91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 lipca 2017 06:48
Salon - samochody nowe
Nie miła obsługa i zawsze jakiś problem
Użytkownik sieci
17 czerwca 2017 16:22
Salon - samochody nowe
Średnia ocena zainteresowania klientem - 2
Użytkownik sieci
9 czerwca 2017 12:24
Salon - samochody nowe
Fatalne podejście do ...
... klienta, mam na myśli likwidacje szkód. Nikogo tam nie ma, obok siedzi 4 facetów i sobie dowcipy opowiadają ale " jak do szkód to proszę czekać" i tak pół godziny. Wkurzyłem się i pojechałem gdzie indziej.
Użytkownik sieci
12 maja 2017 08:35
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta ...
... totalna żenada brak profesjonalizmu , ludzie tam pracujący to chyba z łapanki . W dniu 11.05.2017 podjechałem z klientką która chciała zakupić używane auto za gotówkę sytuacja wyglądała tak . Wchodzimy do salonu ( może raczej do saloonu ) Fiata Pana Gazdy pierwsze co szukaj Pani recepcjonistki , po znalezieniu trzech znudzonych życie i chyba pracą Pań poinformowano Nas że auto stoi gdzieś tam na placu i koniec rozmowy zero zainteresowanie . Po znalezieniu auta zero kontaktu z sprzedawcą ( często nie odbiera telefonu) jak już się znalazł to podejście tego Pana do klienta to totalna porażka . Jak tak wygląda podejście do klienta który chce kupić samochód to można się domyśleć jak wygląda reszta obsługi tego salunu . NIE POLECAM .
Użytkownik sieci
1 lutego 2017 23:07
Salon - samochody nowe
obługa fatalna, klient ...
... który domaga się swoich praw jest "klientem awanturującym" , Bareja by miał co kręcić bo organizacja tej budy jest rodem z PRL. Oddany samochód po naprawie miał świecącą się sygnalizację poduszki powietrznej ( po przyjechaniu na stację "to trzeba skorygować bo ja z takimi poduszkami Pana nie puszczę" ) , źle podłączony a właściwie nie podłączony wężyk do spryskiwaczy szyb, tak że czyszcząc szybę tylną , woda wlewała się do sygnalizatora tylnego hamulca i lała do środka samochodu... ręce opadają
Użytkownik sieci
26 stycznia 2017 18:38
Salon - samochody nowe
zgłosiłem szkodę w ...
... dziale likwidacji szkód 8 pażdziernika 2016 do Pana Mirosława Radziejewskiego, przyczyną była lekka stłuczka z tyłu samochodu. Serwisowi udało zamówić się części zastępcze dopiero początkiem grudnia. Brak kontaktu z serwisem, wielokrotnie zostawiałem informację na infolinii z prośbą o kontakt, zostawiłem wizytówkę na recepcji w skodzie i wskazałem osobę z którą chciałbym porozmawiać. Nikt nie zadzwonił. Szef mojej floty dzwonił do kierownika serwisu Sławomir Droździk, miał do mnie przedzwonić, nie przedzwonił. Udałem się na miejsce z pytaniem jak wygląda bieżący stan naprawy. Pan Mirek powiedział że nie ma części jeszcze (po 2 miesiącach od zgłoszenia szkody!) , poprosiłem by przy mnie przedzwonił i dowiedział się gdzie są cześci, części były na stanie , Pan Mirek nie poczuł się winny zaistaniałej sytuacji , poinformował mnie że to nie jego wina bo on "nie dostał informacji o tym że część jest. Dalszy etap , część jest zostawiam samochód , biorę z towarzystwa ubezpieczeniowego zastępczy, czas realizacji "technicznej naprawy" wynosił 3 tygodnie , serwis Ganinex się nie wyrobił, samochód zastępczy musiałem zwrócić, ubezpieczyciel poinfomował mnie , że nie może płacić wypożyczalni samochodowej i ponosić odpowiedzialność za opóźnienia serwisu. Ganinex nie poczuwał się do tego żeby mi dać swój zastępczy , mimo że to oni ponosili winę. Serwis kilkukrotnie przesuwał termin oddania samochodu! , ciągle coś trzeba było poprawiać, Pan Mirosławi i kierownik nie poczuwali się do winny , wysłali mi za to maila z warsztatu , że samochód "się robi" , było już długo po terminie. (lakiernia i blacharnia do której zawieziono mój samochód z Katowic mieście się w Goczałkowicach/albo CZechowicach - teraz już dokładnie nie pamiętam). W końcu doprosiłem się i oddali samochód , o 13 mnie poiformowano , że jak chcę samochód to żebym przyjechał ale nie później niż do 15. Na koniec, moja firma posiada kilkadziesiąt samochodów marki Skoda, ale to co zrobił ten serwis nie przytrafiło się nam nigdy wcześniej. Mianowicie mamy podpisaną umowę ze Skodą na płatności bezgotówkowe/ przelew (samochód firmowy, zapłąta 50% kosztów VAT), po przyjechaniu po samochód poinformowano mnie że nie ma zgody na przelew, to podobno osobiście zabronił niejaki Pan Jace czy Janusz Gazda. Podśmiechiwanie się , cyniczne uwagi są tam na porządku dziennym. Tu nie problem polega na zepsutych jednostkach, ale cały serwis ma złą organizację pracy. Za dużo roboty mają i klienta traktują jakby był PRL . Stanowczo odradzam ten serwis
Użytkownik sieci
6 stycznia 2017 22:33
Salon - samochody nowe
Autoryzowany serwis nie ...
... posiada autoryzowanych czesci do auta do kupienia od reki. Skandal
Użytkownik sieci
6 grudnia 2016 12:19
Salon - samochody nowe
Słaba organizacja i ...
... serwis słaby. Ceny za usługę wiele do życzenia. Szkoda
Użytkownik sieci
29 listopada 2016 20:08
Salon - samochody nowe
Serwis blacharskie skandal ...
... 3 tygodnie wymiana zderzaka co zajmuje 1 godzinę brak kontaktu z klientem niski poziom kultury do klienta
Użytkownik sieci
6 lipca 2016 21:23
Salon - samochody nowe
Sporo do poprawy ...
... w obszarze jakości obsługi posprzedażowej klienta. Dotyczy całego Ganinexu ktory jest słabo zarzadzany i nie dba o zadowolenie klienta. Byle sprzedać ..,