93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 października 2022 20:20
Salon - samochody nowe
Kasia Michalska wymiata, polecam
Użytkownik sieci
13 października 2022 14:40
Salon - samochody nowe
Kolejne auto zakupione ...
... z udziałem Pani Żanety. Z czystym sumieniem 5 gwiazdek dla Pani Żanety. Rzetelny, godny zaufania specjalista ds. sprzedaży Skody.
Użytkownik sieci
13 października 2022 13:00
Salon - samochody nowe
Rok temu kupiłam ...
... mój wymarzony samochód i wiedziałam że to musi być Skoda Fabia, nie miałam pojęcia o niczym i weszłam do salonu by się tylko zorientować. I prawdziwą przyjemnoscia było poznanie tam Pana Marcina .P. człowiek do rany przyłóż!!! Załatwił wszystko, o wszystko zadbał , samochód odebrałam w terminie jaki chciałam i co najważniejsze od ręki !!!! Bez problemów ,bez czekania i w trosce o komfort klienta ( jestem wymagającą osoba i bardzo cenię to u ludzi ) . Teraz przyszło mi znów rozejrzeć się za samochodem i oczywiste było to że wrócę do P. Marcina.P . I znów Pan ten staną na wysokości zadania i auto odebrałam po 3 dniach !!! Muszę przyznać że jestem bardzo ZADOWOLONA z obsługi jak i z samochodów (Fabia, Kamiq). Jeżeli w przyszłości będę jeszcze potrzebować samochodu to z automatu będzie to Skoda i oczywiście P. Marcin. Tak więc bardzo polecam ten salon i w szczególności P. Marcina .
Użytkownik sieci
12 października 2022 14:35
Salon - samochody nowe
Pierwszy raz skorzystaliśmy ...
... wraz z żoną z usług salonu i jesteśmy bardzo zadowolenie z tak profesjonalnego podejścia Pana Marcina do całej transakcji. Serdecznie polecam Salon i napewno będziemy wracać.
Użytkownik sieci
8 października 2022 23:12
Salon - samochody nowe
Najlepszy sprzedawca, kontaktowa, ...
... miła i kompetentna !!! Pani Żaneta najlepsza !!! Polecam
Użytkownik sieci
5 października 2022 19:30
Salon - samochody nowe
Chciałbym bardzo podziękować ...
... za profesjonalną i miłą obsługę przy zakupie auta.Świetnym doradcą i sprzedającym był Pan Marcin Pospiech.Pan Marcin Pospiech -wysoka kultura osobista,pozytywna energia,profesjonalizm.W dużym skrócie wszystko na tak,profesjonalizm działania w świetnej atmosferze.
Damian Krystian Duginow
5 października 2022 19:18
Salon - samochody nowe
Skoda Karow
Chciałabym bardzo podziękować za profesjonalną i miłą obsługę przy zakupie auta.Świetnym doradcą i sprzedającym był Pan Marcin Pośpiech.
Pan Marcin Pośpiech -wysoka kultura osobista,pozytywną energią,profesjonalizm.W dużym skrócie wszystko na tak.
Użytkownik sieci
4 października 2022 15:16
Salon - samochody nowe
Dziękuję Pani Żanecie, ...
... bardzo szybko wydane auto, przemiła obsługa.
Użytkownik sieci
1 października 2022 13:13
Salon - samochody nowe
Naprawa mojej Skody ...
... w ramach ubezpieczenia przebiegła bezproblemowo. Wszystkie etapy od przyjęcia auta do naprawy po wydanie pojazdu szybko, sprawnie i fachowo. Kontakt z serwisem wzorowy - byłem informowany o wszystkich etapach likwidowania szkody na bieżąco. Na szczególne wyróżnienie zasługuje Pan Tomasz Skowroński z Serwisu Blacharsko-Lakierniczego - skrupulatny, fachowy, rzeczowy. Polecam :)
Użytkownik sieci
30 września 2022 21:05
Salon - samochody nowe
Przyjechałem do serwisu ...
... Skody z usterką, której inne serwisy nie mogły zdiagnozować. Serwis z ul. Struga w ciągu dwóch dni rozwiązał problem. Gratuluję. Zobyliście klienta na kolejne serwisy mojej Skody Kodiaq.
Użytkownik sieci
30 września 2022 12:41
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Zgadzam się z poniższym komentarzem (Ivan Kopecky), byliśmy tam razem. Cała sprawa była naprawdę bardzo frustrująca. Czekaliśmy cały dzień na obiecany telefon, który nigdy nie nadszedł. Gdybyśmy nie chodzili wielokrotnie pytać, niczego nie znaleźlibyśmy. Chociaż kilkakrotnie zwracaliśmy uwagę, że w pilnych sprawach musimy jak najszybciej wracać do domu. Zrozumiałe jest, że naprawa zajmie więcej niż dzień lub dwa. Ale niezrozumiałe jest, że nie byliśmy od początku informowani o takiej możliwości i straciliśmy w sumie dwa dni czekania i nicnierobienia. Opiekun klienta GM w ogóle nie starał się nam pomóc, prawie tak, jakby był zadowolony z naszej rozpaczliwej sytuacji…. (Wersja oryginalna) Ich schließe mich dem unten stehenden Kommentar (Ivan Kopecky) an, wir waren zusammen dort. Die ganze Sache war wirklich sehr frustrierend. Wir haben den ganzen Tag auf einen versprochenen Anruf gewartet, der nie kam. Wären wir nicht wiederholt hingegangen, um uns zu erkundigen, hätten wir gar nichts festgestellt. Obwohl wir mehrfach darauf hingewiesen haben, dass wir so schnell wie möglich für dringende Angelegenheiten nach Hause fahren müssen. Dass die Reparatur mehr als ein oder zwei Tage dauern wird, ist verständlich. Aber es ist unverständlich, dass wir nicht von Anfang an auf diese Möglichkeit hingewiesen wurden und insgesamt zwei Tage mit Warten und Nichtstun verloren haben. Der Kundenbetreuer G. M. hatte gar keine Bemühungen, uns zu helfen, fast so, als würde er sich über unsere verzweifelte Lage freuen…. ☹
Użytkownik sieci
30 września 2022 12:35
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolony ...
... z wizyty w salonie Skoda Szczecin z obsługi przez Panią Żanetę. Bardzo żetelna obsługa, pomoc i doprowadzenie do kupna samochodu z którego jestem zadowolony.
Użytkownik sieci
30 września 2022 12:34
Salon - samochody nowe
In short, despair ...
... and sadness. This authorized service was chosen for us by Škoda Assistance to repair a bitten tube by a marten and the subsequent coolant leak when we were on our way back from vacation on Monday (2022/08/29) around noon. The car was handed over to the service immediately after opening the following day on Tuesday at 8:00 a.m. We immediately told the service advisor that there is a broken tube. We also said we saw fluid coming out the tube when we tried to top it up. We have clearly stated the obvious fact that this tube needs to be replaced. The service advisor, a person named Gzregorz. M., to whom we were assigned, said that our turn would be around 12:00 - 1:00 p.m. on the same day. Without any news, we came at 2:30 p.m. to ask how things were going with the agreed repair. We were told that they have more time now in the afternoon and everything should be done by closing time the same day. Again without any news, ten minutes before closing we came again to ask how things were going. We were told they found a bitten tube that would need to be replaced. But that will be next day. And all this despite the fact that we desperately begged this person, G. M., for help during the day, repeatedly saying that we absolutely had to be at work the following day, Wednesday. We also had asking him, if we should arrange a rental car for the 500km drive home. The worst part is that we would not have learned anything new this day without our own initiative. This person, G. M., listened to everything we said with icy calmness and did not raise an eyebrow. So this