91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 marca 2024 16:00
Salon - samochody nowe
Powiem krótko. Bo ...
... właśnie wyszedłem z serwisu i tylko przypieczętowało to, że w końcu napisałem tą opinię. Jestem klientem tego salonu. Zdecydowałem się na zakup SUPERB i to był strzał w dziesiątkę. Jednakże kompletnie nie polecam tego salonu już powiem dlaczego: - kupując auto nikt wam nie powie że pakiet serwisowy przeglądów przewidziany jest co 2 lata lub 30tyś km. Czyli jak przeliczycie sobie koszt pakietu nie opłaca się. - serwis w GANINEX to jest jakaś tragedia. Pracownicy niedoinformowani - serwis blacharsko-lakierniczy to jeszcze większa tragedia. Jest tam jeden Pan który jest tak zawalony pracą, że nie da się do niego dodzwonić. (Spróbujcie sami :) ) - w superb trafiłem na wadliwą partię klocków mój samochód nawet by podlegał pod wymianę producencką ale tylko gdy objawy wystąpią do 10 tyś km. U mnie wystąpiły po 11tyś. Oczywiście serwis odprawił mnie z kwitkiem - umówiłem się na serwis na dzisiaj tj. Sobota rano.Przyjeżdżam a Pani mnie informuje że przeglądy przysługują jednak co dwa lata lub 60 tyś. Tak jakby nie mogła tego zrobić podczas rejestrowania auta do serwisu. TRAGEDIA!!! KOMPLETNIE ODRADZAM SERWIS W GANINEX. !!!! W skrócie bardziej polecenia LELLKA może jest droższy, ale pracują tam bardziej kompetentne osoby i przede wszystkim sprawdzone. Natomiast usuwanie szkód blacharsko-lakierniczych polecam salon Seata w Katowicach Pro-Moto. Szybko sprawnie bez stresów dla klienta. W GANINEX na mały plus wpływa dobra obsługa sprzedażowa. Handlowcy i Dyrektor Handlowy starają się bardzo. Jednakże wybierając samochód wolałem go kupić gdzieś indziej niż dać zarobić salonowi, który ma klientów w 4 literach.
Użytkownik sieci
7 marca 2024 15:45
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi serwisu ...
... poniżej oczekiwań- Zdecydowanie nie polecam! Gliwic bmw też nie. Natomiast mogę polecić Goczałkowice.
Użytkownik sieci
5 lutego 2024 10:25
Salon - samochody nowe
Totalny brak zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
13 stycznia 2024 15:11
Salon - samochody nowe
Długo zastanawiałem się ...
... czy w ogóle zostawić opinię, ale zdecydowałem że nawet trzeba... Na przełomie lutego i marca 2023 mój samochód trafił do naprawy do tutejszej placówki, za pośrednictwem działu likwidacji szkód. Pomimo, że jest to Skoda, to mają tu też ASO Seata. Z pozytywów mogę wymienić pracę warsztatu, czyli jakość wykonanej pracy, bo po szkodzie ani śladu, od naprawy minął już niemal rok i wszystko jest ok z wyjątkiem wyważenia jednego koła, co wyszło w praniu podczas jazdy autostradą przy większych prędkościach i zmuszony byłem poprawić złe wyważenie u wulkanizatora w miejscu gdzie się wówczas znajdowałem. Na to można oczywiście "przymknąć oko". Nie można natomiast przymykać oka na fatalną komunikację, która przynajmniej w dziale likwidacji szkód była (nie wiem jak jest teraz) niemal zerowa! Nie chcę wymieniać tu personaliów, natomiast dział ten obsługiwany był w tym czasie przez jedną osobę, która praktycznie nigdy nie była dostępna a na maile odpisywała zdawkowo. Ja oczywiście rozumiem, że jeżeli usuwa się szkodę z polisy ubezpieczeniowej, to musi minąć trochę czasu od wizyty rzeczoznawcy, poprzez wycenę szkody i akceptację kosztorysu itd itp. ale ja czekałem miesiąc (jakoś ponad 4 tygodnie!) a dowiedzenie się czegokolwiek w trakcie graniczyło z cudem. Podsumowując, jeśli macie możliwość naprawić szkodę gdzie indziej - idźcie gdzieindziej! Jeśli chodzi o sam serwis to po tym wszystkim nie zdecydowałem się na zostawienie tu samochodu na coroczny przegląd, na szczęście na południu Katowic istnieją chyba od niedawna inne ASO Seata.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2023 12:14
Salon - samochody nowe
Nikt nie odbiera ...
... z działu ubezpieczeń. Kontakt był o godzinie 12:14 16.12.2023. Dzięki za przysługę, uderzam do konkurencji.
Użytkownik sieci
11 października 2023 20:51
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2023 19:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 maja 2023 12:10
Salon - samochody nowe
Odkąd w salonie ...
... i serwisie zagościł Land Rover klienci Skody są klientami drugiego, a nawet trzeciego sortu. Przez tydzień nie dało się dodzwonić do serwisu. Dwukrotnie pozostawiłem kontakt do siebie na recepcji w celu umówienia wizyty serwisowej i echo. W serwisie Śliwki mnie nie olali i od teraz tam będę serwisował samochody.
opinia opiniowany
9 marca 2023 20:16
Serwis
Fatalna jakość usług - stwarzaja zagrożenie
Jakość usług na wielce nie zadowolającym poziomie, w porównaniu sprzed kilku laty.
Co najgorsze, wydają samochodzie po serwisie które stawarzają ryzyko wypadku !!!
Do tego wogóle nie chcą poczuć się do odpowiedzialności
Okłamują z realnym czasem usług wg cennika
Zgłaszam sprawę dalej UOKiK
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
Użytkownik sieci
11 lutego 2023 13:32
Salon - samochody nowe
W dniu 10.02 ...
... w godzinach popołudniowych próbowałem zakupić samochód w salonie jednak nikt z obsługi nie był zainteresowany . Kawkę popijali , śmiali się, dwie osoby obsługiwały widać jakiegoś ważniejszego klienta (pewnie znajomego - słychać było z relacji) , reszta strasznie chodziła i kubkami na pogaduszki z innymi , brak zainteresowania = klient stracony . Gratuluje podejścia do klienta.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2022 09:37
Salon - samochody nowe
Jester Bardzo nie ...
... zafowolony z tej wizyty poniewaz obsluga jest do dumpy
Użytkownik sieci
24 października 2022 17:38
Salon - samochody nowe
Edit: po nieco ...
... ponad roku korzystania nie polecam serwisu. Na początku marca 2022 wymieniałem wiązkę elektryczna klapy bagażnika. Wymiana przebiegła sprawnie. Na przełomie sierpnia i września po ulewach zauważyłem (albo raczej usłyszałem) przelewająca się wodę w klapie bagażnika podczas otwierania go. Chciałem umówić się do serwisu Ganinex na diagnostykę ale mieli terminy na kilka tygodni, więc pojechałem do innego ASO. Inne ASO stwierdziło, że woda wlewa się do bagażnika przez trzecie światło stopu ze względu na odkształcenie gniazda. Zapytaj się mnie, czy coś robiłem przy tym światle. Wspomniałem, że była wymieniana wiązka elektryczna. Serwisant wytłumaczył, że przy wymianie wiązki trzeba wyjąć światło aby wpiąć tam wiązkę. Stwierdził, że nieumiejętne podważenie lampy i użycie zbyt duzej siły może spowodować odgiecie gniazda lampy. Po tej diagnozie zadzwoniłem do Ganinex przedstawić sytuację. Konsultant stwierdził, że mogą naprawić to odpłatnie, bo przecież naprawa była już pół roku temu. Wynika z tego, że muszę znać się na naprawie samochódów i po każdej naprawie w tym serwisie muszę robić profesjonalny odbiór, aby mieć stuprocentową pewność że serwis poprawnie wykonał naprawę. Uszkodzenie jest tak nietypowe, że nie byłem w stanie odkryć uszkodzenia wcześniej. Zdecydowałem się naprawić szkodę w innym ASO i przekazać sprawę do rzecznika praw konsumenta. Oryginalna opinia: Obsługa i poziom napraw ok, ale kilka rzeczy mi się nie podoba, i postanowiłem przetestować teraz inne serwisy. Terminy na wizytę to około 2 tygodnie. Nn ie potrafią zlokalizować skrzypienia z przedniego zawieszenia - dla serwisu wszystko jest ok, a mnie nadal skrzypi na wybojach po deszczu. W okresie pogwarancyjnym, kiedy skorzystałem z ubezpieczenia od awarii, to każda jedna naprawa która chce się wykonać na koszt ubezpieczyciela to droga przez mękę, konsultanci zniechęcają wręcz do skorzystania z czegoś, za co się zapłaciło. Każą najpierw umawiać się na diagnostykę (ok, standard) później na kolejną wizytę aby przygotować dokumentację dla ubezpieczyciela, a później czekać nie wiadomo ile na potwierdzenie od ubezpieczyciela i ewentualną naprawę. Sprawdzę, jak działa to gdzie indziej.
Użytkownik sieci
18 października 2022 09:54
Salon - samochody nowe
Wszystko jest fajnie ...
... do momentu sprzedaży. Potem pani Kasia miała się zająć dokumentami. Czekałem na nie 2 tygodnie. Niedawno miałem przegląd, na którym nie było żadnych zastrzeżeń. Tydzień później słychać tarcie w tylnim kole, które się nasila. Okazało się, że nie było już klocków hamulcowych. Spowodowało to też konieczność wymiany tarczy. Nie polecam.
Użytkownik sieci
8 września 2022 14:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... Skody w Katowicach na ul. Roździeńskiego i Pana Mirosława R. Samochód oddany do naprawy 3 sierpnia, do 7 września nadal niegotowy. Próba dodzwonienia się do serwisu i likwidacji szkód graniczy z cudem. Jak już ktokolwiek odbierze, przekazuje informacje, że nic nie wie, ale sprawdzi i że samochód będzie za 2-3 dni gotowy. Za 2-3 dni sytuacja się powtarza i tak od 5 tygodni!! Porażka totalna!
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2022 17:49
Salon - samochody nowe
Przyjechałem dorobić klucz ...
... ale zostałem odesłany do innego salonu bo Pan przyjmujący zlecenie idzie na urlop a skoda wg Pana myli kluczyki. W innym salonie załatwiłem sprawę szybko przez telefon i maila.
Użytkownik sieci
29 maja 2022 22:45
Salon - samochody nowe
130kph in 50kph ...
... limit Joy riders!!!! I brought my car here for an oil change and a tyre alignment. When I got my car back I checked my dash cam and saw the technician had taken my car for two separate joy rides. They didn’t make any “adjustments” between them. Driving at over 130kph in a 50kph limit is completely unacceptable. Revving the engine when it is cold is unacceptable. When I presented the videos to the customer service staff they didn’t care. They scratched my bumper and T also damaged an alloy wheel which they denied. Avoid this place. They didn’t apologise . Literally the worst experience I’ve ever had. Avoid avoid avoid. I asked to speak to the manager or owner but they told me they don’t speak English so there is no point…. I should have called the police on these crooks. I will happily upload the videos. If you leave your car here it will be taken for a joy ride without your permission. (Przetłumaczone przez Google) 130 km/h w limicie 50 km/h Joy riders!!!! Oddałem tutaj samochód na wymianę oleju i zbieżność opon. Kiedy odzyskałem samochód, sprawdziłem kamerę samochodową i zobaczyłem, że technik zabrał mój samochód na dwie osobne przejażdżki. Nie dokonywali między sobą żadnych „dopasowań”. Jazda z prędkością powyżej 130 km/h przy ograniczeniu do 50 km/h jest całkowicie niedopuszczalna. Niedopuszczalne jest zwiększanie obrotów silnika, gdy jest on zimny. Kiedy przedstawiłem filmy personelowi obsługi klienta, nie obchodziło ich to. Porysowali mój zderzak, a T uszkodzili również felgę aluminiową, której zaprzeczyli. Unikaj tego miejsca. Nie przeprosili. Dosłownie najgorsze doświadczenie, jakie kiedykolwiek miałem. Unikaj unikaj unikaj. Poprosiłem o rozmowę z kierownikiem lub właścicielem, ale powiedzieli mi, że nie mówią po angielsku, więc nie ma sensu…. Powinienem był wezwać policję na tych oszustów. Z przyjemnością wrzucę filmy. Jeśli zostawisz tutaj swój samochód, zostanie on zabrany na przejażdżkę bez Twojej zgody.
Użytkownik sieci
29 maja 2022 22:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 maja 2022 22:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 maja 2022 22:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 maja 2022 22:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka