87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 listopada 2016 16:16
Salon - samochody nowe
Miła obsługa
Użytkownik sieci
29 października 2016 12:22
Salon - samochody nowe
Korzystałem z ich ...
... usług od 4 lat ale ostatnio dużo zmieniło się in minus i ostatecznie im podziękowałem. Mają piękny nowy budynek, ale jakość obsługi jest słaba. Najwyraźniej mają tyłu klientów, że nie wyrabiają się. Nie muszą szanować stałego klienta, bo i tak zaraz z ulicy przyjdzie ktoś na jego miejsce. Pojawiła się duża rotacja doradców serwisowych i korpo podejście.
Użytkownik sieci
22 października 2016 14:44
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 października 2016 15:25
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 września 2016 22:10
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 września 2016 07:59
Salon - samochody nowe
Kupiliśmy tam samochód, ...
... świetne doradztwo przed zakupem. Przeglądy bez problemów z dostępnością.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2016 12:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam korzystania ...
... z działu Likwidacji Szkód w Gall-ICM we Wrocławiu. Przed usługą słyszałem od Kierownika działu zapewnienia o najwyższej jakości świadczonym usług. Po naprawie lakierniczo - blacharskiej przekonałem się na własnej Skodzie jak wysoka jest to jakość. 1. Przy odbiorze auto było brudne więc ciężko było ocenić usługę. 2. Cała karoseria (włącznie z szybami) była zapylona (wyszło to dopiero po umyciu auta). 3. Dobrany przez lakiernie lakier nie jest identyczny z fabrycznym (jest mniej metaliczny). Co się potem okazało, moje auto nie było lakierowane przez Gall-ICM tylko przez jednego z ich podwykonawców (Gall-ICM było tylko pośrednikiem). Tyle pieniędzy i czasu Gall-ICM Wrocław przeznacza na marketing, że zapomniał całkiem o jakości usług. Reklamacje proponuję zgłaszać na adres <bokskoda@skoda-auto.pl> (może Volgsvagen Group wymusi na Gall-ICM Wrocław jakość).
Użytkownik sieci
25 lipca 2016 18:57
Salon - samochody nowe
Spoko serwis, spoko ludzie.
Użytkownik sieci
12 lipca 2016 08:55
Salon - samochody nowe
Dobra obsługa.
Użytkownik sieci
20 czerwca 2016 00:08
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Dobrze (Wersja oryginalna) Ok
Użytkownik sieci
19 czerwca 2016 23:14
Salon - samochody nowe
..
Użytkownik sieci
13 czerwca 2016 10:47
Salon - samochody nowe
Jestem super zadowolony ...
... , wcześniej czekałem na grunwaldzkim 2 miesiące na auto, i się nie doczekałem, a tu w czw przyszedłem, w sobotę wyjechałem autem :) operacje ratalne błyskawiczne, Pan Artur, miły gość a Pan od kredytów też super, czuć że klient nasz Pan :) polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Użytkownik sieci
18 maja 2016 22:25
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Dość niska jakość usług i nieprofesjonalna mechanika. Miałem kilka problemów z samochodem (Skoda Octavia). Wysłałem tę prośbę do tej usługi. Skutecznie poprosili mnie o zapłacenie za diagnostykę (w wyniku której nie znaleźli żadnych problemów z samochodem), ale zasugerowali naprawę (wyrównanie kół, czego nawet nie byli w stanie zrobić, aby dopasować „zielone” parametry na wydruku -out, twierdząc, że samochód nie jest w dobrych warunkach i prawdopodobnie miał poważny wpływ jakiś czas temu). Potem problemy były nadal (całkiem oczekiwany wynik). Kilka razy próbowałem narzekać na to przez e-maile. Ignorowali wiadomości e-mail, później dopiero po eskalacjach do menedżerów, odpowiedzieli po ponad tygodniu i zasugerowali, aby do nich ponownie przyjść. (W ciągu dwóch tygodni). Sprawdzone ponownie. Nalegał, że wszystko jest w porządku z samochodem (samochód ciągle przesuwał się w prawo na jednym pasie na 150 metrów !!!) i twierdził, że muszę tylko wymienić opony. Moja prośba, aby spróbować wymienić lewą i prawą oponę, aby potwierdzić ich założenie (gdyby to zrobiłyby wtedy zmianę w innym kierunku) - została właśnie odrzucona. Nie podano rozwiązania. Akceptuję to tak, jakby „zabraliśmy już twoje pieniądze, a teraz zejdź”. Powód pukania w ogóle nie został znaleziony i ta prośba została po prostu zignorowana. Potem po prostu odmówili zrobienia czegokolwiek i wciąż sugerowali, aby kupić od nich nowe opony (BTW zakup nowych opon później oczywiście nie pomógł). Podsumowując - zabrali pieniądze, spędzili dużo czasu i niczego nie naprawili. Dla pełnego zrozumienia: po diagnozie w innym serwisie oficjalnym kilka problemów z samochodem zostało w końcu zdiagnozowanych i rozwiązanych (pukanie było spowodowane problemem z prawą przednią częścią mechaniki koła, wyregulowano parametry ok w innym serwisie bez żadnych skarg na niemożność aby to właściwie ustawić. Zidentyfikowano przyczyny przesunięcia i podano mi sugestie, jak to rozwiązać). Powiedziawszy, że chcę podsumować, moje wrażenie ze współpracy z tym sprzedawcą jest takie, że są dość niekompetentni jako punkt obsługi technicznej (nie wiem, jak bardzo są profesjonalni w sprzedaży) i nie poleciliby nikomu korzystania z ich usług. PS: Ta wizyta miała miejsce około ~ sierpnia 2015 r. (Wersja oryginalna) Quite poor quality of service and unprofessional mechanics. I had a few problems with my car (Skoda Octavia). I came with that request to this service. Effectively they requested me to pay for diagnostic (as result of which they didn't found any problems with car), but suggested repair (wheels aligment, which they even wasn't able to do to match the "green" parameters per their print-out, claiming that car isn't of good conditions and, probably had a severe impact some time ago). After that problems were still there (quite expected outcome). I've tried to complain about that few times via emails. They were ignoring emails, later only after escalations to managers, answered after more than a week and suggested to come to them again. (In two weeks). Checked again. Insisted that everything is just ok with the car (car kept shifting to the right on one lane per 150 meters!!!), and claimed that I just have to replace the tires. My request to try to replace left and right tires to confirm their assumption (if they would then shifting would be to other direction) - was just rejected. No solution provided. I accept that like "we already took your money, now get off". The reason of knocking wasn't found at all and this request was just ignored. After that they just refused to do anything and kept suggesting to buy a new tires from them (BTW buying of new tires later, obviously, didn't help). To summarize - they took money, spent considerable amount of my time and didn't fixed anything. For complete understanding: after diagnostic on another official service few issues with the car were finally diagnosted and solved (knocking was due to issue with front-right part of mechanics of wheel, aligment was done to ok parameters on another service without any complains about unability to set it propely. The reasons of shifting were identified and suggestions were given to me on how to resolve it). Having said that I want to summarize that my impression from cooperation with this dealer is that they pretty uncompetent as maintenance point (I don't know how much they are professional on sales) and wouldn't recommed to anyone to use their service. PS: This visit happened at ~Aug 2015.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2016 21:49
Salon - samochody nowe
Szybko i solidnie ...
... - mam nadzieję :-) , na teraz jestem zadowolony i powtórzyłbym wykonanie usługi - przeglądu - w serwisie Gall. Tak, trzymać !
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2016 13:33
Salon - samochody nowe
Zakup samochodu w ...
... salonie firmowym 2015-03/04: obsługujący transakcję pan Grzegorz Kurek. Opinia: bardzo dobrze zorientowany w problematyce sprzedawca, cierpliwy, zwraca uwagę na wiele szczegółów, które klient może pominąć. Stara się dopasować wyposażenie auta do rzeczywistych potrzeb klienta związanych z planowanym sposobem użytkowania auta. Umiejętnie stara się godzić interes pracodawcy z interesem klienta. Ma dobry kontakt z klientem - mail, telefon. Polecam kontakt z nim przy zakupie auta. Sam proces sprzedaży - przydałby się filmik dydaktyczny pokazujący od strony potencjalnego kierowcy sposób uruchamiania i działanie różnych elementów wyposażenia auta. Przy odbiorze ciężko jest wszystko zapamiętać pomimo szkolenia prowadzonego przez sprzedawcę. Serwis - zwykle dobrze zaopatrzony, ale ostatnio czekałem na część do samochodu prawie 3 tygodnie. Ceny typowe dla serwisów VW (dość wysokie), ale panowie przy ogólnej wierności dla obowiązującej polityki koncernu VW starają się znajdować chociaż trochę tańsze rozwiązania. Czas oczekiwania na planowe przyjęcie nieco długi.
Użytkownik sieci
8 lutego 2016 11:03
Salon - samochody nowe
Witam. Jestem bardzo ...
... zadowolony z obsługi oraz zaangażowania pracowników. Widzieli mnie pierwszy raz ale sposób rozmowy i obsługa PROFESJONALNA w szczególności p. Skowronek. Polecam wszystkim i pozdrawiam :)
Użytkownik sieci
6 stycznia 2016 19:33
Salon - samochody nowe
GALL ICM to ...
... Dealer Skoda prowadzący sprzedaż i serwis samochodów Skoda na najwyższym poziomie. Pan Kierownik Działu sprzedaży i Pan Radosław D. to profesjonalista w swojej branży. Zamawiamy kolejny samochód Skoda i obsługa coraz to lepsza. Doradztwo w doborze wyposażenia, a nie namawianie do jak największej ilości akcesoriów to cecha Kierownika Sprzedaży GALL ICM Dealer samochodów Skoda. Serwis samochodów Skoda firma GALL ICM ze szczególnym uwzględnieniem Doradcy Serwisowego Pana Grzegorz R. to przyjemność rozmowy i rozwiązywania nawet zawiłych problemów. Polecam Firmę GALL ICM z Wrocławia Autoryzowanego Dealera i Serwis Skoda Auto. W pełni zadowolony zarządzający flotą samochodów Skoda.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2015 09:20
Salon - samochody nowe
Ponad godzina czekania na wymianę opon.
Użytkownik sieci
12 listopada 2015 11:44
Salon - samochody nowe
Tak wysoka opinia ...
... za postawę Pana Marcina W. u którego serwisujemy naszą skodzinkę. Ten człowiek, to prawdziwy profesjonalista, który: -wie co robi (rozwiązał nasz problem, gdzie inne serwisy i warsztaty nie potrafiły rozwiązać usterki przez ok. rok- tak, ROK- czasu), -jest pogodnie nastawiony do drugiego człowieka, -jest zainteresowany prawdziwie problemem, -proponuje (w naszym odczuciu) najlepsze rozwiązania, -absolutnie NIE wciska najdroższych rzeczy! Dla mnie to jeden z najlepszych fachowców w swojej dziedzinie. Zasługuje z pewnością na wiele. Minus natomiast powinien pójść za dwie rzeczy: 1) Sprzedawcy samochodów są moim zdaniem lekko niepoważni,bo: a) brak zainteresowania klientem, b) chcieliśmy przejechać się autami testowymi, bo planowaliśmy zakup samochodu i nikt nie miał dla nas czasu mimo, że siedzieli na stołkach, c) w mojej ocenie są słabi pod kątem podejścia do klienta, 2) Rzeczoznawca samochodowy (młodszy -jest tam dwóch Panów, jeden starszy), bo: -brak cierpliwości do klienta, -nie potrafi w klarowny sposób wytłumaczyć zagadnienia, -szybko się irytuje. ---> Starszy Pan natomiast wręcz przeciwnie. Wyrozumiały, uśmiechnięty i potrafi wszystko dobrze wytłumaczyć. P.s. Przepraszam, że nie posługiwałem się w ostatnich przypadkach imionami, niestety ich nie pamiętam. Ocenę pozostawię na maksymalnym pułapie, jednak sprzedawcom przydałoby się jakieś szkolenie, a Panu od wyceny meliska. Podsumowując: Ze względu na świetną osobę Pana Marcina, będziemy serwisować nasze autko w Skodzie Gall-ICM.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2015 13:06
Salon - samochody nowe
Byłem niedawno z ...
... drobną usterką (uszkodzone przeze mnie pokrętło od regulacji lusterek). Naprawili na poczekaniu nawet bez wjeżdżania na serwis i nie wzięli za to ani złotówki.