88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 marca 2020 19:46
Salon - samochody nowe
To była porażka ...
... 6 godzin czekania i nie dali rady. Chcieli wymieniać dobre klocki i tarcze normalnie banda powinni to zamknac
Użytkownik sieci
27 lutego 2020 13:26
Salon - samochody nowe
Nie płacą za wykonane usługi
Użytkownik sieci
19 lutego 2020 19:22
Salon - samochody nowe
Mam bardzo złe doświadczenia z serwisem VW
Użytkownik sieci
2 lutego 2020 22:53
Salon - samochody nowe
Słaba obsluga
Użytkownik sieci
16 stycznia 2020 22:15
Salon - samochody nowe
Odniosę się tylko ...
... do servisu...SKANDALOZA!!! Czekam z niecierpliwością aż skończy się gwarancja i te nieszczęsne przymusowe wizyty i wracam do swojego mechanika...
Użytkownik sieci
10 stycznia 2020 08:29
Salon - samochody nowe
10.01.2020 Salon czynny ...
... od 9:00 ! - może łaskawie ktoś zmieni w informacjach ?
Użytkownik sieci
9 stycznia 2020 16:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 grudnia 2019 15:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 grudnia 2019 16:48
Salon - samochody nowe
Przyjechałem z niedziałającym ...
... kierunkowskazem - z jakiegoś powodu do lampy nie dochodził prąd.Po podłączeniu samochodu pod komputer uznali, że nic nie mogą zrobić gdyż jest to amerykańska wersja samochodu i nie posiadaja tak zaawansowanego programu do kodowania. Zaproponowali mi, ze mogą rozebrać samochód, ale będzie mnie to kosztowało minimum 1700 zł i nie gwarantują , ze znajdą usterke. Oczywiście odmowiłem i po zapłacie 250 zł za podłączenie do komputera opuściłem to miejsce. Z problemem poszedłem do pierwszego lepszego elektryka, który naprawiłl mi usterke w kilka godzin za 150 zł... Amatorszczyzna i niepoważne traktowanie klienta. Nie polecam!
Użytkownik sieci
13 grudnia 2019 22:33
Salon - samochody nowe
Odradzam.Nigdy więcej tam ...
... nic nie kupię.Moja opinia nie jest odosobniona,co druga opinia zamieszczona na google w ostatnich miesiącach jest negatywna.Oby ktoś otworzył konkurencyjny salon na Podkarpaciu !
Użytkownik sieci
6 grudnia 2019 12:41
Salon - samochody nowe
Słaby serwis Nie polecam
Użytkownik sieci
19 listopada 2019 10:27
Salon - samochody nowe
Oni chyba nie ...
... chcą sprzedawać samochodów. Kompletny brak zainteresowania klientem, rotacja pracowników jak na karuzeli - jednego dnia umawiasz się na jazdę próbną na następny dzień - przyjeżdżasz, a on już nie pracuje ... A serwis to jakieś totalne nieporozumienie, kierownik stwierdza na oko, że naprawa nie może być wykonana w ramach gwarancji, bo nie... jedynie jak zapłacę... Dla porównania w serwisie w Wawie kierownik zaproponował diagnozę po czym poinformował, iż z uwagi na wadę fabryczną cześć została wymieniona w ramach gwarancji... Nie polecam! AUTORUD to niestety przykład podkarpackiej wsi zabitej dechami! Juz widze jak dzial reklamacji Autorud poprawia jakosc uslug ... wklejaja ta sama odpowiedz od kilku miesiecy - ale jak widac nic sie dalej nie zmienia ... TRAGEDIA !
Użytkownik sieci
6 października 2019 03:14
Salon - samochody nowe
Porażka zatrzęsienie auta ...
... kluczyki w środku samochodu propozycja wybicia szyby plus dwa dni oczekiwania na wymianę około 2000 zł 6 godziny oczekiwania na otwarcie 100 Lat za afrkanami prywatny serwis czas otwarcia auta 6 mimit 200 zł pozostawiam bez komentarza serwis nadaje się do naprawy syrenki ? Dziady!!!!!!
Użytkownik sieci
1 października 2019 18:13
Salon - samochody nowe
Praca serwisu to ...
... jakaś porażka!!! Na wymiane opon czekam już ponad 2 godziny od czasu jak wzięli mój samochód. Wymiana opon z ich winy bo przy zakupie samochodu pomylili rozmiar opon zimowych (też czekałem godzinę zanim się zorientowali) i drugi raz musiałem przyjeżdżać i tyle czekać. Szanują tu pracę. Masakra jakaś!!!
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2019 20:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2019 10:18
Salon - samochody nowe
Przy zgłoszeniu telefonicznym ...
... poprosiłam o auto zastępcze w automacie, po zdaniu auta w serwisie Pani poinformowała mnie, że nie ma wolnego auta w automacie i nie jest w stanie mi pomóc. Bardzo dziękuję za taki serwis, który mógł dzień wcześniej zadzwonić i powiedzieć że nie ma takiego auta. Nigdy więcej!!!!
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2019 17:09
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem ...
... totalna zlewka. Pani w recepcji nawet nie spojrzała w stronę klienta mimo iż stałem przed nią z 3 minuty po 15 minutach nie doczekałem się żadnego zainteresowania ze strony personelu
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2019 15:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2019 23:47
Salon - samochody nowe
29.07.2019 [EDYCJA TEKST ...
... PONIŻEJ] Zdecydowanie odradzam ten salon, dwukrotnie spotkałem się z zupełny brakiem profesjonalizmu objawiającym się, oszukiwaniem klienta, niedotrzymywaniem terminów, ignorancją i zupełnym brakiem komunikacji w systemie CRM przez pracowników. Pierwsze takowe zachowanie miało miejsce na przeglądzie, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym i przesłanym mail z wyceną i zakresem przeglądu (wymiana oleju, filtrów) zdecydowałem się na wizytę. Po przyjedzie do salonu, okazało się że przegląd w porównaniu do wyceny z maila jest o ponad 400 zł droższy (typowe naciąganie klienta), informując że dostałem zupełnie inną wycenę mailowo cena została nieco zmodyfikowana, podczas wizyty zgłosiłem naprawę gwarancyjną dotyczącą otarcia drzwi przez uszczelkę, okazało się że osoba zajmująca się usuwaniem napraw gwarancyjnych jest już niedostępna, i poproszono mnie o ponowny przyjazd celem oględzin i zrobienia odpowiedniej dokumentacji, (nadmieniając osoba odpowiedzialna za usuwanie takowych napraw jest dostępna w jakieś bliżej nieokreślone godziny w ciągu tygodnia z zupełnym wyłączeniem soboty i uwaga na salon VW i Audi zajmuje się tym tylko jeden człowiek), przegląd przedłużył się o dwie godziny i wyjechałem z salonu tuż przed zamknięciem, auto miało zostać wymyte nie zostało. Na drugi dzień otrzymałem telefon z prośbą o wyrażenie opinii, więc przekazałem informację że salon przekazuje zupełnie różne wyceny serwisów i jest to swoiste naciąganie naiwnych klientów, otrzymałem telefon z przeprosinami o za różnice kwoty którą zapłaciłem miałem otrzymać gadżety (około 200zł) przy najbliższej wizycie w salonie. Gwarancyjne naprawienie zgłoszonej usterki - w końcu udało mi się umówić na spotkanie celem zrobienia zdjęć i dokumentacji dotyczącej naprawy gwarancyjnej, od zabrania samochodu do jego oddania minęło 90 minut. Zostałem poinformowany że w ciągu 2 maksymalnie 3 tygodni będzie kontakt ze strony salonu co dalej z tym robimy. 29.07.2019(Ponieważ nie mogę dodać kolejnej opinii edytuje poprzednią) Jeśli szanują Państwo swój czas, pieniądze oraz nerwy zdecydowanie odradzam nawiązywania jakiejkolwiek współpracy i działań z salonem Autorud Rzeszów. Otóż po poprzednim wpisie dostałem telefon i zapewnienia bardzo miłej pani z infolinii że już teraz nie zawiodę się i wszystko zostanie załatwione pozytywnie. Kilka dni później, początkiem lipca otrzymałem telefon celem umówienia się na naprawę gwarancyjną którą ustaliliśmy na dzień 29.07 (dodam że już na trzecią wizytę bo dwie poprzednie były związane z samym zakwalifikowaniem samochodu do naprawy gwarancyjnej wizyta w dzisiejszym miała polegać na pozostawienie auta do naprawy). A więc, udałem się dzisiaj do salonu, z recepcji zostałem skierowany do Pani zajmującej się naprawą szkód, która stwierdziła że takiego zlecenia nie ma i nie zna sprawy, zostałem ponownie skierowany do recepcji (zupełne zamieszanie, nikt nie wie, kto co jak...) po kilku minutach zostało ustalone że Pan zajmujący się moją sprawą jest na chorobowym. Po 30-minutach oczekiwania przyszedł do mnie kierownik serwisu, zaprosił mnie do biurka i otrzymuje informację że Pan zajmujący się sprawą (jedyna kompetentna osoba w sprawie gwarancyjnych napraw lakierniczych) nagle dziś rano się rozchorował. Nasuwa się pytanie czy mamy do czynienia z poważnym salonem i ludźmi, czy klient jest traktowany nie poważnie jak dziecko w sklepie z zabawkami. Wystarczył jeden telefon z informacją że wystąpiła taka sytuacja, a tak dezorganizacja całego dnia pokonywanie niepotrzebnie 150 km.Straciłem swój czas, pieniądze i nerwy (już nie pierwszy raz w tym salonie). Dochodzę do wniosku że nie chce już odbierać kolejnych telefonów z obietnicami bez pokrycia, a wręcz każde ich kolejne zapewnienie to jeszcze większa wtopa. Miałem nadzieje że komentarz będzie edytowany pozytywnie żewszystko zostało wykonanie pomyślnie i złe doświadczenia puszczamy w niepamięć, tymczasem Krótko podsumowując Autorud Rzeszów : ZERO PROFESJONALIZMU, ZUPEŁNY BRAK ORGANIZACJI, PRZEKAZU INFORMACJI, NIE POSZANOWANIE KLIENTA I JEGO CZASU.
Użytkownik sieci
31 lipca 2019 15:45
Salon - samochody nowe
Jak dotąd najgorszy ...
... serwis w jakim byłem. Samochód nowy na gwarancji, żadna z usterek nie została naprawiona. Pan Łukasz z działu serwisu nie wiem co on w ogóle tam robi, bardzo irytujący i zarozumiały człowiek, brak wiedzy. Ostatni raz cokolwiek tam kupiłem a broń Boże naprawiłem.