98%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 17:16
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Proces ...
... zakupowy nowego auta które dostępne było od ręki ciągnął się 3 tygodnie a kolejne dwa tygodnie klient oczekuje na zamówione przy zakupie elementy i dokumenty. Kierownictwo działu handlowego nie oddzwania. Nieprofesjonalne zachowanie Dilera Skoda
Użytkownik sieci
30 grudnia 2023 22:42
Salon - samochody nowe
Odradzam wszystkim korzystania ...
... z usług tego salonu/serwisu. Jakiś czas temu oddałem tam auto na likwidacje szkody, jednak wyszło jak wyszło i szkodę likwiduje sam, po wcześniejszej informacji dla serwisu, że chciałbym odebrać auto umówiliśmy się na dzień następnym tak aby Panowie mieli czas złożyć auto do końca by wróciło o własnych siłach. Jak widać w skodzie nie maja kompletnie pojęcia o budowie pojazdów zderzak był złożony na „sztuke” kostki halogenów nie powpinane, węże od przewodów spryskiwaczy nie podłączone przez co przy każdym dolaniu płynu miałem wyciek o spasowaniu elementów już nie wspominam a na domiar złego przyrysowano mi lekko maske. Zakład robi totalna fuszerkę omijajcie to miejsce z daleka. Zgłaszają opinie …
Użytkownik sieci
3 listopada 2023 17:11
Salon - samochody nowe
Serwis tragedia. Przede ...
... wszystkim bardzo niekompetenty, przeglądy gwarancyjne przeprowadzane niedokładnie w związku z czym po okresie gwarancjii auta użytkownik narażony jest na duże koszty napraw samochodu. WYMIANA SILNIKA PO 30TYS. PRZEBIEGU!!!! 1. Usterka silnika spalinowego została wykryta przez serwis podczas naprawy wycieku z silnika elektrycznego, ktory to został zdiagnozowany podczas 1WSZEGO pogwarancyjneo przeglądu. Usterka silnika spalinowego to pęknięcie bloku silnika . 2. Z informacji uzyskanych w serwisie wiem, że w trakcie przeglądów gwarancyjnych dolewany był płyn chłodniczy do silnika spalinowego. Ubywanie płynu chłodniczego nie zaniepokoiło serwisu aby sprawdzić gdzie jest przyczyna. W konsekwencji kontrolka poziomu płynu się nie zapaliła i usterka nie mogła być wykryta wcześniej, tzn. w trakcie gwarancji. Ciekawy jest fakt że jeżeli w silniku elektrycznym ubywa płynu to należy naprawić (bo zbiornik jest zaplombowany) natomiast w silniku spalinowym można dolewać(brak plomby). 3. W ramach GOODWILL producent zaoferował wsparcie ponieważ koszty były bardzo wysokie, a serwis zaoferował upust i wymianę opon. 4. Za wsparcie jestem wdzięczna natomiast za "profesjonalny" serwis już nie. 5. Całość za naprawę jest uregulowana zgdonie z wyceną, którą otrzymałam od serwisu przed zdecydowaniem się na wymianę silnika a problem tkwi w tym, ze cena ostateczna byla wyzsza od wyceny o ponad 500zł, czyli wartość upustu, którą obiecał mi serwis a z którego ostatecznie się wycofał. Reasumując całość sytuacji dla mnie jako klienta skończyła się BARDZO kosztownie i nieprzyjemnie. Mam poczucie, że nie zostałam potraktowana i obsłużona we właściwy sposób. Każdy kto jest właścicielem nowego samochodu regularnie serwisiwanego nie spodziewa się takich kosztownych problemów.
Użytkownik sieci
10 września 2023 23:05
Salon - samochody nowe
Serwis to jedna ...
... wielka porażka! Moja noga nigdy tam więcej nie postanie! Od końca kwietnia 2021 użytkowałem fabrycznie nową służbową Fabie, w której od samego początku występował problem z zestawem głośnomówiący Bluetooth. Za każdym razem jak dzwoniłem, serwisant wyraźnie słyszał, że występuje problem i prowadzenie rozmowy przez zestaw jest praktycznie niemożliwe. Zakłócenia, trzaski, urywki słów tylko było słychać. Nie przerywając połączenia, w momencie wyłączenia Bluetooth, rozmowa dalej przebiegała normalnie. Dwie pierwsze wizyty skończyły się na sprawdzeniu ustawień i ponownym zainstalowaniem telefonu! Za trzecim razem sprawę zbadał elektromechanik. I co? I nic!!! Już sam, na własną rękę kilkanaście razy instalowałem telefon i sprawdzałem jak działa zestaw na innym aparacie. Bez zmian. Po trzeciej wizycie, z tego co pamiętam Pan Igor zasugerował, że trzeba wymienić radio, które prawdopodobnie jest przyczyną usterki. Po półtora tygodnia dzwonię z zapytaniem, czy radio jest zamówione. Zostałem poinformowany, że mechanik ponownie musi przyjrzeć się problemowi. Naprawdę?! Czwarty raz mam tracić swój cenny czas, służbowe paliwo, by serwis pogrzebał coś w ustawieniach by na koniec stwierdzić, że wg ich jest wszystko w porządku?! Znowu poczułem się oszukany przez firmę Gramatowski .
Użytkownik sieci
25 października 2022 10:32
Salon - samochody nowe
Odradzam. W trakcie ...
... naprawy uszkodzone wnętrze, serwis nie poczuwa się do odpowiedzialności
Użytkownik sieci
14 stycznia 2022 18:53
Salon - samochody nowe
Obsługa miła, lecz ...
... z naprawy nie jestem zadowolony, bardzo drogo.
Użytkownik sieci
29 października 2021 16:32
Salon - samochody nowe
Obsługa klientów biznesowych ...
... totalne dno!! Najpierw jest umówiona wizyta po czym na miejscu okazuje się że na fakturze jest inna cena niż w ustaleniach!! Nie polecam Salonu i radzę omijać szerokim łukiem!!!!
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2021 23:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 marca 2021 13:39
Salon - samochody nowe
Nikomu nie polecam ...
... tego salonu. Jestem bardzo zawiedziony obsługą i niekompetencją obsługi. Salon wystawił używany samochód, po rozmowie ze sprzedawcą zdecydowałem się go obejrzeć. Kolejnego dnia oddzwaniam i rezerwuje samochód do soboty do godziny 11.00. Parę minut po 10tej pojawiam się w salonie i sprzedawca wita mnie słowami "Przykro mi, samochód został właśnie sprzedany". I tyle, żadnej innej propozycji, niczego..... 300 km przejechane na darmo. Życzę powodzenia Państwu w dalszej sprzedaży samochodów, z takim podejściem do klienta!!!!
Użytkownik sieci
5 marca 2020 06:48
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka dla ...
... miłej pani za kawę , poza tym zostaliśmy olani , zero zainteresowania i jakiejkolwiek informacji. Pan, z którym byliśmy umówieni (na konkretną godzinę) podszedł dopiero, gdy zrezygnowani byliśmy w drodze do wyjścia. Także jeśli chodzi o obsługę klienta to tak sobie 👎. Nie mam możliwości odpowiedzi na poniższą reakcję więc dodam tylko, że kawa została nam zaproponowana na długo przed umówionym czasem a pani recepcjonistka nie mówiła nic o możliwym opóźnieniu, aczkolwiek proszę na nią nie zwalać bo była najmilsza z was wszystkich.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2019 21:14
Salon - samochody nowe
Zakup nowego samochodu ...
... w tej firmie nie przebiega jak w salonie sprzedaży tylko raczej jak na targowisku w nędznej szopie. Zamówiono model o niższym standardzie, który następnie próbowano mi wcisnąć.!!! Po zawarciu ugody i ponownym oczekiwaniu drugi pojazd ponownie próbowano sprzedać uszkodzony i brudny, wydając mi go w pokrętny sposób w miejscu, w którym uniemożliwiało mi jego sprawdzenie. Beznadziejna obsługa przez Kierownika salonu, który nie potrafi dopilnować najprostszej sprawy. Brak kontaktu z właścicielem firmy! Po wysłaniu opinii listownej właściciel umywa ręce nie widząc winy swoich pracowników. Więc potencjalny kliencie tej firmy jak lubisz wyrzucić pieniądze w błoto, być oszukiwanym, traktowanym jak intruz, lubisz problemy ta firma jest dla ciebie !!!Innym niestety nie polecam usług tej firmy. Jak zapłacisz już pieniądze za samochód to pozostaniesz z problemem sam. Jedynymi jasnymi punktami które oceniam pozytywnie jest sprzedawca Pan Sławomir i Kierownik Serwisu.
Użytkownik sieci
15 listopada 2019 17:36
Salon - samochody nowe
Za te pieniądze to trzeba samemu pracować
Użytkownik sieci
29 września 2019 11:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 marca 2019 18:21
Salon - samochody nowe
Byłem dzisiaj dowiedzieć ...
... się czegoś więcej o Skodzie Rapid ale niestety nie udało mi się, byłem zainteresowany wynajmem ale Pan nic nie wiedział. Nie zaprosił mnie na jazdę ani do stolika. Rozczarowanie salonem.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2017 06:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 lutego 2017 21:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 września 2016 11:16
Salon - samochody nowe
Wstępna wycena nie ...
... pokrywała się z FV o kwotę prawie 1000 PLN. Nie polecam.