92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 lutego 2020 18:00
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 lutego 2020 11:31
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa, zainteresowana siedzeniem
Użytkownik sieci
5 stycznia 2020 08:43
Salon - samochody nowe
Termin odbioru samochodu ...
... podany na zamówieniu do fikcja. Pierwszy i ostatni raz byłem gościem tego salonu.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2019 13:10
Salon - samochody nowe
Szkoda czasu na telefon do działu części
Użytkownik sieci
9 października 2019 09:06
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 października 2019 11:44
Salon - samochody nowe
Po wieloletniej "współpracy" ...
... widocznie jednostronnej- zakup ubezpieczenia Allianz na samochód. Podczas chęci zmiany ubezpieczyciela na innego, którym pośrednikiem nie jest "lelek" nie zostałem poinformowany o tym, że muszę wypowiedzieć umowe w Allianz. Dbanie o klienta - kiedy jest - nie dbanie kiedy odchodzi. Bardzo smutno w tej sytuacji, że to ja muszę zapłacić za to zdarzenie, a nie firna, która nie udzieliła takiej informacji. Miły kontakt, ale w tej sytuacji muszę powiedzieć nie dziękuję_ nie nie polecam
Użytkownik sieci
30 września 2019 19:34
Salon - samochody nowe
Sama sprzedaż samochodu ...
... przebiega bez zarzutu. Problemy zaczynają się jak przychodzisz zgłosić wady. Na wszystko mają jedną odpowiedź: ten typ tak ma, albo to nie wada a cecha. A wystarczy pojechać do innego salonu Skody, żeby się okazało że to jednak wada. No ale cóż nie zamierzam się kopać z koniem, auta się pozbędę przed upływem gwarancji, ale więcej niż nic u Was nie kupię.
Użytkownik sieci
28 września 2019 13:36
Salon - samochody nowe
Oddając samochód do ...
... Autoryzowanego Serwisu Skody spodziewałem się fachowej i szybkiej naprawy (naprawa blacharska po kolizji). Niestety byłem zmuszony pojawić się w Auto Centrum Gliwice Lellek kilka razy. W moim odczuciu serwis liczy na to, że klient nie zauważy niedociągnięć w wykonanych naprawach i przymknie na wszystkie niedociągnięcia oko. Zadaniem Autoryzowanego Serwisu jest jednak naprawa, kontrola i weryfikacja czy wszystkie naprawy zostały wykonane rzetelnie zgodnie ze sztuką. Z tego też względu wybrałem ASO Skoda, a nie podrzędny warsztat samochodowy. Niestety z zaistniałej sytuacji wynika, że nikt nie sprawdził wykonanych napraw pod względem ich jakości(źle domykające się i przeciekające drzwi, czarne wtrącenia na lakierze). Podsumowując jestem bardzo rozczarowany nieprofesjonalnym podejściem do klienta oraz brakiem poszanowania jego czasu. W przyszłości wybiorę inny serwis.
Użytkownik sieci
21 września 2019 10:20
Salon - samochody nowe
Bardzo drogo sprzedawcy ...
... nie zachęcają do kupna zarozumiali nie ma możliwości negocjacji
Użytkownik sieci
13 września 2019 20:52
Salon - samochody nowe
Moja opinia dotyczy ...
... Salonu Firmy w Świętochłowicach. Czy mieści się w podstawowych pojęciach Sytuacja, że chodzi się po salonie 15 minut, ogląda modele Passata i ..........nikt nie przerwie: - dyskusji w podgrupach - śniadań - rozmów telefonicznych aby zainteresować się facetem, który może chce kupić auto ?? Szkoda, ale na szczęście są inne Salony . Życzę „pracownikom” dobrych wyników sprzedaży !
Użytkownik sieci
11 września 2019 19:31
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 września 2019 21:51
Salon - samochody nowe
Dzień dobry .Niestety ...
... ale muszę to napisać ,oddałem samochód na standardowy serwis i prosiłem o przestawienie czujnika zmierzchu na tryb skandynawski to znaczy ze po uruchomieinu samochodu samochody światła świecą bez względu czy to dzień czy noc .Przy odbiorze samochodu Pan z serwisu powiedział że nie udało się połączyć z samochodem ,ok trudno ale po jakimś czasie zauważyłem ze nie działa czujnik deszczu i inne podzespoły ,więc pojechałem z reklamacją na co Pan serwisant powiedział że nie było takiego zgłoszenia o przestawieniu ustawień na system skandynawski ale może to sprawdzić co się stało .Diagnoza uszkodzony sensor przy szybie koszt tylko 800zł + robocizna ,oczywiście podziękowałem i pojechałem do zaprzyjaźnionego mechanika który stwierdził ze ustawienia czyli pamięć została całkowicie skasowana i musiał wszystko wgrywać ponownie .Nie było by problemu gdy by Serwis po prostu przyznał się do błędu i naprawił co zepsuł Ale dziwnym trafem w komputerze nie było zlecenia więc według serwisu niema sprawy. Polecam potencjalnych klientów brać potwierdzenie wykonywanej usługi Ponieważ później usuwa się takie nie udane naprawy z systemu serwisu żeby nie było śladu (Tą informacje posiadam od znajomego który pracuje w serwisie) ogólnie nie polecam albo proszę brać potwierdzenie wykonywanej usługi.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2019 12:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 lipca 2019 17:01
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Nh (Wersja oryginalna) Nh
Użytkownik sieci
7 czerwca 2019 10:31
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam. ...
... Bardzo wysokie ceny i niesamowicie długi czas wykonywania napraw/wymian. Obsługa fatalna, uprzejma tylko wtedy gdy płacisz. Jeżeli zgłaszasz jakiś problem, reklamację są bardzo niesympatyczni. Zgłosiłam reklamację odnośnie faktu, ze znalazłam pokrytą pleśnią i twardą bułkę w reklamówce pod maską, położoną koło silnika ( około 3 tygodnie wcześniej auto było na serwisie), a podczas rozmowy uzyskałam jedynie informacje, że mogła mi to wciągnąć kuna lub lis bo przecież ich pracownicy jedzą na stołówce. Oczywiście Pan zachęcał żebym przyjechała to zerknie czy "są odciśnięte łapki lub futro" bo na pewno są. W ogóle nie wziął pod uwagę moich roszczeń. Pan zasugerował że skoro tak bardzo chcę ( bo nie satysfakcjonuje mnie telefoniczna informacje że pewnie to bułka przywleczone przez kunę) to sprawdzą monitoring, ale jak się okaże że to nie pracownik, to obciążą mnie kosztami....Serio? Drogi salonie - to żenada i brak poszanowania klienta. Klient ma prawo do złożenia reklamacji i wyjaśnienia sytuacji, a nie otrzymywać groźby obciążenie kosztami zamiast pomocy. Nigdy tam już nie wrócę, na pewno znajdzie się bardziej pro kliencki salon. A Pan, który zajmował się moją sprawą powinien dostać naganę za sposób rozmowy i traktowanie klienta. Zresztą przy oddawaniu samochodu na serwis pan również nie ma szacunku. Jak zadawałam pytania ile co będzie kosztować lub co trzeba wymienić to Pan był gburowaty i traktował mnie z góry. ODRADZAM !
Użytkownik sieci
12 maja 2019 11:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2019 20:46
Salon - samochody nowe
Przychodzisz w sobotę, ...
... wchodzisz do salonu i nikt nie mowi nawet dzień dobry. Pokręcisz się chwilę, obejrzysz kilka samochodów, postoisz czekając na obsługę i wyjdziesz... Do widzenia także nie uslyszysz. Skoda dobrze się sprzedaje, ale salon klienta nie zachęcił . S(z)koda.
Użytkownik sieci
27 marca 2019 17:20
Salon - samochody nowe
Jak ktos ma ...
... sporo czasu i pieniedzy to moze tam jechac . Od przyjazdu do zabrania auta na serwis mija 45 minut, potem drobne rzeczy ktore mozna zrobic w 10 minit robia w 45 minut. Calosc zabawy kosztuje 3X tyle co powinna i trwa okolo 4 razy dluzej niz powinna. Uwazaja sie za mega fachowców a filtr powietrza zalecaja zmieniac co 90 tys km. Ciekawe czy majtki tez raz na miesiąc zmieniają. Ja tam juz nie wracam . Szkoda czasu przede wszystkim bo im sie nie spieszy w ogole.
Użytkownik sieci
11 marca 2019 17:55
Salon - samochody nowe
Obsługa na dziale ...
... części zamiennych to porażka, arogancja i brak kompetencji.
Użytkownik sieci
22 lutego 2019 19:00
Salon - samochody nowe
Po naprawie szkody, ...
... auto dostałam NIBY sprawdzone i NIBY po jeździe testowej bez płynu chłodzącego. Po drodze trzeba było wlać 3 l płynu.