87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2023 13:13
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba obsługa, długi czas realizacji zlecenia.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2023 17:08
Salon - samochody nowe
Sprzedałem samochód tej ...
... firmie, płatność przelewem do 7.04.2023. Do dzisiaj nie otrzymałem zapłaty. Cały czas kolejne osoby zapewniają mnie że płatność będzie zrealizowana, albo następnego dnia, albo to wina księgowości, etc. Niby poważna firma, autoryzowany sprzedawca... aż ciężko uwierzyć.
Użytkownik sieci
22 marca 2023 23:25
Salon - samochody nowe
Kiepski serwis...!
Użytkownik sieci
10 marca 2023 08:51
Salon - samochody nowe
Robiłem serwis w ...
... tym miejscu. Nie dokręcili filtru paliwa, przez co został zalany cały silnik. Przez nieudolne mycie pozostał nie przyjemny zapach w całym aucie.
Użytkownik sieci
24 lutego 2023 10:18
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta to ...
... katastrofa. Wychodzą z założenia że nowy klienta zna ich procedury i wie co gdzie i jak. Stałem 30 min do serwisu (mimo ze bylem 1 w kolejce to padło pytanie czy byłem umówiony a nie o co chodzi, a ze nie byłem umówiony to wylądowałem na koncu) po to tylko żeby się dowiedzieć że przeglad rejestracyjny jest obok.
Użytkownik sieci
18 lutego 2023 11:43
Salon - samochody nowe
Jesteśmy bardzo niezadowoleni. ...
... W listopadzie zamówiliśmy samochód, na etapie zamawiania wszystko było w porządku, wszystko zepsuło się w momencie, w którym finalizowany miał być zakup. Doradca nie poinformował nas, że nasz samochód już jest, sami musieliśmy dzwonić i się dopytywać. Nadmienię, że rozmawialiśmy już tylko z działem finansowym bo nasz doradca do nas nie oddzwaniał i już do końca sprawy się z nami nie kontaktował. Kiedy mieliśmy pytania i wątpliwości dot. finansowania słyszeliśmy, że nie ma się o co martwić. Kiedy doszło do składania wniosku okazało się, że problem jednak był. Gdybyśmy wcześniej uzyskali takie informacje nie marnowalibyśmy swojego czasu. Podziękowaliśmy za samochód.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2023 18:44
Salon - samochody nowe
Generalnie fajne miejsce, ...
... ale za jedną gwizdke proszę podziękować pani przy kasie. Ani dzień dobry ani dowodzenia, zero kultury i wygląda jak by tam była za kare. Dodatkowo pani wielce zajęta, trzeba czekać, i czekać i czekać... Pracownicy którzy mnie obsługiwali uśmiechnięci, miła atmosfera, ale ta pani z kasy to ja podziękuję. Albo obsługa perfekt od a do z, albo wcale. Stąd moja opinia. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
1 listopada 2022 23:08
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... naprawy szkód komunikacyjnych. Zasadniczo niewielka robótka blacharska, ponad miesiąc czekania.
Użytkownik sieci
31 października 2022 22:20
Salon - samochody nowe
W kasie śmierdzi ...
... cebulą jakby kasjerka dopiero co kepsa zjadła.
Użytkownik sieci
7 października 2022 18:18
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej tam ...
... nie pojadę na przegląd ani naprawę. To jest jakaś porażka!
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2022 20:21
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... naprawy szkód komunikacyjnych przez salon na Zakopianskiej w Krakowie. Blisko miesiąc czekam na naprawę zderzaka. Według strony internetowej odpowiedni dział jest czynny do godziny 19 natomiast maile i telefony w godzinach wcześniejszych pozostały bez odpowiedzi. To, że klient ma zapewniony samochód zastępczy nie rozwiązuje problemu.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2022 16:54
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy działalności ...
... całej grupy Inter Auto a nie tego konkretnego salonu. z którego korzystam a w zasadzie korzystałem od 2007 roku. Załoga na Zakopiańskiej jest ok , Kierownik Jacek konkretny i pomocny. Przechodząc do sedna , dostaje zajęcie komornicze na jakąś połowę VAT-u z szkody komunikacyjnej i tu ciekawostka , nakaz wydany 7 lat temu . A fv pewnie Auto jeszcze wcześniejsza . Przez te wszystkie lata kupuje i serwisuje auta w tej firmie, nikt nie był mi w stanie powiedzieć ze coś mam niezapłacone, żebym coś wyjaśnił, nic kompletnie nic . Typowe hodowanie odsetek , Próbując nawet się dowiedzieć o co chodzi w ksiegowości ale nie mają informacji . Kompletny brak szacunku i brak budowania relacji biznesowych . Także zdecydowanie odradzam zakupy U Pana S właściciela firmy InterAuto
Użytkownik sieci
1 czerwca 2022 16:33
Salon - samochody nowe
Pan w przepoconej ...
... białej(kiedyś) koszuli, przemieszczający auta na terenie firmy z punktu A do punktu B o niskiej kulturze osobistej (może zły dzień, może cechy charakteru) w przeciwieństwie do Pana Diagnosty, który wykonuje swoje obowiązki wzorowo z uśmiechem na twarzy. Podsumowując ... to był zły pomysł, żeby skorzystać z usług tej firmy "po drodze"...
Użytkownik sieci
6 maja 2022 10:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 marca 2022 16:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 marca 2022 12:23
Salon - samochody nowe
Likwidacja szkód - ...
... przez telefon twierdzą, że mają nieodległe terminy Po przyjeździe w celu oddania auta mówią, że potrzebują uwaga! 20 dni na polakierowanie zderzaka zarysowanego kluczem. (Auto musi u nich zostać na 20 dni) Odradzam wszystkim, którzy cenią swój czas
Użytkownik sieci
20 grudnia 2021 11:30
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM !!! ...
... Serwis jednym słowem do niczego. Po wymianie opon na zimowe okazało się, że podczas większych prędkości samochód wpada w wibracje. Po zgłoszeniu tego w serwisie okazało się, że na jednym z kół było 30 g niedowagi (swoją drogą pracownik autoryzowanego serwisu popełnia, aż takie błędy?). Niestety problem dalej występował i nic to nie pomogło. Po kolejnym telefonie do serwisu, Pan obsługujący miał porozmawiać z mechanikiem i oddzwonić z informacją. Niestety po tygodniu.. nadal nie doczekaliśmy się telefonu, więc ponownie zadzwoniliśmy. Zasugerowano nam wymianę opon ponownie na letnie i później znów na zimowe(przy czym pewnie trzeba by było za to zapłacić – i to nie mało). Postanowiliśmy pojechać do innego autoryzowanego serwisu, aby zasięgnąć opinii. I co się okazało? Na każdym kole było 20 g niedowagi… Komentarz sam się ciśnienie na język.. Po poprawnym wyważeniu kół problem zniknął. I to się nazywa AUTORYZOWANY SERWIS??? W drugim samochodzie wymieniamy opony w zwykłym serwisie, za pół tej ceny i zawsze wszystko było w porządku. Natomiast tym samochodem pokonujemy długie dystanse i chcieliśmy mieć pewność, że wszystko będzie w porządku. Jednak to było błędne myślenie, stracony czas i pieniądze, a dodatkowo nerwy spowodowane błędami pracowników. NIE POLECAM tego serwisu, jeśli zależy Państwu na szybkim, pewnym i sprawnym załatwieniu sprawy.
Użytkownik sieci
30 listopada 2021 10:56
Salon - samochody nowe
dodzwonić się na ...
... dział likwidacji szkód graniczy z cudem... Nie wspominając by oddzwaniali.... Szkoda ze mają państwo od ponad miesiąca pieniądze z PZU za naprawę auta a ja dalej bez informacji kiedy auta będzie zabrane na naprawe ani nic...
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2021 17:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 lipca 2021 15:22
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo, W ...
... wyniku zaniedbania Państwa pracownika (zbyt późnego wysłania wypowiedzenia umowy ubezpieczenia) zostałem stroną dwóch różnych umów ubezpieczenia tego samego pojazdu. Państwa pracownik zobowiązał się rozwiązać sprawę, co następnie potwierdził również w rozmowie telefonicznej (wskazując, że czeka na powrót przełożonego z urlopu). Od tego momentu, od 3 miesięcy, pomimo kolejnych pytań mailowych, nie ma z wami kontakt. Proszę o informacje w tej sprawie.