę!
Użytkownik sieci
4 stycznia 2019 17:25
Salon - samochody nowe
Lipa zawsze byla ...
... i chyba zawsze bedzie dodzwonić sie nie mozna jakość uslugi marna zastanawiam sie za kazdym razem po co pytają co zrobic bo pozniej i tak tego nie robia muszę tam jezdzic bo auto flotowe inaczej w zyciu bym sie tam nie pojawil
Użytkownik sieci
17 grudnia 2018 13:55
Salon - samochody nowe
Ocean czasu mieć ...
... trzeba aby korzystać z usług serwisu, ale to odnosi się do większości szczecińskich serwisów autoryzowanych niestety...
Użytkownik sieci
28 listopada 2018 21:20
Salon - samochody nowe
Witam, byłem dziś ...
... klientem w państwa firmie. Przyjechałem około godziny 15:00 aby umówić się na wymianę rozrządu w swojej Octavii z 2010 roku. Chciałem się jednak dowiedzieć jaki będzie koszt całej operacji. Niestety, pan z działu serwisowego, nie miał ochoty niczego liczyć i rzucił że pewnie 3, może 3,5 tysiąca zł. Poprosiłem o sprecyzowanie kwoty mówiąc, że pół tysiąca różnicy ma dla mnie znaczenie. Pan zabrał się do podliczenia z niezadowoloną miną. Po chwili otrzymałem wydrukowaną ofertą kosztów robocizny a następnie zostałem odesłany do działu sprzedaży części, gdzie około 10 minut czekałem stojąc przy pustym biurku. Niestety przez ten czas żaden z pracowników nie zainteresował się moją obecnością, mimo że kilkukrotnie zerkali w moją stronę lub przechodzili obok. Po 10 minutach zrezygnowany wyszedłem z salonu. Jestem bardzo niezadowolony z obsługi w państwa firmie, było to dla mnie przykre doświadczenie.
Użytkownik sieci
14 listopada 2018 18:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 listopada 2018 06:18
Salon - samochody nowe
Brak słów kilka ...
... osób czeka by się ktoś zainteresował nimi a w tym czasie jest zebranie załogi (22 minut) przypomina to stare czasy ,,klient nasz pan może poczekać ,,
Użytkownik sieci
17 września 2018 13:48
Salon - samochody nowe
Absolutny brak kompetencji ...
... !!! Likwidacja szkody trwa ponad cztery miesiące. Dwukrotnie samochód odprowadzany aby zlikwidować szkodę powstałą w wyniku kradzieży i za każdym razem czegoś brakuje !! Wycena robiona na ..... Obietnice kończą się na słowach. Brak organizacji w planowaniu. Szybciej było by u Pana X niż w autoryzowanym salonie. Polecam omijać szerokim łukiem. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy to był pierwszy i ostatni raz.
Użytkownik sieci
12 września 2018 17:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 września 2018 12:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 września 2018 16:09
Salon - samochody nowe
Załatwienie każdej sprawy ...
... oznacza stanie w kolejkach jak za komuny. Nie jesteś tam klientem tylko petentem. Bardzo odległe terminy na każdą usługę. Jednym słowem albo zatrudnia więcej ludzi do obsługi albo będzie jak jest - na jedną gwiazdkę. Stały klient z przymusu (służbowa flota skody)
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2018 16:26
Salon - samochody nowe
Auto oddane do ...
... naprawy pokolizyjnej, naprawiane przez jedyne 2 miesiące (a to problem z zamówieniem części, a to coś nieprawidłowo złożone), a gdy wróciło, to na przeglądzie technicznym pokolizyjnym okazało się, że stan licznika ma 10 tysięcy mniejszy niż na poprzednim przeglądzie. Serwis tak solidny, że nie dość, iż naprawia, to jeszcze auto cofa się w czasie, czyli domyślam się, że również odmładzają. Do dziś nie udało się uzyskać zaświadczenia (na wypadek sprzedaży auta), że cofnięcia licznika serwis dokonał samowolnie i bez wiedzy zlecającego. Serdecznie nie polecam.