88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2019 22:03
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2019 15:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2019 19:11
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2019 13:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2019 15:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2019 15:52
Salon - samochody nowe
OK
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2019 23:47
Salon - samochody nowe
29.07.2019 [EDYCJA TEKST ...
... PONIŻEJ] Zdecydowanie odradzam ten salon, dwukrotnie spotkałem się z zupełny brakiem profesjonalizmu objawiającym się, oszukiwaniem klienta, niedotrzymywaniem terminów, ignorancją i zupełnym brakiem komunikacji w systemie CRM przez pracowników. Pierwsze takowe zachowanie miało miejsce na przeglądzie, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym i przesłanym mail z wyceną i zakresem przeglądu (wymiana oleju, filtrów) zdecydowałem się na wizytę. Po przyjedzie do salonu, okazało się że przegląd w porównaniu do wyceny z maila jest o ponad 400 zł droższy (typowe naciąganie klienta), informując że dostałem zupełnie inną wycenę mailowo cena została nieco zmodyfikowana, podczas wizyty zgłosiłem naprawę gwarancyjną dotyczącą otarcia drzwi przez uszczelkę, okazało się że osoba zajmująca się usuwaniem napraw gwarancyjnych jest już niedostępna, i poproszono mnie o ponowny przyjazd celem oględzin i zrobienia odpowiedniej dokumentacji, (nadmieniając osoba odpowiedzialna za usuwanie takowych napraw jest dostępna w jakieś bliżej nieokreślone godziny w ciągu tygodnia z zupełnym wyłączeniem soboty i uwaga na salon VW i Audi zajmuje się tym tylko jeden człowiek), przegląd przedłużył się o dwie godziny i wyjechałem z salonu tuż przed zamknięciem, auto miało zostać wymyte nie zostało. Na drugi dzień otrzymałem telefon z prośbą o wyrażenie opinii, więc przekazałem informację że salon przekazuje zupełnie różne wyceny serwisów i jest to swoiste naciąganie naiwnych klientów, otrzymałem telefon z przeprosinami o za różnice kwoty którą zapłaciłem miałem otrzymać gadżety (około 200zł) przy najbliższej wizycie w salonie. Gwarancyjne naprawienie zgłoszonej usterki - w końcu udało mi się umówić na spotkanie celem zrobienia zdjęć i dokumentacji dotyczącej naprawy gwarancyjnej, od zabrania samochodu do jego oddania minęło 90 minut. Zostałem poinformowany że w ciągu 2 maksymalnie 3 tygodni będzie kontakt ze strony salonu co dalej z tym robimy. 29.07.2019(Ponieważ nie mogę dodać kolejnej opinii edytuje poprzednią) Jeśli szanują Państwo swój czas, pieniądze oraz nerwy zdecydowanie odradzam nawiązywania jakiejkolwiek współpracy i działań z salonem Autorud Rzeszów. Otóż po poprzednim wpisie dostałem telefon i zapewnienia bardzo miłej pani z infolinii że już teraz nie zawiodę się i wszystko zostanie załatwione pozytywnie. Kilka dni później, początkiem lipca otrzymałem telefon celem umówienia się na naprawę gwarancyjną którą ustaliliśmy na dzień 29.07 (dodam że już na trzecią wizytę bo dwie poprzednie były związane z samym zakwalifikowaniem samochodu do naprawy gwarancyjnej wizyta w dzisiejszym miała polegać na pozostawienie auta do naprawy). A więc, udałem się dzisiaj do salonu, z recepcji zostałem skierowany do Pani zajmującej się naprawą szkód, która stwierdziła że takiego zlecenia nie ma i nie zna sprawy, zostałem ponownie skierowany do recepcji (zupełne zamieszanie, nikt nie wie, kto co jak...) po kilku minutach zostało ustalone że Pan zajmujący się moją sprawą jest na chorobowym. Po 30-minutach oczekiwania przyszedł do mnie kierownik serwisu, zaprosił mnie do biurka i otrzymuje informację że Pan zajmujący się sprawą (jedyna kompetentna osoba w sprawie gwarancyjnych napraw lakierniczych) nagle dziś rano się rozchorował. Nasuwa się pytanie czy mamy do czynienia z poważnym salonem i ludźmi, czy klient jest traktowany nie poważnie jak dziecko w sklepie z zabawkami. Wystarczył jeden telefon z informacją że wystąpiła taka sytuacja, a tak dezorganizacja całego dnia pokonywanie niepotrzebnie 150 km.Straciłem swój czas, pieniądze i nerwy (już nie pierwszy raz w tym salonie). Dochodzę do wniosku że nie chce już odbierać kolejnych telefonów z obietnicami bez pokrycia, a wręcz każde ich kolejne zapewnienie to jeszcze większa wtopa. Miałem nadzieje że komentarz będzie edytowany pozytywnie żewszystko zostało wykonanie pomyślnie i złe doświadczenia puszczamy w niepamięć, tymczasem Krótko podsumowując Autorud Rzeszów : ZERO PROFESJONALIZMU, ZUPEŁNY BRAK ORGANIZACJI, PRZEKAZU INFORMACJI, NIE POSZANOWANIE KLIENTA I JEGO CZASU.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2019 14:46
Salon - samochody nowe
Bardzo wysoki standard ...
... działu sprzedaży, na pewno wrócę po kolejne auto w przyszłości!
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2019 14:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 lipca 2019 15:45
Salon - samochody nowe
Jak dotąd najgorszy ...
... serwis w jakim byłem. Samochód nowy na gwarancji, żadna z usterek nie została naprawiona. Pan Łukasz z działu serwisu nie wiem co on w ogóle tam robi, bardzo irytujący i zarozumiały człowiek, brak wiedzy. Ostatni raz cokolwiek tam kupiłem a broń Boże naprawiłem.
Użytkownik sieci
31 lipca 2019 13:16
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam ten ...
... salon, dwukrotnie spotkałem się z zupełny brakiem profesjonalizmu
Użytkownik sieci
28 lipca 2019 14:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 lipca 2019 06:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 18:44
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 12:05
Salon - samochody nowe
Do bani
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 10:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 08:51
Salon - samochody nowe
Profesjonalnie szybko i ...
... tanio polecam i pozdrawiam Pana Jana za pomoc
Użytkownik sieci
22 lipca 2019 21:48
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 lipca 2019 20:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 lipca 2019 20:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek