87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 lutego 2019 21:18
Salon - samochody nowe
nie polecam
Użytkownik sieci
14 lutego 2019 16:23
Salon - samochody nowe
Brak możliwości skontaktowania ...
... się telefonicznie z serwisem i otrzymania informacji na temat swojego samochodu
Użytkownik sieci
11 lutego 2019 18:07
Salon - samochody nowe
Kupiłem używanego golfa ...
... 7. Auto super, obsługa też w porządku. Podczas negocjacji ceny ustaliliśmy że auto będzie miało zrobimy pełny serwis (w cenie auta) bo już tego wymagało (wymiana oleju, wszystkie filtry, założenie opon zimowych które sam kupiłem i przywiozłem), koszt ponoć 1500zl. Jednak podczas odbioru okazało się ze zginęła książka serwisowa. Wcześniej była. Przeglądałem nawet dokładnie. Pan zapewniał że wymienio olej, wszystkie filtry, ze założono nowe wycieraczki. nie wiem czy kłamał czy serwis coś źle przekazał informacje. Niewiele zrobiono w tym aucie. Wycieraczki nie wiem czy nowe. Ale są ok. Filtr kabinowy, silinowy, w fatalnym stanie. Odrazu wymieniłem. Filtr oleju i olej trudno było ocenić. Widząc ze tamte filtry jednak nie wymienili to olej też zmieniłem. Filtr paliwa tez muszę wymienić bo w takim razie tez napewno jest stary. Jestem bardzo zawiedziony. . Jeżeli olej był stary i zaufał bym salonowi to moglbym mieć powarzny problem. Oleje i filtry to nie duży wydatek. Ale jednak na tym zaoszczędzono. A już myślałem o kupnie następnego auta w Autorud Rzeszów. Niepolecam współpracy.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2019 19:13
Salon - samochody nowe
Nisko ocena serwisu ...
... ze względu na fatalną organizacje pracy. Ja rozumiem że coś się psuje ale wymiana żarówki led wymagała 4 wizyt. Za każdym razem gdy przyjeżdżam na serwis lub przegląd to albo muszę czekać albo okazuje się że nie mogą tego zrobić bo to brak części to "komputer ich źle nakierował na usterkę".
Użytkownik sieci
11 stycznia 2019 09:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 grudnia 2018 09:25
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 grudnia 2018 18:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 grudnia 2018 12:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 grudnia 2018 17:41
Salon - samochody nowe
Ogromnie nieuprzejmy gość, ...
... który zajmuje się sprzedażą samochodów używanych. Zero profesjonalizmu.
Użytkownik sieci
9 listopada 2018 06:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 października 2018 16:05
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 października 2018 12:43
Salon - samochody nowe
Zacznę od tego, ...
... że naprawa powypadkowa ( z OC sprawcy) wykonana bardzo dobrze i tu nie ma się do czego przyczepić, obsługa miła (pozdrawiam Pana Wiktora) Auto zastępcze (co prawda nie automat jak auto naprawiane) bardzo fajne . Jakby na tym się skończyło to 5 gwiazdek i polecam. Niestety -1 gwiazdka . Taki mały drobiazg, nic ważnego a jednak wkurza. Bez pytania mnie o zdanie, bez mojej wiedzy/chęci/prośby wymiana listwy pod rejestracją na ich reklamę ( zupełnie nie związane z naprawą). Ja wiem że inne serwisy to robią, ale jak kiedyś miałem Toyotę to przynajmniej zapytali się czy mi to nie przeszkadza. -2 gwiazdka. Po naprawie mimo iż mówiłem, że nie chcę żadnych telefonów, nie zaakceptowałem żadnych zgód marketingowych, to oczywiście zadzwonili w celu badania satysfakcji. -3 gwiazdka. Piszesz maila dochodzi informacja zwrotna, że odpowiedzą w ciągu 24 godzin i co ? I nic. Ja wiem, że piszę o drobnostkach, ale już lepiej napisać "pocałuj nas w czoło, podpisano Autorud rzeszów" niż nic nie odpowiadać. Pewnie i tak się skończy na tym, że jeszcze do nich przyjadę, bo z naprawy jestem zadowolony. Tylko następnym razem przynajmniej zapytajcie się czy ktoś chce jeździć nieodpłatnie z waszą reklamą, i nie dzwońcie na siłę do ludzi bo to tylko wkurza. Mimo wszystko pozdrawiam Konrad Sochacki
Użytkownik sieci
5 października 2018 14:35
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 października 2018 17:24
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2018 10:22
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, Szanowni ...
... Państwo w odpowiedzi na pismo które nie ukrywam że jest po prostu nie na miejscu, informuję iż; 1. samochód został przekazany na lawetę firmy STARTER24 bez jakichkolwiek uszkodzeń co jest potwierdzone stosownym protokołem ! 2. samochód zakładam że został przekazany z rąk STARTER 24 do rąk AUTORUD RZESZÓW też na podstawie protokołu więc nasuwa się pytanie gdzie jest protokół ? proszę o załączenie wspomnianego protokołu ! 3. w dniu 22.06.2018 r. kierowca auto lawety z firmy STARTER24 wysłał do nas zdjęcia samochodu z parkingu AUTORUD RZESZÓW że auto dotarło bez żadnego problemu i bez widocznych uszkodzeń i ogólnie wszystko w porządku. 4. samochód był w serwisie, nie komentuję czasu naprawy ale to mnie nie interesuje ponieważ po 7 dniach auto zostało zwrócone. 5. firma AUTORUD RZESZÓW przekazała firmie STARTER 24 auto w celu odstawienia do właściciela i tutaj widać na samochodzie uszkodzenia, co robi kierowca auto lawety firmy STARTER 24 ? dokonuje oględzin samochodu z każdej strony, zakładam że robi dokumentację fotograficzną, doświadczony kierowca zauważa uszkodzenia które odnotowuje na stosownym protokole odbioru auta, co robi serwis AUTORUD RZESZÓW ? wyśmiewa się z kierowcy STARTER 24 dodatkowo mają pretensje co robi kierowca, że niby tak się nie robi. 6. samochód został dostarczony w sposób profesjonalny przez firmę STARTER24 na każdym etapie nas informowano co się dzieje z autem w transporcie do serwisu i z serwisu do naszego domu więc tutaj jak widać zachowano szczególną ostrożność i uwagę. Podsumowując ja jako Klient zgłosiłem problem do firmy STARTER24 w dniu R E K L A M A C J A z dnia 02.07.2018 r. AUDI Q7 nr rej. WB2737R co po wyjaśnieniu z firmą STARTER24 okazuje się że na podstawie protokołów odbioru auta od klienta i odbioru auta z serwisu jest poważny PROBLEM ! Firma AUTORUD RZESZÓW umywa ręce i próbuje zamieść sprawę pod dywany ? że niby ja mam przyjechać do Was do serwisu w Rzeszowie ? żebyście dokonali oględzin ? Panie Marcinie sposób kontaktu z Państwem jest specyficzny ale proszę mi wierzyć staram się być wyrozumiały ale nie głupi i tak nie mam zamiaru się pojawić u Państwa w serwisie ani w ciągu 7 dni ani też w przyszłości ponieważ sposób komunikacji i obsługi jest zbyt niski, po za tym kto poniesie koszty tej wizyty ? koszty dojazdu ? mojego czasu ? myślę że jak bym ja Wam zrobił wycenę mojej wizyty u Was w serwisie to koszt byłby na poziomie ~ 10 000 zł zatem proszę nie wymagać czegoś za co nie jesteście w stanie zapłacić. Wspomniał "ktoś" bo ani imienia i nazwiska.. w tym piśmie skierowanym z AUTORUD RZESZÓW do HOUSE TECHNOLOGY Sp. Z o.o. że niby były prośby o przesłanie zdjęć i ja tutaj śmiało potwierdzam że tyle razy ile byłem poproszony o zdjęcia to odesłałem informację że nie mam możliwości wykonania oraz wysłania zdjęć! po za tym ani nie mam takiej ochoty ani obowiązku żeby specjalnie dla tej sytuacji kupować sprzęt fotograficzny żeby przesłać Państwu zdjęcia bo serwis AUTORUD RZESZÓW nie potrafi załatwić sprawy tak jak to powinni zrobić czyli w sposób szybki bo nie ulega wątpliwości że uszkodzenia powstały w serwisie AUTORUD RZESZÓW. Panie Marcinie bardzo proszę o ponowne przeanalizowanie tego co się wydarzyło ponieważ ja się nie godzę na tego typu działania które są poniżej jakichkolwiek standardów, jeśli firma AUTORUD RZESZÓW chce zdjęcia to zapraszam do Warszawy z odpowiednim sprzętem i proszę je sobie wykonać. Ja oczekuję załatwienia sprawy przez autoryzowany serwis przy użyciu Waszej polisy firmowej. Pozdrawiam, Władysław Bołoz ------------------------- W jaki sposób Mam Państwu odpowiedzieć skoro opcja odpowiedź na opinię jest zablokowana ? Nr. telefonu który widnieje na stronie internetowej (ogólny) nie odpowiada , próbowałem 12x i nic zatem bardzo proszę o weryfikację. Dziękuję Władysław Bołoz
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2018 21:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2018 12:49
Salon - samochody nowe
Kiepska jakość przeglądów ...
... i nieslownosc obsługi. Za wymianę opon przy okazji przeglądu cena to 250 pln...
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2018 01:22
Salon - samochody nowe
Długi czas oczekiwania na wolnego konsultanta.
Użytkownik sieci
15 lipca 2018 12:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 lipca 2018 10:04
Salon - samochody nowe
Niestety z bolem ...
... w sercu i pomimo zastosowaniu kategorii patriotyzm regionalny ze wzgledu na jakosc zalatwianych problemow radze lagodnym lukiem omijac ten salon. Polityka Firmy sprowadza sie li tylko do jednego - drenazu kieszeni klienta polaczonego z niska jakoscia wykonanych uslug. Szkoda. Choc w tej samej Firmie ale w Stalowej Woli mozna wszystko. No prawie wszystko. Goraco polecam salon VW w Tarnowie Zglobicach. Warto nadlozyc kilometrow a zadowolenie kierowcy wyraznie wzrasta wprost proporcjonalnie do swiadczonych uslug. Moze to nazwa zobowiazuje - Volkswagen Porsche Tarnow.