91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2019 22:14
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 grudnia 2019 20:24
Salon - samochody nowe
Jestem zadowolony z ...
... zakupu nowej Skody Scala serdeczne podziekowania dla przesympatycznej pani Kasi Woźniak ktora z sukcesem domknela tranzakcje. Podziekowania dla calego zespolu Ganinex Katowice.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2019 16:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 grudnia 2019 19:58
Salon - samochody nowe
Jestem zadowolony
Użytkownik sieci
7 grudnia 2019 17:20
Salon - samochody nowe
Super salon wspaniała obsługa.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2019 19:00
Salon - samochody nowe
W dniu 28/11/2019 ...
... poprosiłem Pana na stanowisku Express Service o pomoc - zostałem przekierowany do tego dealera z innego serwisu grupy VW. Pan wykazał się zrozumieniem, wysłuchał całej historii i poprosił mechanika o opinię. Wspólnie rozwiązani mój problem praktycznie od ręki. Mechanik był bardzo rzeczowy i sympatyczny. Pan z serwisu bardzo profesjonalny i konkretny. Takie podejście do klienta zasługuje na głębokie uznanie.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2019 11:48
Salon - samochody nowe
Miła i fachowa obsługa.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2019 11:43
Salon - samochody nowe
miła fachowa obsługa
Użytkownik sieci
30 listopada 2019 22:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 listopada 2019 18:26
Salon - samochody nowe
Odwiedziliśmy salon Skody, ...
... ponieważ zainteresowała nas SKODA KODIAQ. W salonie bardzo miło przywitała nas p. Kasia Woźniak. Sympatyczna osoba, pomagała nam wielkim doświadczeniem i profesjonalizmem w swojej branży. Ponieważ nasze oczekiwania co do samochodu były duże, P.Kasia ciągle szukała nowych pojazdów żeby tylko sprostać naszym potrzebom. Nie zakupiliśmy w tym salonie samochodu, ale bardzo dziękujemy P. Kasi za cierpliwość i duże zaangażowanie w pracę. Polecam specjalistę Katarzynę Woźniak jako wspaniałego doradcę
Użytkownik sieci
30 listopada 2019 11:35
Salon - samochody nowe
Salon na wysokim ...
... poziomie-dokonaliśmy zakupy Skody Octavia i jeżeli będziemy w przyszłości zmieniać samochód to na pewno tam wrócimy. Samochód sprzedawał nam Pan Michał Kołodziej i właściwie to dzięki niemu kupiliśmy auto. Decyzja o zakupie zapadła właściwie w jeden dzień. Najważniejsze jest jednak to, że ze strony Pana Michała nie czuliśmy presji na zakup samochodu. W trakcie pierwszej wizyty w salonie krótko zaprezentował nam auto, następnie odbyliśmy jazdę próbną i przystąpiliśmy do rzeczowych negocjacji ceny oraz wyposażenia dodatkowego - to wszystko przebiegło bardzo sprawnie i w sympatycznej atmosferze. Druga wizyta w tym salonie to wizyta finalizująca zakup. Pan Michał miał przygotowana dla nas wszystkie niezbędne dokumenty również dotyczące ubezpieczenia przez co wizyta ta trwała zaledwie godzinę. Za nim trafiliśmy do tego salonu i oczywiście do Pana Michała odwiedziliśmy różne salony samochodowe - w tym również inne salony Skody - i często spotykaliśmy nachalnych sprzedawców nastawionych tylko na wynik sprzedażowy, a nie na rozpoznanie potrzeb klienta. Po wejściu do takiego salonu i próbie agresywnej sprzedaży natychmiast opuszczaliśmy takie miejsce. W salonie Skody Ganinex było zupełnie inaczej - miło, spokojnie i konkretnie. Pan Michał to bardzo sympatycznym sprzedawca, który przede wszystkim słucha klienta, a do tego prezentuje samochód w rzeczowy i nienachalny sposób, czasem pozwalając sobie na jakiś dowcip przez co atmosfera jest bardzo przyjazna. Poza tym Pan Michał jest bardzo zaangażowany w to co robi co sprawia, że wszystkie formalności zakupowe przebiegają sprawnie i szybko.W skali od 1 do 5 Pan Michał dostaje od nas 6. Jeśli nosicie się z zamiarem zakupu Skody to gorąco polecamy salon Skoda Ganinex w Katowicach oraz Pana Michała. Na pewno będziecie zadowoleni.
Użytkownik sieci
26 listopada 2019 23:05
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 listopada 2019 20:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 listopada 2019 12:26
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 listopada 2019 01:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 listopada 2019 19:06
Salon - samochody nowe
Z auta, które ...
