93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 listopada 2020 13:08
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
3 listopada 2020 20:51
Salon - samochody nowe
Witam. Bardzo dobra ...
... obsługa oraz jakosc wykonania zakładu blacharsko lakierniczego. Auto oddałem do naprawy 28 października a odbiór miałem już rano 2 listopada.
Użytkownik sieci
22 października 2020 21:52
Salon - samochody nowe
Czas oczekiwania na ...
... jakąkolwiek reakcję pracownika jest stanowczo za długi.
Użytkownik sieci
22 października 2020 14:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 października 2020 17:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 października 2020 16:25
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 października 2020 14:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 października 2020 18:55
Salon - samochody nowe
Szczerze polecam usługi ...
... pana Patryka rzetelność, uczciwość i profesjonalizm powinna być wzorem do naśladowania przez innych pseudo handlarzy. Pan Patryk to super człowiek widać, że robi to co lubi i kocha. Odpowiada szczerze i uczciwie na wszystkie pytania. Dziękuję wraz z rodziną i do zobaczenia w przyszłości.👍
Użytkownik sieci
7 października 2020 22:03
Salon - samochody nowe
Bardzo arogancko Nie ...
... szanują klijenta W Citroënie i Fordzie powinni się nauczyć obsługi klienta
Użytkownik sieci
7 października 2020 11:03
Salon - samochody nowe
Musielismy z mezem ...
... wygladac zbyt ubogo, skoro sprzedawca nigdy nie powrocil do nas z propozycja ceny i kosztu kredytowego samochodu, ktory nas interesowal. Ponadto mialam wrazenie, ze musimy sie pospieszyc z pytaniami i sobie pójść. I tak zrobilismy....udalismy sie do konkurencji. Pozdrawiamy z nowego samochodu.
Użytkownik sieci
4 października 2020 14:45
Salon - samochody nowe
Porażka. Bez zgody ...
... instalują drogie część, o których nie ma informacji w ofercie. Cena zamiast 950zł wyniosła 1300zł. Raz zadzwonił, nie zdążyłem odebrać i wydali sobie zgodę na zamontowanie filtra pyłkowego/kabinowego w cenie 350zł !! Oddzwaniałem 2min. Później aż 4 razy i mówili że zaraz oddzwonią, ale nic, echo i zamontowali sami.
Użytkownik sieci
22 września 2020 17:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 września 2020 20:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 września 2020 23:19
Salon - samochody nowe
Może byc
Użytkownik sieci
2 września 2020 10:53
Salon - samochody nowe
Zawsze bardzo miła ...
... i rzeczowa obsługa. Zawsze terminowo. Nigdy nie wyszedłem bez załatwienia sprawy, z którą przyjechałem. Życzyłbym sobie takiej obsługi w każdym innym ASO
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 14:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 09:48
Salon - samochody nowe
Brak słów. Potwierdzam, ...
... że trzeba omijać ten serwis dalekim łukiem. Jako klient serwisu - jesteś nic nie wart. Umówiona godzina podstawienia auta do serwisu nie ma żadnego znaczenia. Doradca, który cię obsługuje ma cię w głębokim poważaniu - tragedia. Piszę po tygodniu od wizyty, bo musiałem ochłonąć. Oddając flotowe, służbowe auto na przegląd po 120 tys. odebrałem je po 24 godzinach. Po kolei: Auto podstawiłem na umówioną godzinę 11.30. Zlecenie z floty było już przesłane wcześniej. Przewidywany czas zakończeni przeglądu (wg zlecenia) określono na godzinę 16.00. Ponieważ dodatkowo zgłoszony był wyciek oleju, prosiłem o szybką informację, czy auto będzie wymagało dłuższego pobytu w serwisie. Jeżeli tak, to potrzebowałem przesłać tę informację do floty, aby móc wynająć samochód służbowy. Przewidując problemy z pojawieniem się potwierdzenia kosztorysu na platformie Skody Cichy, wydzwaniałem między flotą, która twierdziła, że już wysłała potwierdzenie, a doradcą, aby sprawdził na platformie serwisu. W efekcie potwierdzenie pojawiło się o 13.45. Czekałem więc cierpliwie na "werdyk". Na próżno. Auto wjechało na kanał dopiero ok. 16-tej. Błagałem wręcz doradcę Pana M.O, o szybką diagnozę i przesłanie jej do floty, bo muszę załatwić samochód służbowy. A na pytanie - "dlaczego zajęto się moim samochodem dopiero o 16-tej", odpowiedział, że nie może się tylko mną zajmować, bo ma innych klientów. Tragedia !!!! Ponieważ nie mogli dojść przyczyny wycieku oleju, o 17-tej wyjechałem, prosząc doradcę o telefoniczną informację, jak już znajdą przyczynę. Potwierdził, że oczywiście przekaże. Jak myślicie...., zadzwonił? Oczywiście nie zadzwonił. Od rana wydzwaniałem z pytaniem, co z samochodem (wciąż potrzebowałem informacji z serwisu, aby otrzymać samochód służbowy). Okazało się, że nic się nie dowiem, bo mistrz zmiany przychodzi o 9-tej. Po telefonach do zakładu pracy i floty, oddzwoniono do mnie z serwisu skody ok. 10 z minutami oznajmiając, że samochód jest gotowy do odbioru. Ponoć przegląd po 120 tys zajmuje minimum 3,5 h, a po godzinie już był do odbioru. Auto odebrałem. Najgorsze, że dałem się nabrać po raz kolejny, bo na poprzednim przeglądzie po 90 tys., auto również podstawiono po 4 godzinach od umówionego czasu. Obsługiwał mnie ten sam doradca, który - trzeba powiedzieć - ma bardzo sympatyczną powierzchowność. Natomiast, to na co możesz liczyć to jedynie na przyjęcie zlecenia i ewentualnie odbiór. Czas realizacji zlecenia są poza sferą jego zainteresowania. Piszę tę opinię z nieukrywanym zażenowaniem, bo serwis flotowy sam zlecałem do tego serwisu (bądź, co bądź autoryzowany serwis skody). Ponadto mam sentyment do tego miejsca, bo prywatnie kupiłem w tym salonie auto (wspominam bardzo dobrze Pana Aleksandra, który przekonał mnie do kupna Octavii), serwisowane tutaj w okresie gwarancyjnym itp.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2020 11:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2020 15:37
Salon - samochody nowe
Kompetentna obsługa
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 09:41
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Próbowałem dzwonić do kilku w weekend. Zadzwoniono ponownie dzisiaj tylko po to, aby kilkakrotnie rozłączyć się przez osobę odbierającą telefon, a następnie natychmiast ponownie się rozłączyła. W weekend odpowiadała miła pani, która twierdziła, że nie mówi po angielsku, więc mówiąc bardzo dobrze po angielsku, powiedziała mi, żebym dzwonił w ciągu tygodnia. Myślę, że w tym momencie po prostu nie chcą klientów. (Wersja oryginalna) Tried calling several timed during the weekend. Called again today only to get disconnected several times by the person picking up the phone and then promptly hanging up again. During the weekend, there was a nice lady answering, but claiming not to speak English, so she, in very good English told me to call during the week instead. I guess they just don't want customers at this point.