86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 lipca 2017 10:22
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 lipca 2017 08:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 lipca 2017 21:05
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa klienta. ...
... Podczas ostatnich dni urlopu wspólnie z dziewczyną stwierdziliśmy że moja corsa jest już dawno po dacie przydatności. Pozstanowiliśmy więc część wolnego czasu poświęcić na kilka wizyt w salonach. Na pierwszy ogień poszła skoda inter auto. Podczas pierwszej wyzyty byliśmy jak powietrze. Nikt na nas nie zwrócił uwagi nikt nie zapytał czy coś doradzić. W sumie nawet mi to nie przeszkadzało bo wolę brak zainteresowania niż wciskanie mi czegoś na siłę. Później odbyliśmy też wizyty w innych salonach co pokazało, że obsługa klienta jednak inaczej powinna wyglądać. Po oglądnięciu co mamy no wyboru przeanalizowaniu budżetu ograniczyliśmy się do 2-3 modeli i postanowiliśmy się umówić na jazdy próbne. Ponownie na pierwszy ogień poszła octavia. Ponieważ do salonu nie mamy daleko a z zakupem też się nam nie śpieszy wybraliśmy się w sobotę(już niestety urlop się skończył) osobiście. Chwilę się poprzyglądaliśmy samochodowi (ponownie nikt na nas nie zwrócił uwagi) i postanowiliśmy udać się do pierwszego lepszego pracownika, ale ... okazało się że jesteśmy kompletnie sami. Wszyscy gdzieś jakby się ulotnili. Sprawdziliśmy godziny otwarcia i byla jeszcze godzina do zamknięcia więc raczej nie poszli do domu. Nic tylko wsiadać w któreś z aut i jechać. Uczciwość wzięła jednak górę i szukamy kogoś kto mógł by się nami zająć. Po ok 10 - 15 rozglądania się/oczekiwania w końcu ktoś się pojawił: - Przepraszam czy można się umówić na jazdę próbną? - Można. (ucieka) - W takim razie chcielibyśmy się umówić. (wołam za uciekajacym ile sił w nogach pracownikiem) - To prosze zadzwonić i się umówić. (próbuje nas spławić) - A czy nie można się umówić teraz na miejscu? (nie po to jechałem żeby zapytać czy mogę do nich zadzwonić) - W sumie to tak. W końcu udało się umówić. Nie wiem czy to my wyglądaliśmy jak by nas stać nie było, czy gość był zły, że w sobote musi siedzieć, ale cały czas było słychać w jego tonie niezadowolenie. Niestety weekend nie bardzo pasował więc w tygodniu musielismy tak sobie pracę poustawiać żeby być w stanie stawić się we wtorek na 19.00. Niestety nie było to łatwe ale na szczęście udało nam się stawić na czas. Na miejscu pan z obslugi klienta byl wyraźnie zdziwiony ze bylismy umowieni na jazde probna, a bylo to o tyle smieszne ze wlasnie z tym panem umawialismy termin jazdy w sobote. Po tym jak pan sobie przypomnial mozna bylo odczuc wielkie niezadowolenie w jego glosie. Przeszlismy do spisania danych niezbednych do jazdy probnej. Trwalo to jakies 10 min po czym pan zaczal nerwowo rozgladac sie po salonie i gdzies dzwonic. Po dluzszej chwili przyszedl poinformowac ze jest pewien problem bo samochodu do jazd probnych nie ma bo kierownik sobie gdzies nim pojechal i juz nie wroci. W związku z tym incydentem i kompletnym brakiem szacunku do czasu klienta, skoda została ostatecznie wyeliminowana z potencjalnych przyszłych samochodów. Jeśli tak wygląda obsługa klienta który chce zostawić swoje pieniądze, to jak to musi wyglądać w przypadku obsługi gwarancyjnej... firma powinna zainwestowac w szkolenia pracownikow z podstawowych zasad kultury lub wieksza uwage przykladac do selekcji pracownikow. Wiele moze sie tez nauczyć w salonach Kia czy Mazda.. Stanowczo odradzam zakupow w InterAuto - skoda.
Użytkownik sieci
27 czerwca 2017 12:49
Salon - samochody nowe
Salon samochodowy z miłą obsługą
Użytkownik sieci
24 czerwca 2017 21:18
Salon - samochody nowe
Fantastyczni ludzie I fantastyczne samochody
Użytkownik sieci
20 czerwca 2017 20:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 czerwca 2017 20:57
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa frontem do klienta
Użytkownik sieci
14 czerwca 2017 07:23
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 czerwca 2017 19:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 maja 2017 13:20
Salon - samochody nowe
Najlepszy
Użytkownik sieci
31 maja 2017 12:39
Salon - samochody nowe
Salon samochodowy Skoda ...
... + Fiat. Niewygodny dojazd, nieczytelny parking, na którym są upchane samochody nowe, a dla klientów pozostaje niewiele miejsca. Atmosfera w stylu: po co tu przyszedłeś, na pewno cię stać? Szczególne w salonie Fiata. Dopiero po zdeklarowaniu chęci kupienia konkretnego modelu, zwróciłem uwagę obsługi. Ludzie! Żyjemy w Polsce! Zakup nowego samochodu dla większości Polaków to poważna decyzja! Fiat to nie marka dla krezusów. Klient potrzebuje wsparcia, a nie zniechęcenia. Jeśli mam się czuć, jakbym wam przeszkadzał, to po co tam jesteście? Kolor i wyposażenie można wybrać przez internet, ale sugestia, jak dokonać zakupu najkorzystniej, jest w waszej gestii. Próba wyciągnięcia ze mnie pieniędzy na zbędne wyposażenie, przyniosła odwrotny skutek. Czar nowego samochodu prysł i kupiłem używane dwie klasy wyżej... Plusem salonu jest duży wybór samochodów od ręki, dzięki czemu można obejrzeć na miejscu różne opcje wyposażenia i koloru.
Użytkownik sieci
24 maja 2017 11:23
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 maja 2017 19:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 maja 2017 22:56
Salon - samochody nowe
Jakość usług na ...
... mniej niż średnim poziomie. Prawdopodobnie wynika to z braku personelu. Przeglądy robione są w pośpiechu i przez to nie wszystko jest wymieniane. W moim przypadku nie wymieniono filtru kabinowego, nie naklejono naklejki z informacją o następnym przeglądzie, samochód nie został umyty. (Wszystkie cze czynności to absolutny standard). Byłem klientem tej stacji 6 lat i już nie będę tam robił przeglądów. Z roku na rok jakość usług coraz gorsza.
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2017 09:23
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2017 07:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2017 12:22
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra obsluga i ceny.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2017 12:07
Salon - samochody nowe
Obsługa poniżej normy ...
... a to rzutuje na słabą ocenę
Użytkownik sieci
20 marca 2017 13:22
Salon - samochody nowe
Obsługa bardzo słaba ...
... o ile można powiedzieć ,że jest. Byłem prawie godzinę w salonie i nikt sie mną nie zainteresował. Chciałem poprosić Pana o pomoc w zrozumieniu elementów wyposażenia ponieważ chce kupić auto. Powiedział ze teraz jest zajęty. I tak sobie kręciłem sie po salonie i czekałem aż zirytowany wyszedłem. Wizyta miała być tylko formalnością do zamówienia auta ale w tej sytuacji poszukam innego salonu pomimo ze ten mam blisko. Nie polecam
Użytkownik sieci
9 marca 2017 11:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek