91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 marca 2018 11:12
Salon - samochody nowe
Przez 6 lat ...
... serwisowałem zakupiony u nich samochód, czas poszukać innego ASO. Jakość obsługi po zwolnieniu się kilku rzeczowych konsultantów bardzo spadła, szkoda wcześniej było naprawdę dobrze. Przez dwa tygodnie wysyłałem mail-e i prosiłem o kontakt, bezskutecznie. Rozumiem że mają dużo klientów ale przez dwa tygodnie nie dali znaku życia.
Użytkownik sieci
21 lutego 2018 10:02
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania, klient traktowany na odpierdnicz
Użytkownik sieci
15 lutego 2018 18:53
Salon - samochody nowe
Cóż mogę powiedzieć...spedzilismy ...
... z żoną i dzieckiem ponad 1h w salonie szukając idealnego samochodu dla nas ...iiiiii i nic nikt się nami nie zainteresował nie zapytał czy coś doradzić podpowiedzieć nic. Poczuliśmy się jak tredowaci. Może fakt przyjechaliśmy kupić nowy samochód z marszu nie byliśmy w garniturze czy sukni tylko ubrani normalnie jak przeciętny "Kowalski" ... Ale za to jesteśmy szczęśliwymi posiadaczami HONDY HR-V kupione tego samego dnia 😁😛😎
Użytkownik sieci
13 lutego 2018 05:49
Salon - samochody nowe
Dramat! Kolejki do ...
... serwisu. A goście serwismeni przez telefon obiecują, że oddzwonią i możesz człowieku czekać i się nie doczekasz, mają w dupie klientów i z geby robią dupe. Nie polecam!!!
Użytkownik sieci
30 stycznia 2018 11:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 stycznia 2018 07:25
Salon - samochody nowe
Zainteresowanie klientem zero, ...
... nikt nie raczył nawet odpowiedzieć dzień dobry... po spędzeniu10minut i oglądnięciu samodzielnie samemu samochodów czytając z kartki wyszedłem. Nie dziękuje. Moja noga w tym salonie nie powstanie ze względu na obsługę. Odradzam
Użytkownik sieci
8 stycznia 2018 22:39
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się do ...
... nich to cud! Naprawa lakiernicza trwa wieki! W moim przypadku ponad miesiąc. I samochód przecieka. Prawdopodobnie szyba źle wklejona. Nie polecam. Ale wiem że dużego wyboru nie ma 🤐
Użytkownik sieci
5 stycznia 2018 10:12
Salon - samochody nowe
brak zainterrsowania się ...
... osobami ze strony obsługi salonu zasada radź sobie sam
Użytkownik sieci
11 grudnia 2017 10:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 grudnia 2017 22:28
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem do salonu ...
... w celu umówienia się na wgranie polskiego języka komputera, zapytałem o cenę - 200zł. Niestety na miejscu postawiono mnie przed faktem dokonanym i skasowano na 2x więcej, serwisant udawał greka i w dupie miał to, że wcześniej podali mi inną cenę za tą sama usługę. SZCZERZE ODRADZAM!
Użytkownik sieci
26 listopada 2017 21:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 listopada 2017 08:45
Salon - samochody nowe
Słabo, kolejki długie, ...
... jedna osoba obsługuję klientów na serwisie. Czekałem na telefonie przez 20 min aż ktoś odbierze aby się umówić na serwis. Denerwujące jest to, że po 3 minutach nie odbierania telefonu przez nikogo centralka telefoniczna rozłącza połączenie i trzeba dzwonić ponownie.
Użytkownik sieci
2 listopada 2017 16:00
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 lipca 2017 06:48
Salon - samochody nowe
Nie miła obsługa i zawsze jakiś problem
Użytkownik sieci
17 czerwca 2017 16:22
Salon - samochody nowe
Średnia ocena zainteresowania klientem - 2
Użytkownik sieci
9 czerwca 2017 12:24
Salon - samochody nowe
Fatalne podejście do ...
... klienta, mam na myśli likwidacje szkód. Nikogo tam nie ma, obok siedzi 4 facetów i sobie dowcipy opowiadają ale " jak do szkód to proszę czekać" i tak pół godziny. Wkurzyłem się i pojechałem gdzie indziej.
Użytkownik sieci
12 maja 2017 08:35
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta ...
... totalna żenada brak profesjonalizmu , ludzie tam pracujący to chyba z łapanki . W dniu 11.05.2017 podjechałem z klientką która chciała zakupić używane auto za gotówkę sytuacja wyglądała tak . Wchodzimy do salonu ( może raczej do saloonu ) Fiata Pana Gazdy pierwsze co szukaj Pani recepcjonistki , po znalezieniu trzech znudzonych życie i chyba pracą Pań poinformowano Nas że auto stoi gdzieś tam na placu i koniec rozmowy zero zainteresowanie . Po znalezieniu auta zero kontaktu z sprzedawcą ( często nie odbiera telefonu) jak już się znalazł to podejście tego Pana do klienta to totalna porażka . Jak tak wygląda podejście do klienta który chce kupić samochód to można się domyśleć jak wygląda reszta obsługi tego salunu . NIE POLECAM .
Użytkownik sieci
1 lutego 2017 23:07
Salon - samochody nowe
obługa fatalna, klient ...
... który domaga się swoich praw jest "klientem awanturującym" , Bareja by miał co kręcić bo organizacja tej budy jest rodem z PRL. Oddany samochód po naprawie miał świecącą się sygnalizację poduszki powietrznej ( po przyjechaniu na stację "to trzeba skorygować bo ja z takimi poduszkami Pana nie puszczę" ) , źle podłączony a właściwie nie podłączony wężyk do spryskiwaczy szyb, tak że czyszcząc szybę tylną , woda wlewała się do sygnalizatora tylnego hamulca i lała do środka samochodu... ręce opadają
Użytkownik sieci
26 stycznia 2017 18:38
Salon - samochody nowe
zgłosiłem szkodę w ...
... dziale likwidacji szkód 8 pażdziernika 2016 do Pana Mirosława Radziejewskiego, przyczyną była lekka stłuczka z tyłu samochodu. Serwisowi udało zamówić się części zastępcze dopiero początkiem grudnia. Brak kontaktu z serwisem, wielokrotnie zostawiałem informację na infolinii z prośbą o kontakt, zostawiłem wizytówkę na recepcji w skodzie i wskazałem osobę z którą chciałbym porozmawiać. Nikt nie zadzwonił. Szef mojej floty dzwonił do kierownika serwisu Sławomir Droździk, miał do mnie przedzwonić, nie przedzwonił. Udałem się na miejsce z pytaniem jak wygląda bieżący stan naprawy. Pan Mirek powiedział że nie ma części jeszcze (po 2 miesiącach od zgłoszenia szkody!) , poprosiłem by przy mnie przedzwonił i dowiedział się gdzie są cześci, części były na stanie , Pan Mirek nie poczuł się winny zaistaniałej sytuacji , poinformował mnie że to nie jego wina bo on "nie dostał informacji o tym że część jest. Dalszy etap , część jest zostawiam samochód , biorę z towarzystwa ubezpieczeniowego zastępczy, czas realizacji "technicznej naprawy" wynosił 3 tygodnie , serwis Ganinex się nie wyrobił, samochód zastępczy musiałem zwrócić, ubezpieczyciel poinfomował mnie , że nie może płacić wypożyczalni samochodowej i ponosić odpowiedzialność za opóźnienia serwisu. Ganinex nie poczuwał się do tego żeby mi dać swój zastępczy , mimo że to oni ponosili winę. Serwis kilkukrotnie przesuwał termin oddania samochodu! , ciągle coś trzeba było poprawiać, Pan Mirosławi i kierownik nie poczuwali się do winny , wysłali mi za to maila z warsztatu , że samochód "się robi" , było już długo po terminie. (lakiernia i blacharnia do której zawieziono mój samochód z Katowic mieście się w Goczałkowicach/albo CZechowicach - teraz już dokładnie nie pamiętam). W końcu doprosiłem się i oddali samochód , o 13 mnie poiformowano , że jak chcę samochód to żebym przyjechał ale nie później niż do 15. Na koniec, moja firma posiada kilkadziesiąt samochodów marki Skoda, ale to co zrobił ten serwis nie przytrafiło się nam nigdy wcześniej. Mianowicie mamy podpisaną umowę ze Skodą na płatności bezgotówkowe/ przelew (samochód firmowy, zapłąta 50% kosztów VAT), po przyjechaniu po samochód poinformowano mnie że nie ma zgody na przelew, to podobno osobiście zabronił niejaki Pan Jace czy Janusz Gazda. Podśmiechiwanie się , cyniczne uwagi są tam na porządku dziennym. Tu nie problem polega na zepsutych jednostkach, ale cały serwis ma złą organizację pracy. Za dużo roboty mają i klienta traktują jakby był PRL . Stanowczo odradzam ten serwis
Użytkownik sieci
6 stycznia 2017 22:33
Salon - samochody nowe
Autoryzowany serwis nie ...
... posiada autoryzowanych czesci do auta do kupienia od reki. Skandal