90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 września 2019 10:24
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Poszedłem do ich dealera, aby zadać 2 pytania dotyczące 2 funkcji oferowanych przez jeden z ich modeli. Poszedłem do ich recepcji i poprosiłem o rozmowę z ich mechanikami w ich opublikowanym serwisie: WNIOSEK ZABLOKOWANY powiedzieli mi, że muszę porozmawiać z bardzo młodą damą przebraną za kierownika lub sekretarza kierownika w ich biurze obsługi. Pierwsze pytanie: czy mogę tam serwisować fabryczną instalację CNG (1,4 tsi Octavia). To jest fabryczna instalacja Skody w samochodzie. Nie była pewna. Inna starsza pani krzyknęła z pobliskiego biurka „nie obsługujemy tutaj tego modelu” ... I to ma być dealer Skody ... Drugie pytanie: zwykłe reflektory Octavia można wymienić na ksenonowe oryginalne Skody, zawsze w Octavii. Była całkowicie zagubiona, uśmiechnęła się ze wstydu. Powiedziała mi, żebym poszedł do okna części Skody (abd to jest biuro obsługi? Jeśli pozwolą mi porozmawiać z mechanikami, już by mnie nie było ...) Idę więc do biurka z częściami, gdzie starszy facet ze zmęczoną twarzą wygląda na to, że nie chce tam być (co się stało z „Dzień dobry! W czym mogę dziś pomóc?”) I zapytałem pytanie. Powiedział mi „nie” ze względu na ustawienia, sterowniki oprogramowania, moduły itp. Powiedziałem dobrze, powiedziałem mu, że mogę zapłacić za przeprogramowanie, a jeśli mógłby dać mi wycenę (tak, oferuję ci pieniądze, czy nie tego właśnie ludzie chcą?) Posłał mi ten całkowicie niezainteresowany wygląd, jakbym nie była warta jego czasu. Tak traktują swoich (kandydatów) klientów. Powiedziałem mu nawet, gdy odchodziłem „… więc chyba nie kupię Octavii…” Słyszał mnie, ale nie mogło go to obchodzić mniej. Trzymaj się z dala od tego salonu. Jest prowadzony przez dopasowanych zombie, które nie dbają o ciebie lub twoje potrzeby lub podbijają cię jako klient. Dziękuję za decyzję dotyczącą zakupu Forda Mondeo. (Wersja oryginalna) I went to their dealership to ask 2 questions regarding 2 features offered by one of their models. I went to their reception and I asked to talk with their mechanics at their publicised Service : REQUEST DENIED they told me that I had to talk with a very young lady dressed as a manager or a manager's secretary at their service desk. First question : could I service their factory CNG installation (1.4 tsi Octavia) there. This is Skoda factory installation on the car.She was not sure. Another older lady shouted from a nearby desk "we do not service this model here"... And this is supposed to be a Skoda dealership... Second question: regular Octavia headlights can be changed to the xenon original Skoda ones, always on the Octavia. She was totally lost, smiled in embarrassment. She told me to go to the Skoda parts window (abd this is the service desk? If they let me talk with the mechanics I would be already over by now...) So I go to the parts desk, where an older guy with a fed up face, looking that he didn't want to be there (what happened to "Good morning! How can I help you today"??) and I asked the question. He told me no due to settings, software drivers, modules etc. I said fine, I told him that I could pay for the re-programming, and if he could give me maybe a quote (yes, I'm offering you money, isn't that what u people want?) He gave me this totally un-interested look, like I was not worth his time. This is how they treat their (candidate) customers. I even told him while I walked away "....so I won't be buying an Octavia I guess then..." He heard me, but he couldn't have cared less. Stay clear of this dealership. It's run by suited-up zombies who don't care about you or your needs or conquering you as a customer. Thank you for making up my mind in buying a Ford Mondeo.
Użytkownik sieci
4 września 2019 19:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2019 12:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2019 18:18
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2019 08:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2019 12:25
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2019 08:49
Salon - samochody nowe
Ja jestem bardzo ...
... zadowolona z tego salonu, kupiłam tam już 3 Skody, bardzo dobre marże maja i obsługa ubezpieczeń jest bardzo dobra, stosunkowo niskie składki do oferowanych, szczególnie Pani Natalia jest bardzo pomocna i w każdej chwili dostępna
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2019 15:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2019 14:30
Salon - samochody nowe
Ile razy byłem ...
... na swerisie, tyle razy pełen profesjonalizm. Gorąco polecam jeżeli cenicie sobie spokój i miłą jazdę!
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2019 20:00
Salon - samochody nowe
Po przybyciu zajęli ...
... się moim samochodem szybko , usterka została usunięta, jestem bardzo zadowolony z obsługi. Bardz bardzo polecam !!!
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2019 19:49
Salon - samochody nowe
Wszystkie usługi gwarancyjne ...
... i pogwarancyjne wykonane profesjonalnie, szybko i bez zastrzeżeń. Najlepszy serwis i najlepsi fachowcy. Komfortowa obsługa. Gorąco polecam!
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2019 22:47
Salon - samochody nowe
Serwis na najwyższym ...
... poziomie, fachowa obsługa, rzetelnie wykonana naprawa. Polecam
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2019 19:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2019 12:59
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2019 22:07
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2019 14:55
Salon - samochody nowe
Serwis mega profeska
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2019 09:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2019 22:51
Salon - samochody nowe
Polecam serwis InterAuto. ...
... Miła obsluga, szybka diagnoza i naprawa. Jeden z lepszych serwisów w Krakowie.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2019 20:20
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Pojechałem tam nową Fabią (niecałe 2 miesiące i 3500 km przebiegu) z przekrzywioną kierownicą (kierownica jak do skrętu w lewo, a samochód jedzie prosto ). Miałem niewątpliwą przyjemność rozmawiać z prawie każdym pracownikiem jaki był wtedy na miejscu i nikt nie potrafił mi pomóc. Dowiedziałem się, że nie było szkody komunikacyjnej, więc ubezpieczenie (AC) tego nie obejmuje oraz, że to nie wina producenta bo to wada eksploatacyjna, więc gwarancja także tego nie obejmuje. Na moje próby dopytywania się usłyszałem, że to moja wina, musiałem w coś uderzyć albo nie potrafię jeździć i mam... Dodam, że poziom obsługi i to jak zostałem potraktowany jest poniżej wszelkich standardów, a odsyłanie klienta "od okienka do okienka" to jakaś kpina.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2019 19:42
Salon - samochody nowe
Po odbiorze auta ...
... z serwisu mogę śmiało polecić.Naprawa wykonana bardzo dobrze