93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 lipca 2018 08:05
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis od A do Z
Użytkownik sieci
7 lipca 2018 09:45
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 marca 2018 14:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 marca 2018 18:33
Salon - samochody nowe
Bardzo niska jakość ...
... obsługi, bezczelne odzywki. To nie jest serwis który chce się opiekować klientem, chce tylko zarobić.
Użytkownik sieci
8 marca 2018 11:31
Salon - samochody nowe
Zacznę może od ...
... plusów, a raczej 1 (słownie: jednego) plusa. Panie na recepcji są naprawdę miłe i uprzejme. Potrafią nawet same zaproponować klientowi, że pójdą na serwis dowiedzieć się, co dzieje się z autem. I na tym koniec. I tylko ze względu na nie, moja ocena to dwie gwiazdki. Przechodząc do minusów. Serwis to jest taki cyrk, że zarówno cyrk Korona i Zalewski powinni się czuć zagrożeni. 1. Telefon - jaki telefon? Mam wrażenie, że pracownicy serwisu nie przeszli szkolenia z obsługi telefonu. Nie potrafią odbierać i nie potrafią zadzwonić. Taka mała porada - zawsze można poprosić jakiegoś klienta, który błąka się od paru godzin po salonie czekając w sumie nie wiem na co, bo nie na naprawę swojego auta...Uczucie, gdy doradca serwisowy odbierze w końcu ten ciągle dzwoniący telefon jest niesamowite. 2. Obsługa (i tu nie wiem czy napisać klienta czy Klienta, bo szczerze mówiąc, mam trochę mieszane odczucia...). Wyobraźcie sobie taką sytuację. Twoje auto trafia po awarii do serwisu. Czekasz sobie spokojnie w domu na rozwój wydarzeń i choćby szczątkową informację, że chociaż przyjęli samochód do sprawdzenia. A tu nic! Nic, kompletnie NIC. ZERO! Przez kilka dni nie potrafią zadzwonić i powiedzieć, czy chociaż ten samochód do nich trafił. Zaczynam odnosić wrażenie, że jakbym sam nie próbował się dowiedzieć, to może na koniec 2018 przy inwentaryzacji znaleźliby moje auto. Potrafię sobie chyba nawet wyobrazić zdziwienie na twarzy pracowników. Co lepsze, takie creme de la creme tudzież truskawka na torcie (cytując naszego reprezentanta), nie potrafią nawet zadzwonić pomimo zgłoszenia takiej prośby na recepcji... 3. Totalna niekompetencja - głupio to pisać, ale to niestety prawda. Bo jak inaczej nazwać przyjęcie auta do serwisu, diagnoza oraz naprawa usterki i wydanie klientowi samochodu po dwóch godzinach, po czym klient wraca z tym samym problemem po 2 minutach od odbioru kluczyka i przejechaniu dwóch metrów samochodem? Ja wiem, że teraz wszystko się naprawia metodą wyłącz i włącz, ale nie tędy droga. W dobie wszechobecnych komputerów i dostępu do super sprzętu diagnoza usterki powinna być naprawdę całkiem łatwa i przyjemna, a nie taka podczas której, auto spędza w serwisie tydzień zanim zostanie naprawione i chodzi tutaj o prostą wymianę jakiejś pierdoły. Tydzień o ile ktoś sobie o nim przypomni... 4. Chaos, chaos i chaos. A i jeszcze zapomniałem o chaosie...W sumie podczas pobytu w serwisie przestaje dziwić fakt, że nikt tego telefonu nie odbiera. Tam po prostu nikogo nie ma. Pracownicy serwisu cały czas gdzieś chodzą. Ja rozumiem, że Skoda się świetnie sprzedaje, ja rozumiem, że jest dużo roboty bo obsługa flot itp., ale może jednak warto (wzorem innych marek), by chociaż jedną osobę posadzić przy serwisie żeby obierała telefon i sprawdziła na jakim etapie jest naprawa. Podsumowując, zastanawia mnie jakimi to jest grubymi nićmi szyte, że to jeszcze stoi i działa. Jakbym miał w swojej firmie tak obsługiwać klientów to już dawno bym zasilił szeregi bezrobotnych. Sądząc po opiniach, nie jestem jedyną osobą, która w ten a nie inny sposób ocenia serwis. A tak naprawdę wystarczy tak nie wiele, żeby klient czuł się poinformowany i spokojny, że faktycznie ktoś pamięta o jego samochodzie.
Użytkownik sieci
1 marca 2018 17:37
Salon - samochody nowe
Drugi raz nie ...
... dam się nabrać na obiecanki, a potem kompletny brak zainteresowania, kontakt telefoniczny ze strony warsztatu, którego nie uświadczysz, indolencję i kompletne olewactwo wobec klientów, tak pracowników w salonie, jak i na warsztacie. Totalny bajzel od kierownika zmiany po panie w śmiesznej recepcji. Dodzwonisz się szybciej do CBŚ niż do SKODY na Struga. Ludzie! Przecież za komuny lepiej było w FSO na Białowieskiej. Tamci jakoś stwarzali wrażenie, że klient się liczy. Ale Krotoski-Cichy SKODEX to koszmar z głębokiej Rumunii. Na wymianę osłon plastikowych pod silnikiem czekałem 5 tygodni, auto stało pod chmurką. A i tak spieprzyli. Po złożeniu reflektory przednie mają odchylenie od pierwotnej pozycji o około pół centymetra. Panie K., Panie C. Zmieńcie pracowników, bo to mam nadzieję ich wina, a nie Wasza. Nie pozdrawiam. Klient.
Użytkownik sieci
13 lutego 2018 18:53
Salon - samochody nowe
Masakra, nie polecam ...
... . Dwie godziny na wymianę wycieraczek !!! Rekord !!!
Użytkownik sieci
5 stycznia 2018 07:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2017 22:43
Salon - samochody nowe
Dramatyczna obsługa. Tragedia
Użytkownik sieci
17 lipca 2017 12:01
Salon - samochody nowe
Szczerze nie polecam.
Użytkownik sieci
17 lipca 2017 09:45
Salon - samochody nowe
Brak kompetencji.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2017 08:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 czerwca 2017 21:44
Salon - samochody nowe
Lakiernia tragedia a ...
... reklamacja tej niefachowej "naprawy" to pasmo kolejnych porażek. Dzisiaj jak stwierdził kierownik nie wie jak to auto mogło zostać w ogóle wydane. Glut na drzwiach glut na nadkolu "chmura" cokolwiek to jest jakaś śrubka lata w drzwiach lusterko rusza się w słabo dokręcone . Pierwsza próba do reklamacji zakończyła się niepowodzeniem .2 godziny przed umówionym terminem Pani przesłała SMS że nie ma samochodu zastępczego, dziś kolejna podczas montaż fotelika samochodowego w zastępczym golfie . Zablokował się pas bezpieczeństwa nie chciał się wciągnąć do pozycji wyjściowej. Zabrali golfa na warsztat a po powrocie stwierdzili że wyrwałem pasy i chcieli mnie obciążyć 650 PLN . Suma summarum nie zostawiłem swojego auta na poprawki. Bo nie było kolejnego auta zastępczego. Czekam na kolejny termin . Szkoda że nie można zamieścić zdjęć... Pozdrawiam serdecznie Panie z działu likwidacji.
Użytkownik sieci
28 maja 2017 14:19
Salon - samochody nowe
Obsługa w tym ...
... salonie/serwisie pozostawia bardzo dużo do życzenia. Nieslownosc i stawianie przed faktem dokonanym to domena pracowników tej firmy.
Użytkownik sieci
1 marca 2017 10:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 lipca 2016 08:03
Salon - samochody nowe
30 min bez ...
... reakcji nikogo a wokół 10 klepiących klawiaturę ludzi, obsługa fatalnie zorganizowana.
Użytkownik sieci
15 maja 2016 16:28
Salon - samochody nowe
Czy aby kupić ...
... Skode trzeba się ubrać w garnitur? Takie odniosłem wrażenie po wejściu do salonu "z ulicy". Skorzystał inny producent.
Użytkownik sieci
13 lutego 2016 00:37
Salon - samochody nowe
Unikać jak ognia. ...
... Lepiej robić w Poznaniu albo w Niemczech. Brak kompetencji i kultury. Wykladają się na samych podstawach i zaufać im sie nie da. Każdy gada co innego nawet wspolnej wersji ustalic nie mogą. NIE POLECAM