87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
31 lipca 2017 17:29
Salon - samochody nowe
Nie zrobiono wszystkich ...
... zgłoszonych usterek. Wymagana ponowna wizyta. Bardzo długi czas oczekiwania na serwis. Problemy z dostępnością części niestandardowych. Brak kawy dla klientów.
Użytkownik sieci
17 lipca 2017 11:30
Salon - samochody nowe
Jako wieloletni stały ...
... klient muszę przyznać, że jakość usług serwisowych zdecydowanie się pogorszyła w stosunku do lat wcześniejszych. Mam wrażenie, że liczą się wyłącznie klienci z 2-3letnim autem na gwarancji. Opieszałość i bezczelność najmłodszych "doradców" jest po prostu niebywała. Od remontu serwisu posadzili w recepcji ładne dziunie, zapewne żeby ładnie wyglądały - gorzej gdy jesteśmy zmuszeni z nimi rozmawiać - nie mają pojęcia o serwisie samochodów, potrafią jedynie umówić na termin wizyty - dno
Użytkownik sieci
14 lipca 2017 06:57
Salon - samochody nowe
Straszenie słaba obsługa nie polecam!
Użytkownik sieci
24 czerwca 2017 06:59
Salon - samochody nowe
Beznadzieja obsługa. Kontakt z klientem zerowy.
Użytkownik sieci
19 maja 2017 11:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2017 09:07
Salon - samochody nowe
Naprawdę mało miejsca ...
... dla klientów oczekujących na samochód pozostawiony na serwisie. Przyjechałem rano do serwisu i liczyłem na kawę. ale brak ekspresu, nawet płatnego, obsługa również nie zaproponowała kawy. To moim zdaniem poniżej standardów.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2017 10:46
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Taki dobry początek! Od dwóch tygodni starałem się o jazdę próbną. Zadzwonił do mnie facet ze Skody i wspomniał, że zorganizuje wszystko na moją jazdę próbną w tym salonie i skontaktuje się ze mną wcześniej, aby umówić się na jazdę próbną. Mimo że zaplanowałem jazdę próbną, nikt się ze mną nie skontaktował. Wygląda na to, że nie są zainteresowani nowymi potencjalnymi klientami. Dobra robota jeszcze raz i tak pozostań. (Wersja oryginalna) Such a good Start! I have applied since two weeks for a test drive. A guy from Skoda called me and mentioned he will arrange everything for my test drive on this salon and they will contact me in advance to arrange test drive. Despite I had planned this test drive nobody contacted me. Looks they are not interested into new potential clients. Well done once again and keep it like that.
Użytkownik sieci
24 marca 2017 05:55
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 stycznia 2017 17:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 stycznia 2017 17:13
Salon - samochody nowe
Odradzam zdecydowanie. Zapłaciłem ...
... m.in. za wymianę filtra paliwa. Niecały miesiąc po serwisie moja Skoda stanęła na górskim odcinku. Po odwiezieniu lawetą do mechanika okazało się że filtr paliwa był stary. Zamarzła woda zgromadzona w dolnej części, wyraźna obecność sadzy. Oszuści! Nigdy więcej...
Użytkownik sieci
22 grudnia 2016 20:26
Salon - samochody nowe
Osoby zajmujące się ...
... obsługą działu aut używanych są kompletnie nie kompetentne i nie zaangażowane. Straciłem czas i nerwy. Nie polecam.
Użytkownik sieci
8 listopada 2016 19:14
Salon - samochody nowe
Omijać - Serwis ...
... poraża poziomem wykonania usługi: po włamaniu do nowej skody ten serwis wymienił mi 2 szyby na takie z innego rocznika, drzwi polakierowane w ich warsztacie w Radwanicach mają inny odcień jakieś okruchy też czy coś, gratis pomalowali uszczelkę,wewnątrz zostawili syf jak by auto w szopie stało - auto robili 3 tygodnie, a ubezpieczycielowi do kalkulacji wpisali 3 dni. Gdy chciałem złożyć na to wszystko reklamację to udawali greka - Pan z magazynu (ten od szyb których finalnie mi nie wymienili na te z właściwymi datami) powiedział mi że mogę sobie pisać co chce i gdzie chce ale i tak z nimi nic nie załatwię bo oni nie widzą w niczym problemu. Czeski film. Najgorszy serwis z jakiego korzystałem. Pseudoserwis.
Użytkownik sieci
29 października 2016 12:22
Salon - samochody nowe
Korzystałem z ich ...
... usług od 4 lat ale ostatnio dużo zmieniło się in minus i ostatecznie im podziękowałem. Mają piękny nowy budynek, ale jakość obsługi jest słaba. Najwyraźniej mają tyłu klientów, że nie wyrabiają się. Nie muszą szanować stałego klienta, bo i tak zaraz z ulicy przyjdzie ktoś na jego miejsce. Pojawiła się duża rotacja doradców serwisowych i korpo podejście.
Użytkownik sieci
8 września 2016 22:10
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2016 12:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam korzystania ...
... z działu Likwidacji Szkód w Gall-ICM we Wrocławiu. Przed usługą słyszałem od Kierownika działu zapewnienia o najwyższej jakości świadczonym usług. Po naprawie lakierniczo - blacharskiej przekonałem się na własnej Skodzie jak wysoka jest to jakość. 1. Przy odbiorze auto było brudne więc ciężko było ocenić usługę. 2. Cała karoseria (włącznie z szybami) była zapylona (wyszło to dopiero po umyciu auta). 3. Dobrany przez lakiernie lakier nie jest identyczny z fabrycznym (jest mniej metaliczny). Co się potem okazało, moje auto nie było lakierowane przez Gall-ICM tylko przez jednego z ich podwykonawców (Gall-ICM było tylko pośrednikiem). Tyle pieniędzy i czasu Gall-ICM Wrocław przeznacza na marketing, że zapomniał całkiem o jakości usług. Reklamacje proponuję zgłaszać na adres <bokskoda@skoda-auto.pl> (może Volgsvagen Group wymusi na Gall-ICM Wrocław jakość).
Użytkownik sieci
18 maja 2016 22:25
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Dość niska jakość usług i nieprofesjonalna mechanika. Miałem kilka problemów z samochodem (Skoda Octavia). Wysłałem tę prośbę do tej usługi. Skutecznie poprosili mnie o zapłacenie za diagnostykę (w wyniku której nie znaleźli żadnych problemów z samochodem), ale zasugerowali naprawę (wyrównanie kół, czego nawet nie byli w stanie zrobić, aby dopasować „zielone” parametry na wydruku -out, twierdząc, że samochód nie jest w dobrych warunkach i prawdopodobnie miał poważny wpływ jakiś czas temu). Potem problemy były nadal (całkiem oczekiwany wynik). Kilka razy próbowałem narzekać na to przez e-maile. Ignorowali wiadomości e-mail, później dopiero po eskalacjach do menedżerów, odpowiedzieli po ponad tygodniu i zasugerowali, aby do nich ponownie przyjść. (W ciągu dwóch tygodni). Sprawdzone ponownie. Nalegał, że wszystko jest w porządku z samochodem (samochód ciągle przesuwał się w prawo na jednym pasie na 150 metrów !!!) i twierdził, że muszę tylko wymienić opony. Moja prośba, aby spróbować wymienić lewą i prawą oponę, aby potwierdzić ich założenie (gdyby to zrobiłyby wtedy zmianę w innym kierunku) - została właśnie odrzucona. Nie podano rozwiązania. Akceptuję to tak, jakby „zabraliśmy już twoje pieniądze, a teraz zejdź”. Powód pukania w ogóle nie został znaleziony i ta prośba została po prostu zignorowana. Potem po prostu odmówili zrobienia czegokolwiek i wciąż sugerowali, aby kupić od nich nowe opony (BTW zakup nowych opon później oczywiście nie pomógł). Podsumowując - zabrali pieniądze, spędzili dużo czasu i niczego nie naprawili. Dla pełnego zrozumienia: po diagnozie w innym serwisie oficjalnym kilka problemów z samochodem zostało w końcu zdiagnozowanych i rozwiązanych (pukanie było spowodowane problemem z prawą przednią częścią mechaniki koła, wyregulowano parametry ok w innym serwisie bez żadnych skarg na niemożność aby to właściwie ustawić. Zidentyfikowano przyczyny przesunięcia i podano mi sugestie, jak to rozwiązać). Powiedziawszy, że chcę podsumować, moje wrażenie ze współpracy z tym sprzedawcą jest takie, że są dość niekompetentni jako punkt obsługi technicznej (nie wiem, jak bardzo są profesjonalni w sprzedaży) i nie poleciliby nikomu korzystania z ich usług. PS: Ta wizyta miała miejsce około ~ sierpnia 2015 r. (Wersja oryginalna) Quite poor quality of service and unprofessional mechanics. I had a few problems with my car (Skoda Octavia). I came with that request to this service. Effectively they requested me to pay for diagnostic (as result of which they didn't found any problems with car), but suggested repair (wheels aligment, which they even wasn't able to do to match the "green" parameters per their print-out, claiming that car isn't of good conditions and, probably had a severe impact some time ago). After that problems were still there (quite expected outcome). I've tried to complain about that few times via emails. They were ignoring emails, later only after escalations to managers, answered after more than a week and suggested to come to them again. (In two weeks). Checked again. Insisted that everything is just ok with the car (car kept shifting to the right on one lane per 150 meters!!!), and claimed that I just have to replace the tires. My request to try to replace left and right tires to confirm their assumption (if they would then shifting would be to other direction) - was just rejected. No solution provided. I accept that like "we already took your money, now get off". The reason of knocking wasn't found at all and this request was just ignored. After that they just refused to do anything and kept suggesting to buy a new tires from them (BTW buying of new tires later, obviously, didn't help). To summarize - they took money, spent considerable amount of my time and didn't fixed anything. For complete understanding: after diagnostic on another official service few issues with the car were finally diagnosted and solved (knocking was due to issue with front-right part of mechanics of wheel, aligment was done to ok parameters on another service without any complains about unability to set it propely. The reasons of shifting were identified and suggestions were given to me on how to resolve it). Having said that I want to summarize that my impression from cooperation with this dealer is that they pretty uncompetent as maintenance point (I don't know how much they are professional on sales) and wouldn't recommed to anyone to use their service. PS: This visit happened at ~Aug 2015.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2015 09:20
Salon - samochody nowe
Ponad godzina czekania na wymianę opon.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2015 12:37
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa! Gorzej ...
... jak za PRL-u! 5 godzin czekałem w poczekalni na auto, które miało przegląd instalacji gazowej! ( w prywatnych zakładach trwa to do pół godz. ).Deklarowano, że odbiorę samochód po 2-ch godz., przesiedziałem w poczekalni 5! Nawet nie usłyszałem słowa przepraszam...
Użytkownik sieci
12 stycznia 2015 06:45
Salon - samochody nowe
Szukam auta. Chciałem ...
... poznać zalety Skody. Niestety pan sprzedawca (bo z całą stanowczością nie handlowiec) nie wykazał się odrobiną nawet zainteresowania co do moich potrzeb. Co więcej miał przygotowane jedyne rozwiązanie, które musiało mi pasować i nie interesowało go to, że nie trafiało w moje oczekiwania... W kilku salonach samochodowych we Wrocławiu już gościłem i akurat tutaj obsługa bardzo mnie rozczarowała. W zasasdzie pan sprzedawca nawet nie podzielił się na koniec wizytówką ze mną... ale to dobrze, bo miałby opinię przypisaną do nazwiska... :/