... chcieliśmy kupić do naszej spółki w Ganinexie, pozostała jedynie popielniczka. Jak to możliwe? Oto historia naszego zakupu. Wygodny, wybredny i niecierpliwy klient pisze do salonu Ganinex, że koniecznie od ręki chce auto skonfigurowane na skoda-auto.pl (czarna Fabia Combi v. Monte Carlo z nawigacją i popielniczką), a tam mu odpisują, że w takiej konfiguracji nie ma na stocku ani jednej sztuki w Polsce i musi na takie auto czekać około 3 miesięcy. Klient decyduję się zatem wybrać inny model i tu pada hasło "Kamiq" - SUV zwinny i nawet dynamiczny, oczywiście czarny z obowiązkową nawigacją i popielniczką, skonfigurowany też na skoda-auto.pl. W odpowiedzi Ganinex proponuje klientowi zbliżoną konfigurację, ale dopiero za ok. 5 miesięcy, jak ją wyprodukują w fabryce. W efekcie komunikatu o takiej treści, ów niecierpliwy dalej klient, zaczyna się rozglądać na stronie www Ganinexu za tym, co jest od ręki. Po przejrzeniu dostępnych ofert wybór klienta pada na granatową Octavię III, sedana z roku modelowego 2018 z dużym rabatem (praktycznie w cenie Fabii Combi Monte Carlo) i nawigacją, ale za to bez zestawu dla palących, czyli bez popielniczki. Sprzedawca Ganinex obiecał popielniczkę gratis. Klient złożywszy już papiery do leasingu na wspomnianą Octavię i umówiwszy się już za 2 dni na odbiór samochodu odbiera od sprzedawcy Ganinexu telefon z informacją, że owej Octavii, która jest na zdjęciach na tle salonu Ganinexu, w ogóle nie ma na ich placu i nie możemy odebrać samochodu. W tym momencie klient postanowił wreszcie udać się do salonu z postanowieniem, że salonu nie opuści prędzej zanim nie wybierze auta dla spółki. Obszedłszy ze sprzedawcą plac i obejrzawszy szereg dostępnych od ręki aut wrócił zadyszany (za dużo siedzenia za biurkiem) i zrezygnowany do salonu. Nic się nie składało w całość. A to kolor nie ten, a to bez nawigacji, tudzież popielniczki, albo za słaby silnik w automacie lub za drogi. I wtedy uwagę klienta w salonie przykuł kawowy Karoq, SUV nie mniej zwinny od Kamiqa, aczkolwiek ciut większy. Klient przymierzył się do niego i stwierdził, że nawet mu pasuje. Niestety, uruchamiając silnik przekonał się, że to diesel, a tej wersji silnika zdecydowanie nie chciał. Sprzedawca wtedy dodał, że pod salonem są 2 Karoqi w benzynie, które raptem 15 minut temu klient niechętnie obrzucił wzrokiem obchodząc plac wokół salonu. Ostatecznie klient zdecydował się wreszcie, ku uciesze sprzedawcy, na jednego z nich, pomimo, że model i kolor były nie te, nie było też nawigacji a we wnętrzu straszyły na drzwiach srebrne dekory. Z pierwotnie zapotrzebowanego wyposażenia auta przesłanego w pierwszej konfiguracji zgadała się jedynie popielniczka, którą klient i tak dostał od sprzedawcy w gratisie, bo na wyposażeniu fabryczny jej nie było. Z naszej historii zakupu samochodu płynie ważny morał, otóż nie kupuje się nowego auta wygodnie przez internet. Od samego początku i do końca obsługiwał nas w Ganinexie Pan Tomasz Jacek. Sprzedawca w tej firmie chyba młody stażem, lecz okazał się Mistrzem Świata w sprzedaży. Sam prowadzę spółkę opartą na sprzedaży i pewnego dnia, już po zakupie, naszła mnie refleksja, że Pan Tomasz sprzedał mi zupełnie inny (rodzaj, marka, kolor, wyposażenie, etc.) samochód, niż pierwotnie miałem w zamyśle. Przy tym wykazał się szczególnie wysokim profesjonalizmem i zaangażowaniem, cechami niespotykanymi wręcz na tym poziomie wśród śląskich handlowców, oraz wysoką kulturą osobistą i ogromnym poczuciem humoru. Pan Tomasz Jacek to brylant, którego polecam zarządzającym firmą Ganinex odnośnie jego szybkiego awansu. W tej drobnej wpadce z Octavią nie było wedle mojej wiedzy żadnej winy Pana Tomasza, a nawet jeśli trochę, to jestem mu wdzięczny ogromnie, że nie jeżdżę teraz taczkami wielkości skrzydła drzwi od stodoły. Przy Jego pomocy wybrałem auto, do którego szybko się przekonałem i jestem z tego wyboru nader zadowolony. Serdecznie pozdrawiam Panie Tomaszu i dziękuję Panu za poświęcony mi czas.
Użytkownik sieci
20 listopada 2019 20:03
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 listopada 2019 15:56
Salon - samochody nowe
Miło, przy kawce w oczekiwaniu na samochód.
Użytkownik sieci
13 listopada 2019 21:40
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 listopada 2019 16:08
Salon - samochody nowe
Słowo serwis należałoby ...
... wziąć w cydzysłów. Cztery puste biurka a pracownicy mijają klientów udając że ich nie widzą. Po zgłoszeniu usterki (problem z odbijanie klocka przy cofaniu) słyszę że tak się zdarza (ostatni przegląd gwarancyjny). Znajomemu mechanikowi na przysłowiowych garażach usunięcie problemu zajęło 10 minut. Odbiór po serwisie, auto powinno być teoretycznie umyte, wyglądało jak chluśnięte z wiadra, tylne dywaniki brudne, nie ruszone, bo po co? Nadmieniam że mam doświadczenie z serwisami innych marek.