Tuesday evening we were forced to arrange a rental car and drove 500km home to work hard on Wednesday. The agreement was that we would come to pick up the car on Thursday early morning. There was no message from the service all Wednesday until closing time. Even Škoda Assistance did not receive the message after repeated requests. I needed to know on Wednesday that the car was ready so that I could go for it early on Thursday morning. I needed to be home on Thursday afternoon. Škoda Assistance received the message that the car was ready on Thursday morning. So I was forced to drive another 500km get the car on Friday morning. In an authorized service center in the Czech Republic, I dealt with a similar situation twice (bitten tube) and each time I left with a replaced tube no later than few hours after handing over the car. Here even though a person named G. M. knew that the whole situation was extremely unpleasant for us as foreigners who have to get to our home 500 km away as soon as possible, there was not even a hint of trying to help in the slightest. On the contrary, it seemed that he was happy with our situation and it made him happy. Not even a hint of understanding or empathy. How would he feel in our situation? It was truly inhumane. One of the most unpleasant experiences in the long time. Over the past thirty years or so, I've traveled all over the place and solved many problems. But I have never experienced this. I'm still sad about it all. Therefore, I strongly recommend that if you ever find yourself in front of the gates of this service, or worse, in front of the desk of a person named G. M., run away. Even if it means that you have to push your broken car to the nearest authorized service center with your own hands. Beware of this person named G. M. and all this so-called service. If I could, I would give minus 5 stars. (Przetłumaczone przez Google) Krótko mówiąc, rozpacz i smutek. Ten autoryzowany serwis został dla nas wybrany przez Škoda Assistance do naprawy przegryzionej przez kunę rurki i związanego z tym wycieku płynu chłodzącego, gdy wracaliśmy z urlopu w poniedziałek (2022.08.29) około południa. Samochód został oddany do serwisu zaraz po otwarciu następnego dnia we wtorek o godzinie 8:00. Od razu poinformowaliśmy doradcę serwisowego, że jest uszkodzona dętka. Powiedzieliśmy również, że widzieliśmy płyn wypływający z tuby, gdy próbowaliśmy go uzupełnić. Jasno określiliśmy oczywisty fakt, że lampę tę należy wymienić. Doradca serwisowy, osoba o imieniu Gzregorz. M., do którego nas przydzielono, powiedział, że nasza kolej będzie około 12:00 - 13:00. tego samego dnia. Bez żadnych wieści przyjechaliśmy o 14:30. zapytać, jak idzie z uzgodnioną naprawą. Powiedziano nam, że mają teraz więcej czasu po południu i wszystko powinno być zrobione przed zamknięciem tego samego dnia. Znowu bez żadnych wieści, dziesięć minut przed zamknięciem przyszliśmy ponownie zapytać, jak się sprawy mają. Powiedziano nam, że znaleźli ugryzioną rurkę, którą należy wymienić. Ale to będzie następnego dnia. I to pomimo tego, że rozpaczliwie błagaliśmy tę osobę, G.M., o pomoc w ciągu dnia, powtarzając wielokrotnie, że następnego dnia, w środę, koniecznie musimy być w pracy. Zapytaliśmy go również, czy powinniśmy wypożyczyć samochód na 500 km jazdy do domu. Najgorsze jest to, że bez własnej inicjatywy nie nauczylibyśmy się dziś niczego nowego. Ta osoba, G.M., wysłuchała wszystkiego, co mówiliśmy, z lodowatym spokojem i nie uniosła brwi. Tak więc we wtorek wieczorem byliśmy zmuszeni wynająć samochód i pojechaliśmy 500 km do domu, aby ciężko pracować w środę. Umowa była taka, że przyjedziemy po samochód w czwartek wcześnie rano. Przez całą środę do zamknięcia nie było żadnej wiadomości. Nawet Škoda Assistance nie otrzymała wiadomości po wielokrotnych prośbach. Musiałem wiedzieć w środę, że samochód jest gotowy, żebym mógł pojechać do niego wcześnie rano w czwartek rano. Musiałem być w domu w czwartek po południu. Skoda Assistance otrzymała wiadomość, że samochód jest gotowy w czwartek rano. Musiałem więc przejechać kolejne 500 km po samochód w piątek rano. W autoryzowanym serwisie w Czechach dwukrotnie spotkałem się z podobną sytuacją (przegryziona dętka) i za każdym razem wyjeżdżałem z wymienioną dętką nie później niż kilka godzin po przekazaniu auta. Tutaj chociaż osoba o nazwisku G.M. wiedziała, że cała sytuacja jest dla nas jako cudzoziemców wyjątkowo nieprzyjemna, którzy muszą jak najszybciej dotrzeć do naszego oddalonego o 500 km domu, nie było nawet cienia próby pomocy. Wręcz przeciwnie, wydawało się, że był zadowolony z naszej sytuacji i to go uszczęśliwiało. Ani śladu zrozumienia czy empatii. Jak by się czuł w naszej sytuacji? To było naprawdę nieludzkie. Jedno z najbardziej nieprzyjemnych doświadczeń od dłuższego czasu. Przez ostatnie trzydzieści lat podróżowałem po całym kraju i rozwiązałem wiele problemów. Ale nigdy tego nie doświadczyłem. Nadal jest mi smutno z tego powodu. Dlatego zdecydowanie polecam, jeśli kiedykolwiek znajdziecie się przed bramami tego serwisu, lub co gorsza, przed biurkiem osoby o imieniu G.M., uciekajcie. Nawet jeśli oznacza to, że musisz własnoręcznie pchać zepsuty samochód do najbliższego autoryzowanego serwisu. Strzeż się tej osoby o imieniu G.M. i całej tej tak zwanej służby. Gdybym mógł, dałbym minus 5 gwiazdek.
Użytkownik sieci
29 września 2022 12:09
Salon - samochody nowe
Super obsługa.poni żaneta miłą i pomocna
Użytkownik sieci
28 września 2022 15:35
Salon - samochody nowe
Polecam serdecznie Panią ...
... Żanetę Gembara, bardzo sympatyczna i pomocna osoba. Wszystko profesjonalnie i szybko załatwione,zapewniona przyjemna atmosfera. Jeśli potrzebuje ktoś z Państwa specjalisty jedyny słuszny wybór to Pani Żaneta!!
Użytkownik sieci
28 września 2022 13:19
Salon - samochody nowe
Absolutnie polecam. Przyjazny ...
... salon przyjazny serwis i najbardziej pomocna asystentka sprzedaży p.Żaneta pozdrawiam.
Użytkownik sieci
27 września 2022 12:06
Salon - samochody nowe
Miałem ostatnio przyjemność ...
... kupować Skodę w Szczecinie z pomocą pana Marcina. Choć w dzisiejszych czasach kupowanie nowego samochodu to wieloetapowa, nie zawsze przyjemna przygoda, a może tym bardziej z tego powodu, bardzo doceniam pomoc udzieloną przez pana Marcina podczas ponad tygodnia jaki zajęło nam ustalanie szczegółów i załatwianie wszystkich formalności. W sytuacji, w której kupno Octavi od ręki graniczy z cudem, spędziłem na tym ponad miesiąc w salonach rozsianych po całej Polsce i mam niejakie porównanie. Także podsumowując, współpracę z salonem i panem Marcinem oceniam bardzo dobrze i polecam go innym.
Użytkownik sieci
23 września 2022 15:34
Salon - samochody nowe
Salon SKODA Cichy-Zasada ...
... Struga Prawobrzeże Szczecin salonem Nr1. Pan Marcin Pośpiech z działu sprzedaży bardzo kompetentny, doświadczony, miły, profesjonalista na najwyższym poziomie. Od pierwszego kroku naszego do wydania auta pan Marcin bardzo profesjonalnie zajął się wszystkim. Dziękujemy bardzo za obsługę na najwyższym poziomie.
Użytkownik sieci
23 września 2022 14:46
Salon - samochody nowe
Salon konkretny wszystkie ...
... informacje wyczerpujące dla klijenta pan.Adam ze skody jest de Best
Użytkownik sieci
22 września 2022 15:05
Salon - samochody nowe
Jestem mega zadowolony. ...
... Pan Zbyszek z serwisu był bardzo życzliwy i bardzo pomocny. Polecam ten serwis z czystym sumieniem. Salon i serwis Cichy-Zasada na Struga to jeden z najlepszych w jakim ostatnio byłem.