93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 23:25
Salon - samochody nowe
Dotyczy serwisu... Samochód ...
... został przywieziony na lawecie do serwisu na Struga. Oddaliśmy samochód do auoryzowanego serwisu spodziewając się szybkiej realizacji i trafnej diagnozy. Samochód trafił pod koniec stycznia i zgodnie z obietnicami, miał być zdiagnozowany w ciągu tygodnia. Po tym okresie nie otrzymaliśmy żadnej informacji zwrotnej. Jak sami zadzwoniliśmy z zapytaniem co z autem, to Pani próbowała nam wcisnąć nieprawdziwą informację (że słychać stuki w silniku przy odpalaniu, gdzie auto nie odpalało). Po kolejnym tygodniu, znowu po naszym telefonie, Państwo obiecali, że w końcu się nim zajmą. W międzyczasie pisali smsy z różnymi pytaniami (kiedy samochód miał poważniejszą awarię, co mogło się zepsuć itp.) Myślałam, że profesjonaliści z serwisu mi powiedzą co się zepsuło.... Po 3 tygodniach zadzwonili, że trzeba by było dużo rozbierać, że kilka rzeczy jest do zrobienia min. DPF, i że naprawa wyniesie ponad 12 tysięcy lub więcej. Zrezygnowaliśmy i przenieśliśmy samochód do innego warsztatu. Diagnoza w ciągu 1 dnia, naprawa drugiego dnia i na trzeci dzień odbierałam gotowe auto. Okazało się, że wtrysk był do wymiany. Widocznie państwo z serwisu chętnie naprawiają klocki hamulcowe, dolewają płyn chłodniczy i robią przegląd max 3 letnich aut. Jak już trzeba coś więcej zrobić, to nie wiedzą jak się za to zabrać. W rezultacie byłam bez auta bardzo długi czas przez brak profesjonalizmu i prawidłowej diagnozy.
Użytkownik sieci
17 marca 2024 12:11
Salon - samochody nowe
Serwis porażka. Umawiam ...
... się na pierwszy serwis z wyminą oleju i aktualizacja systemu bo co jakiś czas kamera nie działa. Umówiony na piątek , oczywiście nie dali rady ... auto wróciło na warsztat w poniedziałek i odebrane dopiero we wtorek. Szok ze nawet auta nie umyli, ( w reno zawsze auto umyte do wydania) . Klocki zaczęły piszczeć przy 20tys km. odpowiedz serwisu ze taka jakość klocków i dlatego piszczą ( nie podlegają gwarancji). Sprzedać i olać klienta nie zależy im na zadowoleniu i powrocie klienta. Żenada salon i serwis. Wymieniana była szyba czołowa za 4000zł i oczywiście auto nie umyte wypalcowane żenada za te pieniądze. ślady na kopicie po wymianie . PS. Oczywiście dostałem telefon z salonu w celu zmiany opinie. Ale nie widzę podstaw do zmiany ale przyznałem ze dział sprzedaży maja rewelacyjny bo dałem się zbajerować Dział sprzedaży robi robotę tyle ze jakość samochodu KAROQ taka słaba
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 15:58
Salon - samochody nowe
Byłem dzisiaj obsługiwany ...
... przez zastępcę kierownika serwisu p. Zbigniewa K. Wizyta umówiona 29.12.2023 r., na dzień 09.01.2024 r (najwcześniejszy możliwy termin w serwisach Skody w Szczecinie !). Problem z elektryką samochodu. Samoistnie opuszcza szyby (pada deszcz, więc auto zamoczone i otwarte). W innym serwisie na ul. Południowej osoba z serwisu doradziła mi żebym wyłączył komfortowe otwieranie samochodu. Rzeczywiście pomogło. W serwisie na ul. Struga p. Zbigniew K. poinformował mnie, że skoro pomogło wyłączenie funkcji komfortowego otwierania samochodu, to znaczy że musiałem przypadkowo otwierać samochód kluczem. Odmówił przyjęcia i nawet podpięcia samochodu do komputera, aby sprawdzić czy nie ma tam jakichś błędów. Powiedział, że mogę zostawić u nich samochód aby stwierdzić występowanie problemu w warunkach serwisowych. Będzie stał, aż się szyby otworzą, wtedy procedury pozwolą mu na podpięcie samochodu do komputera. Wszystkich przestrzegam przed zakupem Skody Octavii IV. Problemy elektryczne, to codzienność. Oczywiście nie tak dokuczliwe jak otwieranie szyb (np. nie działa system bezkluczykowego otwierania i zamykania samochodu, nie włącza się kamera przy cofaniu, nie zawsze działają czujniki parkowania zwłaszcza przy wilgotnej pogodzie kiedy są najbardziej potrzebne itp.). W Skodzie mają teraz nowe standardy. Wpadli na genialny sposób, że usterki muszą być zaobserwowane w warunkach serwisowych i dzięki temu spławiają klientów.
