91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 06:40
Salon - samochody nowe
Tragedia. W skrócie ...
... można ich opisać "do bramy i dalej się nie znamy". Jak już sprzedadzą auto to klient przestaje istnieć. Jakakolwiek opieka posprzedażowa nie istnieje... A jeśli chodzi o serwis to współczuję tym którzy zostali zmuszeni przez usterki skorzystać z usług i obsługi tego serwisu. Bardzo trudny kontakt, nie słowni co do terminów wykonania, chaos na parkingu. Te wszystkie praktyki jakie stosują w stosunku do klientów trzeba chyba nagłośnić w internecie, mediach społecznościowych i jakimś urzędzie chroniących konsumentów. Nie polecam!
Użytkownik sieci
7 listopada 2024 10:14
Salon - samochody nowe
Ocena dotyczy serwisu: ...
... Na tę chwilę w pełni zasłużona jedynka. Na ostateczny werdykt i ew. szczegółowy opis działań podjętych przez serwis poczekam, aż do zakończenia usługi serwisowej, o ile doczekam się kontaktu ze strony ww. serwisu. Edit: Zmieniam gwiazdki na 2, problem został rozwiązany, chociaż cała procedura diagnozy i naprawy nie wyglądała tak jak powinna była wyglądać. To na serwisie ciąży odpowiedzialność sprawdzania czy części nie są uszkodzone, lub nie posiadają jakichś nieprawidłowości, a wypuszczenie klienta z uszkodzonym, wpadającym w podłogę sprzęgłem mogło skończyć się tragedią. Czy wtedy odpowiadałby magazyn, producent części, czy jednak serwisant? Zastanówcie się nad tym. Na plus to, że potrafili przeprosić, co niestety dzisiaj jest rzadkością.
Użytkownik sieci
4 listopada 2024 11:34
Salon - samochody nowe
Tragedia serwis. Żałuję, ...
... że oddałem tu auto na przegląd serwisowy przy leasingu. Nic nie zrobione o co była prośba.
Użytkownik sieci
21 października 2024 09:52
Salon - samochody nowe
Dodzwonienie się do ...
... serwisu graniczy z cudem!! W 21 wieku niedopuszczalne!
Użytkownik sieci
2 września 2024 17:27
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 września 2024 14:54
Salon - samochody nowe
Z przykrością zmieniam ...
... swoją opinię z 5 gwiazdek na jedną. O ile nie mam większych uwag do procesu sprzedaży, chociaż pewne niedociągnięć pojawiły się, o tyle autoryzowany serwis Skoda od roku nie jest w stanie zdiagnozować usterki w moim pojeździe. W efekcie zakupiony samochód stoi w serwisie - aktualnie od maja, a jedyne na co można liczyć, to obietnica że serwis robi wszystko co w ich mocy. Cóż to za autoryzowany serwis, który nie potrafi nawet zdiagnozować samochodu? A co dopiero z naprawą? Niestety, ale Skoda Polska nie odpowiada nawet na maile, podobnie jak Volkswagen Group Polska. Klient zostaje bez żadnej pomocy i wsparcia.
Użytkownik sieci
28 lipca 2024 13:11
Salon - samochody nowe
Wykonywaliśmy transport Skody ...
... Karoq dla pośrednika który zakupił u nich auto. Transport był w kwietniu, salon niestety od kwietnia nie jest w stanie uregulować płatności za transport.
Użytkownik sieci
16 lipca 2024 19:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Jedyny ...
... salon odwiedzony w.dniu dzisiejszym, w którym nie było żadnego zainteresowania klientem. Byliśmy tam ponad 20 minut, podglądaliśmy wszystkie samochody z każdej strony, a nikt nawet się wychylił się zza filara.
Użytkownik sieci
12 lipca 2024 18:31
Salon - samochody nowe
Serwis Fiata masakra.Gwarancja ...
... istnieje tylko na kartce.Obsługa serwisu nieuprzejma i arogancka.Fiat tipo od nowość ma problem z hamulcami- żle hamują i zbierają tarcze co widać również po korozji na tarczach.Cały czas chcą, aby zapłacić 2000zł za nowe, chociaż problem jest od samego początku i nie jest to zużycie eksploatacyjne, (bo go prawie nie ma) tylko wada fabryczna.Nie chcą nawet wykonać prostych czynności serwisowych typu czyszczenie zacisków bo po co?Ciągłe zbywanie i wymówki.Z tego co słyszałem przebywając na serwisie, nie jestem jedyny traktowany w chamski i arogancki sposób.Ja kończę zabawę z nimi i kieruję sprawę między innymi do UOKIK.A wam radzę omijać szerokim łukiem ten serwis.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2024 11:58
Salon - samochody nowe
Niestety ale musiałem ...
... napisać. Proces sprzedaży był w porządku – obsługa klienta była miła i pomocna. Niestety, na tym kończą się pozytywne doświadczenia. Serwis to prawdziwy koszmar. Kupiłem samochód w tym salonie z myślą, że będę mógł go serwisować w tym samym miejscu. Niestety, rzeczywistość okazała się zupełnie inna. Serwis jest fatalny – brak profesjonalizmu, długie terminy oczekiwania na naprawy, a obsługa klienta w serwisie jest nieuprzejma i niekompetentna. Jestem bardzo zawiedziony, ponieważ samochód można kupić w wielu miejscach, ale serwisowanie powinno być wygodne i na odpowiednim poziomie tam, gdzie auto zostało zakupione. Niestety, w tym salonie serwis kompletnie nie spełnia oczekiwań. Zdecydowanie odradzam korzystanie z serwisu w tym salonie. Jeśli kupujecie samochód, rozważcie dokładnie, gdzie będziecie go serwisować, bo tutaj możecie tylko stracić czas i nerwy. PS. Serwisuje dwa auta w Lellek Gliwice - serwis na bardzo wysokim poziomie jak i dział likwidacji szkód
Użytkownik sieci
10 czerwca 2024 08:31
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 maja 2024 22:59
Salon - samochody nowe
Obsługa i poszanowanie ...
... klienta nie zasługują nawet na 1 gwiazdkę. Chciałem wydać ponad 220tys na nową Skodę Kodiaq, umówiłem się na wizytę w salonie i jazdę próbną ponad tydzień wcześniej, mając nadzieję, że uda się załatwić wszystko na miejscu tego samego dnia. Pani "doradca klienta" poinformowała mnie, że mam tylko 30min na jazdę bo jest dużo klientów (jazda w czw o 10:00). Dodatkowo usłyszałem "tylko proszę się nie spóźnić". Jakby tego było mało, po powrocie usłyszałem od Pani, że nie ma nawet czasu porozmawiać i żebym przyjechał w pn lub skontaktował się drogą mailową. Tego samego dnia bez umawiania się, odwiedziłem 2 salony konkurencyjnych marek i spotkałem się z prawdziwą obsługa klienta. Dzięki temu wiem, co znaczy dobra obsługa klienta i jak wygląda test auta "premium" za ponad 200tys.
Użytkownik sieci
9 marca 2024 16:00
Salon - samochody nowe
Powiem krótko. Bo ...
... właśnie wyszedłem z serwisu i tylko przypieczętowało to, że w końcu napisałem tą opinię. Jestem klientem tego salonu. Zdecydowałem się na zakup SUPERB i to był strzał w dziesiątkę. Jednakże kompletnie nie polecam tego salonu już powiem dlaczego: - kupując auto nikt wam nie powie że pakiet serwisowy przeglądów przewidziany jest co 2 lata lub 30tyś km. Czyli jak przeliczycie sobie koszt pakietu nie opłaca się. - serwis w GANINEX to jest jakaś tragedia. Pracownicy niedoinformowani - serwis blacharsko-lakierniczy to jeszcze większa tragedia. Jest tam jeden Pan który jest tak zawalony pracą, że nie da się do niego dodzwonić. (Spróbujcie sami :) ) - w superb trafiłem na wadliwą partię klocków mój samochód nawet by podlegał pod wymianę producencką ale tylko gdy objawy wystąpią do 10 tyś km. U mnie wystąpiły po 11tyś. Oczywiście serwis odprawił mnie z kwitkiem - umówiłem się na serwis na dzisiaj tj. Sobota rano.Przyjeżdżam a Pani mnie informuje że przeglądy przysługują jednak co dwa lata lub 60 tyś. Tak jakby nie mogła tego zrobić podczas rejestrowania auta do serwisu. TRAGEDIA!!! KOMPLETNIE ODRADZAM SERWIS W GANINEX. !!!! W skrócie bardziej polecenia LELLKA może jest droższy, ale pracują tam bardziej kompetentne osoby i przede wszystkim sprawdzone. Natomiast usuwanie szkód blacharsko-lakierniczych polecam salon Seata w Katowicach Pro-Moto. Szybko sprawnie bez stresów dla klienta. W GANINEX na mały plus wpływa dobra obsługa sprzedażowa. Handlowcy i Dyrektor Handlowy starają się bardzo. Jednakże wybierając samochód wolałem go kupić gdzieś indziej niż dać zarobić salonowi, który ma klientów w 4 literach.
Użytkownik sieci
7 marca 2024 15:45
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi serwisu ...
... poniżej oczekiwań- Zdecydowanie nie polecam! Gliwic bmw też nie. Natomiast mogę polecić Goczałkowice.
Użytkownik sieci
5 lutego 2024 10:25
Salon - samochody nowe
Totalny brak zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
13 stycznia 2024 15:11
Salon - samochody nowe
Długo zastanawiałem się ...
... czy w ogóle zostawić opinię, ale zdecydowałem że nawet trzeba... Na przełomie lutego i marca 2023 mój samochód trafił do naprawy do tutejszej placówki, za pośrednictwem działu likwidacji szkód. Pomimo, że jest to Skoda, to mają tu też ASO Seata. Z pozytywów mogę wymienić pracę warsztatu, czyli jakość wykonanej pracy, bo po szkodzie ani śladu, od naprawy minął już niemal rok i wszystko jest ok z wyjątkiem wyważenia jednego koła, co wyszło w praniu podczas jazdy autostradą przy większych prędkościach i zmuszony byłem poprawić złe wyważenie u wulkanizatora w miejscu gdzie się wówczas znajdowałem. Na to można oczywiście "przymknąć oko". Nie można natomiast przymykać oka na fatalną komunikację, która przynajmniej w dziale likwidacji szkód była (nie wiem jak jest teraz) niemal zerowa! Nie chcę wymieniać tu personaliów, natomiast dział ten obsługiwany był w tym czasie przez jedną osobę, która praktycznie nigdy nie była dostępna a na maile odpisywała zdawkowo. Ja oczywiście rozumiem, że jeżeli usuwa się szkodę z polisy ubezpieczeniowej, to musi minąć trochę czasu od wizyty rzeczoznawcy, poprzez wycenę szkody i akceptację kosztorysu itd itp. ale ja czekałem miesiąc (jakoś ponad 4 tygodnie!) a dowiedzenie się czegokolwiek w trakcie graniczyło z cudem. Podsumowując, jeśli macie możliwość naprawić szkodę gdzie indziej - idźcie gdzieindziej! Jeśli chodzi o sam serwis to po tym wszystkim nie zdecydowałem się na zostawienie tu samochodu na coroczny przegląd, na szczęście na południu Katowic istnieją chyba od niedawna inne ASO Seata.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2023 12:14
Salon - samochody nowe
Nikt nie odbiera ...
... z działu ubezpieczeń. Kontakt był o godzinie 12:14 16.12.2023. Dzięki za przysługę, uderzam do konkurencji.
Użytkownik sieci
11 października 2023 20:51
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2023 19:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 maja 2023 12:10
Salon - samochody nowe
Odkąd w salonie ...
... i serwisie zagościł Land Rover klienci Skody są klientami drugiego, a nawet trzeciego sortu. Przez tydzień nie dało się dodzwonić do serwisu. Dwukrotnie pozostawiłem kontakt do siebie na recepcji w celu umówienia wizyty serwisowej i echo. W serwisie Śliwki mnie nie olali i od teraz tam będę serwisował samochody.