87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2019 10:18
Salon - samochody nowe
Przy zgłoszeniu telefonicznym ...
... poprosiłam o auto zastępcze w automacie, po zdaniu auta w serwisie Pani poinformowała mnie, że nie ma wolnego auta w automacie i nie jest w stanie mi pomóc. Bardzo dziękuję za taki serwis, który mógł dzień wcześniej zadzwonić i powiedzieć że nie ma takiego auta. Nigdy więcej!!!!
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2019 17:09
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem ...
... totalna zlewka. Pani w recepcji nawet nie spojrzała w stronę klienta mimo iż stałem przed nią z 3 minuty po 15 minutach nie doczekałem się żadnego zainteresowania ze strony personelu
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2019 15:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2019 23:47
Salon - samochody nowe
29.07.2019 [EDYCJA TEKST ...
... PONIŻEJ] Zdecydowanie odradzam ten salon, dwukrotnie spotkałem się z zupełny brakiem profesjonalizmu objawiającym się, oszukiwaniem klienta, niedotrzymywaniem terminów, ignorancją i zupełnym brakiem komunikacji w systemie CRM przez pracowników. Pierwsze takowe zachowanie miało miejsce na przeglądzie, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym i przesłanym mail z wyceną i zakresem przeglądu (wymiana oleju, filtrów) zdecydowałem się na wizytę. Po przyjedzie do salonu, okazało się że przegląd w porównaniu do wyceny z maila jest o ponad 400 zł droższy (typowe naciąganie klienta), informując że dostałem zupełnie inną wycenę mailowo cena została nieco zmodyfikowana, podczas wizyty zgłosiłem naprawę gwarancyjną dotyczącą otarcia drzwi przez uszczelkę, okazało się że osoba zajmująca się usuwaniem napraw gwarancyjnych jest już niedostępna, i poproszono mnie o ponowny przyjazd celem oględzin i zrobienia odpowiedniej dokumentacji, (nadmieniając osoba odpowiedzialna za usuwanie takowych napraw jest dostępna w jakieś bliżej nieokreślone godziny w ciągu tygodnia z zupełnym wyłączeniem soboty i uwaga na salon VW i Audi zajmuje się tym tylko jeden człowiek), przegląd przedłużył się o dwie godziny i wyjechałem z salonu tuż przed zamknięciem, auto miało zostać wymyte nie zostało. Na drugi dzień otrzymałem telefon z prośbą o wyrażenie opinii, więc przekazałem informację że salon przekazuje zupełnie różne wyceny serwisów i jest to swoiste naciąganie naiwnych klientów, otrzymałem telefon z przeprosinami o za różnice kwoty którą zapłaciłem miałem otrzymać gadżety (około 200zł) przy najbliższej wizycie w salonie. Gwarancyjne naprawienie zgłoszonej usterki - w końcu udało mi się umówić na spotkanie celem zrobienia zdjęć i dokumentacji dotyczącej naprawy gwarancyjnej, od zabrania samochodu do jego oddania minęło 90 minut. Zostałem poinformowany że w ciągu 2 maksymalnie 3 tygodni będzie kontakt ze strony salonu co dalej z tym robimy. 29.07.2019(Ponieważ nie mogę dodać kolejnej opinii edytuje poprzednią) Jeśli szanują Państwo swój czas, pieniądze oraz nerwy zdecydowanie odradzam nawiązywania jakiejkolwiek współpracy i działań z salonem Autorud Rzeszów. Otóż po poprzednim wpisie dostałem telefon i zapewnienia bardzo miłej pani z infolinii że już teraz nie zawiodę się i wszystko zostanie załatwione pozytywnie. Kilka dni później, początkiem lipca otrzymałem telefon celem umówienia się na naprawę gwarancyjną którą ustaliliśmy na dzień 29.07 (dodam że już na trzecią wizytę bo dwie poprzednie były związane z samym zakwalifikowaniem samochodu do naprawy gwarancyjnej wizyta w dzisiejszym miała polegać na pozostawienie auta do naprawy). A więc, udałem się dzisiaj do salonu, z recepcji zostałem skierowany do Pani zajmującej się naprawą szkód, która stwierdziła że takiego zlecenia nie ma i nie zna sprawy, zostałem ponownie skierowany do recepcji (zupełne zamieszanie, nikt nie wie, kto co jak...) po kilku minutach zostało ustalone że Pan zajmujący się moją sprawą jest na chorobowym. Po 30-minutach oczekiwania przyszedł do mnie kierownik serwisu, zaprosił mnie do biurka i otrzymuje informację że Pan zajmujący się sprawą (jedyna kompetentna osoba w sprawie gwarancyjnych napraw lakierniczych) nagle dziś rano się rozchorował. Nasuwa się pytanie czy mamy do czynienia z poważnym salonem i ludźmi, czy klient jest traktowany nie poważnie jak dziecko w sklepie z zabawkami. Wystarczył jeden telefon z informacją że wystąpiła taka sytuacja, a tak dezorganizacja całego dnia pokonywanie niepotrzebnie 150 km.Straciłem swój czas, pieniądze i nerwy (już nie pierwszy raz w tym salonie). Dochodzę do wniosku że nie chce już odbierać kolejnych telefonów z obietnicami bez pokrycia, a wręcz każde ich kolejne zapewnienie to jeszcze większa wtopa. Miałem nadzieje że komentarz będzie edytowany pozytywnie żewszystko zostało wykonanie pomyślnie i złe doświadczenia puszczamy w niepamięć, tymczasem Krótko podsumowując Autorud Rzeszów : ZERO PROFESJONALIZMU, ZUPEŁNY BRAK ORGANIZACJI, PRZEKAZU INFORMACJI, NIE POSZANOWANIE KLIENTA I JEGO CZASU.
Użytkownik sieci
31 lipca 2019 15:45
Salon - samochody nowe
Jak dotąd najgorszy ...
... serwis w jakim byłem. Samochód nowy na gwarancji, żadna z usterek nie została naprawiona. Pan Łukasz z działu serwisu nie wiem co on w ogóle tam robi, bardzo irytujący i zarozumiały człowiek, brak wiedzy. Ostatni raz cokolwiek tam kupiłem a broń Boże naprawiłem.
Użytkownik sieci
31 lipca 2019 13:16
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam ten ...
... salon, dwukrotnie spotkałem się z zupełny brakiem profesjonalizmu
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 12:05
Salon - samochody nowe
Do bani
Użytkownik sieci
19 lipca 2019 06:04
Salon - samochody nowe
Bardzo dobrze
Użytkownik sieci
9 lipca 2019 22:02
Salon - samochody nowe
Chciałem kupić Polo ...
... ze zniżką dla grupy zawodowej. Przez 20 min podeszła do nas tylko pani z recepcji. W Toyocie nie mieli takich problemów
Użytkownik sieci
29 czerwca 2019 17:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 czerwca 2019 10:35
Salon - samochody nowe
Porażka,właśnie dzwoniłem i ...
... każą mi przyjechać zapłacić zaliczkę na czesci za 900 zł
Użytkownik sieci
20 czerwca 2019 22:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 czerwca 2019 09:57
Salon - samochody nowe
Oddawalem samochód do ...
... naprawy i przy odbiorze okazało się że przycisk od regulacji wysokości świateł jest uszkodzony. Pani Małgorzata B. skwitowała to, że skoro od razu to zauważyłem to pewnie to już wcześniej było. Świetnie! Zwalanie na klienta, że auto przy odbiorze z naprawy ma uszkodzenia. Na szczęście serwisant popatrzył i powiedział, że zaraz to zrobią. Autorud musi popracować nad obsługą klienta, bo to jest porażka żeby przy każdej wizycie czuć się jak natręt. Pani Małgorzata B. z Centrum Napraw Powypadkowych to wyjątkowo nieuprzejma osoba. Całe szczęście są inne serwisy niż Autorud.
Użytkownik sieci
11 maja 2019 17:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2019 22:05
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2019 17:27
Salon - samochody nowe
Bardzo dlugie oczekiwanie na realizacje
Użytkownik sieci
17 marca 2019 10:11
Salon - samochody nowe
Nie czytałem wcześniej ...
... opinii innych ale już na starcie gdy oglądałem samochody " wersje budżetowe " nikt z obsługi nie kwapił się aby podejść ,ale stojąc i oglądając Tiguana za 200 tyś od razu znalazł się sprzedawca, widać od razu podejście do klienta za takie dziękuję wybraliśmy inną markę.
Użytkownik sieci
13 marca 2019 12:20
Salon - samochody nowe
Obsługa miła (już ...
... nie, sprawdźcie odpowiedź i na dole mój EDIT), ale na tym kończą się plusy. Samochód używany sprzedany w tragicznym stanie. Wystarczy powiedzieć, że połowę ceny auta zostawiono u mechanika. Póki co. Jeśli idzie o używane auta nie polecam, omijać szerokim łukiem. "107 punktów sprawdzenia stanu auta" to mit. Nawet klimatyzacja nie działa, komputer zimą wciągał powietrze z zewnątrz, więc przy zakupie nie zauważyliśmy. Jak firma mówiąca, że "sprawdza" samochody mogła tego nie zauważyć?! Mój mechanik ogarnął to w ciągu chwili. EDIT: Odpowiedź salonu twierdzi, że przekazała sprawę do działu reklamacji. Ciekawe, że nie trafiło to do mnie. Zwykła, paskudna, PR-owa zagrywka, żeby inne osoby widziały, że coś robią. Omijać.
Użytkownik sieci
8 marca 2019 12:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 marca 2019 22:56
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis jaki ...
... kiedykolwiek przyszło mi odwiedzić. Wmowili mi że jest usterka silnika którą koniecznie trzeba naprawić. Jak tylko wyjechałem z serwisu to zapaliła się kontrolka silnika której wcześniej nie było. Gość wmówił mi że trzeba zrobić tyś km i przyjechać skasować błąd jak już wszystko się ułoży. Musiałem pilnie wyjechać do Niemiec i tam zajechalem jeszcze na serwis aso audi. Jak zobaczyli co asy z tego serwisu zrobili u mnie to złapali się za głowę i do dziś się śmieją. Skończyło się wymianą silnika niestety. Daję jedną gwiazdkę tylko dlatego że nieda się mniej. Omijajcie szerokim łukiem to miejsce !!!