Użytkownik sieci
16 października 2023 11:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 października 2023 14:19
Salon - samochody nowe
Dziwna firma. Byłem ...
... na dziale części zamienne. Kiedy zadałem pytanie o treści ,,czy orientuje się Pan może czy ........ ,, to gościu przy biurku zaniemówił, nic nie można było się od niego wiecej dowiedzieć, ponad to co wyświetlił mu komputer. A nadmienię tylko że gadam z serwisantem, to kto ma mieć wiedzę na temat części jak nie ONI. Czyli tak zwany brak dobrej woli czy empatii.
Użytkownik sieci
25 lipca 2023 14:23
Salon - samochody nowe
Pan Zbigniew K. ...
... przyjmujący samochód na przegląd niezainteresowany klientem. Po wystawieniu jednej gwiazdki za wizytę wydzwaniał kilka razy błagając o zmianę oceny i obiecywał wiele rzeczy, które wykona serwis na wiosnę. Wiosna dawno się zaczęła Pan ma w poważaniu bo gwiazdka została zmieniona. NIE POLECAM. Po zmianie dealera tragedia, przepływ informacji między recepcja a pracownikami zerowy. Pan dziś zadzwonił 25.07.23 i próbował zrzucić winę na mnie, że nie przyjechałam, a wystawiłam jedna gwiazdkę.
Użytkownik sieci
20 lipca 2023 09:50
Salon - samochody nowe
Częste poślizgi na terminach,
Użytkownik sieci
14 czerwca 2023 21:23
Salon - samochody nowe
To tylko salon ...
... który dla o kienta do momentu wyjazdu samochodem z salonu potem martw się sam.
Użytkownik sieci
30 maja 2023 00:05
Salon - samochody nowe
Najgorsze ASO jakie ...
... kiedykolwiek odwiedziłem miała być szybka diagnoza i naprawa a zakończyło na błędnej diagnozie uszkodzeniu rozrusznika i wymienieniu sprawnego elementu. Dodatkowo zostały mi naliczone koszty o których nie zostałem poinformowany. Nie polecam i radzę wszystkim posiadaczom pojazdów z tego koncernu omijać ten serwis szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
16 maja 2023 07:53
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2023 10:48
Salon - samochody nowe
Nie można się ...
... do nich nigdy dodzwonić. Niby jestem pierwsza w kolejce od ponad 20 minut i następuje zakończenie połączenia...
Użytkownik sieci
23 marca 2023 10:31
Salon - samochody nowe
Pojechałem na umówiony ...
... termin obsługi auta. Zgłaszam usterki, a Pani mi mówi, że nie mają elektryka i trzeba się umówić na inny termin. Żart!
Użytkownik sieci
10 lutego 2023 20:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 stycznia 2023 14:31
Salon - samochody nowe
Skoda omówiła przyjęcia ...
... samochodu po stłuczce ktoś wjechał mi w tył nie pomogli w żaden sposób ani vw leasing musiałam radzić sobie sama. Jeśli chodzi o przegląd techniczny i wymiane oleju to mial trwać do 4 godzin a trwało 6.5 godziny. Nie jestem zadowolona z salonu vw i skody.
Użytkownik sieci
30 września 2022 12:41
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Zgadzam się z poniższym komentarzem (Ivan Kopecky), byliśmy tam razem. Cała sprawa była naprawdę bardzo frustrująca. Czekaliśmy cały dzień na obiecany telefon, który nigdy nie nadszedł. Gdybyśmy nie chodzili wielokrotnie pytać, niczego nie znaleźlibyśmy. Chociaż kilkakrotnie zwracaliśmy uwagę, że w pilnych sprawach musimy jak najszybciej wracać do domu. Zrozumiałe jest, że naprawa zajmie więcej niż dzień lub dwa. Ale niezrozumiałe jest, że nie byliśmy od początku informowani o takiej możliwości i straciliśmy w sumie dwa dni czekania i nicnierobienia. Opiekun klienta GM w ogóle nie starał się nam pomóc, prawie tak, jakby był zadowolony z naszej rozpaczliwej sytuacji…. (Wersja oryginalna) Ich schließe mich dem unten stehenden Kommentar (Ivan Kopecky) an, wir waren zusammen dort. Die ganze Sache war wirklich sehr frustrierend. Wir haben den ganzen Tag auf einen versprochenen Anruf gewartet, der nie kam. Wären wir nicht wiederholt hingegangen, um uns zu erkundigen, hätten wir gar nichts festgestellt. Obwohl wir mehrfach darauf hingewiesen haben, dass wir so schnell wie möglich für dringende Angelegenheiten nach Hause fahren müssen. Dass die Reparatur mehr als ein oder zwei Tage dauern wird, ist verständlich. Aber es ist unverständlich, dass wir nicht von Anfang an auf diese Möglichkeit hingewiesen wurden und insgesamt zwei Tage mit Warten und Nichtstun verloren haben. Der Kundenbetreuer G. M. hatte gar keine Bemühungen, uns zu helfen, fast so, als würde er sich über unsere verzweifelte Lage freuen…. ☹
Użytkownik sieci
30 września 2022 12:34
Salon - samochody nowe
In short, despair ...
... and sadness. This authorized service was chosen for us by Škoda Assistance to repair a bitten tube by a marten and the subsequent coolant leak when we were on our way back from vacation on Monday (2022/08/29) around noon. The car was handed over to the service immediately after opening the following day on Tuesday at 8:00 a.m. We immediately told the service advisor that there is a broken tube. We also said we saw fluid coming out the tube when we tried to top it up. We have clearly stated the obvious fact that this tube needs to be replaced. The service advisor, a person named Gzregorz. M., to whom we were assigned, said that our turn would be around 12:00 - 1:00 p.m. on the same day. Without any news, we came at 2:30 p.m. to ask how things were going with the agreed repair. We were told that they have more time now in the afternoon and everything should be done by closing time the same day. Again without any news, ten minutes before closing we came again to ask how things were going. We were told they found a bitten tube that would need to be replaced. But that will be next day. And all this despite the fact that we desperately begged this person, G. M., for help during the day, repeatedly saying that we absolutely had to be at work the following day, Wednesday. We also had asking him, if we should arrange a rental car for the 500km drive home. The worst part is that we would not have learned anything new this day without our own initiative. This person, G. M., listened to everything we said with icy calmness and did not raise an eyebrow. So this Tuesday evening we were forced to arrange a rental car and drove 500km home to work hard on Wednesday. The agreement was that we would come to pick up the car on Thursday early morning. There was no message from the service all Wednesday until closing time. Even Škoda Assistance did not receive the message after repeated requests. I needed to know on Wednesday that the car was ready so that I could go for it early on Thursday morning. I needed to be home on Thursday afternoon. Škoda Assistance received the message that the car was ready on Thursday morning. So I was forced to drive another 500km get the car on Friday morning. In an authorized service center in the Czech Republic, I dealt with a similar situation twice (bitten tube) and each time I left with a replaced tube no later than few hours after handing over the car. Here even though a person named G. M. knew that the whole situation was extremely unpleasant for us as foreigners who have to get to our home 500 km away as soon as possible, there was not even a hint of trying to help in the slightest. On the contrary, it seemed that he was happy with our situation and it made him happy. Not even a hint of understanding or empathy. How would he feel in our situation? It was truly inhumane. One of the most unpleasant experiences in the long time. Over the past thirty years or so, I've traveled all over the place and solved many problems. But I have never experienced this. I'm still sad about it all. Therefore, I strongly recommend that if you ever find yourself in front of the gates of this service, or worse, in front of the desk of a person named G. M., run away. Even if it means that you have to push your broken car to the nearest authorized service center with your own hands. Beware of this person named G. M. and all this so-called service. If I could, I would give minus 5 stars. (Przetłumaczone przez Google) Krótko mówiąc, rozpacz i smutek. Ten autoryzowany serwis został dla nas wybrany przez Škoda Assistance do naprawy przegryzionej przez kunę rurki i związanego z tym wycieku płynu chłodzącego, gdy wracaliśmy z urlopu w poniedziałek (2022.08.29) około południa. Samochód został oddany do serwisu zaraz po otwarciu następnego dnia we wtorek o godzinie 8:00. Od razu poinformowaliśmy doradcę serwisowego, że jest uszkodzona dętka. Powiedzieliśmy również, że widzieliśmy płyn wypływający z tuby, gdy próbowaliśmy go uzupełnić. Jasno określiliśmy oczywisty fakt, że lampę tę należy wymienić. Doradca serwisowy, osoba o imieniu Gzregorz. M., do którego nas przydzielono, powiedział, że nasza kolej będzie około 12:00 - 13:00. tego samego dnia. Bez żadnych wieści przyjechaliśmy o 14:30. zapytać, jak idzie z uzgodnioną naprawą. Powiedziano nam, że mają teraz więcej czasu po południu i wszystko powinno być zrobione przed zamknięciem tego samego dnia. Znowu bez żadnych wieści, dziesięć minut przed zamknięciem przyszliśmy ponownie zapytać, jak się sprawy mają. Powiedziano nam, że znaleźli ugryzioną rurkę, którą należy wymienić. Ale to będzie następnego dnia. I to pomimo tego, że rozpaczliwie błagaliśmy tę osobę, G.M., o pomoc w ciągu dnia, powtarzając wielokrotnie, że następnego dnia, w środę, koniecznie musimy być w pracy. Zapytaliśmy go również, czy powinniśmy wypożyczyć samochód na 500 km jazdy do domu. Najgorsze jest to, że bez własnej inicjatywy nie nauczylibyśmy się dziś niczego nowego. Ta osoba, G.M., wysłuchała wszystkiego, co mówiliśmy, z lodowatym spokojem i nie uniosła brwi. Tak więc we wtorek wieczorem byliśmy zmuszeni wynająć samochód i pojechaliśmy 500 km do domu, aby ciężko pracować w środę. Umowa była taka, że przyjedziemy po samochód w czwartek wcześnie rano. Przez całą środę do zamknięcia nie było żadnej wiadomości. Nawet Škoda Assistance nie otrzymała wiadomości po wielokrotnych prośbach. Musiałem wiedzieć w środę, że samochód jest gotowy, żebym mógł pojechać do niego wcześnie rano w czwartek rano. Musiałem być w domu w czwartek po południu. Skoda Assistance otrzymała wiadomość, że samochód jest gotowy w czwartek rano. Musiałem więc przejechać kolejne 500 km po samochód w piątek rano. W autoryzowanym serwisie w Czechach dwukrotnie spotkałem się z podobną sytuacją (przegryziona dętka) i za każdym razem wyjeżdżałem z wymienioną dętką nie później niż kilka godzin po przekazaniu auta. Tutaj chociaż osoba o nazwisku G.M. wiedziała, że cała sytuacja jest dla nas jako cudzoziemców wyjątkowo nieprzyjemna, którzy muszą jak najszybciej dotrzeć do naszego oddalonego o 500 km domu, nie było nawet cienia próby pomocy. Wręcz przeciwnie, wydawało się, że był zadowolony z naszej sytuacji i to go uszczęśliwiało. Ani śladu zrozumienia czy empatii. Jak by się czuł w naszej sytuacji? To było naprawdę nieludzkie. Jedno z najbardziej nieprzyjemnych doświadczeń od dłuższego czasu. Przez ostatnie trzydzieści lat podróżowałem po całym kraju i rozwiązałem wiele problemów. Ale nigdy tego nie doświadczyłem. Nadal jest mi smutno z tego powodu. Dlatego zdecydowanie polecam, jeśli kiedykolwiek znajdziecie się przed bramami tego serwisu, lub co gorsza, przed biurkiem osoby o imieniu G.M., uciekajcie. Nawet jeśli oznacza to, że musisz własnoręcznie pchać zepsuty samochód do najbliższego autoryzowanego serwisu. Strzeż się tej osoby o imieniu G.M. i całej tej tak zwanej służby. Gdybym mógł, dałbym minus 5 gwiazdek.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2022 23:59
Salon - samochody nowe
Obsługa miła ale drogo w ...
Użytkownik sieci
16 lutego 2022 00:14
Salon - samochody nowe
Dnia dzisiejszego odwiedziłem ...
... salon w celu wykonania przeglądu technicznego pojazdu oraz wymiany oleju silnikowego. Zgłosiłem również kilka niepokojących usterek, które zauważyłem w moim aucie. Przy odbiorze auta nie uzyskałem dokładnej informacji na temat stanu technicznego mojego samochod. Pan który miał przyjąć moje auto nie stawił się w pracy z niewiadomych przyczyn. Osoba która mnie przejęła udzieliła mi jedynie informacji telefonicznej, że auto jest już gotowę lecz przed 18 jej już nie będzie i przekazuję moją sprawą komuś innemu. Pani od której odbierałem auto poinformowała mnie, że przegląd został wykonany, olej wymieniony, soft nowy wgrany. Na temat problemów z tarczami hamulcowymi i niepokojącym tarciem podasz hamowania przy dużych prędkościach Pani nie potrafiła mi udzielić informacji. Kazała się kontaktować dnia jutrzejszego z osobą która przyjmowała ode mnie auto. Po chwili okazało się, że wszystko jest z nimi ok pytanie czy ktoś w ogóle jeździł autem i sprawdzał ten problem przy większych prędkościach oraz czy zwrócono uwagę nie tylko na tylną oś ale także na przednią. Tego nie wiem. Została stwierdzona awaria zamka centralnego tylnych prawych drzwi i kosztorys zostanie wysłany do mnie dnia jutrzejszego. Pytanie co dokładnie zawiodło? Szkoda, że Pan nie poinformowal mnie o tym przez telefon może udało by się to naprawić w ten sam dzień a ja nie musiałbym jechać kolejny raz około 100 km w jedną strone. Auto zostało umyte i posprzątane w środku. Nikt mnie o to nie pytał. Po za tym mycie samochodu w ASO pozostawia wiele do życzenia. Pełno zacieków, białych plam, ekran wyświetlacza w smugach. Korzystam z usług firmy detalingowej i orientuję się jak powinno wyglądać umyte oraz posprzątane auto. Mam nadzieję, że stan lakieru jest taki sam jak przed wizytą. Odbierajac auto chciałbym uzyskać więcej informacji na temat stanu mojego pojazdu. Moja poprzednia wizyta w salonie również nie była najlepsza. Zapewniono mnie, że jeden z czujników parkowania który zapadł się został wyciągnięty i już nie będzie z nim problemów. Nic z tych rzeczy. Czujnik zapadł się po raz kolejny w dzień w którym odebrałem auto z salony. Wydaje mi się, że tak renomowany salon powinien lepiej dbać o swoich klientów.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2022 14:18
Salon - samochody nowe
To jakiś żart! ...
... W salonie do serwisu umówiony byłem na godzinę 10,00. Na miejscu byłem już o 9,20! Pan w serwisie echo ! Przyjął auto o 10,40.masakra. odbiór auta , które już stało po przeglądzie trwał 50 minut. Jeżeli ktoś szanuje swój czas to zdecydowanie nie polecam. Zwłaszcza serwisanta Z.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2022 12:24
Salon - samochody nowe
Dzisiaj miałem nieprzyjemność ...
... korzystania 1 raz z usług serwisu w ramach gwarancji. Ludzie od serwisu robią sobie żarty z klientów, problem jest ewidentne bicie i telepanie autem przy hamowaniu przy ledwie przejechanych 13tys km, majster mówi że moja wina bo za słabo hamuje oraz za mało jeżdżę 13 tys w 10miesięcy niby Mało? , I jest to wina rdzy na tarczach, więc autem telepie itp..🙈 Pan mówi, że on się nie przejechał autem po drodze szybkiego ruchu i niby nie wie czy bije(zgłaszałem, ewidentnie przy wyhamowywaniu z większych prędkości), bo warunki są niesprzyjające o godzinie 11 45 przy 5,5stopniach i słoneczej pogodzie, po czym mnie spławia i mówi, że ma spotkanie i jak kiedyś będę znowu w okolicy to on się przejedzie wtedy jak będzie czas🙈 Zresztą od samego początku w tym salonie były problemy, przy odbiorze nowego auta, było porysowane w kilku miejscach oraz brudne w środku i na zewnątrz, kolejna sprawa kluczyki przestały działać po tyg od odbioru okazało się, że stare baterie, kolejna sprawa stawiają klienta przed faktem dokonanym w sprawie ubezpieczenia, przed odbiorem dzwoni Pan mówi że auto już jest i mam natychmiast podjąć decyzję w sprawie ubezpieczenia bo dzisiaj do 16 musi być ubezpieczone, ewidentnie nacinają w taki sposób aby u nich brać ubezpiecznie. Ogólnie mówiąc dramat!