87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2024 00:05
Salon - samochody nowe
Serwis Dramat, obsługa ...
... jeszcze gorsza omijać jak najdalej. Dziś byłem w Najlepszym serwisie w Polsce Wrocław ul. Horbaczewskiego mogą się jedynie od nich uczyć, jednak ich kierownik PŁ to niech zacznie od podstaw nauki. Szanowni użytkownicy Google proszę dla Waszego spokoju unikać serwisu Gall ICM Wrocław
Użytkownik sieci
24 marca 2024 21:34
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam zakup ...
... "sprawdzonego" samochodu używanego. Niedawno zakupiliśmy samochód, który jak się później okazało prawdopodobnie został nam sprzedany z wadą ukrytą. Oczywiście dopuszczam do myśli to, że mogło to być nieświadome co nie zmienia faktu, że salon kompletnie nie poczuwa się do czegokolwiek. W dniu odbioru samochodu z salonu i przejechaniu około 200 km pojawił się check engine. Po podłączeniu do komputera pokazały się dwa błędy: uboga mieszanka paliwa oraz niska skuteczność układu katalicznego. Uznaliśmy, że winny jest źle wyregulowany gaz więc podjechaliśmy na regulację i okazało się, że faktycznie parametry były w opłakanym stanie, ale wszystko zostało ustawione tak jak należy. Niestety ku mojemu zdziwieniu po kolejnych 200km znów pojawił się check engine, tym razem jedyny błąd, który się pojawił to niska skuteczność układu katalicznego wskazując na uszkodzoną sondę lub katalizator. Błąd został znów usunięty, ale co ciekawe pojawiał się regularnie co około 200km. Posiadając wystarczającą wiedzę o tym, że z samochodem było już coś nie tak w momencie zakupu zadzwoniłem do osoby, która zajmowała się sprzedażą. Ku mojemu zdziwieniu otrzymałem informację, że salon nic nie zrobi w tej sprawie. Pan po prostu mnie poinformował, że z doświadczenia wie, że w tym przypadku nic nie zdziałam (potraktowałem te słowa tak jakbym nie był pierwszą osobą, która zwraca się z problemami po zakupie samochodu). Na słowa dotyczące zbyt ubogiej mieszanki usłyszałem jedynie, że to ktoś inny regulował gaz, a nie u nich na serwisie, bo oni nie mają odpowiedniego sprzętu do obsługi instalacji gazowych tej firmy (nie zmienia to faktu, że zostałem poinformowany, że auto jest sprawdzone i w 100% sprawne na dzień wyjazdu, a to w jakim stanie auto jest wydane spoczywa na salonie, bo to on był właścicielem pojazdu w tym dniu). Zrezygnowany telefonem zacząłem więc naprawę na własną rękę i jak się później okazało katalizator był w tak opłakanym stanie, że nie nadawał się nawet do czyszczenia, a jedynie na śmietnik. Przy zakupie przypominam "sprawdzonego" samochodu za kilkadziesiąt tysięcy złotych otrzymałem dodatkowo naprawę za 3100zł z własnej kieszeni na kilkanaście dni po zakupie ponieważ Pan w salonie stwierdził, że to nie ich wina i nic z tym nie zrobią(katalizator nie zapycha się z dnia na dzień więc to również nie jest moja wina). Dodatkowo kazałem przejrzeć mechanikowi jeszcze samochód skoro stał już na wymianę katalizatora. Okazało się, że został tak sprawdzony, że do wymiany są jeszcze piasty w tylnych kołach oraz amortyzatory, bo są już wylane. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że to samochód używany, ale jednak po autoryzowanym salonie oraz serwisie spodziewałbym powiedzenia wprost co jest do ewentualnego zrobienia, a nie udawania że wszystko jest w porządku byle tylko sprzedać samochód. EDIT: od odpowiedzi ze strony salonu minął już miesiąc i gdyby ktoś był ciekawy to salon po raz kolejny olał temat i nie podjął żadnej próby kontaktu. To wszystko bardzo ładnie wygląda na piśmie, ale niestety jeśli chodzi o słowność to niestety jej w tym przypadku nie ma.
Użytkownik sieci
8 marca 2024 09:57
Salon - samochody nowe
W życiu nie ...
... trafiłem do podobnego serwisu -autoryzowanego dodam!!! Wymiana oleju w silniku-zapomnieli wcisnąć bagnet do pomiaru oleju w silniku. Efekt -za nim się zorientowałem wyleciał litr oleju i zapaliła się kontrolka cały silnik zaje.......ny. Udawali,że czyścili bezczelność i chamstwo. Później wymiana alternatora bo zalany i wczesniej niż powinienem rozrzadu na moj koszt jako konsekwencja ich głupoty. Kto sprawdza po wyjeździe z serwisu czy bagnet jest na swoim miejscu!!!! Porażka jednym słowem!!!
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 10:58
Salon - samochody nowe
A sie zirytowalem, ...
... po wielu probach dodzwonienia sie bo akurat są problemy techniczne Panu sie nawet nie chcialo wyceninić naprawy "bo to trzeba by bylo sprawdzić"...
Użytkownik sieci
11 stycznia 2024 15:02
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Aroganckie ...
... zachowanie , brak poszanowania czasu klienta. Serwis umawiany z ponad dwutygodniowym wyprzedzeniem. Pani na infolinii informuje, że jest akcja serwisowa, że będzie można odrazu to zrobić. Określa czas trwania całego serwisu na max 4 godziny. Przez infolinię pytam się odrazu , czy mam wykupione serwisy w cenie zakupu pojazdu ponieważ nie pamiętałem tego. Pani potwierdza i mówi, że nic płacić nie będę. Samochód zostaje podstawiony w wyznaczonym terminie i czekam na zrobienie. Jakieś perturbację z akcją serwisową bo chyba na nią się nie przygotowali ale końcem końców zrobili tą naprawę. Auto miałem podstawić na 14 odebrać po 4 godzinach a o 21 dopiero opuściłem serwis. Żadnej informacji o tym ,że naprawa się przedłuży itd. Chce odebrać samochód a doradca mi mówi, że mam zapłacić za serwis inaczej nie wyda mi samochodu. Więc tłumaczę, że Pani na infolinii mi powiedziała, że nie będę płacił za serwis. To Pan Łukasz stwierdził, że to tylko recepcjonistka i ona mogła się pomylić, że to jest mój samochód i to ja powinienem wiedzieć czy mam wykupione serwisy czy nie. Koniec końców zapłaciłem za serwis i wyjechałem samochodem. Niesmak jednak pozostał. Cena za serwis przesadzona. Pozwoliłem sobie porównać z innymi autoryzowanymi serwisami skody i jest najdrożej. Gdybym od początku wiedział , że mam płacić za serwis to sprawdził bym cenę usługi.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 12:50
Salon - samochody nowe
Dobry proces sprzedaży, ...
... wiadomo co krok po kroku się dzieje i co należy zrobić. Jednak na personelu sprzedażowym miły pobyt w tym miejscu się kończy. Na parkingu dowiadujesz się się, ze parking dla klientów jest prywatny i będąc klientem kupując auto nie jesteś klientem serwisu przez co szybko stajesz się wrogiem personelu i dowiadujesz się, że czas to pieniądz i szybko masz zabrać swoje auto mimo iż jest zastawione przez służbowy samochód osobowy pracownika i lawetę zrzucającą auto. Osoby od wymienionych aut chamscy i opryskliwi. Pytanie czy w lepszy sposób potraktują Ciebie i Twoje auto, gdy będziesz potrzebować ich pomocy? Wolę nie sprawdzać
Użytkownik sieci
22 grudnia 2023 18:48
Salon - samochody nowe
Pracownik odbierający zgłoszenie ...
... był arogancki, wręcz wyśmiał problem z którym przyszedłem.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2023 22:15
Salon - samochody nowe
Masakra Mają za ...
... dużo klientów. Nie da sie kupic auta.
Użytkownik sieci
9 listopada 2023 17:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 października 2023 00:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 października 2023 08:02
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2023 14:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 lipca 2023 16:02
Salon - samochody nowe
W pełni zasłużona ...
... 1. Podczas przeglądu poprosiłem o wymianę oleju na konkretny, wskazując i WYRAŹNIE zaznaczając jaki dokładnie ma być. Podczas odbioru auta, zauważyłem na fakturze, że olej jest inny niż wskazałem. Zapytałem obsługi dlaczego jest inny olej. Obsługa poszła zapytać na serwis o co chodzi. Otrzymałem informację, że na fakturze jest inny olej, natomiast wlano mi ten, o który poprosiłem. Poprosiłem o weryfikację kierownika warsztatu. Okazało się jednak, że obsługa wcześniej mnie okłamała. Kierownik warsztatu przekazał mi informację, iż wlano mi inny olej niż ten, o który prosiłem. Nie dość, że mnie okłamali to nie zaproponowali od razu po wymianie naprawy swojego błędu. Kpina, ignorancja i totalny brak poszanowania dla Klienta. Odradzam - moje auto od dziś nie będzie jeździć do gallicm. Nie mam zaufania do tego aso, w którym obsługa kłamie w żywe oczy.
Użytkownik sieci
29 maja 2023 08:23
Salon - samochody nowe
Serwis może i ...
... w porządku ale kwestia obsługi pozostawia wiele do życzenia. W rozmowie telefonicznej z panią dowiaduje się, że wymiana klocków będzie kosztowała 580 złoty, oczywiście po profesjonalnej wycenie trwającej około 30 minut. Samochód odstawiony, naprawiony - faktura na 800. Pan z serwisu zapytany skąd tak duża różnica odpowiada, że pani przez telefon musiała podać cenę tylko za klocki (klocki na fakturze 436,90 zł) i kontynuuje rozmowę ze swoim kolegą… Serdecznie nie polecam tego miejsca. Była to moja ostatnia wizyta w tym serwisie.
Użytkownik sieci
23 maja 2023 16:01
Salon - samochody nowe
Brak słów! Kierownik ...
... serwisu Pan Henryk, ma klienta w głębokim poważaniu, zero kontaktu, zero odpowiedzi na maila, gratuluje podejścia do swojej pracy.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2023 09:41
Salon - samochody nowe
Serwis po raz ...
... drugi z rzędu nie dokręcił jednej śruby w kole co spowodowało jej zgubienie!! Dramat, nie polecam...
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2023 16:10
Salon - samochody nowe
W trakcie rozmowy ...
... telefonicznej prosiłem o wycenę wymiany oleju w skrzyni DSG. Dwa razy mówiłem po co dzwonię. Pani dostała wszystkie potrzebne dane do wyceny usługi. Po czym dostaję informacje, że 5.7litra wchodzi, i olej 0W30. :( ....bo Pan chciał w silniku wymienić prawda,? Ręce opadają.... Fajnie, że odpowiedział ktoś na moją opinię. Dwa razu mówiłem po co dzwonię... Czemu klient ma się wykazać odrobiną zrozumienia, kiedy pani na serwisie nie rozumie po co dzwoni klient :/
Użytkownik sieci
31 marca 2023 17:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 marca 2023 18:42
Salon - samochody nowe
Obsługa tragedia. Pan ...
... obsługujący . Niemiły i nie sympatyczny. Nie polecam salonu.
Użytkownik sieci
14 marca 2023 18:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka