87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 lutego 2023 20:37
Salon - samochody nowe
Próba likwidacji szkody ...
... VW. O 17.10 dowiaduję się, że Pan ma dużo pracy i mogę czekać, ale on o 18 kończy pracę. Stwierdza, że jest już za ciemno na robienie zdjęć (???, to w drugiej połowie grudnia po 16 kończą już pracę?), próba dalszego zniechęcenia poprzez pytanie czy byłem w ogóle umówiony. Ogólnie wrażenie jakby Pan siedział za karę. A mógłby po prostu powiedzieć, że jest sam, ma umówionych klientów, i mógł zaproponować, że można się umówić na konkretną godzinę w inny dzień bym nie musiał odbić się od drzwi czy długo czekać (bo rozumiem, że jest taka możliwość skoro pytał się czy jestem umówiony) i każdy byłby zadowolony. Oczywiście skieruję się do innego salonu i przy okazji zrobię tam też przegląd. Poprzednia wizyta zdecydowanie bardziej udana, ale widać coś się zmieniło na gorsze.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2023 18:13
Salon - samochody nowe
Niestety po doświadczeniu ...
... z Panem Pawłem P. zmieniłem serwis na inny. Totalnie nie polecam. Pan Paweł ma nastawienie jak wytłumaczyć klientowi aby nie zrealizować naprawy gwarancyjnej. Całe szczęście nie wszystkie warsztaty mają takie nastawnie albo takich pracowników.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2023 22:04
Salon - samochody nowe
Zlecona wymiana hamulców ...
... w VW Sharan. Usługa spartaczona, tarcze złej jakości- rdza po 6 m-cach. Wadliwe zamontowane klocki. Z tyłu po 6 m-cach do wymiany tarcze.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2023 17:24
Salon - samochody nowe
Serwis w tym ...
... miejscu to kpina! Pracownik całkowicie zlekceważył problem z którym przyjechałem. Jest to niedopuszczalne zachowanie. Polecam trzymać się z daleka od tego miejsca.
Użytkownik sieci
16 września 2022 19:06
Salon - samochody nowe
Podejście pracownika serwisu ...
... do klienta oceniam na skandaliczne i niedopuszczalne, totalne zlekceważenie problemu z którym przyjechałem do serwisu z nowym samochodem na gwarancji. Żałuje że zdecydowałem się na zakup samochodu w tym salonie, odradzam wizyty w tym miejscu!
Użytkownik sieci
8 września 2022 09:55
Salon - samochody nowe
Tak wyglada naprawa ...
... lakiernicza. Pozostawiam ocenie potencjalnym klienta czy warto.
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2022 08:28
Salon - samochody nowe
Koszmarna obsługa- totalny ...
... brak jakiegokolwiek zainteresowania klientem. Przyszedłem na umówiona wizytę w serwisie, Panie w recepcji skierowały mnie na odpowiedni dział jednak tam stałem jak słup kilkanaście minut przy jednoczesnym braku reakcji ze strony latających nie wiadomo gdzie pracowników. Całkowity brak organizacji pracy i pełne lekceważenie klienta. Moja noga więcej tam nie postanie- wolę jechać do profesjonalistów- MOTORPOLU.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2022 11:20
Salon - samochody nowe
Brak obsługi. Zero ...
... zainteresowania klientem. Nikt do nas nie podszedł porażka
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2022 19:05
Salon - samochody nowe
Salon wybitnie niesprzyjający ...
... klientowi sprzedać samochód a później niech sobie klient radzi
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2022 17:20
Salon - samochody nowe
Serwis blacharski jest ...
... tragiczny. Oddałem drugi raz auto do naprawy i znowu nie zostało prawidłowo naprawione. 1500 zł za lakierowanie zderzaka i zatopili w nim kawałki plastiku. Tragedia!
Użytkownik sieci
29 czerwca 2022 14:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 czerwca 2022 12:57
Salon - samochody nowe
Szczerze nie polecam! ...
... Skandaliczna jakość obsługi i lekceważące podejście do Klienta. W dniu dzisiejszym (17.06.2022) odwiedziliśmy serwis w celu zakupu zapasowych żarówek do Fabia 3. Obsługujący nas Pracownik serwisu zachowywał się w sposób skandaliczny. Już na wstępie poinformował nas że na pewno nie sprzeda nam żarówek ponieważ ,,nikt nie da mu autoryzacji"(auto leasing Arval), taką zgodę mieliśmy, ale Pan nawet nie raczył nas o to zapytać. Stwierdził, że żarówkę może nam wymienić o ile jest spalona ale sprzedać zapasową już nie. Chcieliśmy również zakupić litr oleju ( dolewkę) ponieważ w tym egzemplarzu zużycie oleju jest bardzo duże i znowu...nie dało się:( ,,Skoro kontrolka oleju nie świeci się, to nie ma możliwości zakupu oleju". Poprosiliśmy o sprawdzenie stanu oleju, Pan bardzo niechętnie wprowadził samochód do warsztatu. Jesteśmy przyzwyczajeni do tego że w innych serwisach siedzenie kierowcy i kierownica są zabezpieczane folią ochronną, tutaj jak gdyby nigdy nic Pan zabrał kluczyki, pojechał, wrócił i po sprawie. Cóż, widać autoryzowane serwisy Skody obowiązują różne standardy jakości obsługi...niestety. Zostaliśmy poinformowani że poziom oleju jest wystarczajacy i wystarczy do następnego przeglądu. Oczywista bzdura, Fabia zużywa bardzo dużo oleju, już raz uzupełnialiśmy braki po ostatnim przeglądzie i wiemy że na wakacyjny wyjazd do Chorwacji oleju na pewno nam nie wystarczy a tym bardziej do następnego przeglądu. Finalnie wyszliśmy z niczym, no może poza rozgoryczeniem i niesmakiem. Na pewno już tu nie wrócimy. Szczerze odradzamy wizytę w tym tak nieprzyjaznym Klientom miejscu.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2022 19:02
Salon - samochody nowe
Brak wiedzy o samochodzie młodego sprzedawcy. Ciężka rozmowa.
Użytkownik sieci
1 stycznia 2022 00:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 września 2021 15:12
Salon - samochody nowe
W zeszłym tygodniu ...
... spotkałem się z wyjątkowym BRAKIEM PROFESJONALIZMU i IGNORANCJĄ ze strony serwisu Skody w Gall-icm. Umówiono mnie na 24 sierpnia (2 tygodnie oczekiwania na wizytę), cel wizyty podany w rozmowie telefonicznej: przegląd i niedziałajaca klimatyzacja. Po kilku godzinach od oddania auta dzwoni do mnie Pan z informacją że auto do odbioru, ale klimatyzacji nie zrobili bo umówili diagnoste na 1,5 godziny a potrzebuję w wypadku klimatyzacji 3 godziny z diagnostą i moge jeszcze raz przyjechać termin wolny za 2 tygodnie !!! Po dodzwonieniu sie do kierownika Pan łaskawie zaproponował wcześniejsza wizytę, a kierownik serwizu zapewnial, że taką klimatyzację zawsze robi się na dwóch wizytach. Zwlekałem z komentarzem ponieważ z tym samym problemem udałem się do serwisu na Brucknera i okazało się ze profesjonalne serwisy jak ten na Brucknera złatwiają takie problemy na jednej wizycie i potrafią zorganizowac swoją pracę i umówić klienta tak żeby naprawić auto, a nie tylko sobie w nim "podłubać". NIE POLECAM usług GALL ICM, chyba że ktoś ma za dużo czasu i nie wie co z tym fantem zrobić.
Użytkownik sieci
10 lipca 2021 19:18
Salon - samochody nowe
Salon może być ...
... serwis słaby lepszy Skoda centrum Przy Brucknera wyrazie szybkiej zmiany pomoże Ryba taxi koszt kursu max 20zł
Użytkownik sieci
19 czerwca 2021 11:23
Salon - samochody nowe
Od ponad tygodnia ...
... próbuje dodzwonić się do komisu. Niestety nikt nie podnosi słuchawki. Tydzień temu skontaktowałem się z firmą przez profil na FB, tam zostałem poproszony o pozostawienie swojego nr telefonu, tak aby ktoś z komisu mógł się do mnie odezwać. Tu podobnie, odzewu na ten kontakt również brak. Dzisiaj odwiedziłem komis, w którym oprócz mnie, nie było żadnych innych klientów. Nikt nie zapytał po co przyszedłem, w czym może mi pomóc, nikt nie poinformował również za ile czasu może mnie obsłużyć. Po 20 minutach wyszedłem. Jeśli to jest standard w tym komisie, to odradzam. Strata czasu.
Użytkownik sieci
28 maja 2021 22:21
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2021 21:25
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2021 20:46
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazda dla ...
... Pana sprzedającego mi używana skoda, druga dla Pana który poszukał odpowiedniego ubezpieczenia. Minus trzy dla pani do której zostałem skierowany po ubezpieczenie, pani miała wyszukać ubezpieczenia wiadomo nie pierwsze lepsze tylko odpowiednie (zakres-ceną). Niestety pani całkowicie mnie zbyla wskazała jedna ofertę z tych najdroższych i na tym koniec, nie zapytała nawet gdzie auto będzie użytkowane czy będzie garażowane ect. Salon sprzedaży oraz Pan od ubezpieczeń OK. Pani od OcAc jak dla mnie totalna pomyłka w miejscu gdzie postawa powinna być proklient. Oby jak najmniej takich pań w takich miejscach.