91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 lutego 2023 15:05
Salon - samochody nowe
Helpful mechanical service ...
... centre. No drama. Plenty of free sweeties in the waiting lounge. I recommend you use the waiting room upstairs to the one downstairs, it has more natural light. (Przetłumaczone przez Google) Pomocny serwis mechaniczny. Nie ma dramatu. Mnóstwo darmowych słodyczy w poczekalni. Polecam skorzystać z poczekalni na górze do tej na dole, jest tam więcej naturalnego światła.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2023 10:01
Salon - samochody nowe
Profesjonalna i miła ...
... obsługa. Uśmiech i dużo pozytywnej energii.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2023 16:06
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam ten ...
... salon i Bardzo polecam panią Katarzynę Bindę, która z życzliwością i zaangażowaniem podchodzi do swojej pracy.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2023 16:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 stycznia 2023 15:41
Salon - samochody nowe
Polecam to miejsce ...
... z całego serca. W szczególności panią Katarzynę Woźniak. Przemiła, cierpliwa kobieta. Profesjonalizm, kompetencja i ogromne doświadczenie sprawiają, że współpraca z panią Katarzyną to wielka przyjemność.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2023 15:15
Salon - samochody nowe
korzystam z serwisu ...
... mojej już trzeciej służbowej skody i jestem bardzo zadowolony z obsługi. wszystko zawsze szybko i bezproblemowo
Użytkownik sieci
23 grudnia 2022 16:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 grudnia 2022 09:37
Salon - samochody nowe
Jester Bardzo nie ...
... zafowolony z tej wizyty poniewaz obsluga jest do dumpy
Użytkownik sieci
8 grudnia 2022 16:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 grudnia 2022 18:05
Salon - samochody nowe
Profesjonalny serwis. Szynko ...
... i sprawnie. Nic dodać nic ująć! Serwis Rapida 180tys km.
Użytkownik sieci
29 listopada 2022 19:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 listopada 2022 07:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 listopada 2022 09:03
Salon - samochody nowe
Kasia W najlepsza
Użytkownik sieci
24 listopada 2022 19:13
Salon - samochody nowe
To właśnie tutaj ...
... dokonałem zakupu mojego ostatniego pojazdu. Cudowna obsługa, pozdrawiam Panią Sonię która udzieliła mi pomocy.
Użytkownik sieci
3 listopada 2022 21:21
Salon - samochody nowe
Miła, spokojna atmosfera, ...
... dobra kawa i profesjonalnie podejście do klienta. Polecam, jeśli myślisz o zakupie nowego auta.
Użytkownik sieci
3 listopada 2022 14:37
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra, fachowa ...
... pomoc,profesjonalna obsługa, miła, sympatyczna i ekspresowa polecam 😁
Użytkownik sieci
29 października 2022 08:08
Salon - samochody nowe
Miła i profesjonalna ...
... obsługa. Pierwszy przegląd gwarancyjny przeszedł bezproblemowo. Ceny też ok.
Użytkownik sieci
24 października 2022 17:38
Salon - samochody nowe
Edit: po nieco ...
... ponad roku korzystania nie polecam serwisu. Na początku marca 2022 wymieniałem wiązkę elektryczna klapy bagażnika. Wymiana przebiegła sprawnie. Na przełomie sierpnia i września po ulewach zauważyłem (albo raczej usłyszałem) przelewająca się wodę w klapie bagażnika podczas otwierania go. Chciałem umówić się do serwisu Ganinex na diagnostykę ale mieli terminy na kilka tygodni, więc pojechałem do innego ASO. Inne ASO stwierdziło, że woda wlewa się do bagażnika przez trzecie światło stopu ze względu na odkształcenie gniazda. Zapytaj się mnie, czy coś robiłem przy tym światle. Wspomniałem, że była wymieniana wiązka elektryczna. Serwisant wytłumaczył, że przy wymianie wiązki trzeba wyjąć światło aby wpiąć tam wiązkę. Stwierdził, że nieumiejętne podważenie lampy i użycie zbyt duzej siły może spowodować odgiecie gniazda lampy. Po tej diagnozie zadzwoniłem do Ganinex przedstawić sytuację. Konsultant stwierdził, że mogą naprawić to odpłatnie, bo przecież naprawa była już pół roku temu. Wynika z tego, że muszę znać się na naprawie samochódów i po każdej naprawie w tym serwisie muszę robić profesjonalny odbiór, aby mieć stuprocentową pewność że serwis poprawnie wykonał naprawę. Uszkodzenie jest tak nietypowe, że nie byłem w stanie odkryć uszkodzenia wcześniej. Zdecydowałem się naprawić szkodę w innym ASO i przekazać sprawę do rzecznika praw konsumenta. Oryginalna opinia: Obsługa i poziom napraw ok, ale kilka rzeczy mi się nie podoba, i postanowiłem przetestować teraz inne serwisy. Terminy na wizytę to około 2 tygodnie. Nn ie potrafią zlokalizować skrzypienia z przedniego zawieszenia - dla serwisu wszystko jest ok, a mnie nadal skrzypi na wybojach po deszczu. W okresie pogwarancyjnym, kiedy skorzystałem z ubezpieczenia od awarii, to każda jedna naprawa która chce się wykonać na koszt ubezpieczyciela to droga przez mękę, konsultanci zniechęcają wręcz do skorzystania z czegoś, za co się zapłaciło. Każą najpierw umawiać się na diagnostykę (ok, standard) później na kolejną wizytę aby przygotować dokumentację dla ubezpieczyciela, a później czekać nie wiadomo ile na potwierdzenie od ubezpieczyciela i ewentualną naprawę. Sprawdzę, jak działa to gdzie indziej.
Użytkownik sieci
18 października 2022 09:54
Salon - samochody nowe
Wszystko jest fajnie ...
... do momentu sprzedaży. Potem pani Kasia miała się zająć dokumentami. Czekałem na nie 2 tygodnie. Niedawno miałem przegląd, na którym nie było żadnych zastrzeżeń. Tydzień później słychać tarcie w tylnim kole, które się nasila. Okazało się, że nie było już klocków hamulcowych. Spowodowało to też konieczność wymiany tarczy. Nie polecam.
Użytkownik sieci
7 października 2022 19:52
Salon - samochody nowe
Dobry wieczór, chciałbym ...
... podzielić się moją opinią dla tych, którzy będą wybierać pomiędzy serwisami/salonami w aglomeracji Śląsko/Dąbrowskiej ..., warto zaznaczyć, że wychowałem się na Zagłębiu tzn. w Sosnowcu ... Hmmm ..., dokładnie na ulicy Naftowej (Naftowa KRÓLOWA ;). It's doesn't matter ... because tzn. dlaczego :) ..., Obsługa/Przyjęcie/Zainteresowanie ... na poziomie takim jak "TRZEBA" oczywiście w GANINEX, szczególne pochwały dla Pana Mateusza G. (rodo) z działu SERWISU. Pan Mateusz G. (rodo :), wykazał się w PEŁNI PROFESJONALIZMEM ... i nie było to wyuczone na szkolenieniach, tylko wynikające z bycia "POPROSTU CZŁOWIEKIEM" ... Jakby Pan Mateusz miał ze sobą "DZIENNICZEK UCZNIA", to dostał by "6+", za swoją pracę. Nie mówię, co nie polecam :), sami wybierzcie i się przekonajcie ... Dziękuję i będę polecał KATOWICE, pomimo że z Sosnowca jestem, bo ... bo w Sosnowcu coś nie zagrało ..., i szef (ten SZEF z salonu z Sosnowca) POWINIEN się nad tym zastanowić i przemyśleć ..., by zrobić tak by było lepiej ..., tylko musi sobie zadać pytanie "DLA KOGO tu jestem" ..., Dziękuję Panu Mateuszowi ..., you're the BEST.