88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2018 10:22
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, Szanowni ...
... Państwo w odpowiedzi na pismo które nie ukrywam że jest po prostu nie na miejscu, informuję iż; 1. samochód został przekazany na lawetę firmy STARTER24 bez jakichkolwiek uszkodzeń co jest potwierdzone stosownym protokołem ! 2. samochód zakładam że został przekazany z rąk STARTER 24 do rąk AUTORUD RZESZÓW też na podstawie protokołu więc nasuwa się pytanie gdzie jest protokół ? proszę o załączenie wspomnianego protokołu ! 3. w dniu 22.06.2018 r. kierowca auto lawety z firmy STARTER24 wysłał do nas zdjęcia samochodu z parkingu AUTORUD RZESZÓW że auto dotarło bez żadnego problemu i bez widocznych uszkodzeń i ogólnie wszystko w porządku. 4. samochód był w serwisie, nie komentuję czasu naprawy ale to mnie nie interesuje ponieważ po 7 dniach auto zostało zwrócone. 5. firma AUTORUD RZESZÓW przekazała firmie STARTER 24 auto w celu odstawienia do właściciela i tutaj widać na samochodzie uszkodzenia, co robi kierowca auto lawety firmy STARTER 24 ? dokonuje oględzin samochodu z każdej strony, zakładam że robi dokumentację fotograficzną, doświadczony kierowca zauważa uszkodzenia które odnotowuje na stosownym protokole odbioru auta, co robi serwis AUTORUD RZESZÓW ? wyśmiewa się z kierowcy STARTER 24 dodatkowo mają pretensje co robi kierowca, że niby tak się nie robi. 6. samochód został dostarczony w sposób profesjonalny przez firmę STARTER24 na każdym etapie nas informowano co się dzieje z autem w transporcie do serwisu i z serwisu do naszego domu więc tutaj jak widać zachowano szczególną ostrożność i uwagę. Podsumowując ja jako Klient zgłosiłem problem do firmy STARTER24 w dniu R E K L A M A C J A z dnia 02.07.2018 r. AUDI Q7 nr rej. WB2737R co po wyjaśnieniu z firmą STARTER24 okazuje się że na podstawie protokołów odbioru auta od klienta i odbioru auta z serwisu jest poważny PROBLEM ! Firma AUTORUD RZESZÓW umywa ręce i próbuje zamieść sprawę pod dywany ? że niby ja mam przyjechać do Was do serwisu w Rzeszowie ? żebyście dokonali oględzin ? Panie Marcinie sposób kontaktu z Państwem jest specyficzny ale proszę mi wierzyć staram się być wyrozumiały ale nie głupi i tak nie mam zamiaru się pojawić u Państwa w serwisie ani w ciągu 7 dni ani też w przyszłości ponieważ sposób komunikacji i obsługi jest zbyt niski, po za tym kto poniesie koszty tej wizyty ? koszty dojazdu ? mojego czasu ? myślę że jak bym ja Wam zrobił wycenę mojej wizyty u Was w serwisie to koszt byłby na poziomie ~ 10 000 zł zatem proszę nie wymagać czegoś za co nie jesteście w stanie zapłacić. Wspomniał "ktoś" bo ani imienia i nazwiska.. w tym piśmie skierowanym z AUTORUD RZESZÓW do HOUSE TECHNOLOGY Sp. Z o.o. że niby były prośby o przesłanie zdjęć i ja tutaj śmiało potwierdzam że tyle razy ile byłem poproszony o zdjęcia to odesłałem informację że nie mam możliwości wykonania oraz wysłania zdjęć! po za tym ani nie mam takiej ochoty ani obowiązku żeby specjalnie dla tej sytuacji kupować sprzęt fotograficzny żeby przesłać Państwu zdjęcia bo serwis AUTORUD RZESZÓW nie potrafi załatwić sprawy tak jak to powinni zrobić czyli w sposób szybki bo nie ulega wątpliwości że uszkodzenia powstały w serwisie AUTORUD RZESZÓW. Panie Marcinie bardzo proszę o ponowne przeanalizowanie tego co się wydarzyło ponieważ ja się nie godzę na tego typu działania które są poniżej jakichkolwiek standardów, jeśli firma AUTORUD RZESZÓW chce zdjęcia to zapraszam do Warszawy z odpowiednim sprzętem i proszę je sobie wykonać. Ja oczekuję załatwienia sprawy przez autoryzowany serwis przy użyciu Waszej polisy firmowej. Pozdrawiam, Władysław Bołoz ------------------------- W jaki sposób Mam Państwu odpowiedzieć skoro opcja odpowiedź na opinię jest zablokowana ? Nr. telefonu który widnieje na stronie internetowej (ogólny) nie odpowiada , próbowałem 12x i nic zatem bardzo proszę o weryfikację. Dziękuję Władysław Bołoz
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2018 12:29
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2018 20:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2018 16:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2018 19:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2018 21:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2018 08:26
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2018 21:12
Salon - samochody nowe
OK
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2018 09:48
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2018 13:10
Salon - samochody nowe
Punkt klienta z ...
... możliwością zrobienia sobie kawy czy herbaty
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2018 12:49
Salon - samochody nowe
Kiepska jakość przeglądów ...
... i nieslownosc obsługi. Za wymianę opon przy okazji przeglądu cena to 250 pln...
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2018 01:22
Salon - samochody nowe
Długi czas oczekiwania na wolnego konsultanta.
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2018 11:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2018 22:34
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2018 11:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 lipca 2018 17:20
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 lipca 2018 15:14
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa. Samochody nowe i używane z gwarancją.
Użytkownik sieci
28 lipca 2018 07:15
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 lipca 2018 05:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 lipca 2018 00:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek