87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2025 17:21
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakiego kiedykolwiek korzystałem. Jedną prostą usterkę naprawiali przez pół roku oraz 4 wizyty do skończenia się okresu gwarancji. Jak by tego było mało zamówione części samochodu na inną stronę auta. Pomimo powyższego czekałem na wydanie auta prawie godzinę. Pełny nieprofesjonalizm.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2024 13:23
Salon - samochody nowe
Miałem zapytanie ale ...
... pani nawet nie dała mi dokończyć po czym się rozłączyła.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2024 14:29
Salon - samochody nowe
Kontynuacja opinii. Auto ...
... oddawane kilka razy do naprawy i weryfikacji ponieważ pojawiły się problemy z odpalaniem.Po 3 tygodniach auto oddano mi jako naprawione(według serwisu)Po zaledwie 3 dniach od odebrania problem nadal występuje. Czy to jest serwis ?Tak ale gdy klient płaci za wymianę oleju itp. Problem rozwiązany w grudniu 2024,w niezależnym serwisie, który bez najmniejszego problemu poradził sobie z takim rodzajem usterki.Dlaczego dopiero teraz?ponieważ przy niższych temp.problem się pojawiał. Nadmnienie że autoryzowany serwis także auto miał w chwili naprawy gdy temp.były ujemne. Ale nic nie mogli stwierdzić.Jeszcze zaproponowano mi ,że jak zrobię serwis to będą szukać usterki .Całe szczęście że nie oddałem auta.Trudno poniosłem koszty ,ale cała naprawa z zamówieniem części trwała 2 dnia a nie 2 lata w okresie zimowym czasami po 2-3 tygodnie . Nie polecam.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2024 10:49
Salon - samochody nowe
Sytuacja awaryjna. Roczny ...
... Crafter z błedem check engine w trasie ze Szczecina, auto na gwarancji, zero pomocy. Nawet nie wiadomo kiedy będą mogli łaskawie podpiąć auto po komputer(jak coś się zwolni w kolejce, ale nie wiadomo kiedy). Tak wygląda w praktyce gwarancja mobilności i serwis aut na gwarancji w vw.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2024 09:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 grudnia 2024 16:56
Salon - samochody nowe
Dzwonię 3 razy ...
... w ciągu kilku dni, za każdym razem odbiera ktoś ogólny i mówi że przekaże informacje lub ktoś już zajmuje się moim tematem i na tym koniec mimo, że zostałem zapewniany że za chwilę ktoś do mnie oddzwoni. Typowe zbywanie interesanta
Użytkownik sieci
30 listopada 2024 05:56
Salon - samochody nowe
Jestem zażenowany podejściem ...
... serwisu do klienta. Jedyne na co są nastawieni to wyciąganie pieniędzy z kieszeni klienta. W moim prywatnym passacie pojawiły mi się dwa błędy od usterki czytania znaków i świateł automatycznych. Posiadam mały komputer którym mogę odczytać kody błędów i ewentualnie je usuwać. W tym przypadku nie do końca jasne dla mnie było co dane kody oznaczają a usuwanie ich nic nie dawało. Czytałem trochę w internecie na ich temat i miałem kilka domysłów co do naprawy. No ale... postanowiłem udać się do g&g auto Rzeszów na diagnostykę. Już na początku powiedziałem że pojawiają się dwa kody błędów, komputer był podpinany i znam ich wartości. Nie usłyszałem nic na temat diagnostyki. Nie powiedziano mi że jest to diagnostyka podstawowa, gdzie podpinany jest tylko sam komputer i zostaną mi podane te same kody błędów które sam odczytałem. Czekałem 4 godziny tylko na to aby usłyszeć że komputer odczytał to co już powiedzialem(sam odczytuje te błędy w 1min od wejścia do auta) i tutaj ku mojemu zdziwieniu dostałem informację że mogą diagnozować dalej. Zapłaciłem prawie 500zl za nic(za siedzenie bezczynnie 4h by dowiedzieć się tego co sprawdzam w 1min). Dostałem propozycję diagnostyki rozszerzonej za 2000tys zł gdzie np. Zostanie sprawdzone czy kamera jest prawidłowo podpięta!!! Skandal, jednym słowem skandal. Sam sprawdziłem to w 2 minuty po zdjęcie plastiku z lusterka tyle zajmuje. Jestem zażenowany. Pojechałem do Pana z polecenia, który podpiął komputer za darmo, dokonał kalibracji kamery(okazało się że kamera się rozkalibrowala, auto było po wymianie szyby czołowej gdzie nie wykonano mi kalibracji, mówiłem o tym w serwisie ale widocznie dla nich było to zbyt trudne) i po 10minutach wszystko było sprawne. 10 min u mechanika na mieście, profesjonalna kalibracja kamery i rachunek na 350zl. W aso chcieli za diagnostyke rozszerzona 2000tys zł czyli razem zaplacil bym 2500zl. Czuję się oszukany i okradziony. Nie polecam, nie pozdrawiam.
Użytkownik sieci
20 listopada 2024 15:56
Salon - samochody nowe
Nie polecam!
Użytkownik sieci
18 listopada 2024 11:53
Salon - samochody nowe
nie polecam likwidowania ...
... szkód w tym miejscu. po miesiącu oddano mi auto, które nadal nie było sprawne, a serwis nie widział związku ze szkodą. mimo, że nie byłem sprawcą zdarzenia, to diagnoza i naprawa tej usterki w zaufanym warsztacie kosztowała mnie prawie 1500zł. na koniec odniosłem wrażenie, że próbowano wyłudzić ode mnie pieniądze, za tzw. "uszkodzenia niezwiązane ze szkodą" czyli np. porysowana dokładka pod zderzakiem, której nigdy wcześniej nie widziałem na oczy. panowie serwisanci wraz z rzeczoznawcą (z którym niestety nie udało mi się spotkać) wycenili taką przyjemność dla klienta na około 2500zł. po wielu dyskusjach i pytaniach z mojej strony finalnie dostałem informację, że jednak nie muszę opłacać tej faktury. serwis jest na tyle niekompetentny, że nie potrafią nawet poprawnie założyć opon. omijać szerokim łukiem
Użytkownik sieci
2 listopada 2024 01:37
Salon - samochody nowe
obsługa klienta i serwis poniżej krytyki
Użytkownik sieci
25 października 2024 13:20
Salon - samochody nowe
Dno, zadzwonila do ...
... mnie pani z serwisu na polecenie Ergo Hestii celem zlikwidowania szkdy na drozszym aucie typu VW Multivan, podejscie ze startu olewcze do klienta, pretensjonalne, laske robia ze auto naprawia, obsluga klienta dno, zaznacze ze zdarlem w zyciu dobrych pare sut e tym tez zdarzaly sie szkody ale takiej olewczosci nie spotkalem ....
Użytkownik sieci
18 października 2024 12:39
Salon - samochody nowe
bardzo słabo zarówno ...
... pod względem obsługi klienta jak i samego serwisu. chłopaki grzebią w autach za setki tysięcy jednocześnie nie umiejąc poprawnie założyć opon. pan z obsługi klienta notorycznie kłamie i nie przestrzega terminów na, które się umawiamy. pierwszy i ostatni raz
Użytkownik sieci
4 października 2024 17:57
Salon - samochody nowe
Nie ma to ...
... jak kazać czekać na linii, a potem się rozłączyć jak gdyby nigdy nic.
Użytkownik sieci
30 września 2024 13:09
Salon - samochody nowe
Zakupione przeze mnie ...
... używane auto, pochodzące z salonu, uległo awarii już po dwóch tygodniach użytkowania. Samochód wrócił do serwisu na lawecie, jednak przez cały tydzień nie otrzymałam żadnej informacji na temat przyczyny usterki i kiedy mogę odebrać samochód . Po tygodniu kiedy teoretycznie miałam odebrać auro dowiedziałam się, że konieczne jest dodatkowe oczekiwanie, ponieważ wykryto kolejną usterkę i nie są w stanie powiedzieć ile mam czekać bo najpierw mam czekać na decyzje gwarancji , a potem na kolejkę do naprawy . Jestem bardzo rozczarowana zarówno jakością pojazdu, jak i brakiem profesjonalizmu w obsłudze klienta. Niestety, na podstawie swojego doświadczenia, nie mogę polecić tej firmy i to już po 2 tygodniach używania auta , a myślałam ,że przesiadłam się do wyższej klasy marki . Kiedy zapytałam czy jednak to ,że auto kupiłam od nich dwa tygodnie temu nie powinno sprawić ,że naprawa zostanie potraktowana priorytetowo usłyszałam ,że auto kupiłam w dziale aut używanych, a nie od serwisu - no wiec sobie poczekam na moje nowe auto zakupione w trybie pilnym bo potrzebowałam sprawnego pewnego samochodu .
Użytkownik sieci
21 września 2024 07:55
Salon - samochody nowe
Handlowiec w okularkach ...
... najblizej hali z samochodami to za karę tam pracuje? Takiego poniżającego i zlewającego traktowania dawno nie doswiadczyłem. Dłużej i częściej pykaj na tym telefoniku. Ludzie bedą zadowoleni.
Użytkownik sieci
19 września 2024 20:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 września 2024 16:18
Salon - samochody nowe
Niestety obsługa kompletnie ...
... nie szanuje czasu swoich klientów. Umawiam się na konkretną godzinę i czekam na wzięcie pojazdu do serwisu ponad godzinę od umówionej, a po skończonej naprawie samochód stoi na parkingu, a obsługa wysnuwa przedziwne argumenty że coś jest jeszcze z pojazdem robione. Brak profesjonalizmu i słabe podejście do klienta. Szanujmy swój czas!
Użytkownik sieci
6 września 2024 22:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Bardzo ...
... nieprofesjonalny serwis. Mało doświadczona kadra, a co za tym idzie bardzo wysokie koszty. Serwis wycenił samą diagnostykę układu paliwowego na 8 roboczogodzin (koszt prawie 4 tys. zł), inny autoryzowany serwis wycenił tą samą diagnostykę na 1 roboczogodzinę. W G&G auto przez 1 roboczogodzinę udało się podłączyć komputer (za co musiałem zapłacić 455 zł). W ramach tej diagnostyki otrzymałem listę błędów, co do których serwis zmieniał zdanie z którego roku pochodzą :/ W innym autoryzowanym serwisie wiedzieli dokładnie. Sam serwis przez kilka dni nie informował mnie co się dzieje z samochodem, dlatego musiałem interweniować osobiście. Ogólnie straciłem 10 dni, zapłaciłem za nieprofesjonalną diagnostykę i nie otrzymałem nic w zamian. Auto zostało naprawione w innym autoryzowanym serwisie, diagnoza była po 30 minutach, cały koszt naprawy to 1/3 samej diagnostyki w G&G. Update: po opublikowaniu opinii serwis poprosił mnie o zgłoszenie reklamacji. Reklamację złożyłem 10 dni temu pisemnie do kierownika serwisu oraz telefonicznie. Bez odpowiedzi. Serwis ostatecznie poztywnie rozpatrzył moja reklamację, otrztmałem zwrot kosztów diagnostyki.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2024 00:28
Salon - samochody nowe
Serwis to kompletna ...
... porażka, chaos, niekompetencja i brak szacunku do czasu klienta.
Użytkownik sieci
14 lipca 2024 10:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka