87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 12:30
Salon - samochody nowe
Niestety obsługa dramat. ...
... Panowie nawet nie raczyli podnieść głowy znad laptopa aby podejść i zapytać w czym pomóc. Chcesz kupić samochód za ok 200 tyś a tu taka porażka. Radzę większe zainteresowanie klientami albo zmianę pracy. Z poważaniem zawiedziony klient
Użytkownik sieci
17 stycznia 2025 22:24
Salon - samochody nowe
Niestety nie udało ...
... się przez trzy miesiące umówić terminu naprawy gwarancyjnej. Przy każdym telefonie "opiekun sprawy będzie po południu/jutro rano, na pewno do pana oddzwoni" - nikt nigdy nie oddzwonił, poza jednorazowym przypadkiem - udało się umówić termin, ale salon odwołał go w dniu podstawienia auta. A wystarczyło powiedzieć "nie mamy terminów, najbliższy za X miesięcy" czy "nie podejmiemy się naprawy bo [cokolwiek]". Szkoda (nomen omen), że tak się tu traktuje klienta.
Dawid Krala
12 grudnia 2024 09:38
Salon - samochody nowe
Bardzo kiepska obsługa klienta
"Do bramy i się nie znamy" - takie powinno być motto sprzedawcy Dawida S. Pan Sprzedawca zapomniał chyba o obsłudze posprzedażowej klienta, który poszedł mu na rękę, aby słupki sprzedażowe w danym miesiącu się zgadzały.
Do wydania auta wszystko super, dobry kontakt etc.
Po wydaniu auta to ja jako klient musiałem wydzwaniać i podpytywać o dowód rejestracyjny, etc. Ciągle słyszałem "oddzwonię/dam znać". I znowu to ja jako klient musiałem wydzwaniać. Całkowite ignorowanie "nabywcy".DRAMAT!!
Jeśli komuś zależy na dobrej współpracy nie tylko do odbioru auta to zdecydowanie nie ten salon. A przynajmniej nie ten sprzedawca! Odbierając nowe auto człowiek powinien czuć radość i zadowolenie z podjętej decyzji. Tutaj kompletnie tego zabrakło z powodu wyżej wspomnianej obsługi.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2024 16:49
Salon - samochody nowe
"Do bramy i ...
... się nie znamy" - takie powinno być motto sprzedawcy Dawida S. Pan Sprzedawca zapomniał chyba o obsłudze posprzedażowej klienta, który poszedł mu na rękę, aby słupki sprzedażowe w danym miesiącu się zgadzały. Do wydania auta wszystko super, dobry kontakt etc. Po wydaniu auta to ja jako klient musiałem wydzwaniać i podpytywać o dowód rejestracyjny, etc. Ciągle słyszałem "oddzwonię/dam znać". I znowu to ja jako klient musiałem wydzwaniać. Całkowite ignorowanie "nabywcy".DRAMAT!! Jeśli komuś zależy na dobrej współpracy nie tylko do odbioru auta to zdecydowanie nie ten salon. A przynajmniej nie ten sprzedawca! Odbierając nowe auto człowiek powinien czuć radość i zadowolenie z podjętej decyzji. Tutaj kompletnie tego zabrakło.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2024 20:10
Salon - samochody nowe
Firma serwis nie ...
... zasługuje nawet na jedną gwiazdkę. Auto jest naprawiane przez dwa miesiące . Otrzymuje od miesiąca informację że w przyszłym tygodniu będzie gotowe. Czas mija....porażka. zdecydowanie odradzam
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2024 18:41
Salon - samochody nowe
Chce kupić nową ...
... Skode po obejrzeniu samochodu sprzedawca miał zrobić kalkulację i sprawdzić co jest dostępne na placu na teraz nie odezwał się do dziś super obsługa
Użytkownik sieci
3 czerwca 2024 21:59
Salon - samochody nowe
Nie polecam, na ...
... ich parkingu obok salonu stoją nowe samochody (mają folie wzdłuż) z otwartymi szybami. Nikt nie zamknął tych szyb nawet na weekend jak były ostre burze z wielkimi ulewami, staliśmy w pobliżu i widzieliśmy jak do środka nowych samochodów leje się deszcz... Potem te samochody pójdą do klientów. Pierwszy raz widzę takie ignorancję.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 12:22
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem salon w ...
... poszukiwaniu octavi niestety pan z obslugi totalnie nie wiedział chyba co ma robić nie podszedł nawet do konfiguracji samochodu większość osób pracujących z podejściem jakby siedzieli tam za kare
Użytkownik sieci
6 marca 2024 18:00
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakim kiedykolwiek miałem doczynienia. Na naprawdę samochodu czekam już prawie 5 tygodni i dalej nie wiem kiedy będzie gotowy (planowany termin realizacji minął 03.03), mimo zapewnień, że auto „będzie do odbioru zdecydowanie szybciej”. Brak komunikacji, brak informacji o tym co będzie robione z autem, trzeba się prosić i dopytywać o wszystko, a i wówczas z uzyskaniem informacji jest problem. „Oddzwonię do Pana jutro” oznacza, że po 3 dniach w końcu ja dzwonię tracąc cierpliwość w oczekiwaniu na telefon. Nie polecam.
Użytkownik sieci
18 lutego 2024 12:01
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta to ...
... jakiś dramat i nieporozumienie. Szanowny Pan zastępca kierownika sprzedaży zamiast zainteresować się kupującymi wolał przeglądać strony z ubraniami. Gdy podeszliśmy z mężem do niego chcąc zadać kilka pytań rozmawiał z nami od niechcenia, nie zaproponowano nam nawet żebyśmy usiedli. Na koniec zostaliśmy oszukani, że w Krakowie nie znajdziemy żadnej demówki Octavia w wersji manualnej żeby spróbować jazdy próbnej. Kompletny brak profesjonalizmu. NIE POLECAM salonu na Zakopianskiej. Wychodząc z salonu postanowiliśmy pojechać do Skody na ulicę Kocmyrzowską, gdzie zostaliśmy ciepło przyjęci, udało się skonfigurować samochód i umówić na jazdę próbną. Po pierwszych 2min w salonie została zaproponowana nam pomoc.
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 07:52
Salon - samochody nowe
Witam wszystkich klientów ...
... serwisu skody inter auto. Proszę sprawdzać jakość wykonywanych usług w tym serwisie ponieważ to są oszuści odnośnie napraw. Dokładnie w tym salonie kupiłem nowe auto i okazało się że jest lekki wyciek że skrzyni biegów, może nic poważnego ale auto ma 4 miesiące. Sprawdziłem to i zgłosiłem do nich gdzie kazali przyjechać w ramach gwarancji. Serwisant zabrał auto na warsztat, silnik dokładnie umył i stwierdził że jest w idealnym stanie. Zaznaczę że po krótkim czasie wymieniałem pierwszy olej i ten wyciek zauważyłem i udokumentowałem to filmem. Tak odbywają się wszelakie serwisy i naprawy. Jak ktoś jest nie świadomy co się dzieje to potem płaci za fuszerkę. Pozdrawiam klient
Użytkownik sieci
11 grudnia 2023 17:53
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta w ...
... zakresie wsparcia w ramach likwidacji szkody... MASAKRA. Auto oddawane na raty, z dodatkowymi uszkodzeniami nie w terminie, nawet śnieg okazał się przeszkodą...
Użytkownik sieci
30 listopada 2023 06:33
Salon - samochody nowe
Kultura panów a ...
... raczej chłopów serwisantów na poziome dna w oczekiwaniu przed otwarciem serwisu na parkingu ci ludzie zaczęli sie rzucać rzucali wyzwiskami i obelagami gratuluję pracowników panie kierowniku wystarczy naprawiać samochody żeby się nie psuły wtedy nie potrzeba przyjeżdżać 2 samochodami na serwis żeby jeden zostawić a 2 wrócić
Użytkownik sieci
27 listopada 2023 13:02
Salon - samochody nowe
Sent an email ...
... to salon.z@interauto.krakow.pl. 5 days passed, no response.
Użytkownik sieci
27 października 2023 11:53
Salon - samochody nowe
Pracownicy to jakiś ...
... skandal!!! Nie polecam! Arogancja pracowników, bezczelność i szemrane interesy świadczą o upadku tego salonu. Tu "klika" ma się dobrze!
Użytkownik sieci
20 października 2023 06:13
Salon - samochody nowe
Frontem do klienta ...
... - nie ten adres. W momencie gdy zrezygnowalem z zamówienia na samochód zwrot zaliczki był utrudniony. Udało się odzyskać po pół roku gdy złożyłem skargę w głównej siedziby Skoda. W salonie gdy dopytywałem kiedy środki zostaną zwrócone to za każdym razem padał inny termin który nie był dotrzymywany. Dodam, że nie ma podstawy prawnej do przetrzymywania zaliczki tak długo. W salonie zostałem poinformowany, że skoro zrezygnowałem to muszę się liczyć z pewnymi niedogodnościami...
Użytkownik sieci
3 października 2023 21:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 września 2023 08:22
Salon - samochody nowe
Po 20min czekania ...
... uciekłem, bojąc się ,że serwis może być takiej samej jakości co organizacja ich pracy.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2023 20:02
Salon - samochody nowe
Obsługa fatalna. Oddałem ...
... auto do serwisu blacharskiego po kolizji zderzaka i klapy. Po "naprawie" elementy są źle spasowane i znacząco odstają od siebie. Dodatkowo uszkodzili spryskiwacze, pourywali zaczepy od wężyka i przeczepili je trytytkami. Pierwszy raz spotykam się z tak słabą obsługa w ASO.
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2023 13:13
Salon - samochody nowe
Duży teren salonu.Asortyment ...
... spory,duży wybór,natomiast fatalna obsługa.Po pół godzinnym pobycie w salonie,chcąc zakupić samochód nikt z obsługi nie zainteresował się klientem,pomimo tego że było kilku pracowników. Nie jest to pierwsza taka sytuacja w tym salonie.Osobiście bardziej polecam salony tej marki w Nowej Hucie i w Wieliczce,gdzie kompetencje obsługi i podejście do klienta są zdecydowanie na wyższym poziomie.